Sivu: 5 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 400:sta
  1. #121
    Pakko se on tyytyä tappioon

    Aina se menee kisan ajamiseks kun ollaan radalla..
    ---------------------------------------------------------------------------
    Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
    Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
    ---------------------------------------------------------------------------

    Myydään CB1000R osia:
    -Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.

    Muuta:
    -Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
  2. #122
    Kävin lauantaina koeajamassa B-kingin Tuusmotorissa,ihan hyvän tuntuinen peli.Ei hirveesti eroo 1400:sta kun tietenkin tehoissa ja luistokytkin.Mutta kertoivat että myyntiin tulevat pyörät saadaan vasta ensi vuoden puolella,samaa sanoivat H-D centerissä Herttoniemessä.Ettei muuta kun odotellaan.
    Suzuki GSX 1400-05
  3. #123
    Poikkesin tänää Heinon treen liikkeessä ja he olivat ensimmäisen saanut näytille.Järkyttävän kokoinen äijä laitehan se oli.Omalla tapaansa hieno
    BMW S1000rr 2010
  4. #124
    Lainaa (kemo @ Loka. 15 2007,19:35) kirjoitti
    Poikkesin tänää Heinon treen liikkeessä ja he olivat ensimmäisen saanut näytille.Järkyttävän kokoinen äijä laitehan se oli.Omalla tapaansa hieno *
    Täytyy kans käydä ihan uteliaisuudesta.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  5. #125
    Nymanin Frankilla Kauniaisissa oli lauantaina yksi B-kunkku näytillä. Menkää ihmettelemään - se on ruman kaunis niinkuin moni uusi juttu tullessaan. Kuskiks sopis hyvin Arnoldin näköinen terminaattorihemmo ja missioksi jonkinlainen maailmanpelastaminen. Tuli bombereillekin oikeita hommia.
    GTR 1400
  6. #126
    Kävin tänään ajamassa b kingin tuusmotorsissa ja täytyy sanoo että on äree peli nyt vaan tarjoksia ottaan ja sitten tilaamaan ja mielestäni ei voi verrata 1400 gsx:ään ovat niin erilaisia pyöriä toki nakuja molemmat mutta putket menee kingistä vaihtoon on niin karseet.
    Kaikki autoilijat on hirviä
  7. #127
    Pitihän tuota "ihmettä" käydä katsomassa. Melkoinen "burger king" ! Aivan turhan massiivinen näin naisen näkökulmasta. Äänenvaimentajat on hienot, mutta tankki ympäristöineen kuin custompyörästä .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  8. #128
    Mää en tajua nakupyöriä muutenkaan; saatikka tuollaisella teholla varustettua mopoa. Kaikki hyttyset, kärpäset, satiaiset ja muut öhkömönkiäiset kypärässä ja puvussa. Vastatuuli repii ja kiskoo. Sadekelissä ajaminen yhtä helvettiä. Yöks!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  9. #129
    Onhan se aika erikoista että "nakuja" pitää höystää hurjalla teholla ja sitten rajoittaa meno koska aerodynamiikka ei anna periksi :P

    Ehkä turhan paljon sitä .ns turhaa tehoa.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  10. #130
    Lainaa (Matso @ Loka. 18 2007,08:19) kirjoitti
    Onhan se aika erikoista että "nakuja" pitää höystää hurjalla teholla ja sitten rajoittaa meno koska aerodynamiikka ei anna periksi :P

    Ehkä turhan paljon sitä .ns turhaa tehoa.
    Ei kai se turhaa ole, onhan se hauskaa kun on voimaa! Eihän sitä tartte hirveitä vauhteja välttämättä ajella, että voi nauttia siitä voiman tarjoamasta kiihtyvyydestä ja hauskuudesta..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  11. #131
    Lainaa (Matso @ Loka. 18 2007,08:19) kirjoitti
    Onhan se aika erikoista että "nakuja" pitää höystää hurjalla teholla ja sitten rajoittaa meno koska aerodynamiikka ei anna periksi :P

    Ehkä turhan paljon sitä .ns turhaa tehoa.
    Hmm.. oletkos koe ajanu B-Kingin?
    Ilmeisesti et koska puhut ihan mutua?
    Minä kokasin eilettäin ja yllätyin positiivisesti, tehoa on juuri sopivasti ja aerodynamiikka toimii uskomattoman hyvin. Ihan kuin olis katteet ympärillä. Kerrassaan loistava mopo ajaa.
    Suosittelen kokeileen

    muutama kuva

    http://galleria.busanistit.org/album71
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  12. #132
    Kävin myös "varmuuden vuoksi" koeajamassa..vaikka olinkin jo pari viikkoa sitten tilannut uuden tykin. Koska tehonlisäys entiseen pyörään about 120 hv., niin aluksi vähän jännitti, että mitä tuli ostettua..Yllätys oli kuitenkin tosi postiivinen..helppo, kevyt, ketterä..tarvittaessa tolkuton kiihtyvyys, mutta loistavan alakierrosväännön ansiosta tosi helppo ns. normaaliajossa..4/5 vaihde..kierroksia 1500-2000 ja pyörä kulkee kuin ajatus..
    Vaikeaa selittää syytä, miksi halusin ko. pyörän..eikä mielestäni tarvitsekkaan..jokainen kokeilkoon itse. Jos nykypyörässäsi on tehot 80-130 hv. ei B-Kingin tunnelmaa pysty edes sanoin kuvaamaan..se pitää itse kokea
    Mikä sitten on "turhaa tehoa", on varmaan jokaisen oma mielipide..ne menee kellä on vehkeet..
  13. #133
    Lainaa (ttuttu @ Loka. 18 2007,08:12) kirjoitti
    Mää en tajua nakupyöriä muutenkaan; saatikka tuollaisella teholla varustettua mopoa. Kaikki hyttyset, kärpäset, satiaiset ja muut öhkömönkiäiset kypärässä ja puvussa. Vastatuuli repii ja kiskoo. Sadekelissä ajaminen yhtä helvettiä. Yöks! *
    Selvästi olet paljon ajellut nakuilla ja varsiinkin oikealla varustuksella.
    Löysät touring goret juuri ovat mitkä kiskovat ja repivä mikä vie mukavuuden ajosta.

    Jos ötökät on muutenkin riesana moottoripyöräilyssä niin onneksi alkaa taas kausi kun saa ajella autolla kuivana ja puhtaana....
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  14. #134
    Lainaa (ksthb @ Loka. 18 2007,09:45) kirjoitti
    Lainaa (Matso @ Loka. 18 2007,08:19) kirjoitti
    Onhan se aika erikoista että "nakuja" pitää höystää hurjalla teholla ja sitten rajoittaa meno koska aerodynamiikka ei anna periksi :P

    Ehkä turhan paljon sitä .ns turhaa tehoa.
    Hmm.. oletkos koe ajanu B-Kingin?
    Ilmeisesti et koska puhut ihan mutua?
    Minä kokasin eilettäin ja yllätyin positiivisesti, tehoa on juuri sopivasti ja aerodynamiikka toimii uskomattoman hyvin. Ihan kuin olis katteet ympärillä. Kerrassaan loistava mopo ajaa.
    Suosittelen kokeileen

    muutama kuva

    http://galleria.busanistit.org/album71
    Joo hengitä ihan rauhassa.
    Tarkoitin tuolla sitä, että se on rajoitettu 250 km/h ja nakulla ei varmaan tee mieli kauaa tuollaista nopeutta ajaa vaikka koneessa kuinka hitosti löylyä vaikka mihi.

    Ja vastaus kysymykseesi ,en oo vielä kokeillu koko peliä.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  15. #135
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 18 2007,09:16) kirjoitti
    Lainaa (Matso @ Loka. 18 2007,08:19) kirjoitti
    Onhan se aika erikoista että "nakuja" pitää höystää hurjalla teholla ja sitten rajoittaa meno koska aerodynamiikka ei anna periksi :P

    Ehkä turhan paljon sitä .ns turhaa tehoa.
    Ei kai se turhaa ole, onhan se hauskaa kun on voimaa! Eihän sitä tartte hirveitä vauhteja välttämättä ajella, että voi nauttia siitä voiman tarjoamasta kiihtyvyydestä ja hauskuudesta..
    Joo just.

    Kakkosvaihteella kun tuommoisen päästää sinne "hauskaa kun on voimaa"-kierroksille, ollaan jo kortinlähtövauhdissa 90%:lla Suomen tiestöstä.

    Sinänsä sääli. Sama vaivaa monia kovatehoisia pyöriä. Burger Kingin tehokäppyröiden mukaan vasta tuolla 6000 kiekan paikkeilla menee 100hv raja rikki. On se hienoo kulkea raitilla henckselit paukkuen kun on kohta 200 kaakkia mopedissa, mutta kuinka moni ajaessa tulee laulattaneeksi hampurilaisensa rajoittajaan? Tuo 100 hepoa, minkä alla suurin osa hampurilaisen käyttäjäkunnasta tulee moottoriaan römpöttämään löytyy jo 80-luvun matkapyöristäkin.

    Tahtoi vaan sanoa erään näkemyksen
    I.
  16. #136
    Lainaa (Ikuturso @ Loka. 18 2007,14:43) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 18 2007,09:16) kirjoitti
    Lainaa (Matso @ Loka. 18 2007,08:19) kirjoitti
    Onhan se aika erikoista että "nakuja" pitää höystää hurjalla teholla ja sitten rajoittaa meno koska aerodynamiikka ei anna periksi :P

    Ehkä turhan paljon sitä .ns turhaa tehoa.
    Ei kai se turhaa ole, onhan se hauskaa kun on voimaa! Eihän sitä tartte hirveitä vauhteja välttämättä ajella, että voi nauttia siitä voiman tarjoamasta kiihtyvyydestä ja hauskuudesta..
    Joo just.

    Kakkosvaihteella kun tuommoisen päästää sinne "hauskaa kun on voimaa"-kierroksille, ollaan jo kortinlähtövauhdissa 90%:lla Suomen tiestöstä.

    Sinänsä sääli. Sama vaivaa monia kovatehoisia pyöriä. Burger Kingin tehokäppyröiden mukaan vasta tuolla 6000 kiekan paikkeilla menee 100hv raja rikki. On se hienoo kulkea raitilla henckselit paukkuen kun on kohta 200 kaakkia mopedissa, mutta kuinka moni ajaessa tulee laulattaneeksi hampurilaisensa rajoittajaan? Tuo 100 hepoa, minkä alla suurin osa hampurilaisen käyttäjäkunnasta tulee moottoriaan römpöttämään löytyy jo 80-luvun matkapyöristäkin.

    Tahtoi vaan sanoa erään näkemyksen
    I.
    Voihan sitä vetää muutaman ekan vaihteen rajoittajaan, kyllä sitä ilmavirtaa (kovempaakin) hetken aikaa jaksaa

    Ei se teho tod hukkaan mene. Hyvin pystyy yli 200 heppaakin käyttelemään kun paikka ja aika ovat sopivat. Eikä se ole mitään ihmeellistä tai harvinaista, että se sopiva aika ja paikka löytyy. Ei noilla tehoilla vielä kuuhun mennä
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  17. #137
    Lainaa (nano @ Marras. 26 2006,16:40) kirjoitti



    On muuten törkeen hienon näkönen peli tuo tuossa kuvassa
    Aivan sika siisti, voisin jopa huolia....
    * ZX-9R
  18. #138
    Mustana
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  19. #139
    Saakohan siihen jo madallussarjaa
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  20. #140
    Lainaa (Ikuturso @ Loka. 18 2007,14:43) kirjoitti
    Kakkosvaihteella kun tuommoisen päästää sinne "hauskaa kun on voimaa"-kierroksille, ollaan jo kortinlähtövauhdissa 90%:lla Suomen tiestöstä.
    Mikä h...tin pakko on ajella vaan Suomessa?

    Mut hei: Onko joku nähnyt dataa, kuinka janonen on B-king?
    ... jotain piti muistaa
  21. #141
    Huomenna testissä!
    Sääli on sairautta!

    Ketkä v*tun muut?

    Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.



    Busa L1
    Bk K-9
  22. #142
    Joo tuntuu kovasti tunteita herättävän tää laite ite kävin ajamassa maanantaina tuus motorsissa ja nyt oon keränny tarjouksia. Ajaessa tuntui se helppous siis keveys ja ei tarvinnu paiskata mutkaan vaan taipuu ja taittuu kuin itsestään ja aeromystiikka tosiaan toimii ei rieponu pätkääkään vaikka annoinkin ihan kkunnolla happee mutta tehoa on ja sitä ei koskaan oo likaa vaan se on säätö kysymys , Ja joissain pyörissä sitä on enemmän ja toisissa vähemmän, pääasiahan on että harrastetaan .
    Kaikki autoilijat on hirviä
  23. #143
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 18 2007,15:13) kirjoitti
    Ei noilla tehoilla vielä kuuhun mennä
    -1
    no bike :'(
  24. #144
    Lainaa (HopotiHop @ Loka. 18 2007,23:33) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 18 2007,15:13) kirjoitti
    Ei noilla tehoilla vielä kuuhun mennä
    -1
    Mitävarten siinä sitten on tuo "selkänoja"

    hieno.. ottaisin jos yksin ajelisin..
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  25. #145
    Lainaa (seku @ Loka. 18 2007,18:34) kirjoitti
    Lainaa (Ikuturso @ Loka. 18 2007,14:43) kirjoitti
    Kakkosvaihteella kun tuommoisen päästää sinne "hauskaa kun on voimaa"-kierroksille, ollaan jo kortinlähtövauhdissa 90%:lla Suomen tiestöstä.
    Mikä h...tin pakko on ajella vaan Suomessa?
    Sanoinko niin?

    Jos vaikka sattuu asumaan suomessa niinkuin nyt suurin osa kumihampurilaista (joskus kun Suomessa oli Burger King -ketjua, sanoimme Burger Kingin purilaisia kumihampurilaisiksi ennenkaikkea laadukkaan sämpylän vuoksi) tässäkin ketjussa kuolaavista asuu, niin melko pakosta osa ajoista tapahtuu myös Suomen tiestöllä. Ja täällä jos virkavallan nokan alla päästää värkin tehokierroksille, niin kaikilla muilla paitsi ykkösvaihteella se on ajokortille käytännössä soromnoo.

    Mutta ei se mitään. Onhan kansantaloudellisesti järkevää mitoittaa ajokalusto sen mukaan, että saattaa kerran vuodessa-kolmessa vuodessa käydä Saksassa. Silloinkin sataa tai on ruuhka. Nykyäänhän on SUV-markkinat autopuolellakin räjähtäneet, kun kaikki Cityihmiset ostavat maastureita, koska luulevat kerran eläissään pääsevänsä kehä kolmosen ulkopuolelle, jossa 20 sentin maavara on must, ettei halkea öljypohja.

    Tokihan kumihampurilaisen saa ostaa kuka lystää. Kunhan toin esille sen näkökohdan, että monikohan omistajista koskaan kokaisee laittaa tiehen edes 60% laitteen voimavaroista? Saati sitten tekee sen jossain laillisesti. Mutta hei, ei saa ottaa hernettä nekkuun. Sinne vaan autobahnille jonoon odottamaan josko jo seuraavan taksin jälkeen voisi hetkeksi avata...

    I. *
  26. #146
    ...edellä kirjoittava ja kaikki muut jotka harmittelevat turhia tehoja, liikoja maavaroja yms yms liikkumavälinheissä ovat tavalhan oikiassa - toishaalta mietin, että viimesin kulkuneuvo ittelläni, joka oli kuin tehty Suomen teille ja nopeusrajotuksille sopiviksi, oli Yamaha DT 125 vm. 1981. Sillä ehti ihan hyvin paikasta toishen, eikä ollu vaaraa, että ees näillä nykysäännöillä kortin kovin heleposti olis saanu pois...ainakhan maantienopeuksissa. Sen jälkhen niin autot kuin moottoripyörätki ovat olhet enemmän tai vähemmän turhia kampheja, jos kriteerinä on tehot ja sen suomat reservit.
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  27. #147
    Lainaa (Ikuturso @ Loka. 18 2007,14:43) kirjoitti
    Tahtoi vaan sanoa erään näkemyksen
    Näkemys tuotu esille ja huomioitu. Voit mennä muualle jeesustelemaan.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  28. #148
    ajettu.. lievä pettymys.... eikä siinä sitä voimaa nyt niin hirveesti ole ( ihan kiva kuitenkin ) niinkuin kaikki mopot
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  29. #149
    Lainaa (Ikuturso @ Loka. 19 2007,07:25) kirjoitti
    Lainaa (seku @ Loka. 18 2007,18:34) kirjoitti
    Lainaa (Ikuturso @ Loka. 18 2007,14:43) kirjoitti
    Kakkosvaihteella kun tuommoisen päästää sinne "hauskaa kun on voimaa"-kierroksille, ollaan jo kortinlähtövauhdissa 90%:lla Suomen tiestöstä.
    Mikä h...tin pakko on ajella vaan Suomessa?
    Sanoinko niin?

    Jos vaikka sattuu asumaan suomessa niinkuin nyt suurin osa kumihampurilaista (joskus kun Suomessa oli Burger King -ketjua, sanoimme Burger Kingin purilaisia kumihampurilaisiksi ennenkaikkea laadukkaan sämpylän vuoksi) tässäkin ketjussa kuolaavista asuu, niin melko pakosta osa ajoista tapahtuu myös Suomen tiestöllä. Ja täällä jos virkavallan nokan alla päästää värkin tehokierroksille, niin kaikilla muilla paitsi ykkösvaihteella se on ajokortille käytännössä soromnoo.

    Mutta ei se mitään. Onhan kansantaloudellisesti järkevää mitoittaa ajokalusto sen mukaan, että saattaa kerran vuodessa-kolmessa vuodessa käydä Saksassa. Silloinkin sataa tai on ruuhka. Nykyäänhän on SUV-markkinat autopuolellakin räjähtäneet, kun kaikki Cityihmiset ostavat maastureita, koska luulevat kerran eläissään pääsevänsä kehä kolmosen ulkopuolelle, jossa 20 sentin maavara on must, ettei halkea öljypohja.

    Tokihan kumihampurilaisen saa ostaa kuka lystää. Kunhan toin esille sen näkökohdan, että monikohan omistajista koskaan kokaisee laittaa tiehen edes 60% laitteen voimavaroista? Saati sitten tekee sen jossain laillisesti. Mutta hei, ei saa ottaa hernettä nekkuun. Sinne vaan autobahnille jonoon odottamaan josko jo seuraavan taksin jälkeen voisi hetkeksi avata...

    I. *
    Ei se ole mikään ameriikantemppu vetää tuollaisesta tuppi nurin. Löytyy kyllä tässäkin maassa päivittäin mahdollisuuksia tehdä se turvallisesti. Ei se mitään sen ihmeellisempää ole.

    Kyllä niistä tehoista voi nauttia Suomessakin, usko pois. Sekä laillisesti että laittomasti..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  30.  
  31. #150
    Lainaa (TPM @ Loka. 19 2007,09:19) kirjoitti
    Lainaa (Ikuturso @ Loka. 18 2007,14:43) kirjoitti
    Tahtoi vaan sanoa erään näkemyksen
    Näkemys tuotu esille ja huomioitu. Voit mennä muualle jeesustelemaan.
    Kiitos kohteliaisuudesta. Taisi kalikka kalahtaa...
    Onko kortti hyllyllä, vai kilpistyikö saksanreissu ruuhkiin ja kaatosateisiin?

    Kuten sanottu, saa noita ostaa. Ostakaa vaan. Hienoja ne ovat. Moottoriteknologia alansa huippua, ja muutenkin aika makeita yksityiskohtia. On munkin pyörässä yli sata kaakkia, vaikken itsekään niitä kaikkia varmaan pysty usein hyödyntämään. Olen kyllä punarajalla ja rajoittimessakin laulattanut mopoa useamman kerran. Silti veikkaan että 90% kumihampurilaismiehistä ajaa lähes kaiken ajonsa käyttäen alle 100 humman tehoja tuosta moottoriteknologian taideteoksesta. Snagarilla kyllä muistetaan mainita mitä dynossa irtoaa. Ja sehän se on tärkeintä.

    I. *
Sivu: 5 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen