Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Nythän tuohon 2006 malliin on jo valmiiksi laitettu nuo kirkkaat etuvilkut mutta liikenteessä niitä on jo ollut aiemminkin.

Eli varmasti joku on surffannut itsensä jo oikeille apajille aiemminkin...
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
    Ilmeisesti joku on tuolta tilannut? Tuleeko tavara ajallaan (5-10 päivää oli AirMaililla) ?

Hinnat ainakin ihan kohdallaan, muttamutta.. mites tohon sitten toi verotus päälle ku kerta jenkeistä tulossa tuo tavara??

Valistakaa tyhmää, kiitos. Ja kertokaa vaihtoehtoisia ratkaisuja, mikäli tiedossa.

nimim. SV1000:iin kirkkaat vilkunlasit hakusessa
    There's a difference between living and being alive.
    Nyt löyty Saksasta rinnakkaisliike, Lights4All.

Tuolta löytyy tosin vaan Bandittiin (600/1200), mutta ainakin ulkoisesti noi näyttää ihan samoilta ku SV:n vilkut?? Onks tietoo, että istuuko??

Hinta ois ainakin passeli, ~18e.
    Lainaa (racersipe @ Maalis. 29 2006,20:13) kirjoitti
    Ilmeisesti joku on tuolta tilannut? Tuleeko tavara ajallaan (5-10 päivää oli AirMaililla) ?
    Mulle tuli nopeasti ja ilman tulleja ja polttimoiden kera. Mitään hyväksyntöjä noissa ei ole, niille joita asia kiinnostaa. Jos uudemman orkkikset sopivat, niin kannattaa varmaan kysäistä niidenkin hintaa, saattaa joskus yllättää positiivisesti. Niissä ainakin on merkinnät ja systeemit.

Lainaa (racersipe @ Maalis. 29 2006,20:46) kirjoitti
    Nyt löyty Saksasta rinnakkaisliike, Lights4All.
    Toi Lights4All ei toimita Suomeen joten se siitä puljusta.

Löysin kuitenkin tuolta Clearalternativesin sivuilta Saksan maalta tälläsen toisen liikkeen WhiteLights. Tuolta toimitus Suomeen onnistuu. 4 vilkkua (eli 2 settiä) postikuluineen ~50e. Ja vilkut ovat E-hyväksyttyjä.

Suomesta noita kromipäällysteisiä polttimoita ei taida saada?? Joten nekin pitäis tilata tuolta. Oon kyllä muistaakseni jossain nähny kirkkaita polttimoita, mitkä antaa kuitenkin keltaisen valon...
    Lainaa (racersipe @ Maalis. 30 2006,11:41) kirjoitti
    Löysin kuitenkin tuolta Clearalternativesin sivuilta Saksan maalta tälläsen toisen liikkeen WhiteLights. Tuolta toimitus Suomeen onnistuu. 4 vilkkua (eli 2 settiä) postikuluineen ~50e. Ja vilkut ovat E-hyväksyttyjä.
    "ohne ECE Kennzeichnung" tarkoittaa ilman hyväksyntää
    Lainaa (Ytsför @ Maalis. 30 2006,16:40) kirjoitti
    Lainaa (racersipe @ Maalis. 30 2006,11:41) kirjoitti
    "ohne ECE Kennzeichnung" tarkoittaa ilman hyväksyntää
    No prkl. *

Luotin Altavistan Babelfishiin ku mummo kävelykeppiin. En meinaan puhu/ymmärrä sanakaan saksaa, joten olen varsin ylpeä että löysin tonne nettikauppaankin tuolla...

No sit ajellaan ilman e-hyväksyntää. *
  9.  
    itse ostin ihan suzuki liikkeestä ja maksoin etu+takavilkuista
    100 egee,ei sisällä pollttimoita mutta kun olen autoliikkeessä töissä niin ainakin ford käyttää sellaisia sopivia polttimoita(keltaisia polttimoita)