Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    eli mites saan yhteyttä otettua yllä pitoon...?joka paikasta ettiny....etusivulla ku painoin jotain mainosta...sit tuli ylläpito sinisellä ja klikkasin ...mitään ei tapahtunu... ja sama kävi jossai muualla...

mä en nyt osaa selittää ku tällei sekavasti... ois *bisnes asiaa* ja ketää en saa kii....ku oon niin dymmä....

ja henk.koht.viestiähän ei saanu laittaa ylläpidolle.... auttekee... no ei täl asial kauhee kiirus oo....mut pitää ajoissa kysellä...muuten unohdan koko jutskan...
    Hmmm...jos voin auttaa, niin kerro privalla.
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (piipu @ Marras. 14 2006,18:31) kirjoitti
    eli mites saan yhteyttä otettua yllä pitoon...?joka paikasta ettiny....etusivulla ku painoin jotain mainosta...sit tuli ylläpito sinisellä ja klikkasin ...mitään ei tapahtunu... ja sama kävi jossai muualla...

mä en nyt osaa selittää ku tällei sekavasti... ois *bisnes asiaa* ja ketää en saa kii....ku oon niin dymmä....

ja henk.koht.viestiähän ei saanu laittaa ylläpidolle.... auttekee... no ei täl asial kauhee kiirus oo....mut pitää ajoissa kysellä...muuten unohdan koko jutskan...
    yllapito@moottoripyora.org on aina hyvä tapa
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  5.  
    Mikäli kyseessä on mainostaminen ORG:ssa niin ottakaa yhteyttä minuun. Joko privalla tai mailitse suzukai@moottoripyora.org
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.