Onkohan tossa nyt mitään järkeä lähteä ajelemaan vielä.. kurasta, paskasta, kylmää, kuollutta, sateista, lunta, jäätä, hiekkaa jne.
Vai onko se tosiaan niin siistiä ym. olosuhteissakin, että on tosiaan pakko päästä ajamaan? Mä kääntelen mielummin lämpönamiskaa autossa ja katon kun muut vetää michelin ukkona +5 asteessa kuran ja muun skeidan seassa.
Välistä vaan tuntuu, että jengi lähtee ajelemaan aikaisin todistaakseen jotain joillekin..
DUCATI is just the Italian word for Harley.
Missä kaduilla/teillä (pihatiet poislukien) esim. espoossa on vielä lunta tai jäätä asvaltilla?(kwak750 @ Maalis. 09 2007,17:15) kirjoitti
Ja eihän suomen kesä eroa tuosta kuvauksestasi muuten kuin, että hiekat on lakastu pois.
Happamia sanoi kettu...
Tänään on ollut vähän sateista, mutta jos eilisen kaltaisia päiviä tulee ei paremmasta väliä - siis maaliskuussa.
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Sunnuntaina alkais vakuutukset...katotaan nyt sitten mikä on keli.
R.I.P Jaska - Motoristi
Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
Kyllä ensi viikolla lähtee... Ja en ole kellekään mitään näyttämässä... Uusi, hieno harrastus vain vie siten mukanaan, että on pakko päästä maistiaisille. Vaikka sitten tulisi kuukauden takatalvi... (Ei tule, btw...)
Pyörä rekkariin, nimi paperiin ja baanalle... =)
Kun kyvytön käskee halutonta tekemään tarpeetonta, on epäonnistumisen vaara erityisen suuri...
Ei vain voi olla vähän raskaana tai puolineitsyt... Sitä vaan joko on tai ei ole...
Ai sulla ei vielä olekkaan ympärivuoden vakuutus päällä(kwak750 @ Maalis. 09 2007,17:15) kirjoitti
Tottahan minäkin tästä kohta lähden yövuoroon autolla kun ei tiedä miten tuo keli kehittyy yön aikana...Isolohko gsx kun on tossa lämpimässä tallissa(auto joutaa olemaan ulkosalla)niin on siitä kätevä käydä pikku lenkillä ja letkupestä pyörä ja työntää taas sisään kuivumaan.Ei siinä sen kummempaa todistelua tarvii???on vaan kiva taas päästä laulattamaan yoshimuran soittokuntaa kun täällä tiet ovat sulat.
![]()
![]()
![]()
pertti hernejärvi
Jess kausi aloitettu 30 km lenkillä.Pitihän sitä käydä motarillakin ja kauden ekat on vedettyAurakuski oli käyny päivällä vetämässä tien loskasta puhtaaksi, tilaisuus oli pakko käyttää. Talvi kesti tällä kertaa jouluaatosta tähänpäivään. Tästä se kausi taas lähtee käyntiin.
![]()
Masentavaa.. Jos mä kurkkaan ikkunasta niin näkyy vaan loskaa ja jäätä.. Noh.. jospa se tästä..![]()
köhköh, putput, pampam..
Kausi on nyt korkattu. Kävin heittämässä 30 km lenkin tänään. Kura haittasi näkyvyyttä - muuten oli hienoa päästä taas ajamaan.
Motorcyclists are always ride on
Perkule kait sitä sit pitää käydä hakeen pyörä tallin uumenista=)! Ei
vaan vielä taida uskaltaa paalauttaa autoa...
Eipä ole itä-suomessa asiaa vielä tielle.ainakaan täältä korvesta missä on täys talvi vielä.
mut onneks meitä muistetaan vakuutusten hinnassa sit jos ei muussa![]()
Noniin käväisin sitten liikkeessä tänään kysymässä ajankohtaa luovutushuollolle ja tuumas vaan, et saat tiistaiks pyörän hallille joten tiistaina![]()
Mihin porukka suuntaa jos tiistaina lähtee ulkoiluttamaan mopoansa?
Oiskos mahdoton idea ottaa joku huoltamo ekaks etapiks niin saatais vähän ihmetystä aikaan useamman mopon kokoontumisella![]()
Olen miettinyt samaa. Muutenkin olen täysin samaa mieltä kanssasi. Mutta eipähän se loppupelissä minun asiani sen kummemmin ole, milloin ja missä kukakin millä ajaa.(kwak750 @ Maalis. 09 2007,17:15) kirjoitti
Olishan se hieno käyä nyt ajamassa pieni lenkki niin ne suurimmat himot lähtisi. Mutta kun katsoo mikä määrä reikiä ja hiekkaa on tiellä tällä hetkellä niin eipä kiinnosta lähteä pyörää ja itteensä sinne hajottamaan. Jospa sitä 1.5kk päästä![]()
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Niin. Mut sit toisaalta joistakin saattaa tuntua, että noin ajattelevat ovat vaan mukavuuden haluisia piiloautoilijoita, jotka eivät uskallaudu pyörän päälle kuin yli 20 asteen lämpötiloissa, jos ei sada, ja silloinkin vain mutterille kahville?(Ande749 @ Maalis. 10 2007,00:06) kirjoitti
Noei.. Mulla on prätkä ainoa moottoriajoneuvo, joten ei oo varaa katella sitä säätä ja ajella vaan sillon ku se on mukavaa ja pystyy näyttämään coolilta
premier
emeritus
Joo, ei autoa mullakaan ole.(premier @ Maalis. 10 2007,00:56) kirjoitti
Nää on makuasioita, itse olen joka vuos käynyt ajamassa heti kun se on suinkaan mahdollista "normaaleissa" olosuhteissa, märkää ja hiekkaa saa olla mutta jäätä ja lunta eiVeri vetää baanalle niin kovaa että ei vaan malta odottaa pidempään.
