Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    Miten saada tellun kytkin koppa pitään öljyt sisällä,kun meinaa
    tulla väkisin ulos vaikka on uusi tiiviste.vai onko vika jossain muualla?
  2. #2
    Silmäilepäs tuleeko öljy kopan pultinreikien kautta. Jos tulee, niin laita o-renkaat pulttien alle. Mun sv:ssä ainakin loppui vuoto kyseisellä konstilla.
    A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
  3. #3
    Se öljy tulee pulttien välistä.Miten sulla siinä sv:ssä kun pyörä käy tyhjäkäyntiä ja ottaa öljyntäyttö ropun pois niin puhaltaako.
  4. #4
    Jos kiristää liikaa, niin tulee sittenkin ulos.

    Luulen, että pyöräsi on 97 malli? tämä siksi, että 97 mallissa on moottorin huohotus huonosti suunniteltu ja sitä parennettiin myöhempiin malleihin lisäämällä takasylinterin kanteen toinen huohotin.

    97 mallissa kampikammion paine nousee korkeaksi ja siksi koppa vuotaa helposti. ainoassa huohottimessa on yksisuuntainen reed valve joka pitää paineen koneessa. myöhemmissä malleissa on toinen huohotin takasylinterin venakopassa, josta paine pääsee poistumaan.

    Vaihtoehdot on melkein siinä, että tekee takavenakoppaan lisäulostulon ja ostaa myöhemmän mallin huohotinpurkin.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  5. #5
    Jep pyörä on mallia 97.Pitää käydä ostaan jotain super hyvää tiivisteliima mössöä ja laittaa se koppa sillä kiinni vai saiskohan siihen jostain vaikka metalli koppaa,onko mitä materiaalia uudemmissa?
  6. #6
    Mistäs materiaalista se koppa tuossa sitten on jos ei metallista? Kiristämisen määrällä ei sit ole oikeastaan tekemistä sen tiivisteen pitävyyden kanssa. Lohkosta korkkaa vaan kierteet jos ylikiristää. Konetyypistä johtuen koneen sisäinen paine vaihtelee melko lailla (puhallus), joten huohotus sais olla kunnossa jo tehtaalta mitä se ysiseiskoissa ei kaiketi ole.
    TL1000R
  7. #7
    Kytkinkoppa on tässä mulla jonkinlaista muovia!Onkohan jossakin esim.alumiinisia?
  8. #8
    Orkkis koppa on kaikissa telluissa Suzuki#: 11370-02F10 (tarkasta vaikka täällä, where does this part fit (tai jotain) ...
    Uskoisin muistavani jos tuo muovia olis ollu..
    TL1000R
  9. #9
    yoshimura myi aikoinaan alumiinisia koppia noihin.

    sitä koppaa ei saa kiristää liikaa, tai se vääntyy ja ei pidä.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  10. #10
    Eli en vaan muista tai mulla on Yoshin koppa.. Prkl kun ei pääse tarkistamaankaan.
    TL1000R
  11. #11
    Varmaan samaa muovia (ei ainakaan metallia) kuin äsveessäkin.
    A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
  12. #12
    Mistähän tuota yoshimuran koppaa osais kysellä,tietäisköhän kukaan
  13. #13
    Ostinkin sitten vain uuden kopan,ihan on samaa tavaraa kuin vanhakin mutta ehkä vähän tukevampi ja tiiviste ihan hirveen paljo paksumpi.Onhan se kumma jos ei pidä!Nyt vain penkitys aikaa tilaamaan niin saa säädöt kohdalleen kun panin sliparit paikalleen.
  14.  
  15. #14
    Kyllähän se koppa näkyy nyt pitävän.Vanha koppa oli solmussa ja tiiviste toivottoman ohut,taitaa olla myös oljy määrällä vaikutusta siihen vuoto herkkyyteen.Kun jätti vähän ylämerkin alapuolelle niin eipäs puhaltanutkaan enään niin kovaa kun otti korkin auki.Tuli siinä penkissäkin ihan kohtuu lukemat,120hv,103nm takapyörältä.