Sivu: 216 / 321:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 116166206214215216217218226266316 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 6451:stä 6480:een 9628:sta
  1. #6451
    Tänään tuli liikenneonnettomuus eläimen kanssa. Itse pysyin juuri ja juuri pystyssä. Rauha senkin varpusen sielulle...
    Dixi et animam levavi
  2. #6452
    Kympin päivä niin kelienkin suhteen (-10´c) kaksilla thulilla, toiset suksilla...pertsaa juunou
    Sopiva ns. puolipäivävaellus wanhalle tutulle tulistelupaikalle mukaan termari, voileipiä, lämmintäkuppia ja kaakaota.
    Vaan sanokaas mikä siinä on kun paljon nuita laavuja ja kotia kiertelen ja EN KOSKAAN ole löytänyt sieltä valmiiksi tehtyjä syttyjä ??!! Onko tosiaan niin kadonnut ja unohdettu kansanperinne vai eikö ole hemmoilla puukot mukana tai terävänä----ois kiva ylläri...ihme juttu ?









  3. #6453
    ajelin pari tuntia koe ajoa helsingissä Ariel square Four MK2 1000 vm 1954 Sitä ennen kiristin kannen, sääsin venttiilit kaikki 8 kpl, puhdistin SU kaasarin , vaihdoin öljyt koneeseen ja vaihteistoon, viel sisäänajossa vaikka kone tehty 2006 edellisellä omistajalla tarvii muutama tuhat ajaa et tietää miten toimii vai tarviiko kattoa mitä on sisällä , kun en oo koskaan ajanut , kuin ite kasaamilla koneilla, vaikka lähtis tääl ensi kesänä tanskassa käymään.
    <p>Harley-Davidson 1200 U vm 1937 Ariel VH 500 Red Hunter vm 1937&nbsp;Ariel Square Four MK 2 1000 vm 1954 Triumph 6T Thunderbirt 650 vm 1959 Mercedes-Benz W187 220 vm 1952 Mercedes-Benz W115 220D vm 1973 lisäksi 9 perämoottoria 30-90 luku.</p>
  4. #6454
    vajaan 50km rämpimiset ...

    kerran turvalleen ,paikaltaan ja tietenkin jäin itte alle ja nyt on nilkka paksuna... P_20130106_133212.jpg
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  5. #6455
    Mopoon mopon renkaat ruuvinastoilla

    https://lh3.googleusercontent.com/-H...2019.20.22.jpg

    tosi hyvä pito oli pehmeässä lumessa ja sitähän täällä riittää .
    Aijai nyt pääsee taas ja loppuu tää sairastaminen

    https://lh3.googleusercontent.com/-A...iera%25201.jpg
    ainakin pikkupakkasessa Honda toimii
    Viimeksi muokannut: Oula; 10.01.2013 klo 14:24.
    Triumph Tiger 800 XRX

  6. #6456
    Soma Gessun ulkoiluttamispäivä, -15´c mut sekin oli varjossa...
    Kahdella lúavvulla Hitonhaudalla et Kuusaan kanavan.....ihan yees...but.











  7. #6457
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Soma Gessun ulkoiluttamispäivä, -15´c mut sekin oli varjossa...
    Kahdella lúavvulla Hitonhaudalla et Kuusaan kanavan.....ihan yees...but.
    Kivoi tulistelu- ja kuahukuvvii

    Meikän 'Perttu' o ny reeras ja iskus uurel kaurel
    BMW R1100RS -93 ex, K1100LTSE -95 ex.
  8. #6458
    Toteuttelin tänä talvena erään aktiivisen foorumilaisen innoittamana (kukahan kumma...) monivuotisen haaveeni eli talviajoa kyykyllä ilman a) pitovaikeuksia b) palelemista.

    Resepti meikäläisen tapauksessa on:

    A-mallin ZX12R kawa (aka. Hulda),
    taakse 150/70-17 Kenda Big Block reunimmainen rivi enskanastaa ja loput rallia,
    eteen Maxxis 4.60/17 samaan tyylin nastoitettuna. Se niistä pitovaikeuksista, autot jää valoista lähdettäessä...
    Tattis Jari V.

