Sivu: 13 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 311121314 ViimeinenViimeinen
Tulokset 361:stä 390:een 400:sta
  1. #361
    Onkos kukaan ottanut kinginsä ABS jarruilla? Löytyykö alan lehdistä niistä testiä/juttua?
  2. #362
    ABS jarrut on ja hyvin toimii..
  3. #363
    Mie justiinsa ABS :eilla ostelin ja huomenna lähen moista hakemaan ...
    Triumph Tiger XC 800
    Suzuki Hayabusa + Aprilia Pegaso
    Suzuki B-King
    Suzuki Intruder 1400
    Yamaha Virago535
    Honda CB125
    -Jaska Kuuskajaskari-
  4. #364
    Ja justiinsa semmoisen kotipihaan ajoin ...
    Triumph Tiger XC 800
    Suzuki Hayabusa + Aprilia Pegaso
    Suzuki B-King
    Suzuki Intruder 1400
    Yamaha Virago535
    Honda CB125
    -Jaska Kuuskajaskari-
  5. #365
    jarrut vauhdinsurma
    hyvältä tuntuu vieläkin ja koko ajan paranee
    muttu nyt
    b-king -08
  6. #366
    BTW onkos missään vielä perustettu b-kink ... burger-ki ... eiku b-king sivustoa esim Intruder -klubin tapaan tai onkös moista vireillä missään ?
    Triumph Tiger XC 800
    Suzuki Hayabusa + Aprilia Pegaso
    Suzuki B-King
    Suzuki Intruder 1400
    Yamaha Virago535
    Honda CB125
    -Jaska Kuuskajaskari-
  7. #367
    Lainaa (hullujussi @ Kesä. 06 2008,19:07) kirjoitti
    BTW onkos missään vielä perustettu b-kink ... burger-ki ... eiku b-king sivustoa esim Intruder -klubin tapaan tai onkös moista vireillä missään ?
    Busanistien sivuilla on ainakin B-king osio erikseen....
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  8. #368
    Se lisäkupla oli tarpeen ilmanvirtauksen ohjaukseen. Vihamielinen asentaa. Kohta pääsee testaamaan rajotinta vasten.

    Pyörä ei hyvä valoista lähtökilpailuun. Keulii turhan herkästi... huolella
    ... jotain piti muistaa
  9. #369
    Lainaa (Motohtori @ Huhti. 26 2008,21:32) kirjoitti
    Mietinnpä tässä onko naku pyörässä mitään järkeä olla Kingin tehoinen mylly. Nakulla pystyy juuri ja juuri ajamaan suomen laillisia nopeuksia kohtuullisen mielyttävästi. Yli 120 km/h alkaa kädet venyä ja korkeintaan muutaman minuutin jaksaa vetää niitä nopeuksia. Busassa ymmärrän nämä tehot mutta nakuun minusta tämä teho taso on järjetön.
    Muuten kyllä täytyy myöntää että Kingi näyttää päivä päivältä paremmalta kunhan silmä tottuu.
    Ei riitä. *

    B-King Turbo.

    On ollut aikaisemmin, mutta laitetaan nyt uudestaan...
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  10. #370
    Lainaa ksthb kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan nähnyt kuvia B-Kingistä slipareilla ?
    Tossa
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  11. #371
    9 vuotta sitten kuva olisi saattanut olla ajankohtainen ja haluttu...nykyään nuo museopelit on painunut unholaan.
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  12. #372
    Meinaatko että moottoripyöräily ei ole moottoripyöräilyä, jos ei alla ole aina se viimeisin uutuus?
  13. #373
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa MrWilson kirjoitti Katso viesti
    Meinaatko että moottoripyöräily ei ole moottoripyöräilyä, jos ei alla ole aina se viimeisin uutuus?
    Oisko tarkottanu, että tuo kysymys, johon vastattiin, oli esitetty melkein vuosikymmen sitten. Ei liene kovin ajankohtaista enää.
    Superbike #7
  14. #374
    En hotkaise tuota syöttiä mutta pari sanaa.... ja ihan offarina tietysti.

    Vähemmän on vuosien varrella näkynyt "alatötteröitä" Kinkyissä, että siinä mielessä
    voi jollekin ihan inspiraatiotakin pukata.
    Siitä päästäänkin taas siihen, että aika vähän näkee myös rakentelukärpäsen puraisun
    seurauksena...... ylipäänsä fighteri/pystypyörä osastossa tuplilla alatötteröillä
    toteutettuja hajatelmia.

    Aika moneen em. genreen osuvissa peleissä kun "perinteisen" penkinalusen ja
    yksinäisen alatötterön lisäksi.....

    riittävän sirot/lyhyet tuplat alakautta, tai "mahan alle" jemmattu pelkillä
    ulostuloilla, ovat tyylillisesti hyvinkin kohdillaan.

    Sitten taidetaankin päätyä taas Tzubahuki- mainokseen .

    Miten mahtava (ja taloudellisesti kohtuullisella lähtökohdalla oleva) potentiaali meillä onkaan
    ison, vahvan ja pomminvarmalla tekniikalla olevan luomuksen rakentamisessa.....
    Puhumattakaan kaikista käytännössä koeteltuista, toimivista pimppapalikoista ja ratkaisuista.

    HAA ! , ei Kinkyssä...... VAAN SIINÄ SUURESSA "BUSSILAIVASTOSSA! joka meillä pyörii.

    Paljon ehjiä, vähän ajettuja, loistavia aihioita aivan pilkkahinnalla!

    Ei vaan pidä Bussin perushahmon antaa rajoittaa ajatuksen juuttumista
    "pää edellä ja ämpärissä kolmeasataa"- lokeroon.

    ....joo, SORI TAAS
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  15. #375
    Kunnon väittelyn alku saatiin ketjunekrofiiliastakin
  16. #376
    Lainaa Jote kirjoitti Katso viesti
    Kunnon väittelyn alku saatiin ketjunekrofiiliastakin
    Mitäs.... mitäs....

    Eiköös se o sillä tavalla notta hyvät asiat pysyy ja paranoo .

    Jollain oli ensin heitää, syystä tai toisesta, ihan "harvinaisena" relevantti
    kuva alaputkiversiosta..... ilman että kieli poskessa ja ties millaista tuheroa
    kainalossa esittäisi ylimaallisen viisauden..... "selaa homo tuubista.... TYHMÄ! "

    Sitten toinen valopää.... Ekkönää tuota edellistä hokannu.....

    Kolmas..... Vanha nekrofiili..... odottaa leuka märkänä josko tästä.....

    Voi helvetti tätä touhua.

    Toisaalta.... Mitäs muuta täällä "kaikkien omituisten otusten kerhossa"
    voi odottaakaan.... Omituista touhua... ja välillä melkomoisen hauskaa, suorastaan viihdyttävää.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  17. #377
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti
    9 vuotta sitten kuva olisi saattanut olla ajankohtainen ja haluttu...nykyään nuo museopelit on painunut unholaan.
    Vai museopeli.. No on kehitys ollut hidasta, koska B-King on edelleen suorituskykyisin naku mitä on tehdastekoisena valmistettu ;)
    <p>Suzukilla vuodesta 1993</p>
  18. #378
    Lainaa p78 kirjoitti Katso viesti
    Vai museopeli.. No on kehitys ollut hidasta, koska B-King on edelleen suorituskykyisin naku mitä on tehdastekoisena valmistettu ;)
    Mitteehän höpiset? On noita pyöriä nykyään aika paljon tehokkaampiakin. Esim uusi duke 180hp/189kg. Specsien mukaan kingissä on 181,5hp/235kg
  19. #379
    Lainaa wilipedia kirjoitti Katso viesti
    Mitteehän höpiset? On noita pyöriä nykyään aika paljon tehokkaampiakin. Esim uusi duke 180hp/189kg. Specsien mukaan kingissä on 181,5hp/235kg
    Motorrad 8/2015 uusien muskelinakujen testissä, 0-200km/h kiihdytyksessä Superduke ottaa jo GSX-S 1000:lta pataan.. Ja siinä ei ole kun 146hv
    Ei taida KTM mainosmiesten puheet aina pitää paikkaansa..
    <p>Suzukilla vuodesta 1993</p>
  20. #380
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Kyl siin Dukessa on se 160 hp takiksella vakiona.

    Siitä huolimatta voi esimerkiksi huipuissa jäädä tuolle Suzukille. Aika jännää
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  21. #381
    Riippuu hiukan millä se muskeli mitataan. Itellä ollu B-King nasevasti piristettynä ja onhan se mahtavan upea laite. Mutta mutkapätkällä ja radallakin ottaa kuokkaan vanhemmaltakin super duke r:ltä helposti. Alusta ja ajettavuus on kivikaudelta oranssiin verrattuna. Tolkuton malmikasa. Silti voisin kuvitella joskus sellaisen vielä ostavani hauskanpitoon. Mutta turha sen muskeleilla on alkaa pullistella. Gixxerikin on ollut radalla ja kiva laite sekin, mutta aika tavarajuna niin ikään oranssiin verrattuna. Isolohko Duke on vielä kokematta mutta jos evoluutio on mennyt kotarin tahtiin, kinkyt ja gixxerit on vastaantulijoita kaikilla mittareilla mitatuna, paitsi pitkänmatkan teossa ehkä...
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  22. #382
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Kyl siin Dukessa on se 160 hp takiksella vakiona.

    Siitä huolimatta voi esimerkiksi huipuissa jäädä tuolle Suzukille. Aika jännää
    Ihan kiihdytyksessä jää ja B-Kingille jää varmasti vielä nopeudessakin.
    <p>Suzukilla vuodesta 1993</p>
  23. #383
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Riippuu hiukan millä se muskeli mitataan. Itellä ollu B-King nasevasti piristettynä ja onhan se mahtavan upea laite. Mutta mutkapätkällä ja radallakin ottaa kuokkaan vanhemmaltakin super duke r:ltä helposti. Alusta ja ajettavuus on kivikaudelta oranssiin verrattuna. Tolkuton malmikasa. Silti voisin kuvitella joskus sellaisen vielä ostavani hauskanpitoon. Mutta turha sen muskeleilla on alkaa pullistella. Gixxerikin on ollut radalla ja kiva laite sekin, mutta aika tavarajuna niin ikään oranssiin verrattuna. Isolohko Duke on vielä kokematta mutta jos evoluutio on mennyt kotarin tahtiin, kinkyt ja gixxerit on vastaantulijoita kaikilla mittareilla mitatuna, paitsi pitkänmatkan teossa ehkä...
    Suorituskyvystä oli puhe, eli kiihtyvyys ja huippunopeus. Radalle on sit tietty ihan erivehkeet.
    <p>Suzukilla vuodesta 1993</p>
  24. #384
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa p78 kirjoitti Katso viesti
    Ihan kiihdytyksessä jää ja B-Kingille jää varmasti vielä nopeudessakin.
    Ihan lussuja kumpikin kun mun -94 RF900 pesee ne kaikki nollasta sataan kiihdytyksessä, ja se kuitenkin on se kaikista tärkein tuolla essoilla ja aakkosilla!
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  25. #385
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa p78 kirjoitti Katso viesti
    Ihan kiihdytyksessä jää ja B-Kingille jää varmasti vielä nopeudessakin.
    No sit se on niin. Jokin Motorradin testi antaa 8.8 sekkaa 0-200. Pitää katsoa, miten Biken Christer veti tuossa kun ehtii/ muistaa.

