Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
    On roikkunut myynnissä jo pitkään. Onko tietoa miksi ei ole käynyt kaupaksi ?

http://www.motopalsta.com/vaihto/?uusi=0&id=44810
    Vain kuolleet kalat uivat myötävirtaan.
    Minusta tuo on kalliihko, vaikkakin varmaan hyvä. Sentään jo 7 vuotta ikää pyörällä.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
    Ei mikään kalliihko vaan ryöstöhintainen. Tuolla hinnalla tuo laite on myynnissä maailman tappiin. Noin 4000 euroa liikaa hintaa.
    Lainaa (emali @ Marras. 02 2006,14:54) kirjoitti
    Ei mikään kalliihko vaan ryöstöhintainen. Tuolla hinnalla tuo laite on myynnissä maailman tappiin. Noin 4000 euroa liikaa hintaa.
    Sen verran noita seuranneena niin yhtään en ole kyllä nähnyt myynnissä 7:lla alkavilla pyynneillä. Muutenkin aika vähän myynnissä. Alta kympin kyllä tämänkin pitäisi olla.
    No huh huh.
    On hintaa. Ihan liikaa. 8000.- olis maksimi tommoisesta.

Mä ostin mun R1100 GS:n vm. 1998 kaksi vuotta sitten syksyllä ja hintaa oli silloin 7.900.- No se oli kyllä edullinen ja hyvä kanssa. Samanlaisista pyydettiin silloin 12-13.000 euroa, 40.000 ajettu silloin, nyt 80.000 mittarissa.

Pekka

Pekka
    Täytyy muistaa että pyyntejäkin on laidasta laitaan. Sitten kun menee paikan päälle voi saada aika paljon "alennusta" jolloin alkaa tuntua siltä että tämä on pakko saada kun saa alennustakin. Näin kävi minunkin kohdalla kun alkuperäisestä pyynnistä putosi aika paljon ja hieno pyörä rupesi tuntumaan huokealta. Pakkohan se oli saada. Kyllä se kauppamies tietää mistä narusta vetää. Kun asiakas valittaa että on kallis niin siihen on helppo ratkaisu: pudotetaan hintaa.
    Tuo pyörä on ollut myynnissä ainakin viime kevättalvesta asti, koska itse sitä myös silloin katselin. Hinta vaikutti jo silloinkin niin "hurjalta", että se kyllä karkotti potentiaalisen ostajan. Ei viitsi matkustella satoja kilometrejä vain sen takia, että ""jos" myyjä sattuu olemaan hyvällä päällä ja alentaa hintaa. No - onneksi löysin sen oman kohteeni. Vuotta vanhempi, kohtuullinen pyynti, josta tippui vielä 8%, kun oli intressejä lähteä paikan päälle. Uudet renkaat, täysi matkavarustus, huollettu. Tosin vain 1100, mutta eipä minua nuo "puuttuvat" 50cc3 ole vaivanneet. ;) Kyllähän pyytää saa mitä haluaa, mutta jollain tapaa se asiakaskin on hyvä saada paikan päälle.
    Lainaa (emali @ Marras. 03 2006,16:51) kirjoitti
    Vuotta vanhempi, kohtuullinen pyynti, josta tippui vielä 8%, kun oli intressejä lähteä paikan päälle. Uudet renkaat, täysi matkavarustus, huollettu. Tosin vain 1100, mutta eipä minua nuo "puuttuvat" 50cc3 ole vaivanneet.
    No mulla on samanlainen 1998.

Mainio peli.
    Nyt se odottaa tossa pihalla 20 cm lumipeitteen alla nastarenkaita, jotka on tilattu.
    Viime vuonna ajoin joulukuun 15. päivä Ouluun ilman nastoja DirtBiken avajaisiin.

Nyt on vähän eri kelit täällä Raahessa.

Pekka
    Pekka
    Mistä tilasit nastarenkaat? Minkä kokoiset?
    Lainaa (arikorho @ Marras. 03 2006,22:09) kirjoitti
    Mistä tilasit nastarenkaat? Minkä kokoiset?
    Kisarenkaalta tilasin. Rallinastoilla, jotka pitäisi käydä lumipolanteille.