    Kledjut:

    alla: poolopaita ja pitkät kalsongit, normisukat
    välissä: 90W takki, 35W housut, 2*18W sukat, 2*27W hanskat, halpahallin villainen tosikommandopipo
    päällä: 13v vanha Dainesen gorepuku, Jalaksen maiharit ja halpahallin turkisrukkaset, Schubert C3

    Kypärä:
    C3 - tästäpä sitten tulikin ongelma. Orkkis visiiri oli jotensakin kasvanut pituuta eli ylälaitaan jäi muutaman millin rako. Tämän huomasin jo syksyllä jyyroopan reissulla, tuli vesi sisään ja helevetinmoinen veto silmiin. No uutta visiiriä kehiin. pakkasta 25 raatia ja eipä yllättäen ollut näkyväisyyttä. Miettimishommia... Vanhasta visiiristä pistosahalla joka laidalta n. 20mm veke. Kanttiin kantin ympäri sähkärin teppiä ja koko komeus kiinni uuden visiirin pintaan, jesarilla tietty. Lopputulema: pinlock, visiiri, 0.2mm rako, sahattu visiiri.

    Ei huurru sisältäpäin, ainakaan alle - 20C ja ulkopintaan muodostuneet jääkiteet eivät pahasti häirinneet.

    Summa summarum:

    autoa ei tarvitse mihinkään, siis jos ei ole perheellä tms. kuljetustarpeilla siunattu. Talvimopoiluun liittyvät ongelmat ovat kaikki ratkaistavissa ja lopputulos on vaan halusta/rahasta kiinni. Ja IHAN HVETIN HAUSKAA, oli Corollakuskin ilme varmaan näkemisen arvoinen kun tuuttasin 14. tiellä kawalla ohi, mitäs ajoi 75km/h...

    Next Step:

    jonkun halpis 12V lämppärin aukiräjäytys ja ja siitä keraaminen vastus talteen. Siitä ilveellä tai toisella n. 100W lämmitin kypärän sisääntulevalle ilmalle. Ei jäädy ehkes lumi edes visiirin ulkopintaan ja elo potan sisälläkin mukavempaa.


    PS.

    Huurus varmaan kertoo josko sinne käsivarteen saa joskus maaliskuussa tulla japsillakin pokkaamaan sen 10€
    edit. mä oon hyvä noitten kuvien kanssa...
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  9. #6459
    Rouhean näköinen peli, taitaa tuon kanssa kevään odotus ollaa pykälää tuskattomampaa...

    Ja hatunnoston arvoinen tempaus yleensäkin
  10. #6460
    Lainaa tmkankaa kirjoitti Katso viesti
    Toteuttelin tänä talvena erään aktiivisen foorumilaisen innoittamana (kukahan kumma...) monivuotisen haaveeni eli talviajoa kyykyllä ilman a) pitovaikeuksia b) palelemista.

    Resepti meikäläisen tapauksessa on:

    A-mallin ZX12R kawa (aka. Hulda),
    taakse 150/70-17 Kenda Big Block reunimmainen rivi enskanastaa ja loput rallia,
    eteen Maxxis 4.60/17 samaan tyylin nastoitettuna. Se niistä pitovaikeuksista, autot jää valoista lähdettäessä...
    Tattis Jari V.

    Kledjut:

    alla: poolopaita ja pitkät kalsongit, normisukat
    välissä: 90W takki, 35W housut, 2*18W sukat, 2*27W hanskat, halpahallin villainen tosikommandopipo
    päällä: 13v vanha Dainesen gorepuku, Jalaksen maiharit ja halpahallin turkisrukkaset, Schubert C3

    Kypärä:
    C3 - tästäpä sitten tulikin ongelma. Orkkis visiiri oli jotensakin kasvanut pituuta eli ylälaitaan jäi muutaman millin rako. Tämän huomasin jo syksyllä jyyroopan reissulla, tuli vesi sisään ja helevetinmoinen veto silmiin. No uutta visiiriä kehiin. pakkasta 25 raatia ja eipä yllättäen ollut näkyväisyyttä. Miettimishommia... Vanhasta visiiristä pistosahalla joka laidalta n. 20mm veke. Kanttiin kantin ympäri sähkärin teppiä ja koko komeus kiinni uuden visiirin pintaan, jesarilla tietty. Lopputulema: pinlock, visiiri, 0.2mm rako, sahattu visiiri.

    Ei huurru sisältäpäin, ainakaan alle - 20C ja ulkopintaan muodostuneet jääkiteet eivät pahasti häirinneet.

    Summa summarum:

    autoa ei tarvitse mihinkään, siis jos ei ole perheellä tms. kuljetustarpeilla siunattu. Talvimopoiluun liittyvät ongelmat ovat kaikki ratkaistavissa ja lopputulos on vaan halusta/rahasta kiinni. Ja IHAN HVETIN HAUSKAA, oli Corollakuskin ilme varmaan näkemisen arvoinen kun tuuttasin 14. tiellä kawalla ohi, mitäs ajoi 75km/h...

    Next Step:

    jonkun halpis 12V lämppärin aukiräjäytys ja ja siitä keraaminen vastus talteen. Siitä ilveellä tai toisella n. 100W lämmitin kypärän sisääntulevalle ilmalle. Ei jäädy ehkes lumi edes visiirin ulkopintaan ja elo potan sisälläkin mukavempaa.


    PS.

    Huurus varmaan kertoo josko sinne käsivarteen saa joskus maaliskuussa tulla japsillakin pokkaamaan sen 10€
    edit. mä oon hyvä noitten kuvien kanssa...
    voe helevetti, siinä meillä on Äijä !
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  11. #6461
    Totaalihajominen ton kawasikan ulkonäköön...

    Akka juputtanu että mää olen jo kohta sietämätön, ajokelejä odotellessa.
    Näytin ton kuvan, oli hetken hiljaa ja tuumas:
    -taukkeja kaikki...
    Se oli jo rikki...
  12. #6462
    Huldan kuskille!!!

    Makiahan tuo olis kokeilla, minkä hintaiseksi muodostui renkaat ja alkaakohan v-valta itkemään nastoituksesta..?
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  13. #6463
    Tuon jälkeen ei enä voi valittaa, että ei ole talvikäyttöön sopivaa pyörää.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  14. #6464
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Huldan kuskille!!!

    Makiahan tuo olis kokeilla, minkä hintaiseksi muodostui renkaat ja alkaakohan v-valta itkemään nastoituksesta..?
    Renkaat satapiikistä muistaakseni 470€. Nastoituksen laillisuudesta, jaa-a, kun talvipyöräilyä ei ole erikseen kielletty ja laki käsittääkseni velvoittaa käyttämään tarkoituksenmukaista rengastusta niin kyllä pitää olla aika ikävä virkavallan edustaja jos noista alkaa nillittämään. Eihän ne kunnon enskapiikit edes normitilanteessa ota tiehen kiinni.

    Ja jos ihan oikeasti meinaa ajella ilman palelemista niin lämpökamoihin saa sijoittaa sen 500€, IMO. Tosin niillä on kyllä käyttöä normi ajokaudellakin. Tai hirvipassissa tai pilkillä tai...

    Huldan varustelu vielä vaiheessa, ei mokoma lähtenyt tulille -28C yön jälkeen. Lohkoa tai öljypohjaa vasten sellainen esim. Defan säteilylämmitin. Sähköttömiä olosuhteita varten pitää tyypittää pari pirkka ulkotulta bellypanin tms. ja öljypohjan väliin muutamaksi tunniksi. Kai niistäkin joku watti irtoaa.
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  15. #6465
    Lainaa tmkankaa kirjoitti Katso viesti
    PS.

    Huurus varmaan kertoo josko sinne käsivarteen saa joskus maaliskuussa tulla japsillakin pokkaamaan sen 10€
    edit. mä oon hyvä noitten kuvien kanssa...
    He hee.... Ja täytyy kylä täältäkin suunnalta antaa isosti Että SAAT tulla pokkaamaan sen osallistumismaksun vaikkakaan ei ollut ihan nuin paljoa tarkistettu niitä osallistumismaksuja mut saat koko 10€:n jos pelipaikoille ilmaannut tolla!