    Ja edelleen on ne samat hummat/ märkäpaino (213 täys tankki, Motorrad)

    Ja toi Shyn RF on kyl kovin. Siite ei ees tiedä pysähtyykö se, kun on vauhtiin päässyt.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  26. #386
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa p78 kirjoitti Katso viesti
    Suorituskyvystä oli puhe, eli kiihtyvyys ja huippunopeus. Radalle on sit tietty ihan erivehkeet.
    Eli suorituskyky mutkassa ei kuulu pyörän suorituskykyyn? Mielenkiintoinen ajatelma kun iso osa motoristeista kuitenkin tykkää ajaa ennemmin mutkia kuin suoria.
    Superbike #7
  27. #387
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    On on! Ja eikse oo niinku naku kun siinä ei ole kattoa?
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  28. #388
    Lainaa p78 kirjoitti Katso viesti
    Suorituskyvystä oli puhe, eli kiihtyvyys ja huippunopeus. Radalle on sit tietty ihan erivehkeet.
    Ymmärrän sinua täysin. Minulle suorituskyky on sitä, kuinka laite suoriutuu niistä tehtävistä joita kykenen sille itse antamaan ja parhaassa tapauksessa tapa millä laite pystyy erinomaisuudellaan paikkaamaan niitä tehtävänantoja joissa olen ylittänyt oman osaamiseni. Pelkät liikennevalokiihdytkset -niin hauskoja kuin ovatkin- tai motarin luiskasta ulos pyssyttäminen ei vaan mittaa kuin häviävän pienen palan laitteen kyvykkyydestä.

    Oli niin tahi näin, 99% meistä ei elinaikanaan pysty ottamaan laitteesta irti kuin ehkä max 60% sen ominaisuuksista. Kiihtyvyyden kymmenyksistä on aika laihaa puhua ennenkuin on muutaman tuhat vetoa stripiltä eri vehkeillä kiskonut ja uskaltaa kutsua itseään ammattilaiseksi. Mutta jokainen meistä pystynee omalla levelillään puhua mopojen yleisominaisuuksista. Ja siinä kohtaa oma väittämäni perustuu kummankin aiemmin mainitun laitteen käskyttämiseen erilaisissa olosuhteissa, tuhansien kilometrien vertailumatkan. Ei siis pelkkää paperipornoa ja käyrien kummastelua. Kinky on hemmetin makee elvistelylaite ja oikein hyvä all around mopo. Ja kiistatta yksi mopohistorian selviä legendoja.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  29. #389
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Eli suorituskyky mutkassa ei kuulu pyörän suorituskykyyn? Mielenkiintoinen ajatelma kun iso osa motoristeista kuitenkin tykkää ajaa ennemmin mutkia kuin suoria.
    Ei kuulu, se kuuluu ajettavuuteen. Aina kun testeissä puhutaan suorituskyvystä, niin puhutaan kiihtyvyydestä ja huippunopeudesta. Sama koskee autoja.
    <p>Suzukilla vuodesta 1993</p>
  30.  
  31. #390
    Jaha-jaha.....

    Että "suorituskyky" ja "ajettavuus" on ihan eri asioita kun ne joku on jossain joskus
    paperille eritellyt ja jakanut maailmalle?

    Anteeeksi nyt taas kovin karkeat ja taas tietenkin jotain loukkaavakin ilmaisutapa.....
    ja vielä kuvakielinenkin...... mutta:

    On se ihmeen vaikeaa hahmottaa muuta kuin mustaa/valkoista, tai 1/0..... siivu kerrallaan.

    Kauneus on aina vaan katsojan silmässä ja kriteerit vaihtelee.
    Yhden suorituskyvyn ja ajettavuuden kriteerit ovat usein ihan toiset kuin jonkun muun.
    Kuka sitten on oikeassa, kuka väärässä...... Voittajaa ei löydy, ellei puhuta samasta asiasta... edes.

    Samaan kasaan menee usein myös se "paras kompromissi".
    Siihen kun laittaa vetomiehen puikkoihin, siitä tahtoo syntyä se "nopein"..... kierrosaika.....
    ja jos sitä kautta oman arvomaailman ykköskriteeri täyttyy..... seKIN on siinä.... ilman nokan koputtamista.

    Ehkä tähän loppuun J.Karjalaista..... "Me ollaan sankareita kaikki..."

    Kova seitsenottelija on ehdottomasti "suorituskykyinen"..... mutta harva niistä kavereista
    pitää hallussaan kaikkien eri lajien maailmanennätystä.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Sivu: 13 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 311121314 ViimeinenViimeinen