Sivu: 4 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 975:sta
    ompas taas oiken kiemuroita täynnä tämän saman CW:veen takia
    on koko pakka sekaisin,mutta koetin silmäillä noita vanhoja ko:
    aiheeseen liittyviä,mutta ei ainakaan minun silmiini osunut että
    siellä kenenkään nimiä olisi käytetty.

että kunnian loukkaus,no eivät parempaakaan keksineet,mutta
    kun ei ole (?)nimiä käytetty niin ketä on loukattu,käsittääkseni
    suomessa ainoa asia josta ei saa kirjoittaa "yleisillä" palstoilla
    on tuo yläkerran "isäntä" ja muut uskontoon liittyvät "kiihottamiset"
    mutta jos on näin kun kerran on haastettu,korottaa varmaan
    asiannomainen noiden edellämainittujen joukkoon ;).

mutta tässä ei varmaan ole mistään muusta kysymys kun noiden
    "kärsivän"osapuolen MAINEEN jonkun asteisesta puhdistuksesta
    mikä taas meinaa sitä että vetää itseään vielä syvemmälle suohon,jokaiselle yritykselle on mainonta tärkeää,kuten
    yksi tuttu kerran sanoi (kun oli verottajan "mustilla listoilla)
    että kaikki mainos jokssa hänet mainitaa on vaan kotiin päin on
    bisneksen kannalta hyvä,no miten sen kukin ottaa.

kaikki eivät vain saa millään pieneen (isoon)päähänsä mahtumaan
    että milloin olisi syytä lopettaa,ja harkita jotain aivan muuta (ja jossain muualla),mutta kuten niin monesti olen täälläkin todennut
    totean sen TAAS meitä on moneen junaan ja jotkut jää auttamattomasti asemalle.

ps.mielenkiintoista nähdä tämän kaiken jälkeen kuka ((ketkä)
    tässä "sodassa"on niitä todellisia voittajia,eli kenen maine ja kunnia vaan kasvaa.
    En voi minäkään muuta kuin ihmetellä, miten "ruusuista ja risuista" voi haastaa käräjille...varsinkaan ko. tapaus (tarkoitan CW:tä)!
    Keväällä kun hain uuden pyöräni CW:stä, kerroin lähtiessäni hyvinkin selvästi, että koska KAIKKI kaupassa meni päin *, musta ei todellakaan tule kyseisen kaupan kanta-asiakasta. Okku siihen totesi, että koska he tekevät SATOJA moottiripyöräkauppoja vuodessa, on ihan ymmärrettävää, että kaikki ei AINA suju ihan ongelmitta... Kovin monella vaan tuntuu olevan aivan vastaavanlaisia kokemuksia kuin mulla - ja moisia tarinoita taas ei muilla mp-liikkeillä tunnu olevan ainakaan noita määriä *
    Munkin kauppoihin piti poliisien sekaantua muutamaan ottseeseen, ennenkuin välit olivat sujut. Kirjoittelin tuonne aikaisempaan ketjuun ja tarvittaessa kerron lisääkin *
    "Hullujen huvit ovat halvat, mutta tällä asteella kaikki on jo ilmaista."
    Lainaa (petrik @ Marras. 11 2006,12:05) kirjoitti
    Vähän aikaa sitten taisi myös internet medioiden vastuut selkeytyä, joten tässä asiassa .org:lla on suuri vastuu.
    Niin, kai se nykyisin menee niin, että painetussa sanassa vastuuta on myös päätoimittajalla (ns. ankara vastuu, eli tiesi tai ei kirjoittelusta), keskustelupalstoilla ainoastaan kirjoittajalla
    (kunnes sähköisen median ylläpitäjä saa tietooonsa palstoilla tapahtuneen lainvastaisen kirjoittelun, täällähän ei mitään lainvastaista mielestäni ole tapahtunut).
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
    Tylyttäjän kommentointi tai tässä foorumissa Cycleworldista esitetyt asiat eivät ole vaikuttaneet suhtautumiseeni ko. yritykseen tai sen omistajiin mitenkään. Muodostan mielipiteeni yrityksistä itse, en nettikirjoitusten perusteella. Edellinen pyöräni oli Cycleworldin maahantuoma. Itse en ole asioinut ko. yrityksessä.

Mielestäni Tylyttäjä on kirjoittanut Cycleworldia koskeviin topiceihin ihan asiallisesti ilman, että niistä olisi näkynyt mitään halua mustamaalata yritystä tai sen johtoa. Samaa ei tosin voi sanoa kaikista ko. firmaa koskevista kirjoituksesta joidenkin muiden kirjoittajien toimesta. Heillä tosin lienee omakohtaisia negatiivisia kokemuksia asioinnista Cycleworldin kanssa.

Mielestäni kirjoittajilla on oikeutettua tuoda julki se, jos ei ole jostain firmasta saanut kunnon palvelua tai jos on ollut suuria, normaaleista poikkeavia vaikeuksia kaupanteossa. Risut ja ruusut -foorumi on sitä varten, että kirjoittajat voivat jakaa hyvät ja huonot kaupantekokokemuksensa. Tavanomaiset hankaluudet kaupanteossa ovat ok, mutta jos toistuvia ongelmia jonkun firman kanssa ilmenee, pitäisi siinä alkaa muuttamaan firman toimintatapoja, ei asiakkaiden.

Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    KLIKS. ?!
    KLAKS

Tässä luettavaa ... hieman off topic mutta kannattaa lukasta.

<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
    Kuinkahan tuossa "kunnian"loukkausjutussa osoitetaan, että kirjoittaja on todellakin ollut tylyttäjä? Edes painettu sana ei kelpaa todisteeksi, ellei siinä ole allekirjoitusta. Epäilen, että asialla on ollut taas muuan Joul Upukki, joka on tehnyt paljon muitankin rötöksiä..

Jos tekijä pystytään varmasti osoittamaan, kuka todistaa olevansa niin tyhmä, että on todistanut nettikirjoittelun vaikuttaneen ostopäätökseen? Varmaan taas sama herra Newbie..
    Lainaa (speedmaster @ Marras. 12 2006,11:56) kirjoitti
    Kuinkahan tuossa "kunnian"loukkausjutussa osoitetaan, että kirjoittaja on todellakin ollut tylyttäjä? Edes painettu sana ei kelpaa todisteeksi, ellei siinä ole allekirjoitusta. Epäilen, että asialla on ollut taas muuan Joul Upukki, joka on tehnyt paljon muitankin rötöksiä..

Jos tekijä pystytään varmasti osoittamaan, kuka todistaa olevansa niin tyhmä, että on todistanut nettikirjoittelun vaikuttaneen ostopäätökseen? Varmaan taas sama herra Newbie..
    Siitä ei ole kyse, kyllähän minä olen kirjoittanut jutut omalla nimimerkilläni.

Kyse on siitä, mitä olen kirjoittanut (mielestäni ei kunniaa loukkaavaa, kritiikki on kohdistunut yritykseen), ja minkälainen maine ko. yrityksellä on joka tapauksessa, vaikka en olisi kirjoittanut lausettakaan.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Lainaa (Tylyttäjä @ Marras. 12 2006,12:36) kirjoitti
    Lainaa (speedmaster @ Marras. 12 2006,11:56) kirjoitti

Siitä ei ole kyse, kyllähän minä olen kirjoittanut jutut omalla nimimerkilläni.

Kyse on siitä, mitä olen kirjoittanut (mielestäni ei kunniaa loukkaavaa, kritiikki on kohdistunut yritykseen), ja minkälainen maine ko. yrityksellä on joka tapauksessa, vaikka en olisi kirjoittanut lausettakaan.
    Ilmeisesti tässä on kyse siitä että negatiivisiä kirjoitukisa on voitu konkreettisesti henkilöittää sinuun, tästä tietysti on helppo vetää johtopäätökset että tämän CW:n tj on nostannut syytteen juuri sinua vastaan koska hän kokee että yrität pönkittää yritystä jossa olet töissä.

Tässä on kyllä mahdollisuus että sakkotuomiota tulee mutta toivotaan että näin ei käy (mutua sillä en ole oikeusoppinut).

Aika naurettavaa sinänsä koska yritys ITSE on aiheuttanut OMALLA toiminnallaan negatiivisen julkisuuden ja ties kuinka moni ei ole edes omia kokemuksia MP piireissä tuonnut .ORG:in palstoille, nyt sitten yritetään epätoivoisena hyökätä yksittäisen kirjoittajan kimppuun joka ei edes ole niitä värikkäimpiä kommentteja ko. ex yrityksestä heittänyt, vain jotta yrityksen kaatumisen jälkeen saataisiin edes hieman lohtua.

Tsemppiä tylyttäjälle ja toivottavasti ei oikeuskulut lankea maksettaviksi.

Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Lainaa (Tylyttäjä @ Marras. 09 2006,15:06) kirjoitti
    Forumin käyttäjät varmaan muistavat tämän Cycle World -episodin, kun he tekivät poliisille tutkintapyynnön forumin käyttäjien kritiikistä heitä kohtaan.

Nyt homma on edennyt sille asteelle, että minua syytetään törkeästä kunnianloukkauksesta. Lähden siis käräjille.

Olisi erittäin tärkeää, että kerrotte tähän topikkiin mielipiteenne, miten minun kritiikkini on vaikuttanut Cycle Worldin maineeseen, ja olenko mielestänne loukannut omistajien kunniaa. Firman kunniaahan ei voi lain mukaan loukata.

Haluaisin tietää mielipiteenne myös siitä, onko Cycle World kenties itse aiheuttanut huonon maineensa, vai olenko minä sen aiheuttanut.

Vielä tärkeämpää olisi, että saisin oikeuteen todistajia. Eli jos Cycle Worldin kanssa on ollut ongelmia, niin nyt kannattaa ilmoittautua. Vaikka privaviestillä jos ei tähän halua ilmoittautua. Tämä ihan sen takia, että oikeudessa on varmasti kokonaiskuvan kannalta tärkeää, että tuomari ja lautamiehet saavat oikeanlaisen kuvan ko. yrityksestä.

Omat vähäiset kirjoitteluni Cycle Worldista pystyn oikeudessa todistamaan oikeiksi, kaverit joiden sanomisiin juttuni perustin, lähtevät todistamaan puolestani oikeuteen.

Kertaakaan en ole kirjoituksissani maininnut nimellä omistajia, olen ainoastaan kirjoittanut muutaman kerran kokemuksiani Cycle Wordista, perustuen siihen mitä olen kavereiltani kuullut ja nähnyt.

Tässä asiasta tietämättömille muutama topikki koskien CW:tä:
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....d+world
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=40816;
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....ld;st=0

On siellä muutama minunkin kirjoitukseni. Sanotaan näin, että jos minut tuomitaan syylliseksi, niin uskaltaako kukaan enää yritysten toimintaa kritisoida, edes varovasti?

Laitoin tämän viestin tänne forumiin juuri sen takia, että täältä koko jupakka on alkunsa saanut.

Nykyäänhän CW on konkurssissa, mutta juttu näköjään etenee silti.

Tähän topikkiin ei sitten mitään herjanheittoa, sen verran vakavasta syytöksestä on kyse.
    http://www.ytj.fi/yrit_sel2.asp?kielikoodi=1

hakusanaksi cycle world = tulos 2

Y-tunnus Nimi Yritysmuoto
    1625559-3 Koracles Oy Osakeyhtiö
    0820066-4 Oy Fermentia Finans Ab Osakeyhtiö

Yritys Koracles Oy Osakeyhtiö =
    Y-tunnus 1625559-3 Koracles Oy

Konkurssitieto Konkurssissa 21.08.2006

Toiminimi Koracles Oy 10.08.2006
    Yritysmuoto Osakeyhtiö 09.10.2000
    Kotipaikka HELSINKI 09.10.2000
    Yrityksen kieli Suomi Veroh
    Päätoimiala Moott.pyör. sekä niiden osien väh.kauppa 31.12.2001
    Postiosoite Temppelikatu 3-5 A 11 c/o Aat:sto Eino Patoila 21.09.2006
    00100 HELSINKI
    Käyntiosoite Vattuniemenkatu 11 05.12.2003 Yht
    00210 HELSINKI
    Puhelin 094366150 21.09.2006 Yht

Voimassaolevat rekisteröinnit

Kaupparekisteri Rekisterissä 09.10.2000
    Verohallinnon perustiedot Rekisterissä 13.10.2000

Y-tunnushistoria

Pvm Tapahtuma Selite
    13.10.2000 Tunnus annettu
    22.08.2006 Konkurssisuhde Yrityksellä 1625559-3 konkurssisuhde yritykseen 2055355-0.

Koracles Oy konkurssipesä =
    Y-tunnus 2055355-0 Koracles Oy konkurssipesä

Toiminimi Koracles Oy konkurssipesä 22.08.2006
    Yritysmuoto Konkurssipesä 22.08.2006
    Kotipaikka HELSINKI 22.08.2006
    Yrityksen kieli Suomi
    Päätoimiala Moott.pyör. sekä niiden osien väh.kauppa 22.08.2006 Veroh
    Postiosoite Temppelikatu 3-5 A 11 c/o Aatsto Eino Patoila Oy 29.08.2006 Yht
    00100 HELSINKI

Verohallinnon perustiedot Rekisterissä 29.08.2006

Y-tunnushistoria

29.08.2006 Tunnus annettu
    22.08.2006 Konkurssisuhde Yrityksellä 1625559-3 konkurssisuhde yritykseen 2055355-0.

Oy Fermentia Finans Ab =
    Y-tunnus 0820066-4 Oy Fermentia Finans Ab Selaa yrityksiä

Viimeisin tieto Alkaen Tietolähde

Toiminimi Oy Fermentia Finans Ab 28.03.1990
    Aputoiminimi Cycle World 10.08.2006
    Yritysmuoto Osakeyhtiö
    Kotipaikka HELSINKI
    Yrityksen kieli Suomi Veroh
    Päätoimiala Muu rahoitusta ja sijoitusta palv. toim. 31.12.2001 Veroh
    Postiosoite Vattuniemenk. 11 13.12.2004 Yht
    00210 HELSINKI
    Puhelin 0405527500 13.12.2004 Yht
    Faksi 09-47803401 13.12.2004 Yht

Kaupparekisteri Rekisterissä 04.02.2005
    Verohallinnon perustiedot Rekisterissä 13.11.1990
    Arvonlisäverovelvollisuus Liiketoiminnasta alv-velvollinen 18.01.2006
    Näytä rekisterihistoria

Y-tunnushistoria

Pvm Tapahtuma Selite
    13.11.1990 Tunnus annettu

Eli Fermentia Finans varmasti jatkaa Cycle Worldin toiminnan osakeyhtiönä ja Cycle World toimii edelleen aputoiminimenä eli "brändinä" ??

HÄH ?
    Et tu, Brute

- Ducati Multistrada 1200 S Touring - 2012
    Lainaa (kippis @ Marras. 10 2006,14:43) kirjoitti
    Mä ostin pyörän kans Cycleworldista toissakeväänä.

Kaasuvaijeri oli asennettu täysin väärin, sillä seurauksella että 750cc pyörän kaasu hirtti kiinni juuri ennen mutkaa. Olisi voinut käydä ihan helvetin pahasti, sillä ko. tie on saakelin kapea ja kohtuu vilkkaasti liikennöity. Olisin ihan hyvin voinut olla bussin alla vastaantulijoiden kaistalla.

Cycleworldin kommentit: "ei me tollaselle mitään mahdeta".

Ei vaikuttanut lainkaan siltä että pyörää olisi tsekattu kummemmin, vähänkin osaavampi myyjä/ostaja olisi tuon huomannut heti. Itselläni kyseessä oli ensipyörä, joten huomasin vasta vian ilmettyä.

Ekan kerran jälkeen vika sitten löytyikin: kaasuvaijeri oli asennettu niin tiukalle että saattoi milloin vain hirttää kiinni kun tankoa käännetään (lähes) ääriasentoon.

Lisätietoa privaatisti tai tällä foorumilla.

Lisäys: Ai niin, kun kävin tuon kaatumisen jälkiä korjaamassa Hailacilla Klaukkalassa, sillä reissulla katkesi ketjut suoralla tiellä ja pyörä alkoi työntämään öljyä pihalle kun katkennut ketju raapaisi konetta. Ei ollut kulunut kahta viikkoa pyörän ostosta...

(Muistuttaisin vielä tapaus Lehtovaarasta, ravintola haastoi oikeuteen asiakkaan joka kommentoi (syystä) saamaansa erityisen heikkoa palvelua verkossa. Mies muistaakseni vapautettiin syytteistä)
    Tapaus Lehtovaarasta löytyy tietoa mm. Effin sivuilta ja tämähän oli kiteytettynä päätös:

"Mutta Molanderin pahaksi onneksi kyseinen asiakas sattuikin olemaan EFFIn hallituksen jäsen, oikeustieteen kandidaatti Herkko Hietanen, joka ei mokomasta uhkailusta säikähtänytkään poistamaan kritiikkiä sivultaan, vaan paljasti bluffin. Kunnianloukkaus voi kohdistua vain henkilöön, ei liikeyritykseen."

Lisää tietoa tapauksesta:
    http://www.effi.org/effiemail/3_2005.html#a9
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
    Lainaa (JP-800 @ Marras. 12 2006,14:11) kirjoitti
    Lainaa (kippis @ Marras. 10 2006,14:43) kirjoitti
    Mä ostin pyörän kans Cycleworldista toissakeväänä.

Kaasuvaijeri oli asennettu täysin väärin, sillä seurauksella että 750cc pyörän kaasu hirtti kiinni juuri ennen mutkaa. Olisi voinut käydä ihan helvetin pahasti, sillä ko. tie on saakelin kapea ja kohtuu vilkkaasti liikennöity. Olisin ihan hyvin voinut olla bussin alla vastaantulijoiden kaistalla.

Cycleworldin kommentit: "ei me tollaselle mitään mahdeta".

Ei vaikuttanut lainkaan siltä että pyörää olisi tsekattu kummemmin, vähänkin osaavampi myyjä/ostaja olisi tuon huomannut heti. Itselläni kyseessä oli ensipyörä, joten huomasin vasta vian ilmettyä.

Ekan kerran jälkeen vika sitten löytyikin: kaasuvaijeri oli asennettu niin tiukalle että saattoi milloin vain hirttää kiinni kun tankoa käännetään (lähes) ääriasentoon.

Lisätietoa privaatisti tai tällä foorumilla.

Lisäys: Ai niin, kun kävin tuon kaatumisen jälkiä korjaamassa Hailacilla Klaukkalassa, sillä reissulla katkesi ketjut suoralla tiellä ja pyörä alkoi työntämään öljyä pihalle kun katkennut ketju raapaisi konetta. Ei ollut kulunut kahta viikkoa pyörän ostosta...

(Muistuttaisin vielä tapaus Lehtovaarasta, ravintola haastoi oikeuteen asiakkaan joka kommentoi (syystä) saamaansa erityisen heikkoa palvelua verkossa. Mies muistaakseni vapautettiin syytteistä)
    Tapaus Lehtovaarasta löytyy tietoa mm. Effin sivuilta ja tämähän oli kiteytettynä päätös:

"Mutta Molanderin pahaksi onneksi kyseinen asiakas sattuikin olemaan EFFIn hallituksen jäsen, oikeustieteen kandidaatti Herkko Hietanen, joka ei mokomasta uhkailusta säikähtänytkään poistamaan kritiikkiä sivultaan, vaan paljasti bluffin. Kunnianloukkaus voi kohdistua vain henkilöön, ei liikeyritykseen."

