No niin ,yhtiökokouksessa on sitten hyväksytty järjestys-säännöt jossa kielletään ajoneuvojen huolto ja korjaus=))eikun kyttäämään kuka nostaa natikan polkupyörän satulaa.....
kaikki ,paitsi moottoripyöräily on turhaa
Joku oikeasti jättäisi ne ketjurasvaukset, lampunvaihdot ja pissapojan täytöt yms.?
Jos tuo noin, noilla sanoilla tuli hyväksytyksi, niin kylläpä oli yhtiökokoukselta aika typerä päätös. Eikun mittaamaan moisen päätöksen laillisuutta (vrt. esim parveketupakointi).(Kiloceppari @ Marras. 12 2006,18:55) kirjoitti
Ymmärrän hyvin, jos kun halutaan kieltää varsinainen korjaus potentiaalisine öljy- ymv. ympäristöhaittoineen, mutta tuo huollon kielto nyt on sitten jo aika naurettava ja uskallan veikata tuollaisen kiellon kaatuvan heilahtamalla, jos vaan viittii oikeudessa tuota ruveta mittaamaan.
Missä menee huollon raja
- pissapojan täyttö (HUOM! Metanoli-pohjaiset nesteet ovat vakava myrkky!)
- polkupyörän ketjujen rasvaus?
- jne, jne...
Täytyy sanoa, että hallitukseltanne puuttuu kyllä itsesuojeluvaisto kun noin typerän säännöksen meni ottamaan järjestyssääntöihin. Tuosta riittää riemua kyllä osakkaiden keskeisenä kyttäämisenä seuraavillekin sukupolville *ja lukemattomiin hallituksen kokouksiin.
IMHO - minä viittaisin kintaalla tuollaiselle säädökselle. Jokainen tekee tietty omat valintansa.
<p>2002-2014</p>
Meillä onneksi on naapurit/taloyhtiö mallia "kansainvälistä luokkaa" ei turhia puheita/kitinöitä/valituksia *![]()
"Toiset uskoo ihmeisiin, toiset vahvaan valuuttaan. Minua ei puhuttele kumpikaan..."
"kansainvälinen" kuulostaa yhtä pahalta kuin "monikulttuurinen". Ei kai tästä ollut kysymys?(Pikkupiru @ Marras. 14 2006,10:19) kirjoitti
Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
Ei ollut, sanaa "kansainvälinen" käytän kuvaamaan hyvää naapurustoa joka ei ratkuta turhista ja käyttää ehtaa maalaisjärkeä *(KMSwallower @ Marras. 15 2006,11:35) kirjoitti
![]()
"Toiset uskoo ihmeisiin, toiset vahvaan valuuttaan. Minua ei puhuttele kumpikaan..."