Tulokset 1:stä 22:een 22:sta
    Elikkä uus honta kuski ilmottautuu, tosin vasta mp-messujen jälkeen saavat toimitettua Vaan eipä mul oo viel tarkoitus uutta kautta alotella
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

Siis mää vai
    kerros kun tiiä, et ei oo tainnut tupla äksä vielä muuttaa olemustaan huonompaan suuntaa millään tavalla?

kesää odotellessa

Suomi on kukkahattujen terrorisoima maa, jossa muille ei jää kuin kasa kylttejä, joissa lukee "ei saa!"

Rakentavaa palautetta, eli konstruoivaa feetbackiä voit antaa: *Iisalmen OP 506806-43594
    Lainaa (pronka @ Marras. 06 2006,17:34) kirjoitti
    kerros kun tiiä, et ei oo tainnut tupla äksä vielä muuttaa olemustaan huonompaan suuntaa millään tavalla?

kesää odotellessa
    Öö siis häh En tiä vai tiäk sä? -04 ja -05 testattu ja ihan jees oli ne. Eiköhän se samaa sarjaa oo ku muutkin, siis vanhemmat

Siis mää vai
    TuplaX:n valmistus lopetettiin 2005, samat on siis ominaisuudet vm 2007.
    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
    (poistettu tili)
    Lainaa (Markku @ Marras. 06 2006,18:53) kirjoitti
    Juu, uus XX tulee ihan kohta!
    Lainaa (R2-D2 @ Marras. 06 2006,19:50) kirjoitti
    Lainaa (Markku @ Marras. 06 2006,18:53) kirjoitti
    Juu, uus XX tulee ihan kohta!
    Jeps talliin EI kuiteska saannu enään tota sinistä joka kaveril on -05 mallisena, kait oovat maalannu mustalla päälle vaan

Siis mää vai
    Kertoivat Milanon messuilla 2005, kun ihmeteltiin Hondan osastolla puuttuvaa XX
    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
    (poistettu tili)
    Lainaa (Markku @ Marras. 06 2006,21:01) kirjoitti
    Kertoivat Milanon messuilla 2005, kun ihmeteltiin Hondan osastolla puuttuvaa XX
    Kehityshän on varmasti lopetettu, ei kai 06 ja 07 malleissa paljon uutta ole, taisi 06 tulla vain uusi kaksisävyinen harmaa aiemman yksisävyisen tilalle. Oisko noi 06 ja 07 tehty jo kaudelle 05, varastosta vaan myydään? Enpäs käy väittämään, aika erikoista jos noin etukäteen tekivät. Japsithan osaa Just-on-timensä yleensä hyvin, mutta ehkä tuotantolinja pantiin pakettiin. Mielenkiintoista.
    Juu eikait ne paljookaan oo kehittynyt mut tohon osu ku oli sopivasti myynnis, tietysti tinkien. Niin ja menipäs asuntokauppa rahat talteen Mä uskon et toi -07 on sama vehe ku -05 mut mustana

Siis mää vai
    (poistettu tili)
    Lainaa (Ninja9r @ Marras. 06 2006,21:18) kirjoitti
    Juu eikait ne paljookaan oo kehittynyt * mut tohon osu ku oli sopivasti myynnis, tietysti tinkien. Niin ja menipäs asuntokauppa rahat talteen Mä uskon et toi -07 on sama vehe ku -05 mut mustana
    Mulla on siis samanlainen, kun on 06:nen. Hieno peli, tosin persii joillain puuttuu, tai oikeastaan reidet, satula kun on kupera. 100km ja tauko. Nyt pistin Corbinin kiinni, se taas on kovera, voisi olla reissusatula. Mutta kun ei pääse ajamaan!
    Lainaa (R2-D2 @ Marras. 06 2006,22:12) kirjoitti
    Mulla on siis samanlainen, kun on 06:nen. Hieno peli, tosin persii joillain puuttuu, tai oikeastaan reidet, satula kun on kupera. 100km ja tauko. Nyt pistin Corbinin kiinni, se taas on kovera, voisi olla reissusatula. Mutta kun ei pääse ajamaan!
    Mul ei oo puutunut viel mikään ku en oo päässy liian piiiitkää ajaan Mikä toi Corbini oh ??

Siis mää vai
    tässä hyödyllinen linkki kaikille xx omistajille My Webpage

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    (poistettu tili)
    Lainaa (Ninja9r @ Marras. 06 2006,23:15) kirjoitti
    Lainaa (R2-D2 @ Marras. 06 2006,22:12) kirjoitti
    Mul ei oo puutunut viel mikään ku en oo päässy liian piiiitkää ajaan Mikä toi Corbini oh ??
    Corbin on satulan tekijä. Tiiä sitte onko tosta apua, ja ei kaikki edes tarvitse toisenlaista satulaa. Sitte sen tuntee, kun ajaa. Sinä et välttämättä tarvitse, ja minulle ei välttämättä ole apua. Palataan keväällä asiaan,
    Juu, reissussa 1200 km kovaa ajoa päivässä, no problems...
    Onneksi olkoon, pistäs kuva pyörästä tänne, sitten myöhemmin.
    Onneksi olkoon uuden pyörän johdosta. Ittellä on kanssa pyörän vaihto edessä ja nyt kova kuume päällä ja kaikkia mahdollisuuksia vertaillaan laidasta laitaan ( KTM Superduke, B-King, Hayabusa, Z1000, XX ja melkeinpä kaikki kilokyykyt...)
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
    Paljon onnea hyvästä valinnasta.
    Sukisukimies
    Hyvä valinta!
    kyllä ilman viittäsataa hevosvoimaa toimeen tulee,mutta kyllähän se kitumista on!Kärpät on jalometallia!
    Onnea vaan uutukaiselle,minunkin puolesta!!
  22.  
    Kiitti kaikille, voi ku ois jo maaliskuu Messujen jälkeen lupasivat toimittaa

Siis mää vai