Col de la Bonette (2802 m) ja mielettömät fiilikset:
Lähde: http://gallery.ducatibikes.com/index...=2006/matkailu
Kesän Suomi-turneelta. Ensi kesänä Alpeille
http://www.ulvinen.net/motorbreath2/
Flash-galleria.
Erittäin hienoja kuvia täällä! Itsellä jäi nuo ajelut paristakin syystä vähemmälle mut laitetaas nyt vaikka tällainen:
![]()
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Komeita ovat kuvat! Tuossa vähän omia kesäfiilistelyjä:
Ja kiitokset Picasa vinkistä Janste:lle, melko näppärä softa!
br, Mikko
KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
Ihan vaan talven iloksi otettu fiilistelykuva...
![]()
<p>Suzuki SV650S > Honda VTR 996F > Honda VTR1000 SP-2 2002 > Yamaha FZ1-n > Honda VTR1000 SP-2 2004</p>
Tää kuva ei nyt ehkä varsinainen mp-kuva ole, mut liittyy sillä tavalla mopoiluun, että olin sillo mopolla liikenteessä. Kuva on joskus aamulla 03-04:n aikoihin räpätty, kun olin töistä kotiin ajelemassa ja pysähyin levikkeelle tupakkitaukoa pitämään.
Auringonnousu
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. " -Albert Einstein-
Kawasaki Er5 -99 -> Yamaha FZ6S ABS -07 -> Suzuki GSX-R750 -08 -> Yamaha FZ1-S -06
Tuossa on yksi otos viime kesältä, paikka taitaa olla Col d'Izoard.
![]()
1000
Kesäääääääää
Wannabe Team Yamaha
Olen samaa mieltä... Todella tyylikäs...!!(P.A. @ Marras. 11 2006,22:29) kirjoitti
Elämä etenee, ei aina kivaan suuntaan, mutta etenee kuitenkin!
Ei riemulla rajaa, kun Kawalla ajaa!
Kawasaki Gpz1000RX
Kawasaki ZG 1200
Gissa auringon laskussa, ja näyttää olevan joku mopokin kuvassa, loistava kuva. sekä monet muut "alppi" kuvat saa oikein hyvän fiiliksen aikaan![]()
http://lipas.uwasa.fi/~j81913/mutkapatka.jpg
Ixuksellakin saa hyviä kuvia kun on vain riittävästi valoa.
Se tulee jo äidinmaidossa...
Tästä se lähtee![]()
Itse näen tossa kuvassa kauhukuvan, pari sekkaa myöhemmin mopossa on helvetilliset skraadut kyljessä tosta kiintoavaimesta(anne.b @ Marras. 13 2006,20:04) kirjoitti
![]()
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Älä Jassu viitti, se on ihan oikein että mekatsujakin koulutetaan, koulutetaanhan kuskejakin:(Jassu @ Marras. 13 2006,20:36) kirjoitti
br, Mikko
KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
Autsh, nahkaiset polvisuojukset mikolla![]()
Talvivarustus ranskalaisittain. Kaksi sekuntia kuvan ottamisen jälkeen kuski ilmiintyi paikalle, loikkasi vällyjen sisään ja poistui paikalta. Lämpötila oli suomalaisen loppukesän +9.
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Miten mulla tuli ihan sama ekana mieleen(Jassu @ Marras. 13 2006,20:36) kirjoitti
![]()
R1 -08
Huomenta!
laitetaan tähän nyt yksi kuva vielä viime lauantailta Pyreneiltä. Oletin, että siellä olisi jäätä ja lunta, mutta kaikkea kanssa:
Ja bensa maksoi alle euron 98E. Suomessa ei ole mitään niin hienoa, kuin Andorrassa on kaikki. Se siitä yhteisestä potista.
Dixi et animam levavi
Tässä Rojuenkeli lähdössä liikenteeseen. Tarkoitus olisi ajaa nastarenkailla
talvellakin.Tosin ei poika kyydissä.
![]()
Miten miljoona kärpästä voi olla väärässä, että p***a on hyvää?