Rengamyyjä puheli että molemmat o samalla viivalla kestävyyden, pidon ja ajettavuuden osalta. Ajattelin kuitenkin vielä kysyä täältä koska täältä saa aina asiantuntevia/hyviä vastauksia. Eli onko kokemuksia näistä renkaista? molempia saa pakettihintaan 270e .
kiitos!![]()
636 -06
Mulla on pilot road ollu jo 4000km edessä ja ei mitää häikkää. Tuntuis hyvin kestävän ja pitoakin löytyy, jopa märällä nurmella.
Näillä mennää!
no toi aaltoilu ei sit pidä yhtään paikkaansa. omalla etusella ajettu reilut 10tkm. ja ei yhtään aaltoile.(sami71 @ Marras. 24 2006,14:47) kirjoitti
takana oli aiemmin toi z4 ja se kyllä kului 8tkm:n aikana kulmikkaaksi![]()
<p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
Takarenkaan kestävyydestä on kumaisestakin kokemusta.
Z4 kesti n. 10000km pilot n.16000km. Ajo-ominaisuuksissa ei paljoakaan eroja.
Mulla on kyllä varsin omakohtanen kokemus Michelinin kulumisesta, ja myös muutamalla tutulla.(uncle_mickey @ Marras. 24 2006,15:57) kirjoitti
On tainnu olla liian vähän painetta tai oot poltellu joka valoissa, jos oot z4:n saanu kulmikkaaksi![]()
Don´t tread on me!
itsellä on ollut nyt 6tkm pilotroadit alla ja ihan hyviltä ovat tuntuneet. kuivalla pito on ihan hyvä kun huomio etteivät ne mitkään superhyperpehmeätratarenkaat ole mutta speedfourilla pystyy jopa endoa vetämään kun on tarpeeksi hyvä asfalttimärällä ovat taas parhaat renkaat millä olen ajanut pitää oikein kytkimellä provosoida jos tahtoo ruoviskella valoista liikkeelle kun tuppaa muuten keulimaan enemmin kuin sutimaan
kestävyydestä ei vielä lopullista selvyyttä mutta renkaat näyttävät melkein uusilta vaikka tuo 6tkm on aika railakasta menoa ollut.
Ääni pilot roadeille.... loistava märkäpito paitti alle +5 asteessa
Kestää pauttiarallaa sen 12Tkm ja vaihtoon.
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
Totta jupiset.(samu69 @ Marras. 26 2006,12:54) kirjoitti
Mulla nyt 7000km takana micukalla ja tuo märkäpito on parasta siinä renkaassa.
Sukisukimies
Juu tälle kans ääni vaikkei sitä kysyttykään. Noista silti paras ja hintakaan ei lisäänny aivan törkeästi.(Kake3 @ Marras. 27 2006,23:58) kirjoitti
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Paljonko teillä muuten on alla kilometrejä Z6:lla? Pitäisi jo kevääksi alkaa miettiä rinkulatilausta pikavauhtia kuluneen M1-satsin tilalle.(rammus @ Marras. 28 2006,00:54) kirjoitti
-hh-
Tuli n. 7000 km Z6:lla täyteen ennen talliinvientiä, renkaat on kuin uudet. Aikaisemmin oli Z4:t alla, takanakki kesti jotain 13 tkm. Muutenkin noi Z6:t tuntuu paremmilta, uskaltaa suositella.(harmaahukka @ Marras. 28 2006,09:02) kirjoitti
Minustakin Z6:n on hyvä, vaikka ei mulla ole toivoakaan tuollaisista kilometrimääristä, samoissa meni takanen kankaille kun edellisellä on 'kuin uusi'.(Pahus @ Marras. 28 2006,09:09) kirjoitti
Kaipa se sitten kuluttaa, kun ajelee paljon 2päällä ja hanaakin välillä anniskelee.
"I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx
CFMOTO 800MT-X -25
Oli ajolenkillä treffit Kosken SEO:lla Salon suunnasta tulleiden kaverien kanssa viime lauantaina. Siinä naapurissa on Kosken Huolto-niminen liike, joka myy kaikenlaista moottoripyöräilyyn liittyvää. Poikkesinpa kysäisemässä josko vielä Z6:a löytyisi hyllystä ja mahdollisesti syyshintaan. Kertoivat, että kaikki mp renkaat ovat joulukuun ajan erikoistarjouksessa. Ilmoitus pitäisi tulla nettisivulle. Vielä ei näytä olevan. Taidanpa hankkia itselleni tuolta ensimmäiset joululahjat.(harmaahukka @ Marras. 28 2006,09:02) kirjoitti
-Timppa-
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
Reippaan kypä donan pääsin takana z6:lla ja sitten näkyi metalli. Kävin matkaa Norjassa kohtalaisella lastilla, mutten yleensä kyllä aja kaksipäällä. Sudittelen tosin mielelläni varsinkin sadesäällä kun ei rengas kulu niin paljon. Edessä ois ollut vielä jotain jäljellä, mutta päätin vaihtaa koko satsin. Tosin z6 ei näkynyt takana päälle se että rengas on aivan lopussa ennenkuin se tosiaan oli lopussa *
Niin tosiaan siitä pidosta jäi sanomatta että se on suorastaan loistava. Ei koskaan normi/reippaassa menossa lipsumisia kuivalla eikä sateella.
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Saman tyyppiset kokemukset, oli Blackkärissä molempia. Märkäpito ja kulutuskestävyys Misukalla paremmat. Z4 uutena hieman ehkä parempi ajettava, mutta ainakin takanakki kuluu nopeasti kulmikkaaksi, jonka jälkeen ominaisuudet tietysti huononee. Lisäksi kahta päälle Viron reissulla Z4 kului ihan mielettömästi (tosin myyjän mukaan olisi kannattanut pitää ylipainetta). Noista kahdesti itse valitsen Misukan.(BeeMWee @ Marras. 24 2006,19:52) kirjoitti
Z6 kehutaan aika paljon ja on samalla viivalla tai jopa parempi kuin Misukka. Minulla ei kokemusta.
![]()
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
Itte oon ollu omaan Z4 todella tyytyväinen. Pito on esimerkillinen niin kuivalla ku märälläki. Ainaki paljon paremmat ajo-ominaisuudet ku orkkis Batlaxeilla. Suosittelen. Org.shopista sopuhintaan...
Don´t call me stupid, i´m insane!!
Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
Z6:lla reilu 11000 km takana ja vielä on senverran pintaa jäljellä, että pitäisi pari tonnia mennä.(harmaahukka @ Marras. 28 2006,09:02) kirjoitti
Samassa pyörässä Z4:n oli kymppitonnin jälkeen vaihtokunnossa.
Märkäpito Z6:ssa selvästi parempi kuin Z4:ssa.