Sivu: 5 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 171:sta
    Lainaa (R2-D2 @ Loka. 25 2006,22:05) kirjoitti
    Lainaa (anttari @ Loka. 25 2006,21:43) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Loka. 25 2006,19:51) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Loka. 25 2006,19:28) kirjoitti
    osiasia on kuitenkin, että nettiin voi kuka tahansa kirjoittaa melkeinpä mitä p*skaa tahansa melko anonyymisti.
    Tämä on muuten totta, siksi on vuosien varrella oppinutkin kunnioittamaan porukkaa enemmän ketkä esiintyvät omalla nimellään ja kasvoillaan - varsinkin niitä joilla on kovinkin kärkkäitä mielipiteitä. Tulee tunne että henkilö oikeasti seisoo sanojensa takana eikä "huutele nurkan takaa"...
    Sama homma.Mää en kunnioita ketään joka salanimien ja prosenttien taa piiloutuu ja huutelee vanhoja ns.viisauksia ja keksimällä keksittyjä ns.vitsejä Jos ei oo munaa tai halua tulla esim.livenä tapahtumiin etc.en ota kyseistä henkilöä vakavasti,vaan oletan hänen olevan tosiaan nurkantakaahuutelija,ja semmoinen ei saa ees sääliä Semmosella ei oo elämää. Tiedän että tääkin juttu nyt kuohuttaa mieliä,mutta hei,jutellaan niistä sit livenä? Kyllä muutama kumminkin tähänkin kommentoi jotain kärkevää tulematta livenä nähdyksi mutta se olkoon osoituksena kyseisten henkilöiden lapsellisuudesta
    Näin o. 9500 nickiä tulis poistaa heti, kun ne ei käy miiteissä vaan luulee että tää on joku netti-foorumi.
    Asiallinen kysymys:

Mikä tämä on jos ei netti-foorumi ?
    Lainaa (rico @ Loka. 26 2006,08:56) kirjoitti
    Eli tekee ylläpito/moderointi mitä tahansa, samat muutamat äänekkäät mölöttäjät saavat täyttymyksensä siitä, että 'uskaltavat' taas kerran astua kansan sorretuista riveistä uhoamaan ylläpidolle. Huoh! * * *
    Veikkaanpa että jos tämän voorumin modet ottais kuukauden loman, ja kaikki päästettäis eetteriin, niin sanomista tulis siitäkin. Ja ehkäpä jopa samoilta henkilöiltä jotka nyt huutelevat vapaan sanan perään.
    Vaikka itsekään en ihan aina ole allekirjoita modejen toimintaa, pidän silti mielessä että kyseessä on(käsittääkseni) täysin vapaaehtoinen toiminta. Itse voin myöntää, että en viitsisi omaa vapaa-aikaani käyttää tällaiseen toimintaa. Itse ainakin mieluummin luen edes suunnilleen asiallisia kirjoituksia, kuin provosoivaa suunsoittoa ja offtopic-lätinää. Ja kuten jo edellä on mainittu, vaihtakaa foorumi jos niin vituttaa. Suomi24 esimerkiksi on tooodella mukava laadukas. Ei ala ahistaa
    Z1000 -08
    Lainaa (rico @ Loka. 26 2006,08:56) kirjoitti
    Eli tekee ylläpito/moderointi mitä tahansa, samat muutamat äänekkäät mölöttäjät saavat täyttymyksensä siitä, että 'uskaltavat' taas kerran astua kansan sorretuista riveistä uhoamaan ylläpidolle. Huoh! * * *
    Täytynee alkaa opiskeleen:
    "Kevyt kenttävittuilu piilokäyttönä."
    "Sanan säilän teroitus ilman liippaa."

Olihan siellä asiaa ja vähemmän asiaa, mutta kellä ei.
    Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
    V2 = Voima + Vääntö
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 26 2006,08:53) kirjoitti
    Tätä topikkia kun lukee, niin tulee mieleen, että onkohan tää nykyisin saanu pikkasen suuret mittasuhteet. Ei siis Kaasunalle lähteminen vaan koko juttu yleensä.