    Oli taas sellainen kympin päivä (-10´c), eli sopiva Gessun ulukoiluttamispäivä ja het alkuunsa oli poliiseilla puhallusratsia ennen 4-tien risteystä. No lähestyin ja jo melkein ajosaappaatikin kerkisin laskea maahan niin konstaapeli vinkkasikin et annahan mennä vaan ja otti kotilon asiakkaakseen, päätteli tiätysti ettei kohmelossa kukaan rätkällä voi ajella (eikä voikkaan), ku pitää olla balanssit ja reagoinnit kohillaan!

    No kelkkauria pitkin laavulle ja kodalle eväitä syömään ja lopuksi koskelle....











  16. #6466
    Lainaa Akiva kirjoitti Katso viesti
    Tuon jälkeen ei enä voi valittaa, että ei ole talvikäyttöön sopivaa pyörää.

    hyviä reissuja vain
    Triumph Tiger 800 XRX

  17. #6467
    Lainaa tmkankaa kirjoitti Katso viesti
    A-mallin ZX12R kawa (aka. Hulda),
    taakse 150/70-17 Kenda Big Block reunimmainen rivi enskanastaa ja loput rallia,
    eteen Maxxis 4.60/17 samaan tyylin nastoitettuna.
    Aika magee systeemi. Olen ajellut kotarienskalla harva se päivä talviajoa sekä tiellä että krossiradalla että kerran spoorissakin, mutta yllättävää että kyykkypyörän rengaskokoon sopivia nappularenkaita löytyy. Voisi olla hauskaa kaivaa Kawasaki tallista ja ajella sillä vaikka työmatkoja kun ei viitsi Kotarin männästä tunteja kuluttaa pelkkään työmatka-ajeluun. Töissä vaan ei ole harmi kyllä lämmitettyä parkkihallia (kylmä parkkikatos) ja mietityttää että lähtisiköhän tuo käyntiin (vanha kaasutinmalli) enään kylmettyään koko päivän katoksessa... Taitaisi juuttua sinne.
    ZX6R & KTM Enduro


  18. #6468
    Eikai tuo leveiden, ja katukumia karkeampien, kumien löytyminen mikään ihme ole kun alkaa noissa isoissa "allroad" pyörissä olemaan aika leveitä renkaita...
    Contin tkc-80 näyttäisi saavan 180 leveenä...

    Ja tokihan kotaria tuli ulkoilutettua niin tänään kuin eilenkin, kelihän oli mitä mainioin.
  19. #6469
    Harrikalla 1200 U vm 1937 ajossa tänään ja huomisen koko päivän Helsingissä onko ketään muita talvimotoristeja stadissa vois mennä vaikka karuselliin kahville.
    <p>Harley-Davidson 1200 U vm 1937 Ariel VH 500 Red Hunter vm 1937&nbsp;Ariel Square Four MK 2 1000 vm 1954 Triumph 6T Thunderbirt 650 vm 1959 Mercedes-Benz W187 220 vm 1952 Mercedes-Benz W115 220D vm 1973 lisäksi 9 perämoottoria 30-90 luku.</p>
  20. #6470
    Aika vinkeä ajokeli oli tänäänkin, vaikkakin luminen peltotie lumisten peltojen keskellä yhdistettynä iltapäivän sumuun ja auringonpaisteeseen oli aika haastava, oli kuin olisi pingispallon sisällä ajanut...
  21. #6471
    Lainaa tmkankaa kirjoitti Katso viesti
    Renkaat satapiikistä muistaakseni 470€. Nastoituksen laillisuudesta, jaa-a, kun talvipyöräilyä ei ole erikseen kielletty ja laki käsittääkseni velvoittaa käyttämään tarkoituksenmukaista rengastusta niin kyllä pitää olla aika ikävä virkavallan edustaja jos noista alkaa nillittämään. Eihän ne kunnon enskapiikit edes normitilanteessa ota tiehen kiinni.

    Ja jos ihan oikeasti meinaa ajella ilman palelemista niin lämpökamoihin saa sijoittaa sen 500€, IMO. Tosin niillä on kyllä käyttöä normi ajokaudellakin. Tai hirvipassissa tai pilkillä tai...

    Huldan varustelu vielä vaiheessa, ei mokoma lähtenyt tulille -28C yön jälkeen. Lohkoa tai öljypohjaa vasten sellainen esim. Defan säteilylämmitin. Sähköttömiä olosuhteita varten pitää tyypittää pari pirkka ulkotulta bellypanin tms. ja öljypohjan väliin muutamaksi tunniksi. Kai niistäkin joku watti irtoaa.
    kaveri tuossa ihmetteli että joku oli ristiinassa nesteellä punaisella kyykkypyörällä
    olitkos se sinä sit?
  22. #6472
    Talviajossa aidot lampaan nahka takki ja lentäjän haalarit on hyvät tai pilkkihaalari kalvolla ei tuule läpi saappaina käytän nahkasaappaita , lapikkaita pitkät varret yli polvien lämmittää aina tai Nokian huopakumi saappaat on parhaat kovalla pakkasella pitkillä reissuilla.
    Hanskoina aitokarvaset rukkaset tekokarvaset on kylmemmät huomattavasti ja avo kypärä paksulla harrikan kaksinkertasella kypärä hupulla tai mp asun enska huppu.
    laseina enskalasit kaksikerroksiset ei huurru niin helposti tai britti lentäjän lasit on lämpimät aito nahkasilla reunoilla mut huurtuu jos ajaa hiljaa.
    Pyörässä öljyinä mobil 1 5w 50 koneessa ja lootassa auton peräöljy kytkin ja enska kuivat remmiveto ei oo yhtään enska remmiä menny poikki.
    vaijerit kannattaa öljytä hyvin luistavat kevyesti ja mekaaniset rumpujarrut jäykkä perä risukeula toimivat kesällä ja talvella yhtä hyvin.
    polkemalla lähtee aina käyntiin mitään öljyn lämmitystä ei tarvi öljy valitaan sään mukaan täys synteettiset ovat niin hyviä että öljy kiertää aina.
    akku pitää olla niin hyvässä latauksessa että ei jäädy ja laturin pitää ladata hyvin 13.8 volttia valot päällä ajokierroksilla silloin akku latautuu hyvin kylmässäkin

    tänäänkin olin koko päivän liikkeellä Harrikalla kun oli asioita ja työ ajoa jollain on päästävä liikkumaan omalla on helppoa taksilla kallista.
    <p>Harley-Davidson 1200 U vm 1937 Ariel VH 500 Red Hunter vm 1937&nbsp;Ariel Square Four MK 2 1000 vm 1954 Triumph 6T Thunderbirt 650 vm 1959 Mercedes-Benz W187 220 vm 1952 Mercedes-Benz W115 220D vm 1973 lisäksi 9 perämoottoria 30-90 luku.</p>
  23. #6473
    Lainaa jiipekki kirjoitti Katso viesti
    kaveri tuossa ihmetteli että joku oli ristiinassa nesteellä punaisella kyykkypyörällä
    olitkos se sinä sit?
    Täysin mahdollista, maanantaina Savonlinna-Liljendal väli. Pysähdyin just Ristiinan Nesteelle ja aika oli jotain aamua/aamupäivää.
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  24. #6474
    Lainaa tmkankaa kirjoitti Katso viesti
    Täysin mahdollista, maanantaina Savonlinna-Liljendal väli. Pysähdyin just Ristiinan Nesteelle ja aika oli jotain aamua/aamupäivää.
    Kylläpä piti Kouvolassakin katsoa kahteen kertaan tätä kulkijaa Pääsitkös loppumatkan ilman sulakevaivoja???
  25. #6475
    Lainaa tmkankaa kirjoitti Katso viesti
    Täysin mahdollista, maanantaina Savonlinna-Liljendal väli. Pysähdyin just Ristiinan Nesteelle ja aika oli jotain aamua/aamupäivää.
    noni selvishän se... oli pölliautolla ajellu ja hieronu silimiä että ei tuo totta oo... mut oli se
  26. #6476
    Lainaa Tneo kirjoitti Katso viesti
    Kylläpä piti Kouvolassakin katsoa kahteen kertaan tätä kulkijaa Pääsitkös loppumatkan ilman sulakevaivoja???
    Tervehdys, suako mulla in ISOISOISO kiittäminen sulakesairauden parannusoperaation mahdollistamisesta?

    Jos näin niin arvaa lähteekö se tarvittu kuusiokolo nyt matkaan...

    Kyllä oli hienoa saada alle 10min odottelulla ja työkalujen penkomisen jälkeen joku piukalle joka ensitöikseen toteaa "mulla on samanlainen pyörä, tarviitko apua?" Maailmassa on vielä niitä hienojakin ihmisiä!

    Edit: niin ja ei ongelmia loppumatkalla, palaveristakaan en paljoa myöhästynyt
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  27. #6477
    Lainaa Triumpisti kirjoitti Katso viesti
    Talviajossa aidot lampaan nahka takki ja lentäjän haalarit on hyvät tai pilkkihaalari kalvolla ei tuule läpi saappaina käytän nahkasaappaita , lapikkaita pitkät varret yli polvien lämmittää aina tai Nokian huopakumi saappaat on parhaat kovalla pakkasella pitkillä reissuilla.
    Hanskoina aitokarvaset rukkaset tekokarvaset on kylmemmät huomattavasti ja avo kypärä paksulla harrikan kaksinkertasella kypärä hupulla tai mp asun enska huppu.
    laseina enskalasit kaksikerroksiset ei huurru niin helposti tai britti lentäjän lasit on lämpimät aito nahkasilla reunoilla mut huurtuu jos ajaa hiljaa.
    Pyörässä öljyinä mobil 1 5w 50 koneessa ja lootassa auton peräöljy kytkin ja enska kuivat remmiveto ei oo yhtään enska remmiä menny poikki.
    vaijerit kannattaa öljytä hyvin luistavat kevyesti ja mekaaniset rumpujarrut jäykkä perä risukeula toimivat kesällä ja talvella yhtä hyvin.
    polkemalla lähtee aina käyntiin mitään öljyn lämmitystä ei tarvi öljy valitaan sään mukaan täys synteettiset ovat niin hyviä että öljy kiertää aina.
    akku pitää olla niin hyvässä latauksessa että ei jäädy ja laturin pitää ladata hyvin 13.8 volttia valot päällä ajokierroksilla silloin akku latautuu hyvin kylmässäkin

    tänäänkin olin koko päivän liikkeellä Harrikalla kun oli asioita ja työ ajoa jollain on päästävä liikkumaan omalla on helppoa taksilla kallista.
    Se on kyllä suoraan sanottuna perseestä, kun uudemmissa customeissa ei ole enää käynnistyspoljinta. Hmm, saiskohan sellaisen jälkiasennuksena jossakin..
    Rovaniemi
    1. Yamaha XV 1100 Virago 1996 (27 tkm)
  28. #6478
    Lainaa tmkankaa kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys, suako mulla in ISOISOISO kiittäminen sulakesairauden parannusoperaation mahdollistamisesta?

    Jos näin niin arvaa lähteekö se tarvittu kuusiokolo nyt matkaan...

    Kyllä oli hienoa saada alle 10min odottelulla ja työkalujen penkomisen jälkeen joku piukalle joka ensitöikseen toteaa "mulla on samanlainen pyörä, tarviitko apua?" Maailmassa on vielä niitä hienojakin ihmisiä!

    Edit: niin ja ei ongelmia loppumatkalla, palaveristakaan en paljoa myöhästynyt
    Noo mitäpä tuosta. Hyvä että löytyi työkalut lähistöltä.
  29. #6479
    Ainakin joihinkin uudempiin HD 5 vaihteisiin myydää kiksi sarjaa esim evolaisiin
    <p>Harley-Davidson 1200 U vm 1937 Ariel VH 500 Red Hunter vm 1937&nbsp;Ariel Square Four MK 2 1000 vm 1954 Triumph 6T Thunderbirt 650 vm 1959 Mercedes-Benz W187 220 vm 1952 Mercedes-Benz W115 220D vm 1973 lisäksi 9 perämoottoria 30-90 luku.</p>
  30.  
  31. #6480
    Jovain muutama kymmenen kilometriä vehkeijen testaamista .
    Se C3: pitää visiirinsä kirkkaana näillä alta kympin pakkasilla mutta iloinen yllätys kuitenkin .
    Triumph Tiger 800 XRX

Sivu: 216 / 321:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 116166206214215216217218226266316 ... ViimeinenViimeinen