Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456
Tulokset 151:stä 164:een 164:sta
    Eilen ja itsenäisyyspäivänä tuli räjäytettyä mopo tulille ja eiku kaupungille kruisaamaan

Tuli sellasia kaksijakoisia katseita... toiset hienoo ja toiset, et toi on ihan hullu!

Mutta oli se sen arvosta
    Sopivasti täysillä!!

749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
    Tulin pari tuntii sitten n.110km ajolenkiltä..kunnon mutkapätkä vielä Lahdesta Vääksyyn

Joo kyllä se tuo ihan uuden ulottuvuuden siihen kun on mutkatie, oikeesti pimeetä, hiekkaa siellätäällä, pitkät valot näyttää puiden latvoihin...enemmän tai vähemmän vettä tulee niskaan.
    Eli siis sairaan siistiä! ei kaduta yhtään

Paras ajoreissu mitä joulukuussa ikinä olen ajanut

Ainut tapa tosin nähdä mutkassa oli pitää lyhyet+pitkien liipaisin pohjassa niin, että kaikki Aprilian 4 valoa palaa..

RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
    Ajelioita? En maltakaan laittaa mopoo viel talliin, jos viel tänään kurvailis ja ehkä vähän huomennakin
    Näillä mennää!
    Kertokaapa talviajelijat minkälaiseen kuntoon menee mopo ynnä releet kohtuullisen ajolenkin aikana. Ainakin siitä päätellen mihin kuntoon tuo virkakotilo menee muutamassa tunnissa pesusta, taitaa mopo ynnä ajohaalari pyykkiä riittää.
    Ai,ai,ai pojat, eihän moottoripyörää tällä tavalla ajeta...mennäänpäs tuosta taksista ohi että heilahtaa...
    Kyllähän siellä nyt syksyllä kura lentää mut talvella kunnon pakkas keleillä on tiet kuivana, silloin on taas mukava ajella.
    Lainaa (CometRider @ Joulu. 09 2006,18:21) kirjoitti
    Kertokaapa talviajelijat minkälaiseen kuntoon menee mopo ynnä releet kohtuullisen ajolenkin aikana. Ainakin siitä päätellen mihin kuntoon tuo virkakotilo menee muutamassa tunnissa pesusta, taitaa mopo ynnä ajohaalari pyykkiä riittää.
    Ei ainakaan bussilla ajaessa paljoa kamppeet likaannu, mitä nyt takki vähän hartioista ja kypärä tietysti. Pyörän olen kyllä pessyt melkein jokaisen pidemmän n.200km ajolenkin jälkeen. En mä nyt pyörän ja kamppeiden likaantumisen takia pyörää talliin jättäis. Ajamista vartenhan noi on tehty.

Niin ja huomenna tuonne
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Lainaa (jens @ Joulu. 09 2006,18:48) kirjoitti
    En mä nyt pyörän ja kamppeiden likaantumisen takia pyörää talliin jättäis. Ajamista vartenhan noi on tehty.
    Juuri näin. Kyllä tänäänkin rapa lensi, mutta so what. Kyllä ne vehkeet sen kestää.
    Lopputulos on aika lailla sama kuin kesälläkin kostealla tiellä. Suolaakaan ei näille etelän teille ole lisätty kai viikkoihin. Tänään ei parin sadan kilometrin lenkillä löytynyt edes hiekkaa.
    Busa K8
    Lainaa (CometRider @ Joulu. 09 2006,18:21) kirjoitti
    Semmonen lisävaruste kuin pikahaitarikumit etuteleskoopeille olisi kyllä poikaa. Mulla alkoi yhdellä kurakelilenkillä noi pumput vuotamaan, mutta Itsenäisyyspäivän ajojen aikaan taas pitivät kun olin koukkinut stefoja puhtaaksi rakotulkilla (no vaihtoonhan ne menee talvihuollossa).
    Mitäs sellaset pikahaitarikumit on?
    Lainaa (tuomo @ Joulu. 09 2006,21:16) kirjoitti
    Mitäs sellaset pikahaitarikumit on?
    No ei semmosia ole, mutta ajattelin että jos normaalit crossipyörän haitarikumit vetäis halki ja sitten nippusiteillä kiinni, halkio taakse, niin siinä se. Kesällä menee itikat ja talvella kuramössö stefojen väliin joten voisi kuvitella että kunnon haitarikumeilla stefojen vaihtovälin tarve vähenee.
    Olis varmaan ihan hyvät katupyörissäkin, tulee sitä kuitenkin sorallakin ajeltua. Mahtaiskohan semmoset enduron kumit saada sovitettua tohon XJ:hin..
    Nuo haitarikumit on siitä ikävät että jos ne eivät ole täysin ilmatiiviit niin keräävät siinä pumpatessaan maantienpölyä sisäänsä ja kohta liukuputkiet on ihan pölyssä. Käsittääkseni tuo pöly on sitä hiovinta ainesosaa.
  14.  
    Kävimpäs itsekin pyöräyttämässä lenkin untuvatakki päällä kun ei muuta ollut. Oli meinaan aika hienon näkönen kun alkoi sataan vettä ja pari kilsaa ajoin vesisateessa se takki ei kovin kuohkee enää ollut *

Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
    zx-12r 02
Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456