Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Itsellä SV650S -04. Pidemmälle reissulle ajattelin sillä lähteä. Roinaa pitäisi kyytiin saada ja perälaukku/sivulaukut pitäisi hommata. Onko kellään sivu/perä telineitä ko. pöyrässä? Kokemuksia? kummat kannattaa hommata, mitkä sopii, mistä edullisesti..

kiitos jo etukäteen!
    Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin.
    Näin niinku yleisesti ottaen painopisteen vuoksi. Sivulaukut kun ovat alempana, ovat etenkin pienessä pyörässä paljon paremmat kuin takalaukku korkealla.
    You tried your best and you failed miserably. The lesson is 'never try'. --Homer Simpson ---

Honda Transalp XL 700V
    Saman ongelman edessä... Taitaa kuitenkin päätyä Krauserin perä telineeseen ainakin aluksi.
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
    Se on kyllä totta tuon painopisteen kanssa. SV:ssä muutenkin perä korkealla.. mutta toisaalta se hinta...
    Katoin allrightin kuvastosta siellä oli:

Kappa sivuteline 113 € + laukut 337 € /pari
    peräteline 114 +laukku K28N 59€

Tuo krauser oli mulle ihan uusi merrki, niiiden sivuilla oli oikein kuva missä sivutelineet asennettuna SV:hen.
    Tiedätkö saako niitä suomesta?
    Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin.
    osta moto detailin pehmeät sivulaukut. jossain ketjussa niitä kehuttiin. itse meinasin niihin sijoittaa kun tulee lähdettyä pitemmälle reissulle.. ei oo yhtä "pysyvä" ratkasu kuin joku takateline. nyt oon tähän asti pärjännyt puolirinkalla + tankkilaukulla. muistaakseni motovelhot myy sitä. mulla on saman merkkinen tankkilaukku ja hyvin pelittää

E: haun tuloksia tuossa ja tuossa

ex # 1. ´04 <span style='color:#FDD017'>SV</span> 650S 2005-2007

ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>

# 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR
    Krauserin perä tellingin + laukun hain Stormilta ja asentelin äsken kun ei muuten ole tarpeeks kuuma. Hyvin sopi ja oli nopee asentaa.

Matkaajan kaffasta joutu luopumaan, mutta muuten ok.

Tukipisteet on matkaajan kaffan kiinnekohdat ja matkaajan jalkatappien pultit (takimmainen) etummaiseen tulee prikkoja väliin ja runkoputken pää (takana) Taka muovit joutu asennuksen yhteydessä irroittaan.
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
    Onko kellään kokemusta SV650S:n sivulaukuista? Lähinä kiinnostaa ajokokemus kuormattujen laukkujen kanssa ja se, onko mitenkään mahdollista että siellä olisi laukkujen lisäksi joku takapenkillä kyydissäkin?
    ----------------------
    Suzuki SV650S -06

Määränpäätöntä vaellusta ilman tuloksellista toimintaa...
    Mulla on äsh-veessä takateline ja Givin isohko laukku. Aika hyvin yhden ihmisen tavarat tossa on kulkenu (+reppu +tavarasäkki takapenkillä tarvittaessa). Eikä takaboksi paljookaan ajaessa haittaa, vaikka ei maailman virtaviivasin ratkasu olekaan.
  9.  
    sv:ssä käytin juurikin motodetailin pehmeitä laukkuja ja toimi erittäin hyvin kun vaan teippaa katteet sivusta matkan ajaksi ettei naarmuja pääse syntymään.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti