Sivu: 8 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 400:sta
  1. #211
    paras b king kommentti mitä olen netistä lukenut meni näin.

    Lainaa kirjoitti
    I think thats short for I'd B-outa-my-fucKING-mind-to-buy-one. Man that thing was ugly. Buying it for the performance numbers would be like dating a transvestite for the blowjobs, you sure aren't telling your friends about it.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  2. #212
    Kyllä se paino minuun pyörän valintaa vaikuttaa...
    Niin usein sitä on joutunut nostamaan pystyyn..

    Se 220 kg alkaa olla maximi mitä saa kyljeltään ylös nostettua. (riippuu vielä alustasta) *

    Joka kerta on verisuoni vähintään katkennut sormesta kun sen on apinan raivolla on pungertanut pystyyn.
    Muiden aineellisten vahinkojen lisäksi... *

    Reiska_SB
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  3. #213
    Lainaa (Tylyttäjä @ Joulu. 20 2007,11:20) kirjoitti
    Lainaa (kwak750 @ Joulu. 20 2007,10:38) kirjoitti
    Lainaa (Koris @ Joulu. 19 2007,13:05) kirjoitti
    B-King oli testattu Cycle World -lehden numerossa February 2008:

    - paino ilman bensaa 252 kg
    - täydellä tankilla 264 kg
    252kg!! Vissiin virhe tossa painossa, eihän se nyt noin saatanasti voi painaa?

    Uskomaton tankki.. putkiston vaihdollakaan ei varmaan saa kuin max -10kg vs viriputki, mikä olisi sekin aika hyvin.
    Eiköhän se ole juuri se mitä sen pitäisikin painaa, kun kuivapainoksi ilmoitetaan 235kg..

    Painaahan Busakin 220kg kuivana, eli painavia pötköjä ne on kumpikin!
    Niin, kuivapaino ja kuivapaino.


    Uusi Busa painaa muuten ajokunnossa, mutta tyhjällä tankilla 251 kiloa.

    Tämä on siis Cycle World -lehden punnitsema paino jenkkiversiosta. Yleensä noi 49-mallit eroavat ainoastaan neljän heijastimen osalta eurooppaversioista, tästä Bussista en tiedä.

    Mutta kahdesta en tingi: uskosta joulupukkiin ja valmistajien "kuiva"painoilmoituksiin...
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  4. #214
    oisko suzukin kuivapainot ilman nesteitä ja akkua... sillon vois alkaa olee tota luokkaa

    vertailuksi K1200S bemun arvoja

    Omapaino, ajovalmiina, täyteen tankattuna 1) 248 kg
    Kuivapaino 2) 227.5 kg

    jossa tosin on jo gasot tankissa

    olis fiksumpi ilmoittaa bemun tyylillä noita painoja
    tällä logiikalla gsx-r1000 painaa ajokunnossa yli 200kg
  5. #215
    Lainaa (mattipetteri @ Joulu. 20 2007,17:01) kirjoitti
    ... tällä logiikalla gsx-r1000 painaa ajokunnossa yli 200kg
    Ei ihan. Ajokunnossa, tyhjällä tankilla ja ilman työkaluja vuosimalli 2006 painaa 188 kiloa.

    Täydellä tankilla 202 kg, mutta sehän on jokaisen oma asia, paljonko tuonne gasoa laittaa.

    Mielestäni Sport Riderin tapa ilmoittaa "tankki tyhjänä" -paino on ainoa oikea.
    Harva ilman akkua tai jäähdytysnesteitä ajelee, ja toisaalta jos tankki on esim. 23 litraa, niin hyvä vaan: voi matka-ajossa laittaa vaikka ihan täyteenkin. Mutta turha isosta tankista on rangaista näissä "paino ajokunnossa" -painoissa.


    LINKKI_Sport_Rider_Painot



    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  6. #216
    Lainaa (Koris @ Joulu. 20 2007,17:36) kirjoitti
    Lainaa (mattipetteri @ Joulu. 20 2007,17:01) kirjoitti
    ... tällä logiikalla gsx-r1000 painaa ajokunnossa yli 200kg
    Ei ihan. Ajokunnossa, tyhjällä tankilla ja ilman työkaluja vuosimalli 2006 painaa 188 kiloa.

    LINKKI_Sport_Rider_Painot
    Siis 64kg verrattuna kilokyykkyyn.. HUH HUH tosiaan.

    Toi vaatii jo erityistä taitoa saada siitä noin painava. Mikäli oikein hiffasin, niin tolla B-kingillä on vissiin tarkoitus tehdä muutakin kuin ajaa suoraan? Sehän näissä uusissa prätkissä on just sitä kehitystä ja hienoa kun ovat niin kevyitä.

    Busassa sillä painolla ei ole niin paljon väliä kun on selvä matkavessa.



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  7. #217
    Lainaa (kwak750 @ Joulu. 20 2007,18:16) kirjoitti
    Lainaa (Koris @ Joulu. 20 2007,17:36) kirjoitti
    Lainaa (mattipetteri @ Joulu. 20 2007,17:01) kirjoitti
    ... tällä logiikalla gsx-r1000 painaa ajokunnossa yli 200kg
    Ei ihan. Ajokunnossa, tyhjällä tankilla ja ilman työkaluja vuosimalli 2006 painaa 188 kiloa.

    LINKKI_Sport_Rider_Painot
    Siis 64kg verrattuna kilokyykkyyn.. HUH HUH tosiaan.

    Toi vaatii jo erityistä taitoa saada siitä noin painava. Mikäli oikein hiffasin, niin tolla B-kingillä on vissiin tarkoitus tehdä muutakin kuin ajaa suoraan? Sehän näissä uusissa prätkissä on just sitä kehitystä ja hienoa kun ovat niin kevyitä.

    Busassa sillä painolla ei ole niin paljon väliä kun on selvä matkavessa.
    Jep, tuossa se syy, miksi ei vieläkään meikäläistä ihan hirveesti Busa kiinnosta.. Kilokyykyn tehot, mutta 64kg enemmän painoa Jokainen tietää miten se tuntuu ajossa.. Toinen (arvatkaa kumpi?) vaan tuntuu yksinkertaisesti laiskahkolta ja verkkaiselta liikkeissään..

    Alle 190kg paino ajokunnossa ja konetehot sinne yli 220 lukemaan, niin sitten on jo kohtuullisen hauskaa.. Uudessa Busassa tehot ovat ok lukemissa, mutta paino ei edelleenkään. Toki sitä voi helpohkosti keventää, mutta jo 20kg pudotus maksaa jonkin verran.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  8. #218
    Lainaa (Tylyttäjä @ Joulu. 20 2007,19:17) kirjoitti
    Jep, tuossa se syy, miksi ei vieläkään meikäläistä ihan hirveesti Busa kiinnosta.. Kilokyykyn tehot, mutta 64kg enemmän painoa
    Jatketaan OT-aihetta (tämä kai on B-King -ketju):
    uusi Busa on siis 63 kg painavampi kuin 2006 GSX-R 1000.

    Eli eipäs aina liioitella!



    Veikkaan 2008 vakiopyöristä Busan olevan nopeimman varttimaililla, jättäen siis myös kaikki kilokyykyt taakseen. Tiukka skaba kuitenkin tulee...
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  9. #219
    Miten "paino ajokunnossa" voi olla punnittuna tyhjällä tankilla? Oma pyöräni ei ole kovin ajokelpoinen tyhjällä tankilla
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  10. #220
    Lainaa (TunturiTT @ Joulu. 21 2007,07:06) kirjoitti
    Miten "paino ajokunnossa" voi olla punnittuna tyhjällä tankilla? Oma pyöräni ei ole kovin ajokelpoinen tyhjällä tankilla
    Mikä on vaikeaa ymmärtää? Haluatko tankata sinne litran, kaksi vai peräti seitsemän?

