Huhhuh!Pitäisköhän painattaa messuille joku aiheeseen liittyvä paita, joku näppärä kommentti eräälle firmalle..
Säälittävä ja raukkamainen temppu, ei todellakaan mitään asiaa noihin putiikkeihin! (TÄMÄ SIIS VAIN HENKILÖKOHTAINEN MIELIPITEENI ASIASTA JA ITSELLÄNI EI OLE MITÄÄN KYTKÖKSIÄ KILPAILEVIIN YRITYKSIIN..eli ei kannata edes yrittää..)
Huhhuh, vaj näin siinä sitten kävi..
Ei oikein voi sanoa muuta. Ketuttaa
Tsemppiä tylyttäjälle kuitenkin..
No can do... Aika pyllyilyä sanon minä...(ottomoto @ Tammi. 29 2007,17:47) kirjoitti
![]()
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
Onko oikeesti tuomio tälläinen?
Oudolta kyllä haiskahtaa..
Aivan uskomatonta.
Tuomiolauselmat ovat julkisia asiakirjoja. Niitä voi käydä kyselemässä käräjäoikeudesta, osaston haastemieheltä. Hän kertoo mistä ja miten sellaisen saa haltuunsa.(zpete @ Tammi. 29 2007,16:40) kirjoitti
Don´t call me stupid, i´m insane!!
Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
Nyt eiku vaan kiireesti oma firma pystyyn ja hankkimaan paljon negatiivista palautetta. Sit vaan käräjille kaikki valittajat!
Ja mikä parasta, tuon toteuttaminen on varmasti vielä helpompaakin kuin rehellisesti menestyvän yrityksen perustaminen ja positiivisen palautteen hankkiminen.
Eipä voi muuta sanoa kuin, että toivottavasti hovissa tylytetään.
Mc Kulkumulkut
Mielenkiinnolla olen seurannut jutun edistymistä. Tuomio tuli suurena yllätyksenä (kuten varmaan kaikille muille). Aivan käsittämätöntä![]()
Toivottavasti Tylyttäjä jaksaa viedä homman hoviin ja sitä kautta tuomio muuttuisi.
Tsempitykset Tylyttäjälle!
Oikeuslaitokselle ja eräälle mp-alan yritykselle.
...olen lähes sanaton...
GSX-R 1000 K8, KXF 450, DUKE II 640
Eipä yllättänyt tämä(kään) oikeuden päätös, valitettavasti.
Valtiolle pari tonnia, "oikeutta" saaneelle 3 tonnia ja lakimiehille reilut 10 tonnia. Kukahan voitti? Ja kukahan voittaa takuuvarmasti ja riskittömästi lisää jos homma jatkuu hoviin? Arvatkaas...
Suomen oikeuskäytännössä syytetty on täysin lainsuojaton ja jos lisäksi sattuu olemaan yrittäjä niin kuut pai
Oikeasti syytön häviää takuuvarmasti enemmän tai vähemmän, vähintään henkisesti.
Tsemppiä tylyttäjälle, sattui toivoton rasti kohdalle...
Kohta ollaan käräjillä koko revohka. Jumaliste kun edes puolittaisen tahi poikittaisen lauseen heittää liikkehestä (huom. liikkeestä, ei omistajasta tai työntekijästä) niin heti ollaan itkemässä että "Toooi pissi mun muroihiiiinnn!". Luulis että peiliin katsominen tekis kipiää, isot äijjät?
Varmaan kauppa kukoistaa siellä... Rai... Rai... En mä taida muistaa enää sen paikkakunnan nimeä, ehkä siksi että mulle koko mestaa ei ole enää olemassa. Tarttee ruksata se muistin aikaan motoristin tiekartastostakin yli, ja vetää harpilla rinkilä että pysyy vaaravyöhykkeen ulkopuolella. All publicity ain't good publicity. Että pitäkää tunkkinne (ja SV:nne).
Ei varmaan tartte selventää mitä mieltä olen päätöksestä.
Tsemppiä Tylyttäjälle.
Jos kolehti tulee, I'm in.
When in trouble, or in doubt
run in circles, scream and shout.