Näin se harrastusten kanssa muutenkin menee, toiset haluaa odottaa että olosuhteet on paremmat ja siinähän odottavat, muutama kaveri nyt avanneet jo golffikaudenkin vaikka tiedän että moni vielä venttaa. Valintoja.
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Saas nähdä jos vaikka tänäänItse olen lähdössä baanalle ihan vain ajamisen halusta enkä näytön
kura lentää mutta niinhän se lentää kesälläkin aina välillä.
Yamaha FZ6S -06
Mistä tätä ajetaan!?
Näinpä. Itse kuulun vatakkaiseen ryhmään veneilyssä, eli menen vain silloin kun on yli 20 astetta ja aurinko paistaa. Toiset taas kyntää kalaan myrskyssäkin. Veneenkin olen laskenut vesille yleensä vasta juhannuksena tai jopa sen jälkeen.(Jassu @ Maalis. 10 2007,09:17) kirjoitti
Nythän toi foreca vetää taas lupauksiaan pois, huomenna +3 täällä.![]()
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
On se ihme ettei foreca voi pitää lupauksiaan säästä vaan muuttaa yhtenään..pitääkö sinne kohta soittaa ja tilaa parempaa keliä(svahnm @ Maalis. 10 2007,09:46) kirjoitti
![]()
Mitä sillä paremmalla säällä tekee. Paska kesä kun sattuu niin aurinkoa saadaan kymmenenä päivänä jos niinäkään. Likaista ja vetistä on, olkoon kunnon kamoilla siitä selviää. Mukavaa on ollut jo kolme päivää ja tänään on taas hetken
Ainoa todellinen haitta puoli on ettei ole kunnon hanskoja siunaantunut mistään. Niitä kun ei ole tarjolla. Jos on lämpimät niin ei tuntumaan kahvoille ja jos on tuntuma niin kylmää.
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Hehee!
Tässä sitä istutaan ajokamat päällä, odotellaan kun veli tulee hakemaan, että saan haettua r6:en liikkeestä ajoon ;)
Eli tänään se alkaa!
Moikkaillaan kun nähdään ;) Hyvää tulevaa kesää kaikille!!
Before Yamaha R6, Now Husse TE 450cc
Ei muuta kuin turvallisia kilometrejä kaikille heti näin ajokauden alusta. *![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Samoilla linjoilla Toyboyn kanssa.. Pitäkääs hauskaa munki puolesta siihen asti kun itse pääsen satulaan![]()
köhköh, putput, pampam..
ekat kilsat pyörällä ajettu..tästä se lähtee
![]()
Yamaha FZ6S -06
Mistä tätä ajetaan!?
Omalta osaltani tuo pitää siinä määrin paikkansa, että en mielelläni aja muulloin kuin kauniilla säällä. Sorapyörätouhuissa ei lämpötilalla ole suurtakaan väliä, yli 25 alkaa olla vähän turhan paljon, mutta silloin voinkin ajella katupyörällä ja -10 on mukavuuden kannalta siellä alarajalla. Talvella paras keli olisi aurinkoinen ilma ja noin 5 astetta pakkasta, kesällä sellainen parikymmentä on aika mukavasti.(premier @ Maalis. 10 2007,00:56) kirjoitti
Sateella minä en aja kuin "pakosta", eli olen pyörällä jossain ja alkaa sataa. Nykyään sellaistakaan harvemmin sattuu, ei yleensä tule pyörällä sateen uhalla lähdettyä, auto on niitä kelejä varten.
Aijaijaijaijai.... tunnin sisällä tulee uusi pöyrä talliin.
Voi olla että joutuu ottaa huomenna tyypit... tänään ei kerkee.![]()
Tuli asken tuupakan kohdalla kehä3:lla cbr vastaan. Vähän siellä kura lentää, mutta täällä kotona paistaa jo aurinko. Piti ottaa pari kuvaakin..
turun motari on näinkin märkä..kuva1
Ja harjulle päästyä lohjan katsastuskonttorilla suorastaan aurinko häikäisee..
Nämä siis kotilosta, mutta kohta liikahtaa kaksipyöräinenkin..![]()
Hesas oli jo ainakin hän alkanu, vaikka sää oli hyvinkin sumuinen ja kylmänkostea. *
*iso kuva linkkinä*
650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
Pikkusenhan tuo himottaisi lähteä uutta pyörää kokeilemaan, mutta keuhkoputkentulehus kyl vähän hillitsee lähtemistä. Katsellaan nyt..
Suzuki SV650 -01 --> Suzuki SV1000S -04 -- > KTM 640 LC4 SM -06(Varastettiin) --> BMW F800GS -09