    Haluaisitko mieluummin punnitun kuivapainon ilman akkua, ilman renkaita, ilman jarrunesteitä, ilman jäähdytysnesteitä?

    Jos käsite "ajoneuvon paino ajokunnossa, ilman työkaluja ja tyhjällä tankilla" on ylivoimaista hahmottaa, niin suosittelen turvautumaan valmistajan ilmoittamiin kuivapainospekseihin...
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  11. #221
    Jos äskeinen lauseeni jäi ymmärtämättä, selitän ->
    Paino ajokunnossa PISTE Miten se voi olla kaikille yleistietona tyhjällä tankilla? Edelleen useammat pyörät tarvitsevat menovettä liikkuakseen.

    Itselleni on ihan sama mitä Burger King, Busa, Kikseri tahi ihan mikä tahansa pyörä painaa. Eipä kiinnosta sekään mitä omani painaa tai mitä kuski painaa ajohousut jalassa, kusi päässä, ajokunnossa tai promilleissa, naapurin kissan kanssa tai makuulla.
    Ihmettelen vain miten joku voi olla ajokuntoinen ilman polttoainetta. Pyörästä ei tule ajokuntoinen ilman bensaa (tai harvoissa tapauksissa dieseliä), vaikka sen sivulauseella ilmaisisi.

    "Paino ajokunnossa, tai siis ei, kun tankki on tyhjänä ja vieläpä ilman akkua ja renkaita ja.."
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  12. #222
    Lainaa (Koris @ Joulu. 21 2007,04:46) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Joulu. 20 2007,19:17) kirjoitti
    Jep, tuossa se syy, miksi ei vieläkään meikäläistä ihan hirveesti Busa kiinnosta.. Kilokyykyn tehot, mutta 64kg enemmän painoa
    Jatketaan OT-aihetta (tämä kai on B-King -ketju):
    uusi Busa on siis 63 kg painavampi kuin 2006 GSX-R 1000.

    Eli eipäs aina liioitella!



    Veikkaan 2008 vakiopyöristä Busan olevan nopeimman varttimaililla, jättäen siis myös kaikki kilokyykyt taakseen. Tiukka skaba kuitenkin tulee...
    Joo, saattaa olla, pidempänä ja painavampana sen saa ihan vakioalustalla parhaiten alkuvaiheessa kiihtymään, eikä keuliminen ole sellainen ongelma kuin kilokyykyissä..

    Vakioalustalla varttimailin ajaminen, varsinkin kilokyykyllä, on vaan kohtuu turhaa hommaa. Joutuu ajelemaan tosi varovasti pari ekaa vaihdetta, läheskään kaikkea tehoa ei voi käyttää.

    Eli siinä mielessä melko turhaa vertailla, koska mitään pyörää ei ole tehtaalta tuohon tehty. Laitetaan sitten alustat kuntoon ja koitetaan uudestaan.. Melko samoihin ne taitaa madallettuina ja pienillä modauksilla mennä kummatkin, kovimpien kuskien alla jenkeissä jopa 9.3s aikoja!

    Suomessakin Ollilaisen Kari ajoi melko pienin muutoksin kilokyykyllä muistaakseni 9.3s, ja ihan vakiona 9.9s (tai sinnepäin), joka taitaa olla ainoa 10s alitus tässä maassa _täysin_ vakiopyörällä edelleen?



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  13. #223
    Lainaa (TunturiTT @ Joulu. 21 2007,07:22) kirjoitti
    Jos äskeinen lauseeni jäi ymmärtämättä, selitän ->
    Paino ajokunnossa PISTE Miten se voi olla kaikille yleistietona tyhjällä tankilla? Edelleen useammat pyörät tarvitsevat menovettä liikkuakseen.

    Itselleni on ihan sama mitä Burger King, Busa, Kikseri tahi ihan mikä tahansa pyörä painaa. Eipä kiinnosta sekään mitä omani painaa tai mitä kuski painaa ajohousut jalassa, kusi päässä, ajokunnossa tai promilleissa, naapurin kissan kanssa tai makuulla.
    Ihmettelen vain miten joku voi olla ajokuntoinen ilman polttoainetta. Pyörästä ei tule ajokuntoinen ilman bensaa (tai harvoissa tapauksissa dieseliä), vaikka sen sivulauseella ilmaisisi.

    "Paino ajokunnossa, tai siis ei, kun tankki on tyhjänä ja vieläpä ilman akkua ja renkaita ja.."
    Se on sitten ajokunnossa, jos siellä on vaikkapa 2 litraa bensaa
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  14. #224
    Toi B-kingihän on kuin suoraan 90 luvun alusta.. +250kg ja ~160hp. Eli 1100W gixeri crossi stongalla ilman katteita, joka sekin on kevyempi, varsinkin katteiden & tukihäkkien poiston jälkeen.

    Ei siinä, että noissa pyörissä mitään vikaa olisi! Ihmettelen vaan tota, että 2008 pyörässä speksit suoraan 90 luvun alusta. Mikähän on ollut suunnitelijan tarkoitus? Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään retromalli tai touring pyörä, vaan ihan selkeästi 2000 luvun "rähinä" pyörä.

    Ehkä tää riittää tästä aiheesta..



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  15. #225
    Lainaa (kwak750 @ Joulu. 21 2007,13:00) kirjoitti
    Toi B-kingihän on kuin suoraan 90 luvun alusta.. +250kg ja ~160hp. Eli 1100W gixeri crossi stongalla ilman katteita, joka sekin on kevyempi, varsinkin katteiden & tukihäkkien poiston jälkeen.

    Ei siinä, että noissa pyörissä mitään vikaa olisi! Ihmettelen vaan tota, että 2008 pyörässä speksit suoraan 90 luvun alusta. Mikähän on ollut suunnitelijan tarkoitus? Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään retromalli tai touring pyörä, vaan ihan selkeästi 2000 luvun "rähinä" pyörä.

    Ehkä tää riittää tästä aiheesta.. *
    Rajuimmat "rähinäpyöräthän" on perinteisesti saanut tehtyä helposti niin, että ottaa jonkun kevyen kyykyn, ja siitä katteet pois.. Silloin on oikeasti rähinää!

    Pikkasen kyllä hämää tuon tehtaiden tapa tehdä "rähinäpyöriä". Miksi moottori pitää aina kesyttää ja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta paino, alusta ja jarrut ovat pykälää huonommat kuin kyykky-sisarmallissa..

    Aikaisemmin sen ehkä ymmärsi; sen kyykyn piti kallimpana olla "lippulaiva", joten siinä piti olla kaikkea vähän enemmän. Mutta nyt B-King on kalliimpi kuin Busa, joten tuokin "tekosyy" on käytetty.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  16. #226
    Lainaa (kwak750 @ Joulu. 21 2007,13:00) kirjoitti
    Toi B-kingihän on kuin suoraan 90 luvun alusta.. +250kg ja ~160hp. Eli 1100W gixeri crossi stongalla ilman katteita, joka sekin on kevyempi, varsinkin katteiden & tukihäkkien poiston jälkeen.

    Ei siinä, että noissa pyörissä mitään vikaa olisi! Ihmettelen vaan tota, että 2008 pyörässä speksit suoraan 90 luvun alusta. Mikähän on ollut suunnitelijan tarkoitus? Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään retromalli tai touring pyörä, vaan ihan selkeästi 2000 luvun "rähinä" pyörä.

    Ehkä tää riittää tästä aiheesta..
    Siis pieni korjaus viestiisi B-king puskee yli 160hv takarenkaalle.
    Tiedäthän miten suuri ero on koneteho vs takapyörä teho.
    Pyörästähän ei ole alettu tehdäkkään mitään kevyt keijjukaista.
    Näkeehän sen jo muodoista ja koosta ettei siitä mitään moto ole tulossakaan.
    Eipä 2000 luvun alussakaan päästy kyllä 160hv takapallotehoihin eli se sitten siitä.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  17. #227
    Lainaa (Tylyttäjä @ Joulu. 21 2007,14:00) kirjoitti
    Rajuimmat "rähinäpyöräthän" on perinteisesti saanut tehtyä helposti niin, että ottaa jonkun kevyen kyykyn, ja siitä katteet pois.. Silloin on oikeasti rähinää!
    Jep! Aluksi luulin, että vihdoinkin japseilta tuli sellanen, mutta ei tollasta voi sanoa rähinäpyöräksi. Suzukihan kuitenkin mainostaa tota ihan selvänä rähinä / "streetrace" pyöränä: "the B-King is its rowdy alter ego. Its aggressive styling gives it an attitude that simply says, "Don't mess with me". Featuring a slightly modified version of the 2008 Hayabusa's new engine"
    Lainaa (Sika-nauta @ Joulu. 21 2007,99:00) kirjoitti

    Siis pieni korjaus viestiisi B-king puskee yli 160hv takarenkaalle.
    Tiedäthän miten suuri ero on koneteho vs takapyörä teho.
    Pyörästähän ei ole alettu tehdäkkään mitään kevyt keijjukaista.
    Näkeehän sen jo muodoista ja koosta ettei siitä mitään moto ole tulossakaan.
    Eipä 2000 luvun alussakaan päästy kyllä 160hv takapallotehoihin eli se sitten siitä.
    Toi nyt oli vähän karkea vertaus, mutta minkä takia siitä piti tehdä busaakin painavempi? Kuitenkin saumat olisi olleet tehdä siitä ajokuntoisena vähän päälle 200kg peli, jos kerta busan kone painaa vain 15kg enemmän. Itse en pidä tota 180hp konetehoa erikoisena kehityksenä, ihan perusvirityksillä päästy siihen ja onhan siinä 200cc enemmänkin. Samat jutut tiedettiin jo ajat sitten, olihan esim. 80luvun ZXR/FZR/ym jo pystyssä imukanavat jne. Sen sijaan sitä, että se 180-190hp koneesta saadaan 188kg pakettiin ja jota voi käyttää jokapäiväisessä ajossa on omasta mielestä isoa kehitystä verrattuna vanhempiin laitteisiin. Sitten tulee alusta, elektroniikka ja teho ehkä viimeisenä.

    Eli vois tiivistää hyvin koko ylläolevan BS sanaan, miksi? Ei ihme, että joltain oli lähtenyt jo käsistä se.. ei vissiin ollut tottunut ajelemaan 2-pyöräisellä panssarivaunulla.



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  18. #228
    Lainaa (Sika-nauta @ Joulu. 21 2007,14:09) kirjoitti
    Siis pieni korjaus viestiisi B-king puskee yli 160hv takarenkaalle.
    Tiedäthän miten suuri ero on koneteho vs takapyörä teho.
    Pyörästähän ei ole alettu tehdäkkään mitään kevyt keijjukaista.
    Näkeehän sen jo muodoista ja koosta ettei siitä mitään moto ole tulossakaan.
    Itse nostan kyllä hattua B-Kingille: on selkeästi erilainen prätkä.

    Ei aivan suosikkini, mutta omanlaisensa kokonaisuus.
    Tai oikeastaan ei ollenkaan mun makuuni, mutta hienoa että tuollaisiakin tehdään.



    Vaikka kilokyykyt ovatkin lähinnä sydäntäni, niin kyllä ne on aika samasta muotista - ainakin neljä japsia: "uudessa magnesiumtakarungossa säästetty taas painoa 400 grammaa, huipputehoa tullut 3 hevosta lisää, kierrosajat parantuneet 0,3 sekuntia...". Pitää olla <span style='color:white'>friikki</span>, että kilokyykkyjä jaksaa seurata, vuodesta toiseen...
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  19. #229
    ....ja jatkuva kilokyykkyjen keventäminen ei tuo aina mukanaan pelkästään positiivisia ominaisuuksia. Esim. tiedän R1:sen josta jo uutena lohko hikoili öljyä pihalle, pierunkuoren vahvuisessa aineessa ei isoa valuhuokosta tarvii olla kuin näin käy. Kaveri sai tosin takuuseen kokonaan uuden pyörän! Seuraavasta rykkösestä meni sitten kivi tms. läpi takahaarukasta kun osui eturenkaaseen ja siitä kimmokkeella haarukkaan. Melkoisia paperi mopoja alkavat jo olla.
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  20. #230
    Te kaikki b-kingin dissaajat aatelkaa kohderyhmää kokonaisuutena eli se on tehty myös esim meille läskeille jotka ei teidän kilokyykkyjenne päälle taivu tai ei halua taipua esim siksi hyvät motoristiveljet tarvitaan myös tuollaisia pyöriä .Ihan kaikella ystävyydellä mutta on hienoa että tuleva ruuminosa herättää näin paljon tunteita. Hyvää.ja rauhallista joulua kaikille motoristeille ja tuokoon uusivuosi paremmat mutkareitit ja pidemmän ajokauden
    Kaikki autoilijat on hirviä
  21. #231
    Kevyt kilokyykky, on kyykky: OK!

    B-king on jotain, missä on munaa. Ei keiju, vaan rautahärkä. En oo ajanu sillä metriäkään, mutta konsepti kiehtoo
    ... jotain piti muistaa
  22. #232
    Lainaa (ValeRossi @ Loka. 31 2006,10:38) kirjoitti
    Hölmön näköstä vaan kun on jumalattoman isot "putket", mutta sit putkien sisällä pienet pillit mistä kaasut tulee pihalle... Eli orkkisputket helevattiin vaan ja tuning-rööriä tilalle...
    Niinhän se on uudessa Busassakin, jumalattomat tuutit ja mehupillit siellä perässä, back to 80s.
    Kronoby Racing Team
  23. #233
    Lainaa (kwak750 @ Joulu. 21 2007,16:28) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Joulu. 21 2007,14:00) kirjoitti
    Rajuimmat "rähinäpyöräthän" on perinteisesti saanut tehtyä helposti niin, että ottaa jonkun kevyen kyykyn, ja siitä katteet pois.. Silloin on oikeasti rähinää!
    Jep! Aluksi luulin, että vihdoinkin japseilta tuli sellanen, mutta ei tollasta voi sanoa rähinäpyöräksi. Suzukihan kuitenkin mainostaa tota ihan selvänä rähinä / "streetrace" pyöränä: "the B-King is its rowdy alter ego. Its aggressive styling gives it an attitude that simply says, "Don't mess with me". Featuring a slightly modified version of the 2008 Hayabusa's new engine"
    Lainaa (Sika-nauta @ Joulu. 21 2007,99:00) kirjoitti

    Siis pieni korjaus viestiisi B-king puskee yli 160hv takarenkaalle.
    Tiedäthän miten suuri ero on koneteho vs takapyörä teho.
    Pyörästähän ei ole alettu tehdäkkään mitään kevyt keijjukaista.
    Näkeehän sen jo muodoista ja koosta ettei siitä mitään moto ole tulossakaan.
    Eipä 2000 luvun alussakaan päästy kyllä 160hv takapallotehoihin eli se sitten siitä.
    Toi nyt oli vähän karkea vertaus, mutta minkä takia siitä piti tehdä busaakin painavempi? Kuitenkin saumat olisi olleet tehdä siitä ajokuntoisena vähän päälle 200kg peli, jos kerta busan kone painaa vain 15kg enemmän. Itse en pidä tota 180hp konetehoa erikoisena kehityksenä, ihan perusvirityksillä päästy siihen ja onhan siinä 200cc enemmänkin. Samat jutut tiedettiin jo ajat sitten, olihan esim. 80luvun ZXR/FZR/ym jo pystyssä imukanavat jne. Sen sijaan sitä, että se 180-190hp koneesta saadaan 188kg pakettiin ja jota voi käyttää jokapäiväisessä ajossa on omasta mielestä isoa kehitystä verrattuna vanhempiin laitteisiin. Sitten tulee alusta, elektroniikka ja teho ehkä viimeisenä.

    Eli vois tiivistää hyvin koko ylläolevan BS sanaan, miksi? Ei ihme, että joltain oli lähtenyt jo käsistä se.. ei vissiin ollut tottunut ajelemaan 2-pyöräisellä panssarivaunulla.
    Onhan tuossa kuitenkin sellanen juttu, että pelkällä putkiston vaihdolla painoa lähtee heti pois parikymmentä kiloa
    ZH2 2020
  24. #234
    Siis kyllähän B-King kiinnostava laite on, ja omalla tavallaan hieno. Voisin ajella.. Vaan jos "rähinäpyörää" haluaa, niin siihen on parempiakin vaihtoehtoja..

    Ei ollut siis tarkoitus dissata Kingiä! Hyvä, että tuollainen tehokas nakukin on tullut markkinoille. Pitää kokeilla ensi kesänä, koeajojen perusteella pitäisi olla ihan kohtuu pätevä laite.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  25. #235
    Olisko kellään tietoo että miltä valmistajalta löytys putket/ sliparit B-Kingiin ? kiitos tiedoista jo etukäteen
    Kaikki autoilijat on hirviä
  26. #236
    Ainaki yoshimura ja devil,linkkejä en yritä tähän väsätä ku ne ei meikäläisen taidoilla prkele toimi kuitenkaan



    Gsx-r 750 -01
    Yzf-r1 -06
    Hayabusa -08
  27. #237
    Kävin katsomassa tota B-kingiä...ei sytyttänny kyllä.
    Kaipa sen voisi keväällä koeajaa mut taitaa jäädä hyllyyn
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  28. #238
    Lainaa (Puhemies @ Tammi. 16 2008,23:59) kirjoitti
    Olisko kellään tietoo että miltä valmistajalta löytys putket/ sliparit B-Kingiin ? kiitos tiedoista jo etukäteen


    2008 Suzuki B-King TRC Dual (Yoshimura)

    Näytti samalla sivulla olevan muutakin sälää tuohon vessaan...



    -07 Z1000
    -07 Gsx-R 1000 Myyty
    -06 R1 vaihdettu
    -05 R1 lunastettu
    -00 R1 myyty
  29. #239
    Lainaa (Tylyttäjä @ Joulu. 22 2007,10:36) kirjoitti
    Siis kyllähän B-King kiinnostava laite on, ja omalla tavallaan hieno. Voisin ajella.. Vaan jos "rähinäpyörää" haluaa, niin siihen on parempiakin vaihtoehtoja..

    Ei ollut siis tarkoitus dissata Kingiä! Hyvä, että tuollainen tehokas nakukin on tullut markkinoille. Pitää kokeilla ensi kesänä, koeajojen perusteella pitäisi olla ihan kohtuu pätevä laite.
    Eiköhän B-king edusta enemmänkin muskelipyörää kuin rähinäpyörää. Samaa sarjaa kun xjr, gsx 1400 jne. mutta paljon tehokkaampi ja varmasti myös selkeästi parempi ajettava.
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  30.  
  31. #240
    En kyllä ymmärrä miksi suitsa teki fighterin just busasta sillä toihan painaa yhtä paljon kuin joku öljytankkeri. Tehoa on joo mutta mitä sillä tekee kuin pyörä painaa ajokunnossa 260kg?
    Gikserin pohjalle olisi tullut sellanen fighteri että oksat pois..
    - XT 660 R
Sivu: 8 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910 ... ViimeinenViimeinen