Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Eli onko kertynyt kokemuksia langattomista kypäräpuhelimista. Ainakin useita tullut parin viime kauden aikana markkinoille.
    Eipä näytä olevan kokemuksia mutta muakin kiinnostaa. Voitko Skumppa pistää jotain linkkejä?
    Harley-Davidson
    Road King Classic
    SE120R Engine
    Ei kokemusta, mutta törmäsin erään valmistajan sivustoon, jossa jollain ihmekonstilla väittävät heidän sinihammasyksikön toimivan jopa 150m päähän toiseen samanlaiseen yksikköön, toimii tietysti myöskin normaalina puhelinyksikkönä. Yksinkertainen kiinnityskin siinä näyttää olevan.

Linkki

Edit: hintaa Italian päässä alta 140 euroa / yksikkö.

Bring M. Backalive

Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
    Lainaa (Mik@ @ Marras. 27 2006,14:33) kirjoitti
    väittävät heidän sinihammasyksikön toimivan jopa 150m päähän toiseen samanlaiseen yksikköön, toimii tietysti myöskin normaalina puhelinyksikkönä.
    Mun mielestä ne väittää sinihampaan toimivan 10 metriä ja jonkun muun tekniikan 150 metriä.
    Kyllä se bluetoothi tuokin on mutta jonkunlainen high power versio.
    Olen koklannut pikaisesti tuotakin mutta ei se ihan 150 metriin jaksa jos on ollenkaan tavaraa (kuten iso auto tai paku) välissä. useita kymmeniä metrejä kumminkin, mikä kuitenkin ajaa mun mielestä asiansa pyörästä pyörään kommunikoinnissa.

Itellä on nyt kypärässä Nolanin N-com versio. Näitä kypärämallikohtaisia tekee tietääkseni myös Vemari ja Bemu.
    Näistä vaan ei taida olla yksikään pyörästä pyörään kantamaltaan sopiva (korjatkaa jos oon väärässä)
  6.  
    Pyörästä pyörään setti olisi täälläkin hakusessa ja linkissä ollut malli vaikutti ihan mielenkiintoiselta. Onko kellään kokemusta ?