Pyörä jo melkein nakuna ja lisää osia tarvis ruuvata vieläkin irti.
Mitenkäs tuo tulppien vaihto, ohjekirja neuvoo vaihtamaan etukautta syylärin yms. siirtämisen jälkeen. Pienen tsiikailun jälkeen ei helpolta vaikuta !
Mikäs tilanne olis ilmanputsarikotelon poistamisen jälkeen ?
Muutenkin tuntuis olevan helpompi juttu tehdä yläkautta vai olenko jättänyt jotakin huomioimatta ?
Ilmakurkut irti ja se on siinä ?
Just "nyt" ei bikeä...
Kyllä onnistuu yläkautta tankki ja putsarin kotelo pois edestä vähän ahdasta on mut kyllä onnistuu.![]()
Tankki ja putsarikotelo irti, ja puolat muistaakseni jotka on siinä kotelossa kiinni.
itselläkin kyseinen operaatio edessä, iridium:it oottelee hyllyssä.
-98 xx KTM 300 exc
TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!
Juu onnistuu yläkautta, olen tehnyt tämän ohjeen mukaisesti. Samalla kannattaa putsari vaihtaa jos bazgainen. *![]()
"I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx
CFMOTO 800MT-X -25
Siinähän se tulikin - paljon vähemmän työtä vaihtaa yläkautta. Onneksi ei tarvi kun 24tkm välein !(mopedman @ Marras. 13 2006,21:25) kirjoitti
Kiitos!
Just "nyt" ei bikeä...
Älä unohda venttiilinvälyksiä tarkastaa... kuin myös 24tkm välein(JanMac @ Marras. 13 2006,21:33) kirjoitti
-98 xx KTM 300 exc
TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!