Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Onko kenelläkään ollut ongelmia jumittavan virtalukon kanssa? Kun avain on OFF asennossa, joutuu sitä lonksuttelemaan ja kääntelemään useita kertoja ennen kuin se kääntyy ON asentoon. LOCK asentoon ja LOCK asennosta pois kääntäminen vaatii vielä enemmän kärsivällisyyttä ja voimaa. Ei olisi kiva todeta jossain korvessa, että ohjauslukko on pysyvästi jumissa. Öljy ja vara-avain eivät auttaneet asiaan.
    Paljonkohan virtalukon vaihto maksaa? Pyörä on GSF600S.
    tapsa
  2. #2
    Kyllähän sen voi vaihtaa eikä niin iso operaatio ollenkaan.
    Tarvikkeena aika halpakin.
    Omaan Cebariin maksoi noi 60e muistaakseni.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  3. #3
    Omassa takkuili viime kesänä jonkin aikaa.
    Minulla on metallinen "päällilevy" siinä lukkopessässä ylinnä, siinä jossa on sen avaimen reikäkin. Siinä on vielä sellainen metallinen "lipare", joka sulkee lukon kun ottaa avaimen pois.

    Minulla oli se metallinen levy painunut lommolle. Joillakin naulasta taittelemillani systeemeillä sen oikaisin ja samalla painoin noin pullon verran aseöljyä lukkoon.

    Yllättäen se alkoi toimi.

    ts. se kansilevy saattoi painaa lukkoa ja lisäksi siellä saattoi olla jokin roska, joka poistui haittojen liikkumista rajoittamasta kun painon öljy todella runsaasti.

    Teinpä sitten innostuttuani saman vielä tankinlukollekin ja sekin alkoi pelata paremmin kuin koskaan.
    BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
  4. #4
    ongelmia on ollu ... taito laji kaverit ei sitä saa kirveelläkään on asentoon, mut meitsipä saa ... ja sehän riittää ... voitelut kuntoon, ja loppuun asti kulutetaan sekin osa
    =)
  5.  
  6. #5
    Tuo ongelma on helposti korjattavissa; lukkopesä irti, avain pesään, hiotaan kaikki haitat tasalle lukkopesän kuoren kanssa. Huolellinen putsputs ja hilut takaisin, virtalukko paikalleen. Ja toimii.