Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Pyörä jo melkein nakuna ja lisää osia tarvis ruuvata vieläkin irti.
    Mitenkäs tuo tulppien vaihto, ohjekirja neuvoo vaihtamaan etukautta syylärin yms. siirtämisen jälkeen. Pienen tsiikailun jälkeen ei helpolta vaikuta !
    Mikäs tilanne olis ilmanputsarikotelon poistamisen jälkeen ?
    Muutenkin tuntuis olevan helpompi juttu tehdä yläkautta vai olenko jättänyt jotakin huomioimatta ?
    Ilmakurkut irti ja se on siinä ?
    Just "nyt" ei bikeä...
  2. #2
    Kyllä onnistuu yläkautta tankki ja putsarin kotelo pois edestä vähän ahdasta on mut kyllä onnistuu.
  3. #3
    Tankki ja putsarikotelo irti, ja puolat muistaakseni jotka on siinä kotelossa kiinni.

    itselläkin kyseinen operaatio edessä, iridium:it oottelee hyllyssä.
    -98 xx KTM 300 exc
    TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!
  4. #4
    Juu onnistuu yläkautta, olen tehnyt tämän ohjeen mukaisesti. Samalla kannattaa putsari vaihtaa jos bazgainen. *
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    CFMOTO 800MT-X -25
  5. #5
    Lainaa (mopedman @ Marras. 13 2006,21:25) kirjoitti
    Juu onnistuu yläkautta, olen tehnyt tämän ohjeen mukaisesti. Samalla kannattaa putsari vaihtaa jos bazgainen. *
    Siinähän se tulikin - paljon vähemmän työtä vaihtaa yläkautta. Onneksi ei tarvi kun 24tkm välein !

    Kiitos!
    Just "nyt" ei bikeä...
  6.  
  7. #6
    Lainaa (JanMac @ Marras. 13 2006,21:33) kirjoitti
    Lainaa (mopedman @ Marras. 13 2006,21:25) kirjoitti
    Juu onnistuu yläkautta, olen tehnyt tämän ohjeen mukaisesti. Samalla kannattaa putsari vaihtaa jos bazgainen. *
    Siinähän se tulikin - paljon vähemmän työtä vaihtaa yläkautta. Onneksi ei tarvi kun 24tkm välein !

    Kiitos!
    Älä unohda venttiilinvälyksiä tarkastaa... kuin myös 24tkm välein
    -98 xx KTM 300 exc
    TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!