Nelkyt viis kilsaa tuli kieputeltua.. huh kun teki hyvää. *
btw. Hyvältä näyttää kun kaks tyttöö nosti tienlaidalta peukun pystyyn
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Joo, se velipojan repsol pitää aivan infernaalista mekkalaa!(Risto30vee @ Maalis. 22 2008,12:21) kirjoitti
![]()
![]()
Taidettiin muuten mennä ihan rajoitusten mukaan siinä pitkässä kurvissa...
Ja tänään taas 50km lisää. Sain ängettyä toiset hanskat varsinaisten ajohanskojen alle, mutta kyllä ne silti jäätyi!
Siinä kohtaa, kun kun sormista rupeaa menemään tunto, on sopiva hetki kaffetauolle!![]()
Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
Pikku lenkki tuli tossa heitettyä (alle 20km) huoltojen jälkeen, kun aurinko paistoi mukavasti ja tiet kuivia...
Viisas pääsee vähemmällä!
Jees!(Staga @ Maalis. 22 2008,13:24) kirjoitti
Hälytinkin laukes.
![]()
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"
Taisit pyyhkästä ohi, kun seisoin liikennevaloissa (olin tulossa bembölen kahvituvalta) ??(Vmatti @ Maalis. 22 2008,15:03) kirjoitti
Bodomin lenkki tuli heitettyä. 120 km tänään
![]()
Sutiiko?(Toippari @ Maalis. 22 2008,16:43) kirjoitti
![]()
Joo ei tarttis paljoo kääntää kun irtois. Maltilla mennään ja odotellaan lisää kitkaa.(Akiva @ Maalis. 22 2008,17:36) kirjoitti
![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
katos katos - minähän se. Olitkin ainoa pärrä jonka tänään näin liikenteessä - eilen tuli kaikki kolme vastaan.(AlluR @ Maalis. 22 2008,17:21) kirjoitti
Oliko bodomin reitillä vielä kovasti hiekkaa?
Trust your instincts, be yourself!
Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
joo-o
23km takana....
renkaat on todella liukkaat tällä kelillä
itse asiassa reissun neljäs mutka, liikennevaloista vasuriin lähti perse alta ja olin kaataa, mutta pysyin pystyssä.
eipä siinäon toi vaan huima peli, c-modellakin kun avaa niin minun päässä on sumenemaan päin.
Elämäni ensimmäinen ajelu, ekat viisi metriä hirvitti kamalasti, mutta perkkele; se pysyi pystyssä. Liikkui ja vielä samaan suuntaan mun kanssa! Muutama kilsa hidasajo harkkaa pitkin poikin ja koukeroita parkkipaikalta toiselle. viikon päästä tää nuija hymy ehkä laantuu..Lisää reeniä!
Pyöränä Kawan zx6r ninja
Ps. Atv on vallan mainio sisäänajovehje prätkään mitä hallinta laitteisiin ja vaihteisiin tulee.
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Parikymmentä km. piti käydä ajelemassa. Kuivaa ja pölyistä oli.
Pyörät on tehty ................
Jooh.. Kuivaa ja kylmää.
Lämpötila Tiirismaalla klo 13.30 * -1.
Röyhistelin tallissa...
Eiko jo kevät tule? *Ei ainakaan seur. 5vrk. ennusteen mukaan.
![]()
* * * * * * * * * * *
N.15km lenkki Imatralla serkkupojan kanssa, noin klo 15.00.
Kylmää kyytiä, mutta ei menoa haitannut![]()
Eihän tätä kahvakuumetta enää kestä!
Omaa lomaa viikon päästä viikon ja laivalla Itämeren eteläpuolelle ja sitten ajoa!
Sunt pueri pueri, pueri puerilia tractant.
Eilen pitkäperjantaina auringonpaiste houkutteli ajamaan... 20km... Aika pian tajusin, että on hiukan viileä vielä. Palailin sitten kotio umpijäässä (kaikki mahdolliset varusteet ja välihousut oli päällä) ja tsekkasin lämpömittarin. Ajelin sitten -5,3 asteessa.![]()
Retired
Juu, ainakin keskiviikkoon asti tätä samaa paskaa.. Viikonlopuksi näyttäis lämpenevän, toivossa on siis hyvä elää.![]()
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
Pakkasta vaan riittää täällä Tampereen seuduilla. :s Aika kylmää kyytiä ajella tuota pihatietä päästä päähän.![]()
636 -> 998
Suunnitelmat oli ajella huomenna jokunen kilometri, saa
nähdä mikä on keli...![]()
GSX-R1000 L0
GSX1300R Hayabusa K9
CBR600RR 2010 Leyla Special Edition
GSX1300R Hayabusa K8
CBR600F4i 2003
"It sits there and stares back at you. And the longer you do that, the more it speaks to you."
Loppuviikolle lupailevat +2 ja +3. Jos lähempänä näyttää samalta, ja viikonlopulle myös plussaa, niin lienee pakko lähteä hakemaan tyttö tallista poijes loppuviikosta. Eihän tätä enää kestä. Vaikka sitten vaan tallilta kotio (~20km), ja kunnon kelejä odottelemaan.
KTM 890 SMT + Yamaha WR250R
Ex: Hypermotard 950, Svartpilen 701, 690 Enduro R, 990 SMT, Dorsoduro 750, 690 SMC, SMS630, Hayabusa x 2, CBR600F
Eilen tuli tuupattua taas 180km, keli oli kaunis mutta kylmä (+2). Lohkonkannet ovat muuten hyvä apu käsien lämmitykseen
Vuoden (2008) saldo tähän mennessä ~950km.
250cc 2t & HD FXDB
ex. HD XL1200C
ex. XV cafe project '81
ex. KTM 350 EXC-F '12
ex. ZX-10R ´13
ex. WR250R '12
ex. ZX-10R '07
ex. FZ6-S '04
Keskiviikkona se paska vasta alkaa, kun lunta alkaa tippumaan... Näyttäs tulevan taas kohtalainen määrä ja kun pysytään kokajan pakkasella, niin ... prkl(LaMasquerade @ Maalis. 23 2008,11:29) kirjoitti
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
Tämä viikko poltellaan jäitä !
![]()
ja viikonloppuna kumeja(Rocket cowboy @ Maalis. 24 2008,19:28) kirjoitti
ex: gsxr 750, Busa, fz1n, Bandit1200n, drz400sm, cb1300n, zx10r, 600hornet
Luulen että kolautan ensimmäistä joka tulee sanomaan "Eiks oo kiva kun tuli lunta?"
Karsee vitu__us päällä noista keleistä, onneksi pääsee huomenna töihin niin ei ole aikaa ajatella asiaa sen kummemmin. Toivottavasti ensiviikonloppuna pääsee taas ajelemaan tai suoni poksahtaa päässä...![]()
Dirty Nasty Furriner
Juu, <s>huomen</s> tänään taas pyörällä töihin.![]()
Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
Hitto damn. En ymmärrä miksi mun pitää aina lukee tätä topiccia, vaikka alkaa vaan hitottaa kun kuulee kuinka porukka on jo alkanut ajeleen.. mutta oikeastaan olen vain onnellinen niiden muiden puolesta, jotka pystyy jo paineleen pyörillä
![]()
.... JA kasvaahan tässä lukiessa toki se ajonälkäkin
![]()
Kun on korviaan myöten k*sessa, on parempi pitää suunsa kiinni..
Oli GSX-750-F - nyt pelkät jalat alla..
... ja pieni lisäys. Tulevaksi yöksi luvattiin lumisadetta..![]()
![]()
Kun on korviaan myöten k*sessa, on parempi pitää suunsa kiinni..
Oli GSX-750-F - nyt pelkät jalat alla..