Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Mitkäköhän on ton pyörän tyyppiviat ja mihin kannattaa kiinnittää erityistä huomiota pyörää ostettaessa? En löytänyt foorumia selatessa siiitä oikeen mitään pahaa sanottavaa, mutta kai siinäkin on joitain katsomisen arvoisia paikkoja?
    Olisi yksi 2002 mallinen tiedossa.
    Ei vikoja,riittää kun katsoo että hinta alhainen,kohtuukilsoilla ja kulutusosien kunnon,niitäkin tosin saa kaupasta,joten hinta kohdilleen ja kaupoille.
    Eipä taida tyyppivioista pitkää listaa tulla..Itelläni oli kaksi kesää ja oli täysin viaton peli.Ainoa mikä minua häiritsi,niin tietty persoonattomuus noin visuaalisessa mielessä.Muuten kiva kulkine joka lähtöön,rata-ajosta en tiedä..Joku varmasti kiepahtanut sielläkin.
    Pitäisköhän kysyä, että onko harmaatuonti-mopo vaikkapa Panamasta?
    Lainaa (kawa zx10 @ Marras. 28 2006,17:56) kirjoitti
    ***kohtuukilsoilla***
    Mikä ihme tuon kilometripelon aiheuttaa?

Itsellä ollut (toinen on vieläkin) kaksi yli 100tkm ajettua Hontaa.
    Kummatkin kävi ja kukkui ihan komiasti, kertaakaan ei jättänyt tielle ajettujen kilometrien vuoksi.

P*****e pyörät, ainakin Hondat, on tehty ajettavaksi eikä puunattavaksi tai tallissa seisotettavaksi...
    Reality will kill your dreams...
    With only one exception...

-1000RR-

---Life sucks... And then you marry one that doesn't---
    Juu ei muutako rahat kiertoon, ite tosin "asuntokaupan" suosiollisella avustuksella päädyin ihka uuteen -07 XX:ään
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

Siis mää vai
    Uusi on niin halpa et jos mistään saat hillot kasaan niin osta uusi, on peliä vuosiksi...

Toki käytettykin menee kauan kun pitää huolta siitä. Itsellä kolmas XX menossa, ja matka jatkuu..

XX:ää on helppo hiukan viritellä, ja matkapeliksikin siitä on, kovaa ajoa vaan.
    Kaikin puolin vahva ja luotettava pyörä, katsot vaan ettet maksa ylihintaa, mielestäni käytetyissä melko kovat pyynnit kun uuden taitaa saada alle 15t.

Itse maksoin huhtikuussa -05 -98 mallisesta 8000, vastaava nyt nettimotossa halvin 7000.

edit: noista kilsoista, 73tkm mittarissa, eikä kertaakaan ole ollut tarvetta öljyä lisätä, syksyllä vaan vaihtaa.

-98 xx KTM 300 exc
    TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!
    Lainaa (asakki @ Marras. 28 2006,18:06) kirjoitti
    Lainaa (kawa zx10 @ Marras. 28 2006,17:56) kirjoitti
    ***kohtuukilsoilla***
    Mikä ihme tuon kilometripelon aiheuttaa?

Itsellä ollut (toinen on vieläkin) kaksi yli 100tkm ajettua Hontaa.
    Kummatkin kävi ja kukkui ihan komiasti, kertaakaan ei jättänyt tielle ajettujen kilometrien vuoksi.

P*****e pyörät, ainakin Hondat, on tehty ajettavaksi eikä puunattavaksi tai tallissa seisotettavaksi...
    Son nämä markkinat (ostavat ihmiset) jotka tekee tämän. Itsekkin jouduin ekaa kertaa katselemaan ajokilsoja syksyllä etsiessäni XX.ää. Aikaisemmin olen valinnut pelkästään kunnon perusteella.
    Koska ajan jo lähemmäs 20tkm kesässä niin 50-60tkm ajettu olisi kahden kesän jälkeen "rapea" 100tkm ajettu ja sellainen ei vaan kelpaa porukoille koska puolet vähemmäkin ajettuja on paikat piukkana. Ja hinnat ei kunmma kyllä *tonnia enempää eroa paljon ajetuista.
    *Vs. 50-100tkm ajettu. *
    Just "nyt" ei bikeä...
    Lainaa (JanMac @ Marras. 28 2006,19:32) kirjoitti
    ***Son nämä markkinat (ostavat ihmiset) jotka tekee tämän.***
    Tuota minä suuresti kummastelen *
    Ei kulkuneuvoa kannata ostaa sijoitusmielessä yhden kesän tarpeiksi
    ja se ettei hintaeroa juurikaan ole reilusti alle/yli 50tkm ajettujen välillä
    kertoo omaa tarinaansa siitä, ettei niillä kilometreillä ole XX:ssä niin väliä.

Se missä niillä on vaikutusta ostajien korvien väli.

Jaa-niin ontopiccia: Taitaa tuo nokkaketjun kiristin (--> kevyt rallatus) olla se tyypillisin vika,
    joka sekin on enemmän häiritsevä tekijä kuin välttämätöntä korjausta vaativa.
    Tosin XXssä tuokin on huomattavasti helpompi vaihtaa kuin edeltäjissä.
    Reality will kill your dreams...
    With only one exception...

-1000RR-

---Life sucks... And then you marry one that doesn't---
    Samaa sanoisin eli nokkaketjun rallatus on se tyypillisin vika. Itsellä oli neljä kesää ja 67.000 km ja loppuajasta tuli tuo rallatus selkeästi esille. Muutoin tuolla matkalla vaihdettiin vain ketjurastaspaketti ja jarrupalat kerran (ja tietysti kasa renkaita). Huolsin itse paitsi kerran oli Kunun Pyörässä venttiilien säädössä, sekin turhaan. Käsittämättömän toimintavarma ja huoleton pyörä. Hollantilaisten Blackbird sitella useita esimerkkejä yksilöistä joilla ajettu 200.000 km ilman ongelmia.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
    vm-97-yksilöllä vuodesta 2000 ajaneena en keksi mitään muuta huomioitavaa kuin mahdollinen nokkaketjun rallatus. Tämän jo aikaisemmin mainitun tiedonjyvän kerroin vain päästäkseni itse kysymään käyttäjien kokemuksia takaiskarista, kuinka paljon olette originaalilla päästäneet ennen vaihtoa?
    Do you have premonitions of déjà vu?
  13.  
    Lainaa (motometu @ Marras. 29 2006,03:48) kirjoitti
    vm-97-yksilöllä vuodesta 2000 ajaneena en keksi mitään muuta huomioitavaa kuin mahdollinen nokkaketjun rallatus. Tämän jo aikaisemmin mainitun tiedonjyvän kerroin vain päästäkseni itse kysymään käyttäjien kokemuksia takaiskarista, kuinka paljon olette originaalilla päästäneet ennen vaihtoa?
    Mulla on nyt mittarissa 63 tkm ja iskari lentää mäkeen talvella. Tuossa kesäreissulla alkoi "soutaa" melko voimakkaasti, kun vauhtia oli reilu 200 ja mutka tuli. Osin varmaan takalaukutkin siihen vaikutti, mutta kyllä se 9 vuotta vanhassa pyörässä on iskarikin finaalissa tuossa vaiheessa.

Ja kaikkien mielestä tuo bläkkärin jousitus on sen heikoimpia puolia, siihen siis varmaan kannattaa laittaa päivitystä. Etuvieterit mullakin on jo tilauksessa.