Sivu: 27 / 322:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1725262728293777127 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 781:stä 810:een 9632:sta
    Eilen avattiin kausi omalta osalta. Oli kivaa jee
    Tänään otettiin Teuska talvisäilöstä ihmisten ilmoille ja tuli reissun päällä jo ensimmäiset mopokaffetkin juotua. On tää hienoa hommaa!!!
    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
    Lainaa (BMW cowboy @ Maalis. 27 2007,22:01) kirjoitti
    Meikällä 250 kilsaa takana, pikku lenkkeinä.

Tänään Tampereen Mustalahti n. 18,30 , 70 pyörää kevättä toivottelemassa.

Ei puuttunut muuta kuin Mamma Marian jäätelöt Taitaa mennä vielä tovi ennen kuin ottavat laudat ikkunalta.
    aah..pyörä Saulin tallista ja Oulu-Alakylä-Haukipudas-Nallikari 60km ja hymy kypärän sisällä leveä . Tänään pyörän siirto Kajaaniin. Saa nährä hymyilyttääkö vielä sen jälkeen
    Ei setä ole paha, setä on vaan ruma
    Aamulla tulin töihin mopolla, vaikka lämpömittarissa -1 celsiusta... Ei tunnu missään (näpit vaan kohmeessa)!

Fiilis = *.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
    Lainaa (TPM @ Maalis. 29 2007,08:52) kirjoitti
    Aamulla tulin töihin mopolla, vaikka lämpömittarissa -1 celsiusta... Ei tunnu missään (näpit vaan kohmeessa)!

Fiilis = *.
    Mä oon tän viikon aikana ajanu neljättä päivää putkeen töihin kawalla
    Niin eikä edes tullu kylmä.
    1200km jo tälle kautta lasissa, joka metri täyttä nautintoa...

Sora ja montut toki ottaa pattiin, mutta sekin lienee vain osa tätä lajia... Tonnin huolto eilen pyörälle, nyt sitten saa jo hieman reippaammin antaa koneelle kierrostakin...

Mahtava laji ja harrastus, maltettais vaan kaikki pitää järki päässä liikenteessä...
    Kun kyvytön käskee halutonta tekemään tarpeetonta, on epäonnistumisen vaara erityisen suuri...

Ei vain voi olla vähän raskaana tai puolineitsyt... Sitä vaan joko on tai ei ole...
    Lainaa (JWH @ Maalis. 29 2007,09:03) kirjoitti

Fiilis = .
    Mä oon tän viikon aikana ajanu neljättä päivää putkeen töihin kawalla
    Niin eikä edes tullu kylmä.
    Toista viikkoa jo duuniin mopolla, eikä oo kylmä ollu, tällä viikolla jopa ihan hiki
    -Z-
    Suzuki GSXR 1100
    Mun sivut

Fiilis = .
    Sama keli, mutta mulla oli hanskat käsissä - ei palellut!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Lainaa (ttuttu @ Maalis. 29 2007,14:29) kirjoitti

Fiilis = *.
    Sama keli, mutta mulla oli hanskat käsissä - ei palellut! *
    No siitähän se johtuikin... *
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
    Tänään käytin bussin 1000km huollossa ja kohta taas baanalle. Hienoo on ollu .
    päivitystä, 1950km mittariin tullu :P

en tiennykkää, et tää voi olla näinkin addiktoivaa hommaa ;)

Before Yamaha R6, Now Husse TE 450cc
    On tämä vain hieno laji yhä edelleen.

Sata-jotain kilomeetteriä nielty päivän aikana, lisää vaaditaan.

Joku hemmetin "työ" kuulemma vaatii huomiota, vahvasti haitaten elämista, prkl.

Lomalla jo!
    Magna '94
    Noniin, nyt on sitten kesä tullut ja ajokausi korkattu

Kyllä vaan tuntui kuin olis kahleet tipahtanut talven jäljiltä maahan...
    Yamaha R1 -07
    Lainaa (AnttiH @ Maalis. 29 2007,08:47) kirjoitti
    aah..pyörä Saulin tallista ja Oulu-Alakylä-Haukipudas-Nallikari 60km ja hymy kypärän sisällä leveä . Tänään pyörän siirto Kajaaniin. Saa nährä hymyilyttääkö vielä sen jälkeen
    Taitaa olla sama Sauli, jonka tallista mä hain tänään pärrän pois ..Ja kerkesinpä maaliskuulla ajaan, eli voi sanoo sitte ku joku kysyy, ja ihmettelee.. Ja ai niin, siis semmoset 150km tuli rällättyä.. On se vaa makkeimmillaan
    köhköh, putput, pampam..
    Jepu,eka tonni tullu ylitettyä ja lisää tahtoo Jopa vähän mutkapätkää tullu ajettua..on niissä vaan jotain hiekkoja vielä muuten
    Cute....but kind of evil ;)

*
    Palo stringeistä lahkeet ja kohta loputki narut

cbr600f-05 <--- MYYTY [img]http://www.moottoripyora.org/iB_html/non-cgi/emoticons/sad_orig.gif[/img]
    ONNEKSI Rakas mieheni lainaa kiltisti mulle omaa mustaa k7 [img]http://www.moottoripyora.org/iB_html/non-cgi/emoticons/smile_org.gif[/img]
    100 kilsaa tuli ajettua. Kivaa oli mut hiukka meinas holotna vaivata