Lisää tietoa tapauksesta:
    http://www.effi.org/effiemail/3_2005.html#a9
    Tervetuloo Keravan kessi.
    Ei ole pitkiin aikoihin silmiin osunut. Tosin itsekin aika laiskasti foorumilla vieraillut viime aikoina.

Vinkki Lehtovaaran tapaukseen hyvä.
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
    Messissä oon jos tarviit jonkun esimerkkitapauksen todistelemaan.
    No voi elämäni kevät millasta bullsh*ttia! Miten helkkarissa voi yhtä henkilöä alkaa syyttää kunnianloukkauksesta kun kaikki kommentit tähän mennessä mitä foorumilla olen nähnyt, perustuvat täysin yksilöiden sananvapauden turvin tekemiin mielipiteen ilmaisuihin.

Itse kun olin ostamassa pyörää menneenä kesänä, katsoin tältä ko. foorumilta kaikkien prätkäliikkeiden linkit läpi mitä Org:n porukat olivat antaneet selattavaksi. Cycle World oli yksi sivusto jolla kävin, mutta sanotaan näin että sivusto oli perussuomalainen elikkä tekstiä löytyy sieltä ja täältä mutta kovinkaan järkevää rakennetta ei sivustolla ollut. Lähetin joukkoemailia 6 eri yritykseen pyöränhankinta-aikeistani ja Cycle Worldin vastaus oli viipymislistalla toiseksi viimeisenä. Ja kun kysyin rahoituseristä ja vaihtoehdoista emailissa niin 2 firmaa ei antanut minkäänlaista suoraa (edes suuntaa-antavaa) vastausta rahoituksesta, CW oli näistä toinen. Kun taas vastaavasti firma josta pyöräni loppujen lopuksi ostin, vastasi meiliini (useampaan kappaleeseen) JOKA KERTA seuraavana arkiaamuna ja info oli todella niin tyhjentävää ja asiantuntevaa ettei hirveen montaa minuuttia tarttenut pähkäillä että mistä sen mopottimen ostaa.

Lisäksi kun availin "risut ja ruusut" osastolta palautteita mopokaupoista, niin silmään pisti se että pari liikettä sai useammalta henkilöltä saman sortin palautetta eli joko tuote viipyy tai sitten ei korvata jotain tai sitten tuote oli virheellinen/puutteellinen jne jne...

Tylyttäjän nimimerkkiä en muista erikseen nähneeni missään topicissa vaikka tuo ko. foorumin avatar erottuu varsin selvästi muista. En siis ikimaailmassa menisi sanomaan että ostopäätökseni oli YHDEN AINOAN HENKILÖN palautteen syytä.

Näin ollen en tätä "oikeudenmukaista" toimintaa Org:n hyväntekijää kohtaan todellakaan käsitä. Seuraavaksi varmaan lähtee haaste ylinopeudesta jokaiselle orgin jäsenelle, joka on sanonut täällä foorumilla että on joskus vahingossa ajanut ylinopeutta.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
    Lainaa (PrivateeR @ Marras. 13 2006,13:13) kirjoitti
    Seuraavaksi varmaan lähtee haaste ylinopeudesta jokaiselle orgin jäsenelle, joka on sanonut täällä foorumilla että on joskus vahingossa ajanut ylinopeutta.
    Hmmm, riittäisiköhän julkinen tunnustaminen nimimerkin takana näytöksi ?

Muistelen lukeneeni että netissä esitetyltä videolta on jossain päin maailmaa tuomittu, mutta tällaisella palstallahan meitä on monenlaista kehujaa ...
    Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/pages/ecuedi...33860313347043
    Kyseisen liikkeen "moraalista" kertoo myös tapaukset joissa asiakkaan nimi on julkaistu kirjoituksissa ilman hänen suostumustaan...
    Onneksi olen välttynyt menneisyydessä pyöräkauppoja tehdessäni huomattavalta harmilta...

Tylyttäjälle toivon kärsivällisyyttä.. Varma tapaus, ihmetyttää vaan miksi tälläisiä edes viitsitään lähtä oikeudessa yrittämään..
    HMMMmmmmm?? Mielenkiintoinen Topicci. Ottaen huomioon asian laadun niin yleensähän ei ole savua ilman tulta? Ja tässä nyt kyllä tarkoitan lähinnä sitä, että taitaa olla CW suhteellisen herkkänahkainen jos alkaa jotakin syyttämään kunnianloukkauksesta jos nyt joku sattuu hieman kirjoittamaan negatiiviseen sävyyn. Sen tietysti ymmärtää jos ei siihen ole minkäänlaista aihetta, mutta mitä olen muutamasta paikasta lukenut niin eiköhän tuo CW ole itse antanut aiheen noihin kirjoitteluihin!!!

Niin eiköhän lähinnä internet ole vain nopeuttanut tiedonkulkua, eli myös ne huonot asiat kuuluvat paljon nopeammin kuin ennenvanhaan.
    Tuosta tuleekin mieleeni eräs jenkkiauton varaosia (käytettyjä) myyvä liike Paraisilla joskus -80 luvun loppupuolella. Tuolla kun tuli liikuttua muillakin paikkakunnilla samanhenkisten keskuudessa ja lähestulkoon aina kun otti ko. firman toiminnasta puheeksi, niin jo oli muillakin negatiivisia kokemuksia. Niin silloin elettiin aikaa ennen nettiä, nyt taitaa olla vastaavat jutut vaan löydettävissä internetin keskustelupalstoilta ja hieman nopeammassa aikataulussa.

Eli kannattaisikohan firman silloin kun saa paljon negatiivista palautetta keskustelupalstoilla, varsinkin kun on rekisteröity nikki, katsoa itseään peiliin ja miettiä mikä on mennyt vikaan? Eiköhän tuollainen toiminta mitä CW nyt yritää yhtä keskustelijaa kohtaan niin ole jo vähän liikaa? Ottaen huomioon, että Suomessa on ilmaisunvapaus. No toisaalta Okku kyllä antaa eräälle toiselle yritykselle täysin ilmaista mainosta, tosin se mainos on kylläkin positiivista. Omalle toiminalleen Okku on kyllä itse varmaankin tehnyt enemmän hallaa kuin kukaan muu, ja tätä perustelen sillä että on antanut monelle aihetta kirjoittaa saamastaa huonosta palvelusta.
    No eipä toisaalta tällaisella kunnianloukkausjutulla saa tulevaisuudessa ainakaan uusia asiakkaita , mikäli CW aikoo jossakin muodossa vielä kauppaa tehdä. Ja tätä perustelen sillä, että ainakaan itse en uskalla tuollaiseen kauppaan mennä, mikäli kaikki ei sujukaan niinkuin on luvattu, sillä minäkin osaan tarvittaessa antaa negatiivista palautetta jos siihen on tarvetta, ja siitä on vaarana kyseinen episodi, niin vältän kyllä sellaisen kaupan oven avaamisen.
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
    Lainaa (Theseus @ Marras. 13 2006,16:29) kirjoitti
    Varma tapaus, ihmetyttää vaan miksi tälläisiä edes viitsitään lähteä oikeudessa yrittämään..
    Olettaisin (puhun nyt vaan yleisellä tasolla) että ainoita syitä moiseen yrittämiseen on se että itse ei osata nähdä minkäänlaista kokonaisuutta asioiden suhteen ja toisaalta on katsottu liikaa amerikkalaisia elokuvia joissa saadaa "miljoona" korvauksia. Eli kun ollaan jo korvia myöten "kusessa" niin viimeisenä oljenkortena käytetään sitä, että jollakin konstilla yritetään jostakin muusta tehdä se syntipukki siihen mitä loppujen lopuksi on aiheutettu aivan omalla toiminnalla.

Todennäköistähän tässä on vain se, että jos asia saataisiin menemään läpi oikeudessa, niin sen jälkeen vaatimukset ovat tähtitieteelliset korvauksien suhteen. Eli yritetään osoittaa sitä, että ko. kirjoitukset ovat aiheuttaneet yrityksen ajautumisen huonoon jamaan ja sitä kautta konkurssiin. Ja paperillahan nuo luvut varmasti saadaan kyllä sitten näyttämään juuri siltä että näin ja näin paljon oltaisiin tehty voittoa ilman tuota "kirjoittelua" ja juuri näin paljon tämä "kunnianloukkaus" maksaa. Eli yritetään saada joku muu maksumieheksi siihen, että nyt on sattunut menemään firma nurin, vaikka syitä pitäisi etsiä aivan muualta.
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
    Tässähän häviää se foorumin perusta eli koitetaan jakaa kokemuksia käyttäjien kesken, ainakin omasta mielestäni foorumeitten perusidea on se että voidaan keskustella asiosta, jotta saadaan niitä kokemuksia ettei kenenkään tarvitsisi ostaa sikaa säkissä.

Itse voin sanoa rehellisesti että omaan päätökseen karttaa CW:tä ei ole kenenkään yksittäiset kommentit vaikuttaneet.
    04-2006 Yamaha YZF R1 vm-00
    06-07 Suzuki GSX-R 1000 limited edition vm-04
    08- Honda CR 250 vm-04
    13- Ei pyörää
    Tuota, en nyt ihan kaikkea ole jaksanut lukea, mutta haiskahtaa siltä, että cw on nyt väärillä jäljillä. Jos ne ny ajaakin takaa sitä, et tyly olisi kilpailijana käyttänyt vääriä kikkoja, ni eihän ny kunnianloukkaus sovellu vaan.. enpäs kerrokaan. Ettikää ite lainkohtanne.

Kireitä siimoja tyly, vie niiden rahat
    Suomi on kukkahattujen terrorisoima maa, jossa muille ei jää kuin kasa kylttejä, joissa lukee "ei saa!"

Rakentavaa palautetta, eli konstruoivaa feetbackiä voit antaa: *Iisalmen OP 506806-43594
    Kilpailijoiden asiallinen mollaus on mainonnan suola; tosin tyly ei siihen syyllistynyt. Esimerkkeinä:

Nissan liikkeen vanha mainos Oulusta (oli kinaa Fiatin kanssa):
    "Älä ole Uno! Osta uusi Micra, ettei laatu ole Tipo-tiessään!"

Tai Renault 5:n mainos jossa japanilaisinsinöörit ajavat sillä suurkirkon portaita alas ja tekevät sitten harakirin kun ei auto ole moksiskaan..

Tai amerikkalaisen 4wd-pickupin mainos jossa auto ajaa ensin vuoren päälle, palaa sitten takaisin alas ja hinaa myös kilpailijan pickupin maisemia ihailemaan..

Tuossa taas lakimiehille purtavaa ihan omasta takaa:
    Minulla on Nokian osakkeita. Motorola on p:a. Toimikaa.
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ottamatta kantaa tämän ketjun mahdollisiin tai mahdottomiin poistoihin muistutan että 99% poistoon menevistä viesteistä johtuu seuraavista syistä :

- Toiseen henkilöön kohdistuva henkkilökohtaisuuksiin meno
    - Aiheeseen täysin liittymätön viesti asiaketjussa

Poistoon pääsee myös viestit :

- Jotka on kirjoittanut voimassaolevan porttikiellon (banni) omistava henkilö (*)
    - Jotka on kirjoitettu ns "tuplanickillä" (*)

Poistettavista viesteistä suurin osa saapuu moderaattoreille "ilmoita tästä viestistä moderaattoreille" -napin kautta, joten yleensä poistopyyntö tulee toisen käyttäjän toimesta - toki myös oma-aloitteisia poistoja tehdään.

Jos tästä aiheesta on enemmän ihmeteltävää, perustakaa topicki tuonne palauteosioon. Pidetään tämä ketju CW aiheisena, nämä poistoon liittyvät ihmettelyt siis omaan ketjuunsa - tästä ne tullaan poistamaan.

(*) = Näihin kohtiin on tehty poikkeuksia niin bannattujen kuin muittenkin suhteen erityistapauksissa jossa henkilön on tarve kommenoida esim edustamansa yrityksen tai yhdistyksen (tmv) nimissä asioita.
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Lainaa (petrik @ Marras. 13 2006,15:58) kirjoitti
    Lainaa (PrivateeR @ Marras. 13 2006,13:13) kirjoitti
    Seuraavaksi varmaan lähtee haaste ylinopeudesta jokaiselle orgin jäsenelle, joka on sanonut täällä foorumilla että on joskus vahingossa ajanut ylinopeutta.
    Hmmm, riittäisiköhän julkinen tunnustaminen nimimerkin takana näytöksi ?

Muistelen lukeneeni että netissä esitetyltä videolta on jossain päin maailmaa tuomittu, mutta tällaisella palstallahan meitä on monenlaista kehujaa ...
    En kyl käsitä miten esim. tankkikameralla otetuista kuvista voisi jotain yksilöä syyttää. Iha samalla lailla en käsitä miten tää koko syytejuttu on yhtäkkiä Tylyttäjän niskaan heitetty. Iha v***nmoista paskaa tää koko syyte kyl.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
    Lainaa (PrivateeR @ Marras. 14 2006,20:58) kirjoitti
    En kyl käsitä miten esim. tankkikameralla otetuista kuvista voisi jotain yksilöä syyttää. Iha samalla lailla en käsitä miten tää koko syytejuttu on yhtäkkiä Tylyttäjän niskaan heitetty. Iha v***nmoista paskaa tää koko syyte kyl.
    Spekulatiivisesti ajatelleen mitäs jos... Tankkikamerassa näkyy nopeusmittari ja edellä ajavan rekkari ;-). Jos edellä ajanut kiistää ja väittää että nopeusmittari näytti väärin niin katsotaan esim. framejen etenemistä suhteessa keskiviivan merkintöihin tai lyhtytolppiin. Muistelen että tällaisesta casesta on ollut juttua jollain ulkomaisella foorumilla.

Mut samaa mieltä että tylyyn kohdistunut juttu on

Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/pages/ecuedi...33860313347043
    No,lukasin koko topicin läpi ja täytyy sanoa,että
    en ole kuulu koko CW:stä. Tylyttäjään kohdistunut kritiikki
    CW:n taholta on törkeää.Kaikilla on oikeus ilmaista mielipide
    siihen virkavallan puuttumatta. Huom!Jos, toi kunnianloukkaus syyte menee
    läpi,niin täytyy oikeusasiamiehelle tehdä kantelu motoristien
    mielipdeilmaisun rajottamisesta.

Ei kai tää ole vedätystä

Miten miljoona kärpästä voi olla väärässä, että p***a on hyvää?
    Mihin katosi lausahdus: asiakas on aina oikeassa?

..ja asiakkaat, jotka eivät ole tyytyväisiä tarjottuun palveluun haastetaan oikeuteen. Ei hyvänen aika.

Cycle Worldille tiedoksi, tämä foorumi toimii kaksi suuntaisesti, l. myös saamastaan hyvästä palvelusta ihmiset kirjoittavat tälle foorumille ja potenttiaaliset asiakkaat tekevät ostopäätöksensä näiden perusteella. Uskoisin, että suurin osa foorumia lukevista etsii valintavaihtoehdoistaan parhaista parhaan, eikä tyydy etsimään huonoista vaihtoehdoista vähiten huonoa. Vastaava periaate toimii varmasti myös seuraavalla toimialallanne, olkaa hyvä.

Ja loppuun pakollinen: kirjoittamani mielipide on mielipide, huomenna saatan olla toista mieltä. Lisäksi pidän Dunlopin renkaista, vaikka suurin osa täällä suosii ilmeisesti Pirelliä.
    Ihmettelen kovasti sitä, että kyseisellä yrityksellä on aikaa ja voimavaroja hukattavaksi kunnianloukkaussyytteiden nostamiseen. Tärkeämpää mielestäni olisi käyttää aika niiden asioiden hoitamiseen, mistä kaikki on saanut alkunsa, eli palvelun parantamiseen ja asiakastyytyväisyyden nostoon.

Jos pönttö menee tukkoon, niin mielestäni olisi viisaampaa avata tukos, kuin levitellä sitä itteään ympäriinsä.
    ©
    Olisi hyödyllistä jos joku lakia oikeasti tunteva voisi kirjoitella tähänkin topicciin, niin ei kaikki menisi mutuilun puolelle. Löytyiskö ketään?

Muistakaa, väärän nicin mainitseminen johtaa sitten viestin poistoon.
    Noniin en tätä topikkia aikaisemmin huomannutkaan. Niin vai kokemukset CW:Stä

Itse menin liikkeeseen toilloin alku vuonna -05 katsomaan moottoripyöriä. Palvelu oli suorastaa ahterista ja asiakasta ei kunnioitettu ollenkaan. Kun kyselin pyöristä (ja ihan oikeasti osto aikeissa) niin vastauksena oli että ei sinulla kuitenkaan ole varaa ja myyjä palasi takahuoneen juoru kerhoon. Katselin pyöriä ja poistuin paikalta ostamaan pyöräni tuusmotorista.

Jaa että oikeuteen kunnian loukkauksesta? Ei Ei Ei mitän hiton kunniaa siinä on nytten sitten loukattu kun on totuuksia kerrottu? Omat kokemukseni on aika saman kaltaiset kun tylyttäjällä ja kaikilla muillakin. Ei ole voitu mitään kunniaa loukata kun ei sellaista CW:llä ole ollut koskaan minun silmissäni. Mielestäni tässä asiassa nytten on piikitelty tylyttäjää kun hänellä ymmärtääkseni on saman alan yritys!?! Helppohan se on vedota siihen että on haluttu musta maalata CW:tä mutta kun asiat on totuuksia niin sille ei voi CW mitään (onneksi).

Toivotan onnea Tylyttäjälle käräjille ja toivottavasti oikeus toteutuu tällä kertaa ja sinut todetaan syyttömäksi

Ja CW:lle terveisiä sieltä mistä eilen syöty päivänkakkara tulee ulos
    Juupajuu jarru on vaudin surma http://jariklemetti.tarinoi.fi/
    Ottamatta kantaa Tylyttäjä/CW juttuun, voin todeta että on varmaan ollut vain ajan kysymys koska nämä oikeudenkäynnit alkavat.
    Kyllä osa tälläkin foorumilla esitetyistä kirjoituksista on ollut varmaan aika lähellä herjaamista tai kunnianloukkausta. Toki matkaa "suomi(vittuilee)24.fi" foorumiin onneksi vielä on reilusti.
    Täytyy muistaa, että nettiin kirjoitettu teksti säilyy siellä lähes ikuisesti ja on koko maailman luettavissa.

Mieleen on jäänyt esimerkiksi Moto-Rauman palvelua arvosteleva ketju, joka meni mielestäni överiksi ja reippaasti.

omat lehmät ojassa
  30.  
    Lainaa (7kurkoa @ Marras. 10 2006,19:33) kirjoitti
    Lukekaa toi tässäkin ketjussa jo mainittu MP Maailma nro 3.06, sivut 130-134. Siinä nämä CW:n pyöritykset jälleen kerran.
    Näyttääpi olevan verkkoversiossakin pieni uutinen.
Sivu: 4 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen