Sivu: 6 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 400:sta
  1. #151
    Testilenkki tuli heitettyä!


    +Vääntöä kivasti
    +Tehoakin löytyy
    +polvikulma miellyttävä (pitkäjalkanen kuski)
    +ketterä kasitellä
    +alaosan "katteet" suojaa yllättävän hyvin
    +penkki tuntui mukavalta ( luiseva hanuri kuskilla)
    +ajoasento++
    +jarrut erittäin hyvät (verrattuna -07 busaan)
    +kaupungissa unelma ajettava

    +/- Yli 200 vauhdeissa joutuu pitään stongasta kiinni mielummin molemmilla käsillä

    -kaasuvaijerit peitti osan mittaristosta (korjattavissa)
    -kilpiteline/putkisto *järkyttävän näköinen (muokattavissa)
    -alusta oli ko.pyörässä "kovahko" (säädettävissä)


    Yhteenveto= Varteenotettava vaihtoehto seuraavaksi pyöräksi! *
    Sääli on sairautta!

    Ketkä v*tun muut?

    Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.



    Busa L1
    Bk K-9
  2. #152
    Wexin kanssa samaa mieltä, sekä + että - jutuista. Kingi on mun pyörä...

    Ne menee, kel on vehkeet...vaikkei kaikkea tehoa käytäkkään.
  3. #153
    Nostan hattua sille joka ajaa tolla koko kauden kortti taskussa
  4. #154
    No tulihan Kingi koeajettua Nakkilasa, ei paha.
    Savage 650
    Kawasaki VN 800
    Suzuki GSX 1400
    Suzuki Bandit 1250
    Kawasaki GTR 1400 FJR 1300
  5. #155
    Kävin katsomassa myös B-kingin ja Livenä paljon hienompi kuin kuvissa, nyt sitten odotetaan vielä Milanoo jos vaikka se Honda esittelis B-kingin voittajan..??

    ja mitä tulee tuohon ikitursoon niin varmaan on parempiakin juttu polkuja keskustella aiheesta "kävellenkin pääsee"
    kuin tämä B-King ketju
  6. #156
    Lainaa (Ikuturso @ Loka. 19 2007,13:32) kirjoitti
    Olen kyllä punarajalla ja rajoittimessakin laulattanut mopoa useamman kerran. Silti veikkaan että 90% kumihampurilaismiehistä ajaa lähes kaiken ajonsa käyttäen alle 100 humman tehoja tuosta moottoriteknologian taideteoksesta. Snagarilla kyllä muistetaan mainita mitä dynossa irtoaa. Ja sehän se on tärkeintä.

    I. *
    Aika helppo tommosta on veikata ja jeesustella... Toihan täyttyy heti kun edes ajaa sinne snägärille, vaikka aukaisis kerran rajoittimellekin.
    Silloinhan lähes kaikki ajo on kumminkin tapahtunu alle 100 hepan ryydittämänä ja mummoveto veti kiinni *

    Melkein yhtä varma veto: veikkaan että 90% kumihampurilaismiehistä käyttää silloin tällöin vehkeen punarajalla ja täten tehoa on tarvittu just niin paljon; niinkun mopoa nyt yleensäkin tarvitaan; ei mihinkään, mut niin paljoon. Ja jos sitä järkisyillä alkaa perustelemaan, niin eihän siitä mitään tule *
    Ei auta poru eikä selite, kun käyntiin lähtee Homelite

    Bitit on pc:stä...
  7. #157
    Lainaa (Ikuturso @ Loka. 19 2007,13:32) kirjoitti
    Lainaa (TPM @ Loka. 19 2007,09:19) kirjoitti
    Lainaa (Ikuturso @ Loka. 18 2007,14:43) kirjoitti
    Tahtoi vaan sanoa erään näkemyksen
    Näkemys tuotu esille ja huomioitu. Voit mennä muualle jeesustelemaan.
    Kiitos kohteliaisuudesta. Taisi kalikka kalahtaa...
    Onko kortti hyllyllä, vai kilpistyikö saksanreissu ruuhkiin ja kaatosateisiin?

