Tyhmä kysyy, et millon ens kevään mp-messut on?
Muistan aivan varmasti unohtaneeni sen...
<p>Teknik sano ryssä kun saranan näki</p>
Sinne siis, ensimmäistä kertaa motoristin ominaisuudessa, ennen olen ollut muuten vaan![]()
Honda CBR 600F
Meikä ei oo ollut ikinä ennen, et mä oon se joka kävelee siellä kuin Liisa ihmemaassa (ja kuolaa kun näkee maaaaahtavia mopottimia)
Muistan aivan varmasti unohtaneeni sen...
Aihetta sivuten, ainakin omasta mielestäni meillä on aika loistavat mp-messut tämän kokoiseksi maaksi.Kattava tarjonta puolin jos toisin. En ainakaan itse mihinkään dramaattisempiin järjestelyongelmiin törmännyt. Paikka saisi tietysti olla suurempi alaltaan, sen on huomannut ihan konkreettisesti lisääntyneenä tungoksena että on motoristien määrä kasvanut.
Juuri näin. Meidän mittakaavassa huikeat messut. Tunku ärsyttää, mutta kun sitten istuu jonkun upean pyörän päällä ja kuivaharjoittelee niin, että räkä roiskuu... vau
Vuodesta 1990 olen käynyt messuilla. Ja kun muistelee esim. vuotta 1994 niin pyöriä ei ollut juuri nimeksikään ja ihmisiä vähän. Hallin täytteeksi oli tuo polkupyöriä ym. krääsää. Mutta vuosi vuodelta kävijä / pyörämäärä on kasvanut.
Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
Oli muuten palan matkaa kylmä keli viime messujen aikaan![]()
Ville / Honda XL 600V -95
Niin oli ainakin lauantaina, melkeen jäi vani parkkipaikalle.
-Sergei-
- Sergei-
"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
Eiks sinne joku kouho painanu tulee mopottimella jostakin päin pohjosta...Jos en väärin muista.
Don´t call me stupid, i´m insane!!
Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
Kaverilla on haaveena ajaa VFR:llä ko. tapahtumaan. Jää nähtäväksi. Voi olla hieman vilpoista kyyttiä...(Marshal @ Marras. 14 2006,16:40) kirjoitti
![]()
Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
Ennen Suomen messutapahtumaa on yx tuolla Ruåtsissa. På Två Hjul (www.patvahjul.se) on tällä kertaa taas Tukholmassa 25.-28. tammikuuta 2007.
Se pruukaa olla astetta parempi kuin suomalainen ja samalla saa kaveriporukassa kivan laivamatkankin. Suosittelen !
Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,
Uskaltaako tuolla ottaa kylmiä tyyppejä kyykkypyöristä?(hlpvu8 @ Marras. 15 2006,12:58) kirjoitti
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Toki. Suosittelen mieltymyksistä riippuen kuitenkin nahkaista kokopukua.(NOx @ Marras. 15 2006,13:24) kirjoitti