Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Noniin... Tarkoitus olisi ensi kaudeksi tilailla tuolta espanjan suunnalta gixxeriin pari settiä renkaita. Vauhdikasta katu-ajoa tulee lähinnä ajeltua sekä ensi kesänä jos sitä radalle uskaltautuisi muutaman kerran.

Ajattelin, että josko sitä testaisi noita pirellin uusia kumeja eli ottaisi yhden setin Diablo Corsa III ja toisen setin Pilot Power 2CT.

Millaisia kokemuksia porukalla on näistä kumeista? Mitä nyt itse olen lähinnä netin kautta noista lukenut niin suhteellisen tyytyväisi kommentteja on ollut.

Tuollaisen linkinkin löysin Michelinin promotilaisuudesta missä laittaavat Colin Edwardsin motoGP pyörään nuo Pilot Power 2CT renkaat. Noilla renkailla jäi vaan 8 sekuntia parhaasta ajastaan Sepangin radalla jonka ajoi kisa-slickseillä. aika vaikuttavaa mielestäni. Mutta tuossapa tuo linkki: Michelin Pilot Power 2CT Promo

Joten tänne vain niitä kokemuksia ja mutuiluja !
    2CT pito todella hyvä melkein heti kylmästä. Takanen kuluu melko nopeasti kantikkaaksi jos ajelee pidempää motarimatkaa tms. Kulutuskesto Speed Triplen alla ~4000-5000km takanen, ~7000km etunen.
    Loppu kesän alla takana 2CT, ei kyl juurikaa ollu pahaa sanottavaa!
    Kerran ahvenistolla loppu yllättäen piti jarrussa..mut sillon en ollu yhtää laskenu paineita.
    Mut mun sanaan ei voi paljo tukeutua, ku kierrosajat kyseisellä radalla on vain 1.48 luokkaa..
    Asiaan liittyen... Mulle tuli just R1:een kiekka 2CT:tä ja kiinnostais tietää minkälaiset paineet olette havainneet toimiviksi kadulla/radalla?
    Lainaa (dude @ Touko. 23 2007,13:28) kirjoitti
    Asiaan liittyen... Mulle tuli just R1:een kiekka 2CT:tä ja kiinnostais tietää minkälaiset paineet olette havainneet toimiviksi kadulla/radalla?
    1200 km ollut 2CT alla pikkugigserisssä. Kadulla on paineet ollut 2,5 etu ja 2,9-3,0 taka. Yksi ratakeikka Alastarolla. Paineet 2,2 etu 2,1 taka. Renkaisiin olen erittäin tyytyväinen. Mielestäni vielä paremmat kuin aikaisemmin alla olleet Diablo Corsat, joihin myös olin tyytyväinen.

Noi oli siis ne vanhat Corsat. Ei nää uudet kolmoset.

ex. YZF-R6R -06 kilpuri
    ex. GSX-R600 -05
    ex. ZX-9R -96
    ex. GSX600F -00
    ex. RD125LC -83
    Tällaista tarinaa tuli pilot powerista kun niistä micheliniltä kysyin.

"Pilot Powerin rinnalle tuli viime keväänä uutuustuote Power 2CT (2 compound technology.) Renkaassa on käytetty Michelinin patentoimaa 2-komponenttitekniikkaa joka on tuttua MotoGP-radoilta. (Renkaassa on rinnakkain erityyppisiä kumiseoksia) Etu- ja takarenkaan reuna-alueet ovat noin 20% pehmeämpää/tahmeampaa seosta joka mahdollistaa optimitilanteessa pyörälle hämmästyttävän 51,2 asteen kallistuskulman. Kaksikomponenttitekniikan edut ovat ilmeiset ja Power 2CT valittiinkin Englannissa vuoden renkaaksi 2006, sekä mm. voitti syksyllä Motorradin sporttirengastestin..

Huomioitavaa on kuitenkin että erot tavalliseen Poweriin tulevat ilmi vasta kun rengasta ajetaan äärirajoillaan (normaalisti mahdollista vain rata-olosuhteissa) joten tavallinen Power on normaaliin katupyöritykseen käytännössä yhtä hyvä valinta. (Suositus Power 5% / 95% rata / katu, Power 2CT 10% / 90% rata/katu..)"

Niin taitaapa sun tapauksessa olla tavallinen poweri oikeampi valinta.
    750SS,900SS,749,998,S4
  7.  
    Juu miekki tilaan etteen nyt varmaan seuraavaks ton 2ct powerin, ja taakse sitte ku tulee ajankohtaseksi.Takasena kokeilin nyt dunlopin gualifieriä ja ihan hyvältähän tuoki on tuntunu radalla verrattuna normi pilot poweriin.
    Kadullahan noilla ei juuri eroja huomaa, kun ainoastaan kuluvaisuuden suhteen.
    <p>Gospel Riders</p>