Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Olisin kiinnostunut vanhemman mallisella Varaderolla ajaneiden kokemuksista vakio pleksistä.Aiheuttaako pyörteitä tai muita jyrinöitä,kuljettaja/matkustaja.Omassa on Givin korkeampi pleksi ja
    sopivissa sivuvastaisessa tuulessa jyrinä on melkoinen.Pientä helpotusta olen saanut aikaan kallistamalla pleksiä eteenpäin yläreunasta,laittamalla ylimmäisten ruuvin alle n.8mm kumirikat.
    Pituutta minulla on +190,ajattelin vain että vakiolla ei tulisi pyörteistä ilmaa pään kohdalle.Nykyisen pleksin yläreuna on suun korkeudella.Vaimokin on joutunut ottamaan korvatulpat käyttöön,
    mitä ei aiemmin Cebarilla ajettaessa tarvinnut.

Vastaan vaikka itsellä uudempi modeli Vara-terosta. Pleksien mitat ovat kuitenkin suht samat. Kuskikin samaa tyyppiä eli +190 vaan ei kolmatta metriä. Pyörässä tällä hetkellä kiinni Givin korotettu pleksi, tuolla pleksillä ilmavirta ohjautuu kypärän yläosaan. Tästä aiheuttuu kumeaa ääntä potan sisään, ( ARAI:n kypärässä päällä olevat tuuletusreijät antavat lisäksi oman soudinsa) visiiri auki voin kylläkin ajaa kunhan hieman vetää itseään kasaan. Kokeilin orkkis pleksiä kesällä ja nopeasti tuli vaihdettua takaisin. Siinä ilmavirta ohjautui juuri kaulan kohdalle ja aiheutti aikamoisen pyörteilyn / ravistuksen kypärään. *
    Itse olen ajatellut kokeilla jossain vaiheessa MRA:n säädettävää pleksiä.

p.s Hondahan tekee hienon pyörän

Eilen tuli muuten ruuvattua kiinni ne Hebco&Becker raudat.

-Matka on määränpää-

R 1200 GS
  3.  
    Jotain tällaista vähän ajattelin,eli pleksiä pitäisi varmaan leikata
    matalammaksi noin 20 cm korkeaksi.Voisi kokeilla myös reikiä alareunassa.Tällöinhän se olisi kuin joku nakupyorän pieni tarv.pleksi.Omassa on itse tehdyt "kivi" raudat.Nyt olisi tarkoitus viedä ne pulveri maalaukseen kesän koe käytön jälkeen.Spraymaali
    ei näköjään kestä kiven iskuja.