Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Poliisi setä soitteli tossa ja kerto että mobile.de sivuston rinnalla pyörii kusetus sivusto, eli saman näkönen sivusto kun mobile.de ja samassa osotteessakin vielä. Sivusto on väsätty pelkästään kusetusta varten. Sivustoja ei kuulemma erota toisistaan, muuta kuin ammattilaiset. Jos ootte kyseiselle sivulle tehny tajouksia niin välttäkää myyjän vaatimia välitysfirma hässäköitä, ovat 99% kusetus hommia. Saksan poliisi kuulemma tutkii tota hommaa ja vain 1 Suomalainen on tällä hetkellä tarjonnu tonne kusetus puolelle (ette ikinä arvaa kuka se oli )

Pitäkää varanne.

-Z-
    Suzuki GSXR 1100
    Mun sivut
    Lainaa kirjoitti
    Saksan poliisi kuulemma tutkii tota hommaa ja vain 1 Suomalainen on tällä hetkellä tarjonnu tonne kusetus puolelle (ette ikinä arvaa kuka se oli
    Onnittelut tästä saavutuksesta sori mut oli pakko, mites muuten et vissiin ole kuitenkaan kärsinyt tappioita ?
    Itse asiassa tarjooja oli faija, ja oli vaan kyselly autosta mutta posliini soitti mulle (liittymä faijan nimissä). Myyjä oli heti ruvennu sepustaa ettei ite ole paikalla vaan laittaa auton tulee välittäjän kautta jolle pitäis maksaa osa hinnasta samantein ja sitä rataa, eli ei ole tullu takkiin

-Z-
    Suzuki GSXR 1100
    Mun sivut
  4.