Kamalan herkkähipiäistä sakkia täällä,noh,mulle se sopii,en valita![]()
Suk dik!
Jaahas, tuo uho on selkeästi kossulla hankittu ja tavoitteena sisäpiiriin pääsy. Kossulla siis...(iama @ Loka. 26 2006,20:18) kirjoitti
Muka mun viestiin uskaltasit koskea...![]()
Alkaako täällä aina tällainen armoton tilitys sekä itsejamuidenruoskinta, jos ja kun joku kypsyy tähän jorinaan ja päättää lähteä toisaalle pois tekemään jotain suurta, merkittävää tai edes hyödyllistä?
Tämä ketju täyttää jo viihteen tunnusmerkistön.....ehdotan Venlaa....ehdottomasti(anttari @ Loka. 26 2006,20:31) kirjoitti
![]()
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.
Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Kawasaki ZZR1400
Tämä ja vain tämä on "suurta, merkittävää tai edes hyödyllistä" parahin hra1150(hra1150 @ Loka. 26 2006,20:33) kirjoitti
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.
Kawasaki ZZR1400
Viimenen palstalla voittaa venlan(hlatti @ Loka. 26 2006,20:34) kirjoitti
![]()
Toisaalta tälläinen keskustelu antaa mahdollisuuden tehdä päätös joka on ollut mielessä kauan,lähteäkkö vai jäädä
![]()
Suk dik!
Kenelle?(hlatti @ Loka. 26 2006,20:34) kirjoitti
Ps. Mä en sit suostu ehdokkaaksi koska multa ei kysytty privana lupaa etukäteen. Niih...![]()
Eihän tässä nyt kenenkään lupia ole keritty........(MagnaMan @ Loka. 26 2006,20:40) kirjoitti
![]()
Kawasaki ZZR1400
Kossusta en tykkää enkä ole sitä ikinä pulloakaan itselleni ostanut. Että ni!(MagnaMan @ Loka. 26 2006,20:32) kirjoitti
Joka kerta (melkein), kun mikä tahansa sääntöjenkin vastainen viesti poistetaan, alkaa nillittäminen. Siinä yksi pikku syy, miksi modet harvoin ilmoittautuivat poistajiksi.
Tulkaa ja ampuakaa, jos olen toiminut väärin.
"Tavara tykkää, että sitä käytetään."
-Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
Ööööö... siis mulleko tuon uutisen tarkoitit?(iama @ Loka. 26 2006,20:58) kirjoitti
Vai pyysitkö vaan ampujaksi kun mulla sattuu olemaan Rugerin .44 magnum![]()
Kaasunallella, jos kellä, oli sana hallussa! Tulee kyllä ikävä hänen tekstejään. Itse ainakin arvostan hänen kirjotuksiaan paljon. Tietenkin joukkoon mahtuu muutamia huonompia, mutta noin yleisesti katsoen.
Jos ao. henkilö lukee vielä tätä foorumia, tai edes tätä ketjua, niin erittäin hyvät jatkot sinulle, Kaasunalle!
tv. Elazi
Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill.
Puhun usein - mutta paskaa.
Se on näemmä nyt sitten kaasuttajan pappamopo varastettu kun kaveri ei myöskään ole enää foorumin käyttäjänä.
Voi hitsipilli.(pallero @ Loka. 27 2006,10:01) kirjoitti
Jostain syystä ei itketä yhtään.
Dixi et animam levavi
Täähän on kuin Neuvostoliitossa konsanaan. Porukka katoilee jäljettömiin![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Tuo kaupunkivertaus on täysin irrelevantti. Luulisi sinunkin tuolla(rico @ Loka. 26 2006,16:07) kirjoitti
iällä jo tuon verran ymmärtävän.
Mitä tulee tuohon toiseen, niin kyse on asenteesta. Ilmeisesti et
tiedä mistä puhutaan.
Mitä tulee firmojen nimityspolitiikkaan, niin mitä tekemistä sillä on
tämän kanssa?
Sen kyllä ymmärrän, että aika monille ansioton arvonnousu ennen
pitkää koituu turmioksi laaduttomana käyttäytymisenä.
Siksi toisekseen .. kolahtiko tämä jotenkin sinuun.
Muistaakseni juuri sinä olet ollut sangen kärkäs, kun näistä asioista
on ollut kyse. Varovaisesti nyt ystäväiseni.
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Katosiko ne sielläkin omasta pyynnöstään? Tuo osa NL:n historiaa jäi multa selkeästi lukematta aikoinaan(PoS @ Loka. 27 2006,10:29) kirjoitti
![]()
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Kyllä hävisi... niitä sanottiin loikkareiksi!(Jassu @ Loka. 27 2006,10:34) kirjoitti
![]()
Now riding:
* KTM 690 Enduro R
Past ones:
* KTM EXC 300
* KTM 250 EXC Racing
* CBR 600 F4
* CBR 954 RR
Hmmh...aika pahis...(MagnaMan @ Loka. 26 2006,21:07) kirjoitti
![]()
R1 - D.E.A.D
Kuinkahan suuri osa tästä keskenäisestä kettuilusta johtuu tuosta ulkona olevasta mistäliesateesta. Otetaas nyt vähän rauhallisemmin ja pidetään pyssyt kotelossa&p*illu mielessä
Ktm 1290 SAS 06/2022
Honda Forza 350 09/23
Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
Meinaakko tosiaan noin?(anttari @ Loka. 26 2006,20:37) kirjoitti
Laitapa sitten likka tulemaan!![]()
* Arctic Ranger *