Koko on jotain tommosta Kisarenkaan meilin mukaan:
    "Moi.löytyy 5.10-17 taakse eteen 105/90-19
    >autorallinastoitus h yht 300 toimitusaika 3-5viikkoa tiölauksesta"

Pekka
    Pekka
    Täällä meidän kylällähän tuo putiikki sijaitsee. Kymmenkunta vuotta sitten teetin DR-Suitsaan kumit ja hyvät olivat. Eipä vaikuta tuo hintakaan mitenkään pahalta. Asiallinen lafka.
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

CFMOTO 800MT-X -25
    Lainaa (emali @ Marras. 03 2006,16:51) kirjoitti
    Tuo pyörä on ollut myynnissä ainakin viime kevättalvesta asti, koska itse sitä myös silloin katselin. Hinta vaikutti jo silloinkin niin "hurjalta", että se kyllä karkotti potentiaalisen ostajan. Ei viitsi matkustella satoja kilometrejä vain sen takia, että ""jos" myyjä sattuu olemaan hyvällä päällä ja alentaa hintaa. No - onneksi löysin *sen oman kohteeni.
    Samalla asialla olin minäkin. Taitaa olla ollut myynnissä jo kaksi vuotta ellen ihan väärin muista ? Pyynnit on pyyntejä, mutta ilmeisen tiukka hinta. Näitä on kuitenkin ollut niukanlaisesti myynnissä ja siitä ihmettelyni kun ei tavara liiku. Ellei sitten jotain muuta outoa itse tavarassa. Itse löysin lopulta 1200 GS ´n.
    Saksasta löytyy nyt 9 kpl vuoden 1999 R1150GS:ssää

Halvin 5689.- , 84.000 ajettu
    Kallein 7990.- , 9.200 km ajettu
    plus verot ja haku päälle.

http://www.mobile.de/SID5MSb....rch.y=3

Sieltä niitä kannattaisi hakea.

Pekka
    Pekka
    Kaupan laki: ei se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa - siis älyttömiä hintoja.
    Lainaa (r12gs @ Marras. 05 2006,09:42) kirjoitti
    Samalla asialla olin minäkin. Taitaa olla ollut myynnissä jo kaksi vuotta ellen ihan väärin muista ? Pyynnit on pyyntejä, mutta ilmeisen tiukka hinta. Näitä on kuitenkin ollut niukanlaisesti myynnissä ja siitä ihmettelyni kun ei tavara liiku. Ellei sitten jotain muuta outoa itse tavarassa. Itse löysin lopulta 1200 GS ´n.
    Munkin pyörä ehti olla liikkeessa tasan kaksi vuotta ennenkuin osuin kohdalle ja tuli kaupat. Pyynti joka oli aluksi ollut kohdallaan onkin parin vuoden päästä törkeä. Pakkohan myyjänkin oli tulla vastaan kun kerran asiakas oli muuten pyörästä oikeesti kiinnostunut.

Sääli kauppiaita joilla tavara seisoo eikä mene kaupaksi. Tule lopuksi aika paljon tappiota. Kyllähän se on meidän ostajienkin etu että kauppiaskin tekee järkeviä kauppoja ja pysyy pisneksen syrjässä. Ettei aina vaan että ne ryöstää ja itte pitää saada puolilmatteeks. On se jotenkin helpompaa että pyöriä saa järkevällä rahalla täältäkin ettei tartte lähteä Saksasta hakemaan.
  16.  
    [QUOTE= (tapjar @ Marras. 05 2006,16:36)]
    Lainaa r12gs,Marras. 05 2006,09:42 kirjoitti
    Sääli kauppiaita joilla tavara seisoo eikä mene kaupaksi. Tule lopuksi aika paljon tappiota. Kyllähän se on meidän ostajienkin etu että kauppiaskin tekee järkeviä kauppoja ja pysyy pisneksen syrjässä. Ettei aina vaan että ne ryöstää ja itte pitää saada puolilmatteeks. On se jotenkin helpompaa että pyöriä saa järkevällä rahalla täältäkin ettei tartte lähteä Saksasta hakemaan.
    On kaiketikin ainakin kaksi tapaa tehdä kauppaa; Vähän kauppoja isolla katteella tai paljon kauppoja pienemmällä katteella. Lopputuloksen pitäisi olla aika lailla sama !
    Mieluummin itse poikkean liikkeessä, jossa tavara vaihtuu.