Kylläpä se ärkutvonenkin tuntu äkäseltä näin pitkän talven jälkeen

ex R6 '00
    Sattuneista syistä pääsin ajamaan "vasta" tänään... mutta hienoa oli!
    ZX12R -03
    Tänään ekaa kertaa pyörällä töihin. Oli mahtavaa, vaikka julkisilla olisi päässyt puolet nopeammin. Huomenna lisää *
    Pitihän sitä käävä tukaatia ulkoiluttamassa. Onhan se tuossa ruudussa jo useamman päivän ollut, mutta ei ole tullut käytyä ajamassa kiireiden takia. Olikin mukavampaa puuhaa, kun muistin. Vähän hataraa on ajaminen vielä, joten radalle pitäisi päästä vähän taas treenaamaan..
    Tänään taitaa ollakin kevään viimeinen ajopäivä. Talvi tulee taas *
    Honda CBR 600 F -05
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (-JJ @ Huhti. 02 2007,12:57) kirjoitti
    Tänään taitaa ollakin kevään viimeinen ajopäivä. Talvi tulee taas
    Mulla menee mopo tänään huoltoon, joten pari päivää saa mun puolesta tulla vaikka lunta 18 tkm huolto + stefojen/keulaöljyjen vaihto + mopo kusee jäähdytinnestetttäänkin alleen
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Lainaa (Jassu @ Huhti. 02 2007,12:58) kirjoitti
    Lainaa (-JJ @ Huhti. 02 2007,12:57) kirjoitti
    Tänään taitaa ollakin kevään viimeinen ajopäivä. Talvi tulee taas *
    Mulla menee mopo tänään huoltoon, joten pari päivää saa mun puolesta tulla vaikka lunta 18 tkm huolto + stefojen/keulaöljyjen vaihto + mopo kusee jäähdytinnestetttäänkin alleen *
    Mulla sama paitsi ettei kuse jäähdytinnestettä ja kilsojakin on jo 48tkm.

Onneksi tuo huoltopaikka on tässä ihan työmaan vieressä niin saa mopon ajettua tänne talliin jos keli menee niin pahaksi ettei kotiin viitsi ajella.
    wille
    No niin. Kausi käynnistetty 29.03.2007. Viimeinkin! Rapiat 400 km meno maistui yhdelle päivälle, kelit oli mainiot ja pyörä toimi niin kuin pitää. Hymy oli niin leveä, ettei meinannut mahtua kypärään. Alla oli siis ekaa kertaa Ducati Monster.
    Kronoby Racing Team
    Kyllä säätietoherrat nyt hiukan peloottelevat meitiä.

Tänään kannattaa varmaan käydä naatiskelemassa vielä muutama kurva !!!!!

Mieluummin mopolla sateeseen, kuin kotona tossun alla )

http://www.meikamotoristi.com
    sainhan mä sen pyörä ulos tallista, mahtavat 10 kilometriä tuli ekalle ajopäivälle matkaa
    Tietä käyden tien on vanki
    vapaa vain on umpihanki
    Lainaa (BMW cowboy @ Huhti. 02 2007,14:24) kirjoitti
    Kyllä säätietoherrat nyt hiukan peloottelevat meitiä.

Tänään kannattaa varmaan käydä naatiskelemassa vielä muutama kurva !!!!!

Taisivat pelotella ihan tosissaan. Eilen tuli reippaat sata kilsaa mittariin Kuopion korkeudella ja Vehmerin lenkissä oli oikeastaan nautinto jo kaukana kun vähän vihmoi vettä ja lämpötila laittoi rintapieleen pienen vilunpoikasen vaikka vaatetusta oli ihan reippaasti.
    Toisaalta parin päivän luova tauko antaa himon vaan yltyä... Kyllä se kesä™ sieltä tulee kun vähän malttaa odottaa
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

'94 VFR -> '98 VTR -> [url="
    Kylmä oli ja tuuli heilutteli Kaivarin rannassa mutta kyllä kannatti... saa sitten (lapsenlapsille? ) sanoa että ennen pääsiäistä on jo ajeltu kaksikin kertaa
    Entinen singeristi ja ompeluseuran kukkahattutäti,
    nykyinen Bee-Äm-Wee -ämmä (F650GS -04)
    Melkein 2000 km ajettu tähän päivään asti tänä keväänä!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  30.  
    Lainaa (ttuttu @ Huhti. 03 2007,21:00) kirjoitti
    Melkein 2000 km ajettu tähän päivään asti tänä keväänä! *
    Sä oot ollu **ttu hurja Menee pian fjr:stä mittari ympäri kesän aikana
    Mä oon ajanut vasta vajaan tonnin vaik on uus mopokin.
    Tänään oli vähän viileä ajosää, mutta vajaa 70 km tulli kuitenkin rälläiltyä.
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Sivu: 27 / 322:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1725262728293777127 ... ViimeinenViimeinen