Sivu: 4 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 400:sta
  1. #91
    Lainaa (hcaape @ Syys. 13 2007,18:37) kirjoitti
    joko kukaan on nähnyt noista livenä
    koskakohan näkee ja kokee
    Joku oli vihdintiellä bongannut 2kpl.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  2. #92
    Tänään kävi yks kääntymässä duunipaikan pihassa, tosi pika silmäyksen sain ikkunasta.
    -nomen est omen-
  3. #93
    Ensitestit päästy vetämään suomessa

    http://www.planbee.org/videot/videot/MOV01581.MPG
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  4. #94
    Lainaa (Sika-nauta @ Syys. 14 2007,08:27) kirjoitti
    Ensitestit päästy vetämään suomessa

    http://www.planbee.org/videot/videot/MOV01581.MPG
    Pakko olla helvetin hyvä pyörä! Muita testejä ei tarvita
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  5. #95
    Lainaa (Sika-nauta @ Syys. 14 2007,08:27) kirjoitti
    Ensitestit päästy vetämään suomessa

    http://www.planbee.org/videot/videot/MOV01581.MPG
    kyl gsx 1400 samalla tekniikalla eli kytkimellä ja kaasulla samaten sutii vai mitä Sika-nauta??
  6. #96
    Lainaa (ankkalinna @ Syys. 14 2007,08:39) kirjoitti
    Lainaa (Sika-nauta @ Syys. 14 2007,08:27) kirjoitti
    Ensitestit päästy vetämään suomessa

    http://www.planbee.org/videot/videot/MOV01581.MPG
    kyl gsx 1400 samalla tekniikalla eli kytkimellä ja kaasulla samaten sutii vai mitä Sika-nauta??
    Sutii sutii...(tällä kelillä. kylmä asvaltti) mutta voima loppuu kesken kyllä paljon aikasemmin noin.. 100m aikasemmin ja parin metrin jälkeen startista
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  7. #97
    Nythän Tylyttäjäkin pystyy siirtymään "fighteriin" kun on 4-sylinteriä, kuutioita ja tehoa
    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  8. #98
    Lainaa (kwak750 @ Syys. 14 2007,10:50) kirjoitti
    Nythän Tylyttäjäkin pystyy siirtymään "fighteriin" kun on 4-sylinteriä, kuutioita ja tehoa
    Ei pysty. Se on ylipainoinen, alitehoinen ruma möhkylä joka vaatii lentokentän kääntyäkseen
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  9. #99
    Mmm..jaahas ei kandee varmaan tota esittelyfillaria ostaa
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  10. #100
    uusimmassa fastbikes magazinessa on testattu b-kingi.hyvä juttu jos ymmärtää vähänkään englantia.tested power 181 bhp/9500rpm tested torgue146nm/7200rpm ja kuiviltaan 235kg.
    hiljaa hyvä tulee!!! gsx-r 1000 k7
  11. #101
    Joopa joo, Motorrad testasi vähän huolellisemmin. Ei se pelkkä huipputeho tai vääntö mitään ratkaise kun joka vaihteella on omat rajoittimensa. Vaihteilla 1-3 on vääntöä rajattu rutkasti ja vaihteilla 5-6 on nopeusrajoitin 250. Nelosella on vain pieni momenttirajoitus ja huipputeho 174hv. Kutosella huippumomentti 140nm. Säätäjille löytyy töitä!
  12. #102
    Lainaa (hidas57 @ Syys. 20 2007,12:46) kirjoitti
    Joopa joo, Motorrad testasi vähän huolellisemmin. Ei se pelkkä huipputeho tai vääntö mitään ratkaise kun joka vaihteella on omat rajoittimensa. Vaihteilla 1-3 on vääntöä rajattu rutkasti ja vaihteilla 5-6 on nopeusrajoitin 250. Nelosella on vain pieni momenttirajoitus ja huipputeho 174hv. Kutosella huippumomentti 140nm. Säätäjille löytyy töitä!
    Oisko tre mitään?
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  13. #103
    Mitenhän toi syö ketjua ja rengasta? Täytyy ton tehon pyynti olla hinnakastakin. Vanhaa miestä aidosti lapsettaa ja ton konseptin pyörä kiinnostaa. Tosin siihen pitäisi saada tavararulla kiinni ja toi tankki ei sais tehdä siitä kokonaan touring-kelvotonta...
    ... jotain piti muistaa
  14. #104
    Lainaa (seku @ Syys. 22 2007,16:23) kirjoitti
    Tosin siihen pitäisi saada tavararulla kiinni ja toi tankki ei sais tehdä siitä kokonaan touring-kelvotonta...
    Just just...
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  15. #105
    Lainaa (seku @ Syys. 22 2007,16:23) kirjoitti
    Mitenhän toi syö ketjua ja rengasta? Täytyy ton tehon pyynti olla hinnakastakin. Vanhaa miestä aidosti lapsettaa ja ton konseptin pyörä kiinnostaa. Tosin siihen pitäisi saada tavararulla kiinni ja toi tankki ei sais tehdä siitä kokonaan touring-kelvotonta...
    Lainaa (premier @ joskus aiemmin) kirjoitti
    Tää pyörä on selkeesti tehty rauhalliseen työmatka-ajoon ja maltilliseen touringiin. Kyllä goretex kahisee, kun kaikki touring-miehet rynnii syksyllä kaupoissa b-kingiä ostamassa!




    premier

    emeritus
  16. #106
    Lainaa (TPM @ Elo. 09 2007,11:47) kirjoitti
    Lainaa (Lateksi @ Elo. 06 2007,19:36) kirjoitti
    Bike otti koeajonsa videolle.
    Oli todella hyvä pätkä! *
    Jep, jos nakua olisin hankkimassa, B-Kingi olis varmaan mun peli



    FJR 1300 ABS PC III
  17. #107
    Lainaa (varaeero @ Syys. 22 2007,18:42) kirjoitti
    Lainaa (TPM @ Elo. 09 2007,11:47) kirjoitti
    Lainaa (Lateksi @ Elo. 06 2007,19:36) kirjoitti
    Bike otti koeajonsa videolle.
    Oli todella hyvä pätkä! *
    Jep, jos nakua olisin hankkimassa, B-Kingi olis varmaan mun peli
    ...tässä alkaa lainaa jo itseään mutta jos joskus tulevassa V-Maxissa on yli 200 pollea niin se on pakko ostaa ja saan ainakin kolme kaveria kateellisexi

    Se ei vaan tule 2008.... mutta joskus sitten
    Evo kuvat olen nähnyt ja se on paljon B-Kingin tyyppinen=näköinen=kyrvän näköinen musta/hop/kromi versiona....poks Juttujen mukaan siinä olis yli 200.....
    FJR 1300 ABS PC III
  18. #108
    Lainaa (varaeero @ Syys. 22 2007,19:38) kirjoitti
    Lainaa (varaeero @ Syys. 22 2007,18:42) kirjoitti
    Lainaa (TPM @ Elo. 09 2007,11:47) kirjoitti
    Lainaa (Lateksi @ Elo. 06 2007,19:36) kirjoitti
    Bike otti koeajonsa videolle.
    Oli todella hyvä pätkä! *
    Jep, jos nakua olisin hankkimassa, B-Kingi olis varmaan mun peli
    ...tässä alkaa lainaa jo itseään mutta jos joskus tulevassa V-Maxissa on yli 200 pollea niin se on pakko ostaa ja saan ainakin kolme kaveria kateellisexi

    Se ei vaan tule 2008.... mutta joskus sitten
    Evo kuvat olen nähnyt ja se on paljon B-Kingin tyyppinen=näköinen=kyrvän näköinen musta/hop/kromi versiona....poks Juttujen mukaan siinä olis yli 200.....
    Niinhän se on juttujen mukaan ollut jo monta vuotta.
    Pitihän B-King olla yli 200hv ja remmiahdettu alunperin .
    Hondalta on jo 3-4v pitänyt tulla V5 koneella supersportti.
    V-max ... pari vuotta jo odotuttanut itseään.

    Aina sais vaan odotella parempaa muuta niinhän se menee..
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  19. #109
    Viikolla 42 tulee kuulemma liikkeisiin.
    Suzuki GSX 1400-05
  20. #110
    Lainaa (Sika-nauta @ Syys. 24 2007,16:46) kirjoitti
    Lainaa (varaeero @ Syys. 22 2007,19:38) kirjoitti
    Juttujen mukaan siinä olis yli 200.....
    Niinhän se on juttujen mukaan ollut jo monta vuotta.
    Pitihän B-King olla yli 200hv ja remmiahdettu alunperin.
    Ahdinsettien hankkiminen Busan sukuiseen laitteeseen ei pitäisi olla tähän maailmanaikaan minkään sortin ongelma. Vaikkei tehtaalla kantti tuohon leikkiin riittänytkään niin Bussiin on kyllä tehty settiä niin monta vuotta että tehonnälkä tullee tyydytetyksi jos lompakon henki vain on mielihaluille suosiollinen.
  21. #111
    Hyvät tehot puskee B-kurko
    Joku kielitaitoinen voisi kääntää tekstiä härmäksi






    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  22. #112
    Tänään kävit Tuusmotorissa katsomassa ja koeistumassa uutta Kingiä.Aika häijyn näköinen peli..:-) Ajelemaan en lähtenyt, kun oli duunikamat päällä....mutta nimimerkki meni vaihtoon. Eli ensi maaliskuussa on uusi peli käytössä..
  23. #113
    Lainaa (Sika-nauta @ Loka. 05 2007,13:46) kirjoitti
    Hyvät tehot puskee B-kurko
    Joku kielitaitoinen voisi kääntää tekstiä härmäksi


    Onkohan ykkösellä rajoitettu tehoja vieläkin enemmän kuin kakkosella
    Voi olla aika hurja laite, jos sais pois noi tehorajoittimet alimmilta vaihteilta
    ZH2 2020
  24. #114
    Eiköhän tuohonkin tule TRE-modi talven aikana.
    Kun ollaan realistisia noissa tehoissa hyvä muistaa että busa/kilo gigserissä on saman verran tehoa takapyörällä putkiviritteisenä ja vakiona jää allekkin kun B-kirkossa "rajoitettuna" kakkosella

    Kävin tänään koeajamassa B-kingin .
    Aivan loisto peli ja se koko, se on sitten ISO.
    Yleensä kun muita pyöriä on testannut oman gsx 1400 jälkeen, kaikki tuntuu kovin pikkusilta ja kone liian laihalta ja alaväännöttömältä.
    Voimaa löytyy ja vääntöä riittävästi.
    kone ja moottori on viritetty onnistuneesti hyvin rauhalliseksi.
    Koneesta löytyy teho hyvin tasaisesti ettei mitään repimisä tai notkahtamisia tunnu.
    Ainoastaan pienilllä vaihteilla, jossain 3-4t kierroksen kohdalla oma (täysränni,k&n,tre,sytty,pc) viritteinen tuntuu kiihtyvän raaemmin. Kun kurkoon saa kierroksia +5tonnia .... voimaaa riittäää pirun hyvin ja pirun paljon enemmän..

    Alavääntö kuitenkin on hyvä ja todella riittävä



    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  25. #115
    Itse kävin Tuusmotorissa aikeissa koeajaa B-king, mutta olivat panneet ovet säppiin klo 14.00... PRKL! Siinä se lasioven takana möllötti ja suureltahan se näyttikin!
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  26. #116
    Pyörähdin tänään Riku-Motorilla Lahdessa, siellä sellainen seisoskeli, menkää ajelemaan.
  27. #117
    Näin asioista ei perillä olevana tahona kysyisin..mikä on TRE -modi..teholisäys vanhaan pyörääni on jo nyt TÄYSIN riittävä, mutta.. mutta..
  28. #118
    Lainaa (BT1100 @ Loka. 07 2007,11:22) kirjoitti
    Näin asioista ei perillä olevana tahona kysyisin..mikä on TRE -modi..teholisäys vanhaan pyörääni on jo nyt TÄYSIN riittävä, mutta.. mutta..
    Tre modilla kierretään rajoittimet. Esimerkki toteutus: ECU luulee aina että käytössä on 5-vaihde!
    no bike :'(
  29. #119
    Lainaa (TPM @ Elo. 09 2007,11:47) kirjoitti
    Lainaa (Lateksi @ Elo. 06 2007,19:36) kirjoitti
    Bike otti koeajonsa videolle.
    Oli todella hyvä pätkä!
    +1

    ..hauska pätkä ja hyvä laatu! Näitä lisää!!!
    no bike :'(
  30.  
  31. #120
    Lainaa (premier @ Syys. 22 2007,17:23) kirjoitti
    Lainaa (seku @ Syys. 22 2007,16:23) kirjoitti
    Mitenhän toi syö ketjua ja rengasta? Täytyy ton tehon pyynti olla hinnakastakin. Vanhaa miestä aidosti lapsettaa ja ton konseptin pyörä kiinnostaa. Tosin siihen pitäisi saada tavararulla kiinni ja toi tankki ei sais tehdä siitä kokonaan touring-kelvotonta...
    Lainaa (premier @ joskus aiemmin) kirjoitti
    Tää pyörä on selkeesti tehty rauhalliseen työmatka-ajoon ja maltilliseen touringiin. Kyllä goretex kahisee, kun kaikki touring-miehet rynnii syksyllä kaupoissa b-kingiä ostamassa!
    Jep, jep: ei mitään teinikamaa

    Mistä toi gorejuttu on esson baariin rantautunut ?
    ... jotain piti muistaa
Sivu: 4 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen