Kun nyt kaikki (lähes kaikki ) nettikaupat tyrkyttää aluratasta taakse niin miten mahtaa olla keston laita katukäytössä?
Minkälaisia kilometrimääriä kestää...
Lisää tuuninkia *![]()
- shine can never replace attitude -
Ducati SS
Harley Davidson FXD Super Glide
Suzuki Bandit
Minulla on ollut 749:ssä uudesta asti Renthallin aluratas takana. Hyvin on kestänyt ainakin tähän asti ajetut 7000 km.
Jos ketjun vain jaksaa pitää hyvässä rasvassa niin kyllä alurataskin aika hyvin kestää katukäytössä.
Edullisia alurattaita myy ainakin symotic oy, merkki on Talon.
^mulla oli ainakin halvempi kuin originaali. Merkki PBR.
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Onhan se huomattavasti kevyempi kuin alkuperäinen teräsratas. Kevyen rattaan tuoma hyöty pyörän ominaisuuksiin taitaa olla aika minimaalinen, mutta onhan se aina mukavaa hankkia jotain uutta, kevyttä ja kaunista osaa Ducatiin.(TTA @ Marras. 15 2006,13:03) kirjoitti
![]()
Juuri näin *kirjoitti
![]()
Täytynee tilata *![]()
- shine can never replace attitude -
Ducati SS
Harley Davidson FXD Super Glide
Suzuki Bandit
Kahteen Ducatiini olen vaihtanut alurattaan, eikä kulumisongelmia ainakaan 10tkm ajomäärällä. Rataa ja katua aika tasaisesti. Toisaalta mulle on ollut yksi lysti, että kestääkö tuo 25 vai 40tkm. Aina olen kuitenkin ollut kovasti huolellinen rasvailija. Eikä johonkin tainnut oikein vakiosta poikkeavalla hammasmäärällä edes muita vaihtoehtoja löytyä - muistellakseni.
edit: yhdys sana vihre
Mie oon huomannu, et kaksi eturatasta saa menemään samassa ajassa, kun yhden takarattaan ja hyvät ketjut! Näin siis teräksisillä rattailla ja DID:n parhailla x-rengasketjuilla. Alumiinisista tiiä mittään, niitten kestävyydestä, kun en oo kokeillu! Eipä taida paljon koko komeutta keventää.... Mut heti vaihdan, kun joku lupaa paremman kestävyyden, kun teräskiekoille! *ja *
lisää....