    Kuten sanottu, saa noita ostaa. Ostakaa vaan. Hienoja ne ovat. Moottoriteknologia alansa huippua, ja muutenkin aika makeita yksityiskohtia. On munkin pyörässä yli sata kaakkia, vaikken itsekään niitä kaikkia varmaan pysty usein hyödyntämään. Olen kyllä punarajalla ja rajoittimessakin laulattanut mopoa useamman kerran. Silti veikkaan että 90% kumihampurilaismiehistä ajaa lähes kaiken ajonsa käyttäen alle 100 humman tehoja tuosta moottoriteknologian taideteoksesta. Snagarilla kyllä muistetaan mainita mitä dynossa irtoaa. Ja sehän se on tärkeintä.

    I. *
    On sullakin ihme käsitykset.. Luulen, että lähes kaikki nauttii ihan oikeasti siitä tehosta. Ei sitä tartte elvistelyn takia olla, vaan ihan omaksi iloksi.

    Taitaa paistaa kateus läpi Joku on jättänyt sut liian monta kertaa tehokkaalla mopedilla
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  8. #158
    Lainaa (riutta @ Loka. 19 2007,15:00) kirjoitti
    ja mitä tulee tuohon ikitursoon niin varmaan on parempiakin juttu polkuja keskustella aiheesta "kävellenkin pääsee" *
    kuin tämä B-King ketju
    Kiitos riitta vinkistä.
    Täytyypä selata orgiviidakosta sopiva aihe asian jatkopuintiin, tai perustaa uusi "käytätkö pyöräsi maksimitehoja" -tyylinen äänestys ehkä?

    Älkääkä nyt fanaatikot ampuko. En minä ole kehottanut siirtymään 11kw-pyöriin. Pohdin vain, kuinkahan moni oikeasti koskaan valjastaa kalliisti maksamaansa 180 heppaansa tiehen. Arka asia näemmä, kun koko ajan käsketään hiiteen. Vai loukkaantuiko kenties joku, kun sanoin tämän märkää unta kumihampurilaiseksi?

    Tylyttäjältä ainoat asialliset vasta-argumentit, mutta tyly onkin pelimies, ja uskon että hänelle ei todellakaan ole mikään "ameriikan temppu" repiä pyörästä kaikki teho irti.

    Ja miten asia liittyy Burger Kingiin? No siinä on tuota tehoa, ja se tuntuu olevan yksi tärkeimmistä ostokriteereistä. Mutta tämä tästä ja tässä ketjussa. Aihe herättää sen verran tunteita, että pitänee kuitenkin jatkaa keskustelua. Mutta haetaan sitten sille oma säie.

    I. *
  9. #159
    Tuli testattua tänään Nakkilassa. Aivan uskomattoman ketterä ja hyvä ajaa. Tehoakin sopivasti kaupunkipärräilyyn
  10. #160
    Lainaa (Ikuturso @ Loka. 19 2007,07:25) kirjoitti
    Lainaa (seku @ Loka. 18 2007,18:34) kirjoitti
    Lainaa (Ikuturso @ Loka. 18 2007,14:43) kirjoitti
    Kakkosvaihteella kun tuommoisen päästää sinne "hauskaa kun on voimaa"-kierroksille, ollaan jo kortinlähtövauhdissa 90%:lla Suomen tiestöstä.
    Mikä h...tin pakko on ajella vaan Suomessa?
    Sanoinko niin?

    Tokihan kumihampurilaisen saa ostaa kuka lystää. Kunhan toin esille sen näkökohdan, että monikohan omistajista koskaan kokaisee laittaa tiehen edes 60% laitteen voimavaroista? Saati sitten tekee sen jossain laillisesti. Mutta hei, ei saa ottaa hernettä nekkuun. Sinne vaan autobahnille jonoon odottamaan josko jo seuraavan taksin jälkeen voisi hetkeksi avata...
    Tuota, parahin juniori, se nyt on niin, että suomalaisessa ylikoulutustilassa lapsoset on verraten kielikelpoisia harrastamaan ulkomaanmatkailua. Kun tämmönen papparainenkin on vielä kykenevä heittämään toistakymmentätuhattakilometriä prätkällä ulkomaan kamaralla, vuodessa, niin ei se oo testosteronitykeille, tai estrogeenilingoille kummonenkaan "suoritus".

    Lisäksi on toi "radalla riemukkaasti" kansa, joka antaa happee koneille täysin laillisesti kotomaassakin.

    Käytännössä kokenut kuski kaipaa tehoa lisää pyöräänsä, vaikka siitä ei otettaisikaan kaikkea ulos. Maksimallinen teho ei ole maksimaalinen vääntö.

    Jospa nyt rupeat, yleisen elämänkokemuksesi perusteella, määrittelemään vastaavia analogioita muidenkin asioiden tarvehierarkian perusteella. Teeppä hypoteesi ensin parisuhdekumppanin, asunnon, työsuhteen, koulutuksen, jne suhteen. Kyllä se siitä aukee...

    edit: korjattu lauserakennetta



    ... jotain piti muistaa
  11. #161
    heitänpä oman kommenttini soppaan, jos vaikka vasta kommentteja irtoaisi... Elikkä tarkoitus olis iteskin käydä katomassa (jos kelit sallii ajamassa) kyseistä pyörää. tiedä vaikka kuume purasee. Kukaan ei oo vissiin kokeillut, pytyykö tolla laitteella ajelemaan kahdestaan...? Ja tehosta senverran, että ei sitä liikaa tuossa laitteessa ole, joutus varmaan päivittämään tekniikkaa, kun rahavarat, ja riittäis... Tyhmä kysymys lopux: Onko saman lehden toimesta (lue samassa penkissä) testattu Hayabusa, ja B-Kingi, että tietäs paljonko sitä oikeesti tehoeroo on...?




    100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

    Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
  12. #162
    Tuli törmättyä tällaiseen netissä:
    http://www.lazareth.org/pdf-2006/hayabusa.pdf

    Mielenkiintoisen paljon yhdennäköisyyttä uuteen B-Kingiin, vaikka kyseinen pyörä julkistettiin vasta tänävuonna...

    http://www.lazareth.fr



    ex. Aprilia RSV 1000R - 2004
    ex. Kawasaki KLE650 (Versys) -2007
    ex. Kawasaki ZZR1400 -2009
    ex. BMW K1200R -2007
    ex. Honda CBR 1100XX -1998
    ex. Honda VFR 750F -1994
  13. #163
    Lainaa (anothergeek @ Loka. 19 2007,20:03) kirjoitti
    Tuli törmättyä tällaiseen netissä:
    http://www.lazareth.org/pdf-2006/hayabusa.pdf

    Mielenkiintoisen paljon yhdennäköisyyttä uuteen B-Kingiin, vaikka kyseinen pyörä julkistettiin vasta tänävuonna...

    http://www.lazareth.fr
    Väärässä olet. Suzuki julkaisi B-Kingistä konseptin jo vuonna 2001 ja Lazareth teki sitten Hayabusaan pohjautuvan jäljitelmän siitä, olikohan ollut 2003-2004? Toki B-Kingin katuversio esiteltiin vasta tuon Lazarethin laitteen jälkeen 2006.
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  14. #164
    Lainaa (BussiJussi @ Loka. 19 2007,19:31) kirjoitti
    Tyhmä kysymys lopux: Onko saman lehden toimesta (lue samassa penkissä) testattu Hayabusa, ja B-Kingi, että tietäs paljonko sitä oikeesti tehoeroo on...?




    Tehoeroja on monenlaisia. Huipuissa ja sitten muualla. Saksalainen Motorrad on testannut molemmat pyörät ja kuten jo aiemmin taisin mainita, niin B-kingiin on rakennettu erilaisia rajoituksia alemmille vaihteille 1-3, 4. antaa lähes kaiken ja 5/6 on kierrosrajoitettu 250km/h huippuun. Hayabusan rajoitus on huippunopeus 295km/h (5./6.).

    B-king * * * * * * * * * * * * * * * * Hayabusa
    163hv/8400 (6.) 140nm/7300 *196hv/9500 (5./6.) 157nm/7100
    174hv/9800 (4.) 137nm/7300
    171hv/9800 (3.) 134nm/7300
    164hv/9800 (2.) 130nm/7400

    85hv/5000 (6.) 122nm * * * * * *95hv/5000 (6.) 132nm

    Nuo on niitä kampiakselitehoja, A-kartoilla. Muidenkin karttojen arvoja on mitattu. Hayabusan vääntökäyrät ovat laakeampia.

    Kiihtyvyys- ja sitkeysmittauksissa B-king on tasaisesti vähän jäljessä (0-140km/h *4,6s/4,4s, 100-140km/h sitkeys 3,6s/3,2s).

    Käppyrät löytyy, mutta en taida niitä julkaista, ettei tule sapiskaa copyright-mielessä.

    Ja kohta tulee vertailu ZZR1400 vs. Hayabusa...
  15. #165
    Jos B-kingistä otettaisiin nuo teho- ja nopeus rajoitukset pois, niin kuinkahan kovaa mahtaisi kulkea? ja mitenkähän iso projekti ne olisi poistaa?
    Jos ois kortti vaan vielä taskussa, niin kyllä menisin laitteen koeajoon ronkumaan.
    Kawasaki ZZR1400 -09
  16. #166
    Eiköhän ole sama kuin muissakin suskan rajoittimissa, eli vastusta väliin. Esimerkiksi TRE...
    -07 Z1000
    -07 Gsx-R 1000 Myyty
    -06 R1 vaihdettu
    -05 R1 lunastettu
    -00 R1 myyty
  17. #167
    Lainaa (J.N @ Loka. 22 2007,10:38) kirjoitti
    Jos B-kingistä otettaisiin nuo teho- ja nopeus rajoitukset pois, niin kuinkahan kovaa mahtaisi kulkea? ja mitenkähän iso projekti ne olisi poistaa?
    Jos ois kortti vaan vielä taskussa, niin kyllä menisin laitteen koeajoon ronkumaan.
    Kyllä se varmaan menee ehkä yli 270km/h todellista, TRE-modilla, jos vaan välitykset riittää. Tuskin jaksaa kovempaa mennä tuolla teholla ja aerodynamiikalla. Voi olla aika karut oltavat kuskilla niissä vauhdeissa, vaikka siinä olisikin nakupyöräksi ok aerodynamiikka * *Lisäksi lähes kaikki nakut alkaa todella kovissa vauhdeissa keventämään keulaa liikaa (aerodynamiikan takia), joten niillä on tod vaarallinen ajaa yli 250km/h todellisia vauhteja. Joten en ihmettele miksi suitsa on sen rajoittanut siihen 250 vauhtiin. Lisäksi vielä se hirveä ajoviima..

    Kyykytkin keventää sitä keulaa aika helposti huippunopeuksien lähellä. Itse olen huomannut sen Saksan reissuilla, varsinkin kun on tankkilaukku. Tällöin ei pääse kunnolla tankin päälle makaamaan, eli siirtämään painoa eteen eikä tuulelta suojaan.. Vaikka pääseekin katteen taakse (jos ei ole tankkilaukkua), niin keula pomppaa kyllä töyssyitä uskomattoman helposti ilmaan, kun todellista vauhtia on +270km/h.. Viime kesänäkin tein saman havainnon, niissä vauhdeissa se ei välttämättä ole kauhean hauskaa..

    Nykyiset kyykyt kun ovat niin pirun lyhyitä akseliväliltään sekä kevyitä, eli herkkiä keulimaan..



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  18. #168
    Lainaa (hidas57 @ Loka. 22 2007,10:08) kirjoitti
    Ja kohta tulee vertailu ZZR1400 vs. Hayabusa...
    Missä nro:ssa? Saattaa aiheutta taas keskustelua foorumilla...Sorry, offtopic.
    100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

    Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
  19. #169
    Teoreettiset huiput rajoittimella 254 (4.), 287 (5.) ja 315 (6.). Nimellistehon kierroksilla 9800, 225 (4.), 255 (5.) ja 280 (6.).
  20. #170
    Lainaa (BussiJussi @ Loka. 22 2007,13:59) kirjoitti
    Lainaa (hidas57 @ Loka. 22 2007,10:08) kirjoitti
    Ja kohta tulee vertailu ZZR1400 vs. Hayabusa...
    Missä nro:ssa? Saattaa aiheutta taas keskustelua foorumilla...Sorry, offtopic.
    Vertailu tuli jo ulos, mutta vertasivatkin päivittämättömään ZZR1400:een (-07), eli ei varsinaisesti vastaa tarkoitustaan. Motorrad 22/07.
  21. #171
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 22 2007,13:02) kirjoitti
    Lainaa (J.N @ Loka. 22 2007,10:38) kirjoitti
    Jos B-kingistä otettaisiin nuo teho- ja nopeus rajoitukset pois, niin kuinkahan kovaa mahtaisi kulkea? ja mitenkähän iso projekti ne olisi poistaa?
    Jos ois kortti vaan vielä taskussa, niin kyllä menisin laitteen koeajoon ronkumaan.
    Kyllä se varmaan menee ehkä yli 270km/h todellista, TRE-modilla, jos vaan välitykset riittää. Tuskin jaksaa kovempaa mennä tuolla teholla ja aerodynamiikalla. Voi olla aika karut oltavat kuskilla niissä vauhdeissa, vaikka siinä olisikin nakupyöräksi ok aerodynamiikka Lisäksi lähes kaikki nakut alkaa todella kovissa vauhdeissa keventämään keulaa liikaa (aerodynamiikan takia), joten niillä on tod vaarallinen ajaa yli 250km/h todellisia vauhteja. Joten en ihmettele miksi suitsa on sen rajoittanut siihen 250 vauhtiin. Lisäksi vielä se hirveä ajoviima..

    Kyykytkin keventää sitä keulaa aika helposti huippunopeuksien lähellä. Itse olen huomannut sen Saksan reissuilla, varsinkin kun on tankkilaukku. Tällöin ei pääse kunnolla tankin päälle makaamaan, eli siirtämään painoa eteen eikä tuulelta suojaan.. Vaikka pääseekin katteen taakse (jos ei ole tankkilaukkua), niin keula pomppaa kyllä töyssyitä uskomattoman helposti ilmaan, kun todellista vauhtia on +270km/h.. Viime kesänäkin tein saman havainnon, niissä vauhdeissa se ei välttämättä ole kauhean hauskaa..

    Nykyiset kyykyt kun ovat niin pirun lyhyitä akseliväliltään sekä kevyitä, eli herkkiä keulimaan..
    Eihän se ajaminen enää mitään herkkua ole nakulla 200+ vauhdissa, mutta olisihan se mukava omistaa pyörä mikä kulkee kovempaa mitä kuski uskaltaa ajaa.
    Joensuun lentokentällä elokuussa katteeton "camobusa" kulki 287kmh "kliks"
    Kawasaki ZZR1400 -09
  22. #172
    Lainaa (J.N @ Loka. 22 2007,15:58) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 22 2007,13:02) kirjoitti
    Lainaa (J.N @ Loka. 22 2007,10:38) kirjoitti
    Jos B-kingistä otettaisiin nuo teho- ja nopeus rajoitukset pois, niin kuinkahan kovaa mahtaisi kulkea? ja mitenkähän iso projekti ne olisi poistaa?
    Jos ois kortti vaan vielä taskussa, niin kyllä menisin laitteen koeajoon ronkumaan.
    Kyllä se varmaan menee ehkä yli 270km/h todellista, TRE-modilla, jos vaan välitykset riittää. Tuskin jaksaa kovempaa mennä tuolla teholla ja aerodynamiikalla. Voi olla aika karut oltavat kuskilla niissä vauhdeissa, vaikka siinä olisikin nakupyöräksi ok aerodynamiikka * *Lisäksi lähes kaikki nakut alkaa todella kovissa vauhdeissa keventämään keulaa liikaa (aerodynamiikan takia), joten niillä on tod vaarallinen ajaa yli 250km/h todellisia vauhteja. Joten en ihmettele miksi suitsa on sen rajoittanut siihen 250 vauhtiin. Lisäksi vielä se hirveä ajoviima..

    Kyykytkin keventää sitä keulaa aika helposti huippunopeuksien lähellä. Itse olen huomannut sen Saksan reissuilla, varsinkin kun on tankkilaukku. Tällöin ei pääse kunnolla tankin päälle makaamaan, eli siirtämään painoa eteen eikä tuulelta suojaan.. Vaikka pääseekin katteen taakse (jos ei ole tankkilaukkua), niin keula pomppaa kyllä töyssyitä uskomattoman helposti ilmaan, kun todellista vauhtia on +270km/h.. Viime kesänäkin tein saman havainnon, niissä vauhdeissa se ei välttämättä ole kauhean hauskaa..

    Nykyiset kyykyt kun ovat niin pirun lyhyitä akseliväliltään sekä kevyitä, eli herkkiä keulimaan..
    Eihän se ajaminen enää mitään herkkua ole nakulla 200+ vauhdissa, mutta olisihan se mukava omistaa pyörä mikä kulkee kovempaa mitä *kuski uskaltaa ajaa.
    Joensuun lentokentällä elokuussa katteeton "camobusa" kulki 287kmh "kliks"
    Olikos tuossa kaasut kiinni? Jarnon pyöriä nähneenä, ei tuo ainakaan vakio ole ollut *

    EDIT: Juu, ei se vakio ole, takapyörältä:

    Lainaa kirjoitti
    185,1hv/9420rpm ja 151Nm/6149rpm. *Tiedä sitten minkä verran paranee säädettynä, vai paraneeko yhtään. Mittausta ei ajettu rajoittimelle asti, koska seosmittari näytti taas yläpäässä rikasta/laihaa.
    Eli säätämättömänä takapyörältä 10hv enemmän kuin B-Kingistä kampuralta. Elikäs todellisuudessa siinä on n. 35hv enemmän tehoa kuin B-Kingissä.. Kyllä se sillä meneekin jo näköjään lähes tuon 290km/h todellista 1800m kiihdytyksellä *

    Joten tuota kyseistä naku-Busaa ei kannata verrata B-Kingiin, tuo on melko paljon tehokkaampi ja nopeampi..



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  23. #173
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  24. #174
    Muistelisin jostain lukeneeni että B-kingin huiput ilman rajoitinta olisi 280km/h. Vannomaan en kyllä mene, voi olla että olen nähnyt vain unta
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  25. #175
    Lainaa (ksthb @ Loka. 25 2007,14:38) kirjoitti
    Jos olis rahaa kun rantarosvolla niin tuossa olisi peli.....
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  26. #176
    Lainaa (ksthb @ Loka. 25 2007,14:38) kirjoitti
    W00t aika v**un makee...
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  27. #177
    Lainaa (Pahkasika @ Loka. 25 2007,15:57) kirjoitti
    Lainaa (ksthb @ Loka. 25 2007,14:38) kirjoitti
    Jos olis rahaa kun rantarosvolla niin tuossa olisi peli.....
    köyhille tuo on vain kallis , muille ihan saman hintainen *
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  28. #178
    moniko on tälläisen B-KING:in itselleen tilannut? tai saanut ja minkälaiseen hintaan niitä on tarjolla. itsekin kysyin vaihto tarjousta -07 z1000:aan mutta kun en oikein tiedä King:n lähtöhintaa niin vaikea suhtautua tarjoukseen. 5000€ pyysivät väliä. Näkemättä. aika paljon.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  29. #179
    Lainaa (zeta1 @ Marras. 11 2007,13:58) kirjoitti
    en oikein tiedä King:n lähtöhintaa niin vaikea suhtautua tarjoukseen.
    17690€
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  30.  
  31. #180
    Muutama Bomber-King kuva Milanosta:













    Pyörä on kyllä todella massiivisen oloinen, paikallaan pyörän päällä istuessa se tuntui isäänsä Hajabusaakin leveämmältä. Ja nuo putket Varmaankin aivan törkeän hauska laite.
    Life's pretty straight without motorcycling
Sivu: 6 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen