Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 66:sta
  1. #1
    - 2006 ->
    - tehokas
    - kevyt / kevyehkö
    - hyvä mutkapätkille
    - myös 2 päällä ajoon soveltuva

    Bandit, XJR, GSX ja CB eivät innosta
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  2. #2
    Benelli TNT
    Benelli Tornado Tre Novecento 2004
  3. #3
    Joo, Benelli tai Hornetti. Tai Z750/1000.
  4. #4
    No miten ois FZ1 tai painavampi ja hieman tehottomampi FZS 1000, parempi 2 päällä ja ennenkaikkea halvempi
    * * GSX 1200 INAZUMA -99
  5. #5
    Moto Morini Corsaro 1200 Veloce *
    KTM 690 SM Prestige
  6. #6
    Yammun FZ-1? En sit tiedä minkälainen matkustajan on siinä olla, mutta ei varmasti ole ihan huonoimmasta päästä!?
    WildStar XVS 1600
    "Nothing beats the cubic inches"
    "Loud Pipes Save Lives"
  7. #7
  8. #8
    Lainaa (isojussi @ Loka. 18 2006,11:00) kirjoitti
    K1200R?
    Tätä minäkin suosittelen, vaikken mikään bemu fani olekaan. Oli vaan niin tajuttoman hyvä ajaa ja ne tehot! Oisko niitä olna peräti 165. Harvat noista nakuista pääsee samaan.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  9. #9
    BMW K1200R

    edit: oho, tuli jo kun nysväsin vällehdissä...



    Dixi et animam levavi
  10. #10
    Benelli TnT Sport
    Pain is just weakness leaving the body
  11. #11
    (poistettu tili)
    Lainaa (MikaPa @ Loka. 18 2006,10:50) kirjoitti
    No miten ois FZ1 tai painavampi ja hieman tehottomampi FZS 1000, *parempi 2 päällä ja ennenkaikkea halvempi *
    FZS1000 on ainakin paljon parempi 2 päällä ajoon kuin Z750/1000. Zetassa on kurakelillä selkä kurassa, Fasussa ei.

    Minusta 2 päällä ajoon saisi olla yhtenäinen hyvä satula.
  12. #12
  13. #13
    Lainaa (Seeber @ Loka. 18 2006,10:26) kirjoitti
    - *2006 ->
    - tehokas
    - kevyt / kevyehkö
    - hyvä mutkapätkille
    - myös 2 päällä ajoon soveltuva

    Bandit, XJR, GSX ja CB eivät innosta
    Minulla on muuten aika samat vaatimukset seuraavalle pyörälle: Enemmän tehoa kuin nyt Z750:ssä, ajettavuutta haen ehkä vielä enemmän: eli pitää soveltua radallekin ja 2-päällä ajoa en harrasta. Kallistusvarat pitää olla supersporttien luokkaa (Zetan rajoittunut kallistuskulma alkaa haitata ajonopeuksia...).
    Nuo mainisemasi pyörät ei toisaan kiinnosta, ovat liian painavia ja vähän liian "peruspyöriä".
    Vaihtoehtoja vois olla mm. tuleva uusi Z1000, Tuono, S4R, Corsaro, TNT, Brutale. XB12S on rajattu pois tehon puutteen vuoksi. tuono ja Monster ainakin on jo aika ikääntyneitä malleja ja siksi ei oikein innosta.
    Taidanpa jatkaa edelleen Zetalla, kun vaihto näköjään kävis aika kalliiksi... Josko 1-2 vuoden päästä olis jotain uutta kivaa tarjolla. Ja keväällä kun on tuttu pyörä niin on hyvä taas jatkaa harjoittelua paremmaksi kuskiksi.
  14. #14
    Ootteko oikeasti ajelleet TNT:llä tai Corsairolla kaksipäällä? Kokemusta on vanhasta (955i) ja uudesta 1050 Triumph Speed triplestä. Edellinen menettelee myös kyytiläisen kanssa (vaimon kommenttien perusteella), jälkimmäisen kanssa kyyditettävältä vaaditaan uskallusta ja notkeutta. Sama koskee Aprilia Tuonoa ja KTM Super Dukea.

    Jos nyt omaa saa kehua, niin BMW K1200R tarjoaa nakupyörän edut (helppo käsiteltävä, pysty ajoasento jne.), mutta on silti mukava myös pidemmällä reissulla ja kuormattuna. Se ei pyri keulimaan pintakaasulla, kuten esim. Triple ja Duke, mutta 163 HP takaavat, että sekin onnistuu jos vääntää tupesta riittävästi. Kun jousituksen säätää Sport -asentoon, "kaatuu" fillari mutkaan todella nöyrästi.
    K1200R '06
  15. #15
    Suzuki SV 1000?
    You're a driver, not a passenger in life.
  16. #16
    Lainaa (zpete @ Loka. 18 2006,11:27) kirjoitti
    Lainaa (Seeber @ Loka. 18 2006,10:26) kirjoitti
    - *2006 ->
    - tehokas
    - kevyt / kevyehkö
    - hyvä mutkapätkille
    - myös 2 päällä ajoon soveltuva

    Bandit, XJR, GSX ja CB eivät innosta
    tuono ja Monster ainakin on jo aika ikääntyneitä malleja ja siksi ei oikein innosta.
    Taidanpa jatkaa edelleen Zetalla, kun vaihto näköjään kävis aika kalliiksi... Josko 1-2 vuoden päästä olis jotain uutta kivaa tarjolla. Ja keväällä kun on tuttu pyörä niin on hyvä taas jatkaa harjoittelua paremmaksi kuskiksi.
    No ei tuo Tuono nyt kovinkaan historiallinen malli ole. Tänä vuonna tullut uusi malli, joka perustuu toki 04 Milleen mutta mistään ikääntyneestä mallista en todellakaan puhuisi. Jos perusversio ei Tuonosta innosta niin voi myös satsata juuri ilmestyneeseen Factoryyn...

    Ja henkilökohtaisesti on todettava, että kyllä tuossa "vanhassa" Tuonossakin on munaa Zetaan verrattuna (vaikka hieno peruspyörä tuo pikkuZeta onkin...)!



    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  17. #17
    Benelli, tai sitten toi Trumppa.

    Kummatkin jäi ainakin itsellä kutkuttamaan kovasti koeajon jälkeen, loistavia laitteita.
  18. #18
    Lainaa (Mikaeli @ Loka. 18 2006,11:36) kirjoitti
    Suzuki SV 1000?
    Edelleenkin sitä mieltä ettei kyllä oikein sovellu kaksipäällä ajoon sv. Viime kesänä sellaisen kuitenkin omistin ja kilsojakin tuli reippaat 10 tuhatta yksin ja kaksin, joten jotain tietoakin on. Muija on satakuuskytä ja siro joten aika pienestä mammasta puhutaan ja jos kehuu tonnista zetaakin paremmaksi niin eipä ole kehuttavaa siellä svssä istuskella.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  19. #19
  20. #20
    FZS1000
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
  21. #21
    Lainaa (mikkokoo @ Loka. 18 2006,11:36) kirjoitti
    No ei tuo Tuono nyt kovinkaan historiallinen malli ole. Tänä vuonna tullut uusi malli, joka perustuu toki 04 Milleen mutta mistään ikääntyneestä mallista en todellakaan puhuisi. Jos perusversio ei Tuonosta innosta niin voi myös satsata juuri ilmestyneeseen Factoryyn...
    Jaa, enpä huomannutkaan että Tuono on uudistunut. Tuono Factory ei ole mikään uusi juttu, johan ainakin yksi sellainen oli Suomessa jo 2004...
    Varmasti Tuono (kuten nuo muutkin) olis mulle parempi pyörä kuin pikku-Zeta, mutta se pitäis olla Factory ja se on liian kallis.
    Ois kiva ajatus vielä joku päivä osallistua kilvellisellä nakupyörällä jokkis-kisaan... mutta ensin pitää saada lisää nopeutta (nopeampi pyörä + kuskille lisää reeniä/taitoa).

    Edit: Triple vois tosiaan olla alkuperäiselle kysyjälle sopiva. Itsekin vois sitä harkita, ei ole niin sikamaisen kalliskaan.



  22. #22
    Kyllä se on se K1200R omat kokemukset vain ja ainoastaan hyviä... 12tkm sellaisella pärränneenä.
    Beta 350 RR -11 enskahärveli

    R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

    GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

    R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

    K1200R -05 (myyty -06)

    CBR600F -90 (myyty -04)
  23. #23
    Lainaa (zpete @ Loka. 18 2006,13:45) kirjoitti
    Lainaa (mikkokoo @ Loka. 18 2006,11:36) kirjoitti
    No ei tuo Tuono nyt kovinkaan historiallinen malli ole. Tänä vuonna tullut uusi malli, joka perustuu toki 04 Milleen mutta mistään ikääntyneestä mallista en todellakaan puhuisi. Jos perusversio ei Tuonosta innosta niin voi myös satsata juuri ilmestyneeseen Factoryyn...
    Jaa, enpä huomannutkaan että Tuono on uudistunut. Tuono Factory ei ole mikään uusi juttu, johan ainakin yksi sellainen oli Suomessa jo 2004...
    Varmasti Tuono (kuten nuo muutkin) olis mulle parempi pyörä kuin pikku-Zeta, mutta se pitäis olla Factory ja se on liian kallis.
    Ois kiva ajatus vielä joku päivä osallistua kilvellisellä nakupyörällä jokkis-kisaan... mutta ensin pitää saada lisää nopeutta (nopeampi pyörä + kuskille lisää reeniä/taitoa).

    Edit: Triple vois tosiaan olla alkuperäiselle kysyjälle sopiva. Itsekin vois sitä harkita, ei ole niin sikamaisen kalliskaan.
    Kyseessä on siis uuden 06 sukupolven Tuono Factory...ja kyllä se liukuva kytkin, teräspunosjarruletkut, ohjausiskari, säädettävä alusta löytyy perusmallin Tuonoistakin. Kawassahan näistä sai vain haaveilla pakasta vedettynä...mutta joo...pyörä kuin pyörä niin osaavan käsissä kulkeepi. Vanha tuttu viisaus testaamisen tärkeydestä lienee tässä se tärkein. Testa kaikki tässä ketjussa mainitut pyörät ja ota niistä se mikä sinun budjetille, ajotyylille, mopomakuun yms. sopii
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  24. #24
    Ruttutukusta kymppikava, kikseri tms vaikka tommonen . Hieman kevyttä ehostusta ja kylän nopein(?) faitteri on kasassa.

    br, Mikko
    KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
  25. #25
    Lainaa (mikko2 @ Loka. 18 2006,14:22) kirjoitti
    Ruttutukusta kymppikava, kikseri tms vaikka tommonen . Hieman kevyttä ehostusta ja kylän nopein(?) faitteri on kasassa.

    br, Mikko
    Jaaha, toi on näköjään erään Salolaisen RossireplikaR1.

    Kyllä tossa Trumpassa ainakin näyttää olevan pelkääjällä aika aneemiset oltavat, kun takapenkki loppuu kesken ja tapit ovat tosi korkealla. Kahvan kun avaat, niin kyytiläinen istuu asfaltilla. Muutenkaan Trumpan muotoilu ei oikein iske..
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  26. #26
    Superduke.... en kyl tiiä et kullanen kakspäällä...

    Tuon pitäis kyl taipua jo radallakin ihan mukavanlaisesti.



    Kipu on väliaikaista, Kunnia ikuista!
  27. #27
    Suzukin B-king kuhan vaan tulee myyntiin. Pitäis tossa nakussa olla potkuu ihan riittävästi.



  28. #28
    Lainaa (SamSam @ Loka. 18 2006,10:50) kirjoitti
    Moto Morini Corsaro 1200 Veloce
    Todella hienon näköinen ja oloinen laite kaikin puolin, paitsi kyytiläisen jakkara on toisessa kerroksessa..
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  29. #29
    Lainaa (dago @ Loka. 18 2006,16:33) kirjoitti
    Suzukin B-king kuhan vaan tulee myyntiin. Pitäis tossa nakussa olla potkuu ihan riittävästi.
    Kävi sama mielessä, mutta sitten pitänee pyyhkäistä pari kriteeriä pois listalta.

    Onhan se tietenkin hieman arveluttavaa kuvien perusteella tilannetta arvioida, mutta kunkun palli näyttää vahvasti siltä, että sillä mennään soolona. Veikkailenpa myös, että kingissä on myös jonninverran liikaa kiloja mahtuakseen kategoriaan "kevyt".

    Paljonkos sitä potkua muuten tulee olemaan? Mitä ilmeisimmin ainakin enemmän kuin kilpailijoissa toistaiseksi?
  30.  
  31. #30
    Super Duke, B-king, Triple... siinä asiallisia vaihtoehtoja, näitä Fazereita ja gsx:iä on parkkipaikat pullollaan eikä ne muutenkaan sytkäytä
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen