Kovasti on tehny mieli hakee pyörä tallista ja ajaa, mutta ku just ehin puunaamaan sen talvikuntoon ni en viiti likastaa uudelleen.
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Ajettavakshan noi mopot on tehty. Mä olin kans jo puunannut ja putsannut bussin ja paketoinut talvisäilöön, mutta eihän siinä mikään auttanut. Ei muuta kuin pyörä tallista ja(PrivateeR @ Joulu. 04 2006,21:32) kirjoitti
![]()
ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
huomenna pitäs ajaa oma pyörä liikkeestä talvisäilöön + yhen asikkaan pyörä liikkeeseen
Edelleen kulkee duuni matka päristellessä, rupee vaan toi ajoasu olee aika paskainen![]()
Chief Dark Horse -22
Tracer GT -18
F 700 GS -13
GSR 600 -06
FZS-600 -00
Virago 535 -99
Äskenhän sitä tuli taas kokeiltua pitkästä aikaa. Torveakin pääsi soittamaan ja valoja vilkuttamaan..![]()
-niin teki myös Tarzan, mies joka asui puussa ja ymmärsi luonnon päälle-
Olisit ajellu eilen aamusta ja illasta. Tuli vettä sillee kiitettävästi, että mullakin on puku ja mopo ku pesulinjalta tullu.(kane80 @ Joulu. 05 2006,09:09) kirjoitti
![]()
Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
Ei voi muuta kuin hymyillä, ajokausi jatkuu.
Vähän vaan kävi mielessä kun ajelin kotiapäi niin sellaisessa pienessä kaarteessa oli pienimuotoinen "hiekkavalli" jota en tietenkään heti huomannut, olihan se jännä tunne ku pyörä liukuu sivulle... Nooh! Eipä tuo mittään.
Honda CBR 954RR FB '03
Kawasaki ZX-6R '01
Kateeksi käy teitä talvimopoilijoita. Kävin ottaa Itsenäisyyspäiväkuvan takapihalta ja eipä siinä auta Pohjolankaan vakuutukset. Jos kysymys kuului, koska viimeksi? niin Elokuun lopussa. Kissat kun pitävät lämpöisestä.
![]()
Kaikkea ei voi saada - mutta aina kannattaa yrittää
Saadakseni nähdä sateenkaaren minun on siedettävä myös sadetta.
Niin kateellinen.(Mizku75 @ Joulu. 06 2006,18:12) kirjoitti
Itsenäisyyspäivän kunniaksi laitoin mopon vakuutuksiin ja kävin pöristelemässä 70 km lenkin. Neljän kaakonkulmalais-orgilaisen kesken kahviteltiin Lappeenrannan ABC:llä.
Pyörän pesuun meni tunti, oli se sitten kurainen!
CBR 1000 F vm 1990
KTM EXC 250 Racing 2005 (myytävänä)
KTM EXC 530 vm 2008
Pikku lenkki tuli heitettyä
On se vaan kiva fiilis kun vähän pääsee antaan jenkaa .
PV 50
KMX 125
Z 750
ZZR 1400
ZX10RR
S1000RR
Joutu käymään itsenäisyyspäivän kunniaksi pienellä lenkillä hetken mielijohteesta. Helmeä kyllä, muistu taas kesän ajoiloittelut mieleen.
Ihmesäätä kyllä.
Jux.
Eivät olleet Hesan motoristit vielä aamulla liikkeellä? Eihän siellä edes satanut toisin kuin Pohjanmaalla.(arikorho @ Joulu. 04 2006,11:55) kirjoitti
Liikkeelle tuli lähdettyä vasta puolen päivän maissa. Aamulla nukutti vaan makeasti(arikorho @ Joulu. 07 2006,11:13) kirjoitti
Moneltakos olisit ollut pääkaupungin porteilla?
ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Jovain, kelta-musta K5 gixxulla olin liikkeellä!(svahnm @ Joulu. 04 2006,13:51) kirjoitti
BMW S 1000 RR-10
Piti poiketa presidentinlinnan nurkille katsomaan että millainen hulabaloo siellä on, olihan siellä...
Poliisit seuras melko tarkkaan kun siihen katajanokalle kääntyi.![]()
Purkaan sen joutuu kumminkin...
Kehä III:n ajoin läpi lännestä itään, Jet kylmäasemalla Martinkylässä 6.20, joten ei monikaan aloita niin aikaisin.(jens @ Joulu. 07 2006,11:21) kirjoitti
![]()
Nyt alkoi kiinnostaa, että minkäslaisen lenkin ajoitkaan. Ei kai vaan IB:tä(arikorho @ Joulu. 07 2006,13:50) kirjoitti
?
Busa K8
Kävin minäkin eilen lenkin heittämässä ja vein pyörän ruhan varikolle pesuun ja talliin. Jos vielä kelit jatkuu niin olishan se kiva jouluaattona tehdä lenkki, toisaalta joulu ei kyllä ole mitään ilman lunta...kolme pyörää tuli ruhan varikon risteyksessä vastaan kun minä jo kävelin, vihdintietä pasilaan päin kello neljän jälkeen, ketkäköhän oli iltalenkillä?![]()
Honda Hornet 600-99, Yamaha R6-03,Honda CBR 600 F-06...
Eilen tuli lenkki heitetttyä, jotenkin omituinen fiilis joulukuu ja meike Hornalla päpättää menemään.![]()
<p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
Olin tuon joukon viimeinen.. Oltiin tulos tuolta itsenäisyyspäivä ajelulta Ja olin viemäs pyörää takas käpylään talliin...(Virpi77 @ Joulu. 07 2006,14:28) kirjoitti
Voi ei aivan niin kirkkaaseen aikaan, kello oli jo 16.00. Samanlaista mustaa on aamulla kun menee töihin ja iltapvllä kun tulee.(mchuurre @ Joulu. 06 2006,19:35) kirjoitti
Tänää aamusta töihin, vaikka vettä tulikin ikävästi..iltapäiväl oliki sitte hieman kuivempaa![]()
Katotan nyt hyväksyvätkö he ajon - paperit on jo postissa. Zumon mukaan tuli 1679,9 km ja sitten piti ajaa vielä kotiin 130 km, mutta se meni jo toiselle vuorokaudelle. *(-Harza- @ Joulu. 07 2006,14:09) kirjoitti
Talvi tuntuu näin lyhyemmältä
Ps. kelit vain paranee.
Kyyllä sitä tuli äsken taas tovi mopon selässä vietettyy.. +7 ja kosteeta..mutta kivaa.Tää ei kaipaa lunta.
kesä on motoristin kulta-aikaa
Jos nyt edes tunniksi lakkais toi saaketin sade niin baanalle vaan... No kyllä täs vielä ajokelit tulee
Se vaan voi olla, että juhannuksena hiihdetään jos tällanen jatkuu kovin pitkään![]()
Sopivasti täysillä!!
749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850