Testilenkki tuli heitettyä!
+Vääntöä kivasti
+Tehoakin löytyy
+polvikulma miellyttävä (pitkäjalkanen kuski)
+ketterä kasitellä
+alaosan "katteet" suojaa yllättävän hyvin
+penkki tuntui mukavalta ( luiseva hanuri kuskilla)
+ajoasento++
+jarrut erittäin hyvät (verrattuna -07 busaan)
+kaupungissa unelma ajettava
+/- Yli 200 vauhdeissa joutuu pitään stongasta kiinni mielummin molemmilla käsillä
-kaasuvaijerit peitti osan mittaristosta (korjattavissa)
-kilpiteline/putkisto *järkyttävän näköinen (muokattavissa)
-alusta oli ko.pyörässä "kovahko" (säädettävissä)
Yhteenveto= Varteenotettava vaihtoehto seuraavaksi pyöräksi! *![]()
Sääli on sairautta!
Ketkä v*tun muut?
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.
Busa L1
Bk K-9
Wexin kanssa samaa mieltä, sekä + että - jutuista. Kingi on mun pyörä...
Ne menee, kel on vehkeet...vaikkei kaikkea tehoa käytäkkään.
Nostan hattua sille joka ajaa tolla koko kauden kortti taskussa![]()
No tulihan Kingi koeajettua Nakkilasa, ei paha.![]()
Savage 650
Kawasaki VN 800
Suzuki GSX 1400
Suzuki Bandit 1250
Kawasaki GTR 1400 FJR 1300
Kävin katsomassa myös B-kingin ja Livenä paljon hienompi kuin kuvissa, nyt sitten odotetaan vielä Milanoo jos vaikka se Honda esittelis B-kingin voittajan..??
ja mitä tulee tuohon ikitursoon niin varmaan on parempiakin juttu polkuja keskustella aiheesta "kävellenkin pääsee"
kuin tämä B-King ketju
Aika helppo tommosta on veikata ja jeesustella... Toihan täyttyy heti kun edes ajaa sinne snägärille, vaikka aukaisis kerran rajoittimellekin.(Ikuturso @ Loka. 19 2007,13:32) kirjoitti
Silloinhan lähes kaikki ajo on kumminkin tapahtunu alle 100 hepan ryydittämänä ja mummoveto veti kiinni *
Melkein yhtä varma veto: veikkaan että 90% kumihampurilaismiehistä käyttää silloin tällöin vehkeen punarajalla ja täten tehoa on tarvittu just niin paljon; niinkun mopoa nyt yleensäkin tarvitaan; ei mihinkään, mut niin paljoon. Ja jos sitä järkisyillä alkaa perustelemaan, niin eihän siitä mitään tule *![]()
Ei auta poru eikä selite, kun käyntiin lähtee Homelite
Bitit on pc:stä...
On sullakin ihme käsitykset.. Luulen, että lähes kaikki nauttii ihan oikeasti siitä tehosta. Ei sitä tartte elvistelyn takia olla, vaan ihan omaksi iloksi.(Ikuturso @ Loka. 19 2007,13:32) kirjoitti
Taitaa paistaa kateus läpiJoku on jättänyt sut liian monta kertaa tehokkaalla mopedilla
![]()
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Kiitos riitta vinkistä.(riutta @ Loka. 19 2007,15:00) kirjoitti
Täytyypä selata orgiviidakosta sopiva aihe asian jatkopuintiin, tai perustaa uusi "käytätkö pyöräsi maksimitehoja" -tyylinen äänestys ehkä?
Älkääkä nyt fanaatikot ampuko. En minä ole kehottanut siirtymään 11kw-pyöriin. Pohdin vain, kuinkahan moni oikeasti koskaan valjastaa kalliisti maksamaansa 180 heppaansa tiehen. Arka asia näemmä, kun koko ajan käsketään hiiteen. Vai loukkaantuiko kenties joku, kun sanoin tämän märkää unta kumihampurilaiseksi?
Tylyttäjältä ainoat asialliset vasta-argumentit, mutta tyly onkin pelimies, ja uskon että hänelle ei todellakaan ole mikään "ameriikan temppu" repiä pyörästä kaikki teho irti.
Ja miten asia liittyy Burger Kingiin? No siinä on tuota tehoa, ja se tuntuu olevan yksi tärkeimmistä ostokriteereistä. Mutta tämä tästä ja tässä ketjussa. Aihe herättää sen verran tunteita, että pitänee kuitenkin jatkaa keskustelua. Mutta haetaan sitten sille oma säie.
I. *![]()
Tuli testattua tänään Nakkilassa. Aivan uskomattoman ketterä ja hyvä ajaa. Tehoakin sopivasti kaupunkipärräilyyn![]()
Tuota, parahin juniori, se nyt on niin, että suomalaisessa ylikoulutustilassa lapsoset on verraten kielikelpoisia harrastamaan ulkomaanmatkailua. Kun tämmönen papparainenkin on vielä kykenevä heittämään toistakymmentätuhattakilometriä prätkällä ulkomaan kamaralla, vuodessa, niin ei se oo testosteronitykeille, tai estrogeenilingoille kummonenkaan "suoritus".(Ikuturso @ Loka. 19 2007,07:25) kirjoitti
Lisäksi on toi "radalla riemukkaasti" kansa, joka antaa happee koneille täysin laillisesti kotomaassakin.
Käytännössä kokenut kuski kaipaa tehoa lisää pyöräänsä, vaikka siitä ei otettaisikaan kaikkea ulos. Maksimallinen teho ei ole maksimaalinen vääntö.
Jospa nyt rupeat, yleisen elämänkokemuksesi perusteella, määrittelemään vastaavia analogioita muidenkin asioiden tarvehierarkian perusteella. Teeppä hypoteesi ensin parisuhdekumppanin, asunnon, työsuhteen, koulutuksen, jne suhteen. Kyllä se siitä aukee...
edit: korjattu lauserakennetta
... jotain piti muistaa
heitänpä oman kommenttini soppaan, jos vaikka vasta kommentteja irtoaisi... Elikkä tarkoitus olis iteskin käydä katomassa (jos kelit sallii ajamassa) kyseistä pyörää. tiedä vaikka kuume purasee. Kukaan ei oo vissiin kokeillut, pytyykö tolla laitteella ajelemaan kahdestaan...? Ja tehosta senverran, että ei sitä liikaa tuossa laitteessa ole, joutus varmaan päivittämään tekniikkaa, kun rahavarat, ja riittäis... Tyhmä kysymys lopux: Onko saman lehden toimesta (lue samassa penkissä) testattu Hayabusa, ja B-Kingi, että tietäs paljonko sitä oikeesti tehoeroo on...?
![]()
![]()
100m/s mopolla
100mp/h kelkalla
100km/h veneellä
Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
Tuli törmättyä tällaiseen netissä:
http://www.lazareth.org/pdf-2006/hayabusa.pdf
Mielenkiintoisen paljon yhdennäköisyyttä uuteen B-Kingiin, vaikka kyseinen pyörä julkistettiin vasta tänävuonna...
http://www.lazareth.fr
ex. Aprilia RSV 1000R - 2004
ex. Kawasaki KLE650 (Versys) -2007
ex. Kawasaki ZZR1400 -2009
ex. BMW K1200R -2007
ex. Honda CBR 1100XX -1998
ex. Honda VFR 750F -1994
Väärässä olet. Suzuki julkaisi B-Kingistä konseptin jo vuonna 2001 ja Lazareth teki sitten Hayabusaan pohjautuvan jäljitelmän siitä, olikohan ollut 2003-2004? Toki B-Kingin katuversio esiteltiin vasta tuon Lazarethin laitteen jälkeen 2006.(anothergeek @ Loka. 19 2007,20:03) kirjoitti
Tehoeroja on monenlaisia. Huipuissa ja sitten muualla. Saksalainen Motorrad on testannut molemmat pyörät ja kuten jo aiemmin taisin mainita, niin B-kingiin on rakennettu erilaisia rajoituksia alemmille vaihteille 1-3, 4. antaa lähes kaiken ja 5/6 on kierrosrajoitettu 250km/h huippuun. Hayabusan rajoitus on huippunopeus 295km/h (5./6.).(BussiJussi @ Loka. 19 2007,19:31) kirjoitti
B-king * * * * * * * * * * * * * * * * Hayabusa
163hv/8400 (6.) 140nm/7300 *196hv/9500 (5./6.) 157nm/7100
174hv/9800 (4.) 137nm/7300
171hv/9800 (3.) 134nm/7300
164hv/9800 (2.) 130nm/7400
85hv/5000 (6.) 122nm * * * * * *95hv/5000 (6.) 132nm
Nuo on niitä kampiakselitehoja, A-kartoilla. Muidenkin karttojen arvoja on mitattu. Hayabusan vääntökäyrät ovat laakeampia.
Kiihtyvyys- ja sitkeysmittauksissa B-king on tasaisesti vähän jäljessä (0-140km/h *4,6s/4,4s, 100-140km/h sitkeys 3,6s/3,2s).
Käppyrät löytyy, mutta en taida niitä julkaista, ettei tule sapiskaa copyright-mielessä.
Ja kohta tulee vertailu ZZR1400 vs. Hayabusa...
Jos B-kingistä otettaisiin nuo teho- ja nopeus rajoitukset pois, niin kuinkahan kovaa mahtaisi kulkea? ja mitenkähän iso projekti ne olisi poistaa?
Jos ois kortti vaan vielä taskussa, niin kyllä menisin laitteen koeajoon ronkumaan.
Kawasaki ZZR1400 -09
Eiköhän ole sama kuin muissakin suskan rajoittimissa, eli vastusta väliin. Esimerkiksi TRE...
-07 Z1000
-07 Gsx-R 1000 Myyty
-06 R1 vaihdettu
-05 R1 lunastettu
-00 R1 myyty
Kyllä se varmaan menee ehkä yli 270km/h todellista, TRE-modilla, jos vaan välitykset riittää. Tuskin jaksaa kovempaa mennä tuolla teholla ja aerodynamiikalla. Voi olla aika karut oltavat kuskilla niissä vauhdeissa, vaikka siinä olisikin nakupyöräksi ok aerodynamiikka *(J.N @ Loka. 22 2007,10:38) kirjoitti
*Lisäksi lähes kaikki nakut alkaa todella kovissa vauhdeissa keventämään keulaa liikaa (aerodynamiikan takia), joten niillä on tod vaarallinen ajaa yli 250km/h todellisia vauhteja. Joten en ihmettele miksi suitsa on sen rajoittanut siihen 250 vauhtiin. Lisäksi vielä se hirveä ajoviima..
Kyykytkin keventää sitä keulaa aika helposti huippunopeuksien lähellä. Itse olen huomannut sen Saksan reissuilla, varsinkin kun on tankkilaukku. Tällöin ei pääse kunnolla tankin päälle makaamaan, eli siirtämään painoa eteen eikä tuulelta suojaan.. Vaikka pääseekin katteen taakse (jos ei ole tankkilaukkua), niin keula pomppaa kyllä töyssyitä uskomattoman helposti ilmaan, kun todellista vauhtia on +270km/h.. Viime kesänäkin tein saman havainnon, niissä vauhdeissa se ei välttämättä ole kauhean hauskaa..
Nykyiset kyykyt kun ovat niin pirun lyhyitä akseliväliltään sekä kevyitä, eli herkkiä keulimaan..
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Missä nro:ssa? Saattaa aiheutta taas keskustelua foorumilla...Sorry, offtopic.(hidas57 @ Loka. 22 2007,10:08) kirjoitti
100m/s mopolla
100mp/h kelkalla
100km/h veneellä
Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
Teoreettiset huiput rajoittimella 254 (4.), 287 (5.) ja 315 (6.). Nimellistehon kierroksilla 9800, 225 (4.), 255 (5.) ja 280 (6.).
Vertailu tuli jo ulos, mutta vertasivatkin päivittämättömään ZZR1400:een (-07), eli ei varsinaisesti vastaa tarkoitustaan. Motorrad 22/07.(BussiJussi @ Loka. 22 2007,13:59) kirjoitti
Eihän se ajaminen enää mitään herkkua ole nakulla 200+ vauhdissa, mutta olisihan se mukava omistaa pyörä mikä kulkee kovempaa mitä kuski uskaltaa ajaa.(Tylyttäjä @ Loka. 22 2007,13:02) kirjoitti
Joensuun lentokentällä elokuussa katteeton "camobusa" kulki 287kmh "kliks"
Kawasaki ZZR1400 -09
Olikos tuossa kaasut kiinni? Jarnon pyöriä nähneenä, ei tuo ainakaan vakio ole ollut *(J.N @ Loka. 22 2007,15:58) kirjoitti
EDIT: Juu, ei se vakio ole, takapyörältä:
Eli säätämättömänä takapyörältä 10hv enemmän kuin B-Kingistä kampuralta. Elikäs todellisuudessa siinä on n. 35hv enemmän tehoa kuin B-Kingissä.. Kyllä se sillä meneekin jo näköjään lähes tuon 290km/h todellista 1800m kiihdytyksellä *kirjoitti
Joten tuota kyseistä naku-Busaa ei kannata verrata B-Kingiin, tuo on melko paljon tehokkaampi ja nopeampi..
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
B-King putkisto modattuna
http://www.bigccracing.com/content/item.asp?item=69
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
Muistelisin jostain lukeneeni että B-kingin huiput ilman rajoitinta olisi 280km/h. Vannomaan en kyllä mene, voi olla että olen nähnyt vain unta![]()
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
Jos olis rahaa kun rantarosvolla niin tuossa olisi peli.....(ksthb @ Loka. 25 2007,14:38) kirjoitti
![]()
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
W00t(ksthb @ Loka. 25 2007,14:38) kirjoitti
aika v**un makee...
![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
köyhille tuo on vain kallis , muille ihan saman hintainen *(Pahkasika @ Loka. 25 2007,15:57) kirjoitti
![]()
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
moniko on tälläisen B-KING:in itselleen tilannut? tai saanut ja minkälaiseen hintaan niitä on tarjolla. itsekin kysyin vaihto tarjousta -07 z1000:aan mutta kun en oikein tiedä King:n lähtöhintaa niin vaikea suhtautua tarjoukseen. 5000€ pyysivät väliä. Näkemättä. aika paljon.
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
17690€(zeta1 @ Marras. 11 2007,13:58) kirjoitti
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Muutama Bomber-King kuva Milanosta:
Pyörä on kyllä todella massiivisen oloinen, paikallaan pyörän päällä istuessa se tuntui isäänsä Hajabusaakin leveämmältä. Ja nuo putketVarmaankin aivan törkeän hauska laite.
Life's pretty straight without motorcycling