Jees..
Eli sellaaset pitäis jostain löytää... Tai sitte joudun nakittamaan kaverin sorvailemaan mullen sellaaset...
Honda cbr 1100 Super Blackbird
Honda XRV 750 Africa Twin
katsoppatäältä
1100 ajelen ja 1000 muistelen
Jaha..
No se kävi rivakasti. Onko totta että tollaanen mötikkä voi maksaa noinki palajon... *
Vielä kun tietäisi että nostaisko tuon 18mm vai 28mm.
Niin ja jos joku tietää/löytää halvemmalla, olen pelkkänä silimänä....![]()
voi nostaa paikallaankin n.12mm,ei auttanut ainakaan minua.jos enempi nostoa haluat jarruletkut ja vaijerit vaihdettava![]()
Siis.
Hjymmärsinkö oikein... Eli noita voi nostaa 12mm ilman minkäänlaisia raisereita??
Onko totta, että jos nostaa enempi niin joutuu vaihtaa kaikki ne letkuttimet sun muut härpättimet?![]()
kyllä,löysäät vain kiristys mutterin ja nostat .itse otin vielä varmistus renkaan pois ja nostin jonkun millin lisää.hyvin pysyi sarvet paikoillaan.jos enempi nostat niin menee letku ja vaijeri hommiksi.
Nostin n.30mm ja pienellä venyttämisellä cliponit nousi uusiin tappeihin eli ei ongelmia.(Äkis @ Marras. 25 2006,13:50) kirjoitti
Just "nyt" ei bikeä...
eipä tarvi mitään vaihtaa vaikka nostaa 50mm.(harttana @ Marras. 25 2006,12:18) kirjoitti
![]()
ei aina voi voittaa ei edes joka kerta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jees.
Kiitoksia vastauksista... Edelleen kaipailisin lisää linkkejä/vihjeitä mistä noita löytyisi halvemmalla. Tietenkin jos joku ihan välttämättä haluaa myydä mulle tuollaaset niin tarjouksia vaan tekemään.![]()