Myös mp-maailma käsittelee asiaa lehdessään, http://www.mpmaailma.fi/uutiset/index.asp?nro=657
Mahtaa olla, että käy lopullisessa tuomiossa miten käy, ei asian oikeuteen vienyt henkilö tai siihen liittyvä yritys ainakaan voitolle jää tästä jutusta...![]()
Huono tie, parempi mieli
![]()
siis vittu sanon minä jos saa sanoa! ja vaikkei saisikaan niin sanon kiusallanikin!
Tuon firman toiminta on ollut ala-arvoista jo vuosia sen kertomiseen ei ole tarvittu tylyttäjää joten miksi vain hän?...
Lähipiirin kokemukset on kerrottu ja jaettu joka puolelle, koska ajokausi on lyhyt ja jos pyörän toimitus tai korjaus kestää melkein kauden niin onhan se firma paska ja siis ihan mikä vaan firma siinä vaiheessa olisi, mutta kun se on totta että näitä tapauksia on ollut tosi tosi monta jotka jo itse tiedän niin ei jaksa ymmärtää nyt ollenkaan.
Toivon että suomi olisi oikeusvaltio ja asiassa ei anneta tuomiota, mutta jos annetaan niin ei voi muuta sanoa kuin että jenkkilän malliin ollaan menossa jossa kohta voi nostaa syytteen jo siitäkin että vaikka hääpäivänä sattuu satamaan vettä..nyt otan viskipaukun kun kiehahti vanhan naisen pinna siihen malliin että vanhan mallin lääkintä taitaa olla ainoa hyvä vaihtoehto josko sitten osaisi taas hiukan rauhallisemmin ajatella tätäkin![]()
Tuossa olet varmaan hyvinkin oikeassa. Yleensähän on hyvästä, että jonkun liikkeen nimi mainitaan (joko hyvässä tai pahassa), mutta taitaa motoristit olla sen suhteen suhteellisen yhtä pitävää porukkaa, että osaavat moiset liikkeet kiertää ja periaatteen vuoksi. (Mutta emmehän me pahaa sano? Ei suinkaan sanomme varmaankin että Hyvästi(R@gdoll @ Tammi. 29 2007,18:40) kirjoitti
)
Toinen vastaava porukka joka pitää helposti yhtä taitaa olla amerikanautoharrastajat. Joskus aikoinaan -80 luvulla kierti eräästä yrityksestä kanssa juttua, että myi paskaa kamaa, ja sitä kuuli yllättävän monelta taholta...(tosin silloin ei ollut vielä nettiä).
R.I.P Jaska - Motoristi
Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
Kuka jaksaisi alkaa väkertää lääniin keräyslupaa Tylyn prosessin tukemiseksi edes hovikäsittelyn juristikulujen kattamiseksi? Jaa, no, jokin laki tai direktiivi kuitenkin kieltää moisen avustamisen...
-hh-
***ttaa niin ettei veri kierrä. Tän saitin hymiöt (missä persiöt??) eivät riitä kuvaamaan mun(kaan) reaktiota kun kuulin uutiset!
Eikö Suomessa ole enää sananvapautta!?
Ja kehdataan vaatia tuollaisia summia (tai yleensäkään MITÄÄN) "työpaikan pysyvästä menetyksestä"... siis MITÄ? *Eiköhän se työpaikka ole mennyt alta ihan oman toiminnan seurauksena - siitä on todisteena muutakin kuin pelkät "nettikirjoitukset". Ziisös. Pitäis laittaa Niksi-Pirkkaan vinkki kaikille persaukisille, että kannattaa ajan kuluksi viritellä kaikenkarvaisia oikeusjuttuja - ikinä ei tiedä milloin tärppää! Varsinkin tässä suomalaisessa oikeusvaltiossa voi arpa osua kohdalle useamminkin...
Tylyttäjä; mun palkkiot oikeudesta ovat siellä kolehdin pohjalla!
"Hullujen huvit ovat halvat, mutta tällä asteella kaikki on jo ilmaista."
Tuomiot ovat Suomessa julkisia. Ellei tuomari toisin päätä.(zpete @ Tammi. 29 2007,16:40) kirjoitti
-hh-
Voihan Vittulan väki....ei hyvin mee täällä suomessa....aina yritetään saada laskut toisten maksettavak's.....
![]()
....se on sillä lailla, ettei oikeen millään lailla....
Jaahas, hoviin mennään siis. Hyvä niin. Käräjäoikeuden päätökset taitaa tänä päivänä olla aika arpapeliä. Hovioikeudessa asiaa käsitellään laajemmin ja useamman tuomarin toimesta. Muistelisin lisäksi, että hovioikeuden yhtenä ohjenuorana asioiden käsittelyyn on, että tuomion on mahduttava tavallisen kansalaisen oikeuskäsitykseen. Lienee motoristikin tavallinen kansalainen.(Wary @ Tammi. 29 2007,18:39) kirjoitti
Tässä ceississä ei takuulla voita kukaan muu kuin lakimiehet. Silti on mielestäni hyvä, että asia katsotaan loppuun asti. Tylyttäjä voi luottaa siihen, että taloudellista tukea hänelle kanssamotoristeilta tarjotaan, jos tuomio ei muutu hovissa. Joku tuossa jo kolehdista mainitsikin, ja kyllä sellainen on laitettava pystyyn jos tuomio pitää.
Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
Ei siihen kai uskaltais osallistua,pian napsahtaa syyte avunannosta(harmaahukka @ Tammi. 29 2007,19:09) kirjoitti
![]()
Antaa raudan hieroo,ei sillä järkee oo...
No voisuti, mitä touhua! Eihän tässä uskalla enää muuta kun kehua vaan kaikkia puljuja, vaikka sais miten paskaa kohtelua ja vaikka miten vituttais
Suomi on vapaa maa- saa vapaasti pitää mielipiteensä omana tietonaan
![]()
Ei voi muuta sanoa kun ...... :epäsopiva hymiö:
Jos kolehtia tuunataan niin mukana ollaan, ihan jo periaatteesta
eräälle pyöräilyalan yritykselle "enhän loukannut, enhän". Jos keräystä tms. happeninkiä järjestetään, niin minäkin heitän roponi kippoon. Ei hitto tuo voi olla oikein
![]()
http://www.mpmaailma.fi/uutiset/index.asp?nro=657
edit: linkki lisätty
ex. Aprilia RSV 1000R - 2004
ex. Kawasaki KLE650 (Versys) -2007
ex. Kawasaki ZZR1400 -2009
ex. BMW K1200R -2007
ex. Honda CBR 1100XX -1998
ex. Honda VFR 750F -1994
Mitä keräyslupia siihen tarvitaan? Joka hemmo Tylyn juttusille ja eurot suoraan kouraan. Käteisen lahjoittaminen ei liene kiellettyä.(V-MAN @ Tammi. 29 2007,19:21) kirjoitti
Tais käräjäoikeus todeta itsensä kykenemättömäksi tekemään PÄÄTÖSTÄ ja luikautti ilmoille päätöksen, joka varmasti menee hoviin. Tuollainen tuomiohan ei itsestäänselvästi kelpaisi kummallekaan. Kukahan tällaisen lystinkin maksaa ja ketkä kerää hillot... ja sit vielä itketään kun istuimet on täynnä. URPOT.
TL1000R
Laittakaa joku nyt se keräys pystyyn, et halukkaat pääsee osallistuu...... Tuntuu halukkuutta olevan auttaa kaveria.....
![]()
![]()
100m/s mopolla
100mp/h kelkalla
100km/h veneellä
Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
Todellakin oon mukana tukemassa Tylyttäjää, vaikken näitä aiheeseenliittyviä keskusteluja aivan alusta asti olekkaan seurannu.
Aivan naurettava päätös muka "oikeudelta" ! Pah ja pyh! Jotenki ei vaan istu mun päähän nyt yhtään tää 1+1=3 systeemi!
Ex - Honda VFR 800 2009
Ex - Bmw F650GS 2004
EX - Kawasaki ZX-9R 2001
EX - Suzuki Hayabusa 2004
EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2