Sivu: 50 / 321:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40484950515260100150 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1471:stä 1500:een 9630:sta
    No Huh huh mitä Äijiä!!! Käy vain kateeksi kun ei itse uskalla lähteä vajaan vuoden vanhalla Bladella tonne lumisille kaduille eikä nelostielle .
    Hurja hatunnosto mcHuurteelle ja svahnm:lle. Komee on ukkojen kalusto noissa kuvissa! Ride on but be careful out there!*

1000RR Fireblade HRC Repsol 2007
    Left Hand Path
    Minä kävin viime viikolla torstaina ja perstaina töissä (katu)pyörällä. 13 astetta pakkasta. Ei tullut muita pyöräilijöitä vastaan täällä Keski-Suomessa.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
    Täytyypi sanoa, että 30.12.2007 kaksi HD:tä huristeli fiilistellen Kuopiossa illan hämyssä. Itse komeilin toisen nakilla kun en ottanut omaani likaantumaan.

Ja arvata saattaa, että miltä se tuntui
    Nenu kohti aurinkoa
    Eihän tossa oo kuin osa kalustosta.. Toisilla vaan on ajeltu hiljattain, että jätin ne rauhaan.. Vai mistä luulette, että tuo orgin etusivun joulupukki on kotoisin..

Nyt kun tapahtumasta on jo viikko, niin pitääpä kertoa, kun uuden vuoden aattona olin lähdössä piikki-arskaa kurittamaan suolamömmöön.. Välillä laite kun ei halua hörähtää heti käyntiin vaan sitä saa polkea kuin tulpatonta mopoa kahva kaakossa (kun tarpeeks kastaa tulpan).

Siinä on sitten lisäksi huimista "tehoista" johtuen pakoputken paisarin sauma antanut periksi ja vuotaa hiukan. No, aattona jouduin polkemaan jonkun kerran ja sitten syttyi, mutta putkessa! Vähän ajan päästä tajusin, että hienon jälkipolttolieskan lisäksi putki jäi palamaan moottorin altakin kun sai happea halkeemasta ja 2-t öljyä/karstaa putkesta löytyy.

Harmittaa pirusti, ettei kukaan ollut silloin ottamassa kuvaa..

Ei muuta kuin mopo nurin ja ensisammutus hanskoilla kun ensin olin potkaissut alakatteen paskaks hätäpäissäni liekkiä härnätessä..

Ei siinä muuta, vähän hikeä kuivattuaan pääsi sitten matkaan..
    Matkalla tosin paisarin alta murtui jostain syystä sellainen kämmenen kokoinen biitti putkea ja äänet oli oikein sopivat uuden vuoden aatoksi..
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Lainaa (svahnm @ Tammi. 07 2008,14:53) kirjoitti
    Eihän tossa oo kuin osa kalustosta.. Toisilla vaan on ajeltu hiljattain, että jätin ne rauhaan.. Vai mistä luulette, että tuo orgin etusivun joulupukki on kotoisin.. *

Nyt kun tapahtumasta on jo viikko, niin pitääpä kertoa, kun uuden vuoden aattona olin lähdössä piikki-arskaa kurittamaan suolamömmöön.. Välillä laite kun ei halua hörähtää heti käyntiin vaan sitä saa polkea kuin tulpatonta mopoa kahva kaakossa (kun tarpeeks kastaa tulpan).

Siinä on sitten lisäksi huimista "tehoista" johtuen pakoputken paisarin sauma antanut periksi ja vuotaa hiukan. No, aattona jouduin polkemaan jonkun kerran ja sitten syttyi, mutta putkessa! Vähän ajan päästä tajusin, että hienon jälkipolttolieskan lisäksi putki jäi palamaan moottorin altakin kun sai happea halkeemasta ja 2-t öljyä/karstaa putkesta löytyy.

Harmittaa pirusti, ettei kukaan ollut silloin ottamassa kuvaa..

Ei muuta kuin mopo nurin ja ensisammutus hanskoilla kun ensin olin potkaissut alakatteen paskaks hätäpäissäni liekkiä härnätessä.. *

Ei siinä muuta, vähän hikeä kuivattuaan pääsi sitten matkaan..
    Matkalla tosin paisarin alta murtui jostain syystä sellainen kämmenen kokoinen biitti putkea ja äänet oli oikein sopivat uuden vuoden aatoksi..
    "mahotonta meininkiä"
    Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
    Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
    Tänä aamuna joku työnsi Feewindillä Tuusulan motarilla menemään perkeleellisessä vesi/räntäsateessa. Sama pyörä ajeli samalla tiellä toiseen suuntaan eilen illalla.

Ei tullut kade, vitutti ajaa autollakin ko. kelissä.
    Honda ST1300A
    Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...
    Loistokelit ulkona, mutta kone hajosi viikko sitten Kerkee taas varmaan sulamaan, ennen kun saan myllyn takasin tulille.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
    Lainaa (Sjuggen @ Tammi. 11 2008,09:13) kirjoitti
    Tänä aamuna joku työnsi Feewindillä Tuusulan motarilla menemään perkeleellisessä vesi/räntäsateessa. Sama pyörä ajeli samalla tiellä toiseen suuntaan eilen illalla.

Ei tullut kade, vitutti ajaa autollakin ko. kelissä.
    Pyörä täsmää, tie täsmää, keli täsmää ja kellonajat täsmää.
    Saatoin olla minä. Joka päivä tulee tuolla surauteltua duuniin.
    Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
    Kyllä sitä aina piristyy kuullessaan pyörän hörähtävän käyntiin tai sellaisen näkökentässään havaitessaan.

Kohtahan talvi on ohi ja suvvigummeillakin on taas käyttöä.

Mieluummin mopolla sateeseen, kuin kotona tossun alla )

http://www.meikamotoristi.com
    No mutta, tänäänhän sitä käytiin siirtämässä uusi (vanha) pyörä omaan talliin ja ai että. Kylmä ei tullut ja kuivanakin pysyi.

Nyt pitäisi vaan kestää lähtemättä ajelulle jokikinen plussapäivä, tai pitää taas vaihtaa uudet öljyt helmikuun pakkasille.
    Tänään pojan yammulla parikolkytkilsaa ajamassa pahimpiin vieroitusoireisiin. Tiet sulana ja hyvin tarkenee mutta tota kurapaskaa on visiiri täynnä.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
    Kävinpä myös tuuppaamassa pikku pikapyrähdyksen Nokian ympäristössä... Loppuakohti alko räntäpaskaa tippuun alas, joten oli ihan kiva kurvata talliin... Koskahan ton mopon uskaltas pestä, ettei heti seuraavana päivänä pääsis enää ajeleen? Talvihuoltokin täytyis tehdä... Vaan ei malta, ei malta...

Editti... sellanen vajaa 30km tuli mittariin lisää... Tää tais olla sitten mun osalta kauden -08 avaus

HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
    Minä myös,kausi 2008 avattu täällä kotkassa.96 km lenkki tuli heitettyä,eipä ollut susikosken mp kahvilassa kalustoa paikalla.Kolme astetta lämmintä,ja pihalla vihertää kauniisti nurmikko,johan sitä talvea pitelikin pari viikkoa.
    pertti hernejärvi
    Lainaa (scuuba @ Tammi. 12 2008,20:01) kirjoitti
    Jostain kumman syystä autoilijat ja kävelijät tuijotteli ihmeissään...
    Sanoppa muuta Vaaratilanteet vaan lisääntyy kun ne jää tuijottamaan haavi auki
    Tempore Nihil Sanat
    Oliko orggilaisia, kun ajeli tänään Sääksjärvellä puolenpäivän aikaan?
    Mitään en oo ottanut.
    Tulipahan itsekkin eilen korkattua kausi 2008 n.30km lenkillä.
    Tulisi vaan kuivat kelit niin pysyisi kalusto puhtaana.
    Suzuki GS 500 E -95-> Suzuki GSX 750 F -99-> Suzuki GSR600 -08 -> Suzuki LS650
    Kausi 2008 korkattu komeasti Espoo-Salo-Espoo (~200 km) 2 asteen lämmössä ja välillä räntäsateessa. Välillä tuli mietiskeltyä mihin tuli ryhdyttyä, mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Piti kyllä pysähtyä molempiin suuntiin ajettaessa kerran lämpimälle juomalle FJRn lämpökahvat huusivat koko matkan hoosiannaa.
    Just over do it
    Tänään tuli avattua 2008 pyöräilykausi n. 30km lenkillä Tulis vaan paremmat kelit niin viittisi ajella pidemmälle, nytkin sai rapata pyörää ja ajovarusteita jonkin tovin.
    GSX-R 750 K5
    Eikö teitä oikeasti huoleta suolakylvyn vaikutus pyöriin?
    Sitä kuitenkin näilläkin keleillä kylvetään teille ihan huolella.

Tuskin moni jaksaa pestä ajokkiaan kuitenkaan niin tarkkaan, etteikö suolavettä jäisi johonkin koloon mukavasti muhimaan.

Omathan on pyöränne.
    Toivottavasti ei vain tarvitse käytettyä pyörää "talvikuskilta" koskaan ostaa.
    "Joukkomme on väsyneet ja voitto kaukana"
    Lainaa (Mormegil @ Tammi. 14 2008,17:17) kirjoitti

Tuskin moni jaksaa pestä ajokkiaan kuitenkaan niin tarkkaan, etteikö suolavettä jäisi johonkin koloon mukavasti muhimaan.

Omathan on pyöränne.
    Elä jännitä... Ei sitä suolaa ny niin paljoo ole, että se pyörän tonne sulattas
    Tempore Nihil Sanat
    urpooo:n avatar
    Liittyi Mar 2007
    Joku saa*anan kylmä maa pohjoosessa
    Nyt on tulossa kylmä reissu:
    Lyötiin kaverin kanssa vetoo, eli saan 50e jos ajan täältä pyynikin näkötornille ja takasin ( 25-30km) t-paita päällä ja shortsit jalassa. Ja saan 80e jos teen sen hondalla.
    Joten tästä ajeleen *
    Pitää paluumatkalla (jos semmonen tulee) pysähtyä kaupassa ostaan sillä 80e * no ehkä parilla eurolla

edit: emmä sitä t-paitaa jalkoihi laita

urpooo:n avatar
    Liittyi Mar 2007
    Joku saa*anan kylmä maa pohjoosessa

Omathan on pyöränne.
    Tähän 2 sanalla vastaus: ei helv*tissä

Kaupasta saa katteita, maalamolla katteet saa maalautettua, elämyksiä ei saa kaupasta
    Lainaa (scuuba @ Tammi. 14 2008,19:29) kirjoitti

Omathan on pyöränne.
    Tuosta sun tekstistä saa käsityksen ett sulla ei oo varaa ostaa uutta mopoa, vaan sä joudut aina ostamaan käytetyn mopoa; Niin eikö sua koskaan pelota ett sä joudut ostamaan paskan mopon; "kevätkuskilta", "kesäkuskilta", "syyskuskilta", "ratakuskilta", "bomberilta", "hajota se itse -kuskilta", "tein itse ja säästin -kuskilta", "liivikuskilta", "gorekuskilta", "ajoin metsään ja korjasin itse, joten kaksikilpisyys ei näy -kuskilta", "perävalotakuu -kuskilta" tai "[keksi tähän ihan itte] -kuskilta"?

Tai toivottavasti sä tienaat joskus niin paljo rahaa, että voit ostaa uuden mopon kaupasta. Voit sitten säilöä sen talliin ja käydä juhannusajelulla; jos ei sada, tai ole pölyistä, tai tuule liikaa, tai....

Patoutunut ahdistus pääs valloilleen
    Tempore Nihil Sanat
    "ajoin metsään ja korjasin itse, joten kaksikilpisyys ei näy -kuskilta"
    Jos mä ajaisin kympin metsään, niin siitä tulis juuri tuollainen.. ei oo kaskoa nääs..
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Lainaa (svahnm @ Tammi. 14 2008,19:46) kirjoitti
    "ajoin metsään ja korjasin itse, joten kaksikilpisyys ei näy -kuskilta"
    Jos mä ajaisin kympin metsään, niin siitä tulis juuri tuollainen.. ei oo kaskoa nääs..
    Sama vika "Rahikaisella" *

Nyt kannattaa pitää pää kylmänä, ja mielessä oheistamispäällikkö
    Jaakko Parantaisen viisas neuvo: "tavara tykkää, kun sitä käytetään". *
    Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
    Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.

Täällä valmiissa maailmassa mihinkään kiire ole ja pyörän pesu menee harrastuksesta Kyllä sitä lämmintä vettä jaksaa ainakin sen parikymmentä minuuttia räntäsateessa läträtä, lopuksi kaulusta tiukemmalle ja ite kans suihkuun niin muuttuu ajopuvun väri taas mustaksi Eipä tuosta pyörästä pesun jälkeen päällepäin nähnyt kura-ajoa muuta kuin renkaista, pikkukiviä tarttuu kovasti kiinni.
    GSX-R 750 K5

Omathan on pyöränne.
    Tuosta sun tekstistä saa käsityksen ett sulla ei oo varaa ostaa uutta mopoa, vaan sä joudut aina ostamaan käytetyn mopoa; Niin eikö sua koskaan pelota ett sä joudut ostamaan paskan mopon; "kevätkuskilta", "kesäkuskilta", "syyskuskilta", "ratakuskilta", "bomberilta", "hajota se itse -kuskilta", "tein itse ja säästin -kuskilta", "liivikuskilta", "gorekuskilta", "ajoin metsään ja korjasin itse, joten kaksikilpisyys ei näy -kuskilta", "perävalotakuu -kuskilta" tai "[keksi tähän ihan itte] -kuskilta"?

Tai toivottavasti sä tienaat joskus niin paljo rahaa, että voit ostaa uuden mopon kaupasta. Voit sitten säilöä sen talliin ja käydä juhannusajelulla; jos ei sada, tai ole pölyistä, tai tuule liikaa, tai....
    No, se on vähän kumma juttu kun Volvolla ajaa 20 vuotta 750 tkm:ä. Se saa talvella konehuoneeseensa semmoset suolat ettei oo tosikaan. Voi olla että autoon on tarvinut tehdä ensimmäiset peltityöt vasta 15 v jälkeen. On se kumma juttu että mopo jossa ei välttämättä ole peltiä juuri ollenkaan ja alumiinirunko, niin se ei kestä suolaa juuri ollenkaan...

Kyllä se mopo kesälläkin hapettuu Itselläni ei ole tallia, jossa pyörää voisi kesällä pitää, joten ulkona se seisoi sateessa. Huomasin myös että jos satoi monta päivää peräkkäin, niin ei kannattanut peitettä pitää, sillä se kostui kuitenkin sisältä ja sit se ei ikinä kuivanut.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
    Mulla otti viimetalven ajeluista lähinnä takaiskari nokkiinsa. Ikäviä länttejä tuli, kun oon vähän laiska pesemään pyörää. Muuten no hätä. Aika kovaa joutu kyl keväällä jynssäämään, että sai vehkeen paraatikuntoon
    premier

emeritus

Omathan on pyöränne.
    Juu, kumma juttu kun pyörät on sokerista ja autot ei.......

Eiköhän se pienet suolat kestä ja kyllä sitä varmaan pestääkin, jos kyse katupyörästä, enskoista ei aina tiedä...

Tais muuten kesällä olla kysely pyörän vahauksesta, paras vastaus oli mielestäni (ja muistaakseni suunnilleen) "seitsämäs kerta vahaa menossa, pyörä tän vuodenmallia ja ajettu 2000km". Että sillai.........
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  30.  
    Pakko lisäillä tähän vielä, että itse olen sen verran mukavuuden haluinen ja pikkutarkka, etten viitti paremmilla pyörillä suolassa ajaakaan, vaan ajelen silloin kun tiet on kuivat ja kirkas pakkaskeli.

Kahteen kertaan on kymppi nähnyt kurakelejä talvella, mutta silloinkin oli satanut pitkään, eli suolaa vähän.

Eka kerta kun "pukki" lainas pyörää itsenäisyyspäivänä ja toinen kerta kun järjestettiin ne org-ajelut joulukuun puolivälissä. Viimeisin ajosessio reilu viikko sitten oli puhtailla teillä.

Raaka-arskaa en sääli, mutta sekin odottaa, että hitsaisin pakoputken kuntoon uuden vuoden "pommitusten" jäljiltä..
Sivu: 50 / 321:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40484950515260100150 ... ViimeinenViimeinen