Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Tulipa mieleen hyvin ajankohtainen aihe :
    Kun nuo vilkut on integroitu peileihin, niin millainen operaatio on peilien irroittaminen rataa varten? Pitääkö mutterien ruuvaamisen lisäksi availla jotain johtoliitoksia vai onko virta johdettu fiksummin? Ainakaan päälle päin ei näy piuhoja, eikä loppusyksystä ollut enää tarvetta käytännön kokeiluunkaan.
    Busa K8
    Jos Amerikka taipuu niin oleppa hyvä: http://www.gixxer.com/forums....mirrors

Mielenkiintoinen ajatus muuten tuolla, että integroisi nuo vilkut tuonne parkkivalojen paikalle, niin ainakin itse käsitin. Voisi ensi kesäksi repiä nuo omat peilit kokonaan pois. Ei niistä näe mitään. Vilkkujen takia olen niitä paikallaan pitänyt.
    Kiitos! Amerikka taipuu kohtalaisesti, mutta noiden eri ohjeiden ymmärtäminen ei kyllä onnistu ilman pyörän läsnäoloa .
    Se ainakin tuli selväksi, että pelkkä mutterien avaaminen ei riitä. Teippaamalla taitaa päästä helpoimmalla.
    Busa K8
    Juu. Itsekkin teippaisin. Päätin just että ensi kesäksi lähtee peilit helvettiin mun pyörästä
    Raportoipa sitten, tuleeko virkavallan kanssa erimielisyyttä niistä vilkuista parkkivalojen paikalla. Liian lähekkäinhän ne ovat, mutta toivottavasti joustoa löytyy...
    Busa K8
    Lainaa (nano @ Marras. 03 2006,17:51) kirjoitti
    Juu. Itsekkin teippaisin. Päätin just että ensi kesäksi lähtee peilit helvettiin mun pyörästä *
    Niinpä on ne peilitki pakolliset. Ovat olleet setä siniset kovasti kiinnostuneita noista vilkuttimista ja peilin palasista, varsinkin etäisyyksistä ja koosta.

Kovat kundit ei tanssi.
    Hyvin meni kesä ilman peiliä, koska joku m*lkku pölli ainokaiseni parkkiksella Kyl peilit kannattaa ottaa irti radalla, sillä siinä säästää pari euroa kun vetäisee muuten kyljet silpuksi....ja siitäkin on kokemusta toissa kesältä, mutta eipä tarvinnut ostaa peilejä
    Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys!
    Ne tonni gixsun peilit lähtee parilla mutterilla katteen sisäpuolelta ja sitten vilkun piuhojen irrottamisella.

Vilkun piuhat on taas mittarin takana, eli sekin pitää nostaa. Mittariston saa irti ruuvaamalla mittaristonpaneelissa oleva kuusiokoloruuvin irti ja sitten nostamalla, jonkin verran joutuu voimaa käyttämään jotta lähtee (kumi holkki mittariston takana). Edelleen vilkkujen liittimet aika ahtaat irroittaa/kiinnittää.

Eli - sen verran iso homma että on helpompi kääntää vaan ne peilit katteeseen kiinni ratapäiväksi ja pala teippiä laseihin.
    -- PV50 ... GSX-R : 1983... 2006 --
  9.  
    Jeps sama edessä kun tarvitsee vaihtaa tupla-kupla paikalleen.

PS. K3/K4 tupla-kupla myynnissä uusi avaamaton paketti väri dark smoke