Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Pyörä jo melkein nakuna ja lisää osia tarvis ruuvata vieläkin irti.
    Mitenkäs tuo tulppien vaihto, ohjekirja neuvoo vaihtamaan etukautta syylärin yms. siirtämisen jälkeen. Pienen tsiikailun jälkeen ei helpolta vaikuta !
    Mikäs tilanne olis ilmanputsarikotelon poistamisen jälkeen ?
    Muutenkin tuntuis olevan helpompi juttu tehdä yläkautta vai olenko jättänyt jotakin huomioimatta ?
    Ilmakurkut irti ja se on siinä ?
    Just "nyt" ei bikeä...
    Kyllä onnistuu yläkautta tankki ja putsarin kotelo pois edestä vähän ahdasta on mut kyllä onnistuu.
    Tankki ja putsarikotelo irti, ja puolat muistaakseni jotka on siinä kotelossa kiinni.

itselläkin kyseinen operaatio edessä, iridium:it oottelee hyllyssä.
    -98 xx KTM 300 exc
    TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!
    Juu onnistuu yläkautta, olen tehnyt tämän ohjeen mukaisesti. Samalla kannattaa putsari vaihtaa jos bazgainen. *
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

CFMOTO 800MT-X -25
    Lainaa (mopedman @ Marras. 13 2006,21:25) kirjoitti
    Juu onnistuu yläkautta, olen tehnyt tämän ohjeen mukaisesti. Samalla kannattaa putsari vaihtaa jos bazgainen. *
    Siinähän se tulikin - paljon vähemmän työtä vaihtaa yläkautta. Onneksi ei tarvi kun 24tkm välein !

Kiitos!
    Just "nyt" ei bikeä...
  6.  
    Lainaa (JanMac @ Marras. 13 2006,21:33) kirjoitti
    Lainaa (mopedman @ Marras. 13 2006,21:25) kirjoitti
    Siinähän se tulikin - paljon vähemmän työtä vaihtaa yläkautta. Onneksi ei tarvi kun 24tkm välein !

Kiitos!
    Älä unohda venttiilinvälyksiä tarkastaa... kuin myös 24tkm välein
    -98 xx KTM 300 exc
    TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!