Tulokset 1:stä 24:een 24:sta
  1. #1
    Hyvää päivää kaikille. Mitähän sliparia suosittelisitte
    Daytona 955 alkuperäisen tilalle?? *Heikentyvän kuulon vuoksi
    soundien muhkeus lienee ratkaisevin tekijä.
  2. #2
    Itsellä on Sprintissä Ackrapovic, hiilikuitu kuorella. On muhkeat äänet ja hengittää kunnolla. Sitten kun sliparin lisäksi asennat/asennutat kunnon ruiskukartan niin Trumppa toimii kun junan vessa.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  3. #3
    Akrapoviceissa on useimmiten alhaalla kohtuu sivistyneet äänet... Ääntä kyllä rupee löytyyn kun antaa koneelle runtua. Devilissä on yleensä ollut hyvät äänet.

    Multa sais halvalla tollasen Remusin tyngän. Ääntä kyllä löytyy, mutta niin löytyy e-hyväksyntäkin
    Pain is just weakness leaving the body
  4. #4
    Lainaa (mekanik @ Joulu. 01 2006,16:30) kirjoitti
    Multa sais halvalla tollasen Remusin tyngän. Ääntä kyllä löytyy, mutta niin löytyy e-hyväksyntäkin *
    Mites toi on noin ruttunen? Mitä maksaa?
    Ja kartasta vielä... Trumpan kapulalla asennettu kartta pudotti tyhjäkäynnin n.1000rpm, kun taas sain Tuneboyn tulille ja tungin uuden kartan koneeseen niin tyhjäkäynti oli ok n.1200rpm...
    F = dp / dt
  5. #5
    Devil magnum hiilikuitukuorilla rokkaa!

    Ainakin 955i Triplessä. Äänet on matalat kuin Barry Whiten ääni
    1300cc Suzuki
  6. #6
    Millasia mökäpönttöjä löytyy Sprint ST 1050 malliin? Onko kellään kokemuksia trumpan omasta tai muiden valmistajien? Isäpappa hankkii kyseistä pyörää ja ääntä pitäis kuulemma saada lisää verrattuna entiseen kun tuo -03 mallin ST oli niin hiljainen. Noh, ehkä sillä on ollut huono referenssi kun on ajellut sillon tällön mun kanssa ...

    Tossa ainakin yks siistin näköinen:
    http://www.trident-exhausts.com/page...nt-st-1050.php
    Yamaha YZF-R1 2008 "race"
  7. #7
    Lainaa (Paarma78 @ Tammi. 13 2007,19:27) kirjoitti
    Millasia mökäpönttöjä löytyy Sprint ST 1050 malliin? Onko kellään kokemuksia trumpan omasta tai muiden valmistajien? Isäpappa hankkii kyseistä pyörää ja ääntä pitäis kuulemma saada lisää verrattuna entiseen kun tuo -03 mallin ST oli niin hiljainen. Noh, ehkä sillä on ollut huono referenssi kun on ajellut sillon tällön mun kanssa ...

    Tossa ainakin yks siistin näköinen:
    http://www.trident-exhausts.com/page...nt-st-1050.php
    Trumpan oma tehari löytyy. Muiden valmistajien tekemiä ei mielestäni edes saa. Ja hinta on n. 300€-500€. Itselläni on tuo tehtaan "tekele" kiinni ja ääni ainakin lisääntyy... Tehoista en mene takuuseen...



    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
  8. #8
    Zard putkistot

    www.twowheelcenter.fi

    trumpaan kattava mallisto
  9. #9
    Lainaa (pappa @ Joulu. 01 2006,12:46) kirjoitti
    Hyvää päivää kaikille. Mitähän sliparia suosittelisitte
    Daytona 955 alkuperäisen tilalle?? Heikentyvän kuulon vuoksi
    soundien muhkeus lienee ratkaisevin tekijä.
    Jos kuulo on heikentynyt, niin mulla on sulle sopiva torvi myynnissä. Tehtaan rosteritehoränni ja tulee varmasti ilman villoja. Varavillat naapureiden korviin tulee kaupan päälle. Soveltuvat myös asennettavaksi siihen putkeen. Häiritsevät "Not for road use" merkinnät kiilloituksen yhteydessä kadonneet.
    Meteli on taattu. Ainakin maalaisteillä pienet lapset ohiajaessa pitävät käsiä korvilla (aika koomisen näköistä)
    Vaihdossa voidaan huomioida nuhaisia alkuperäispönttöjä. Hintahan on tietenkin julma, koska vastaavia ei saa kaupasta


    Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.
  10. #10
    triplessä g.p.r putki väkevä ääni ja paukkuu mahtavasti.Aluksi oli yoshimura rs-3 race malli mutta äänet oli tylsät.Ollut myös kokeilussa devilin putki joka oli myös miehekäs alhaalta mutta g.p.r tykittää ja sitä myy duell kohtuu edullisesti.Vaikea sanoa osta micronin putki huhu kertoo että niitit lentää paukuttaessa mutta ei ole käytännön kokemusta
    let the force be with you
  11. #11
    Lainaa (wama @ Tammi. 20 2007,00:13) kirjoitti
    Häiritsevät "Not for road use" merkinnät kiilloituksen yhteydessä kadonneet.
    Munkin sliparille kävi näin, vahingossa tietty
    Ducati Diavel Dark
  12. #12
    mites noi riumpin ruiskut suhtautuvat tuohon sliparin laittoon kun maksaisi powercommander ja dynossa säätö 700? mikä kuullostaa aika arvokkaalta panostukselta 8000? pyörään muutaman lisähevosen takia. voiko sitä vakio ruiskua jotenkin näperöidä ilman mitään voimakomentajia vai meneekö iha sellasenaan tarpeeksi hyvin. sliparilla siis tässä tapauksessa haetaan vaan meteliä ja fiilistä käytettävyys saisi pysyä vaan entisellään.
  13. #13
    Mulla on ollut pyörässä sekä Leovince että Micronin vaimentimet. Leovince killerillä toimi vallan mainiosti säätämättä, ilman killeriä toimi OK, ja Micron NOT FOR ROAD USE käytännössä vaati säätöä
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  14. #14
    Lainaa (vuohi @ Maalis. 11 2007,20:53) kirjoitti
    mites noi riumpin ruiskut suhtautuvat tuohon sliparin laittoon kun maksaisi powercommander ja dynossa säätö 700? mikä kuullostaa aika arvokkaalta panostukselta 8000? pyörään muutaman lisähevosen takia. voiko sitä vakio ruiskua jotenkin näperöidä ilman mitään voimakomentajia vai meneekö iha sellasenaan tarpeeksi hyvin. sliparilla siis tässä tapauksessa haetaan vaan meteliä ja fiilistä käytettävyys saisi pysyä vaan entisellään.
    Käy vakiokartalla ihan päin persettä, jos vaihdat suorat tarvikevaimentimet. Liian laihalla ja paukuttaa putkessa niin maan p**keleesti.

    Lääke tosin löytyy paljon halvemmalla kuin meinasit eli käyt paikallisella Triumph kauppiaallasi lataamassa tehtaan omille TOR vaimentimille tarkoitetun ruiskukartan moposi sähköaivoon ja taas toimii.


    Ei pitäis toi ruiskukartan arpominen montaa kymppiä maksaa kun vaatii huollon ukoilta vain parin minuutin työn.
  15. #15
    kiitosta vastauksista täytyy varmaan huomenna ottaa yhteyttä tuonne riumppi huoltoon ja laittaa leovinceä tilaukseen
  16. #16
    Lainaa (Talttapää @ Maalis. 11 2007,21:25) kirjoitti
    Ei pitäis toi ruiskukartan arpominen montaa kymppiä maksaa kun vaatii huollon ukoilta vain parin minuutin työn.
    Täällä Turussa "arpa" 30€ ja paukutus loppui.
  17. #17
    Lainaa (pappa @ Joulu. 01 2006,12:46) kirjoitti
    Hyvää päivää kaikille. Mitähän sliparia suosittelisitte
    Daytona 955 alkuperäisen tilalle?? Heikentyvän kuulon vuoksi
    soundien muhkeus lienee ratkaisevin tekijä.
    MIVV, vaikka tollainen pirun lyhyt niin kuulee sen äänen...
    Tänkin varmaan saisi sopimaan...
    F = dp / dt
  18. #18
    jep onnistuu mototownissa muutamalla kympillä täälläkin ja samasta puljusta sain tilattua leovincen änärin edukkaasti
  19. #19
    Lainaa (Talttapää @ Maalis. 11 2007,21:25) kirjoitti
    Käy vakiokartalla ihan päin persettä, jos vaihdat suorat tarvikevaimentimet.
    Oma 1050 kävi vallan mainiosti vakiokartalla. Ei mitään häikkää millää kierrosalueella. Nyt tosin Tuneboy ja uusi kartta sisällä. Kevväämmällä näkee miten kukkuu.
    BMW R-NineT -21/-23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  20. #20
    Tänään tuli mökäpönttö ja kerkesin asentamaankin. Ihan tyhjänä pyörä kävi vähän huonosti alle 6000rpm ja pientä paukuttamista. db-killeri ilman "tulppaa" asennettuna antoi vakiota hieman möreämmät äänet eikä aiheuttanut käynti häiriöitä. no maanantaina kerkeävät kuulema lataamaan uuden kartan liikkeessä. Äänet tyhjällä pöntöllö olivat kyllä messevät varsinkin yli 10.000rpm
  21. #21
    Lainaa (B12 @ Maalis. 12 2007,14:36) kirjoitti
    Oma 1050 kävi vallan mainiosti vakiokartalla. Ei mitään häikkää millää kierrosalueella. Nyt tosin Tuneboy ja uusi kartta sisällä. Kevväämmällä näkee miten kukkuu.
    Outo juttu. Mulla 1050 + TOR yhdistelmä ja käynti oli samanlaista röpeltämistä kuin pieleen säädetyssä pappiksessa aikoinaan. Sitten jos teki kaasu kiinni, kaasu auki liikkeen niin pamautti kunnon tykinlaukauksen putkessa ja mummot heittäytyivät ilmasuojaan liikennevaloissa.

    Sinänsä ihan hauskaa tietysti hetken, mutta jatkuva putkessa kajauttelu tuskin sekään hyvää laitteelle tekee. Käynti siistiytyi sitten heti sillä TOR kartalla.

    Nyt on laitteessa sisällä se McDonaldin dyno... -kartta ja ainakin tallin edustalla pillurallia ajellessa tuntuu käyvän ihan siististi tuollakin.
  22. #22
    Lainaa (NewmanRS @ Tammi. 21 2007,19:05) kirjoitti
    Lainaa (wama @ Tammi. 20 2007,00:13) kirjoitti
    Häiritsevät "Not for road use" merkinnät kiilloituksen yhteydessä kadonneet.
    Munkin sliparille kävi näin, vahingossa tietty
    Pahoittelut vanhan aiheen esiinkaivamisesta, mutta: millä hioitte putken, jotta saitte tekstit pois ?
  23. #23
    ^ Mulla se teksti oli siinä lämpösuojakilvessä. Ihan rälläkällä hiomalaikalla varovasti vetelin. Sitte sellasella porakoneeseen laitettavalla hiomarullalla ja lopuks rättilaikalla.
    Ducati Diavel Dark
  24.  
  25. #24
    Lainaa (Vauhtihiiri @ Huhti. 22 2008,21:38) kirjoitti
    Lainaa (NewmanRS @ Tammi. 21 2007,19:05) kirjoitti
    Lainaa (wama @ Tammi. 20 2007,00:13) kirjoitti
    Häiritsevät "Not for road use" merkinnät kiilloituksen yhteydessä kadonneet.
    Munkin sliparille kävi näin, vahingossa tietty
    Pahoittelut vanhan aiheen esiinkaivamisesta, mutta: millä hioitte putken, jotta saitte tekstit pois ?
    Rälläkän hiomalaikalla ja siistiminen hiomapaperilla.
    Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.