En tiedä onko tässä taustalla jotain isompaa mitä en käsitä, mutta mun mielestä tää ei ole muuta kuin netti-foorumi! Hirveetä syväluotausta ja pohdiskelua, ei tässä nyt kyse ole kuitenkaan mistään kovinkaan suuresta asiasta(?).

Ei kai se niin hirveen vakavaa ole kuka kirjoitti mitäkin ja milloin. Sekään ei kai nyt niin hirveetä ole, jos joku innokas mode joskus juttuja poistelee, senkään ei pitäisi maailmaa kaataa? Munkin juttuja on poistettu, ottaahaan se hetken ehkä pattiin hiukan, mutta ei muuta..

Juttua tähän maailmaan kyllä mahtuu.
    Aamen !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (Jassu @ Loka. 25 2006,16:59) kirjoitti
    Olemme ainoastaan poistaneet käyttäjän pyynnöstä tunnuksen, pyyntö poistoon ja aloite siihen ei ole meidän puolestamme tehty.

MotOrg ry:n jäsenet valitsevat vuosikokouksessa ry:n hallituksen, ehdolle saa asettua ry:n jäsenet joita toiset sitten äänestävät. Ei siis kukaan valitse tosta vaan ketään ryyppykaveriaan. Olet käsittänyt hieman väärin tämän homman näköjään.
    Kun tilanne vetäistään ensin siihen pisteeseen, niin lähteehän
    täältä kuka hyvänsä. En usko, että kukaan on aivan yksinään syyllinen.

Toisekseen, mitä tulee valintoihin, niin ainakin silloin, kun minä
    olen ollut näkemässä, niin kaveriperiaatteellahan nuo valinnat
    silloinkin menivät. En sano, etteikö niin saisi tehdä, mutta aivan
    älytöntä sen kieltäminenkin on.

Moderaattoriksi ryhtyminen edellyttää tiettyä valmiutta - aikaa,
    humaanista suhtautumista, erilaisuuden hyväksymistä ja ihan
    oikeaa harkintakykyä etc. Tuo erilaisuuden ymmärtäminen ei
    suinkaan tarkoita, että ihan kaikkea pitäisi hyväksyä - eipä suinkaan,
    mutta sen sijaan se tarkoitta käytännössä, että kun tulee
    tilanteita, joissa jollain on täysin omasta poikkeava käsitys, niin
    se ei todellakaan tarkoita, että se olisi väärä ja julkaisukelvoton.
    Jos kaikki tekisivät ja ajattelisivat yhden ja ainoan valtion hyväksymän
    tavan mukaan, niin mehän asuisimme vielä luolissa.

Toisaalta, kun aiemminkin on väännetty kättä tästä moderaattoreiden
    linjasta, niin minullekin joku pojan pallero erehtyi sanomaan, että
    miten kunniakasta onkaan päästä valtakunnan suurimman mp-foorumin
    moderaattoriksi. Todella lapsellista. Juurikin tuollaisia kakaroita
    tulisi välttää kaikin voimin. Ymmärrän hyvin senkin, että noihin
    mode-hommiin jotkut pääsevät ja jotkut joutuvat - on siinä
    vissi ero ja jäljessäkin näkyy - valitettavasti.

<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
    Kiitos kaasunallelle kirjoittamistasi jutuista, varsinkin matkailuun liittyvistä. Informaation saatavuus jää paljon vähäisemmäksi.
    Mukavaa talvea siellä Belgiassa. T: nevada
    Osa-aikainen maanviljelijä, mielipiteeni ovat omia ei välttä-
    mättä oikeita, kun kuulun kukkahattuihin
    Lainaa (nevada @ Loka. 26 2006,13:09) kirjoitti
    Kiitos kaasunallelle kirjoittamistasi jutuista, varsinkin matkailuun liittyvistä. Informaation saatavuus jää paljon vähäisemmäksi.
    Ehdottomasti paras kirjoitus koko litaniassa. Ei pitäisi häiritä ketään eikä aiheuttaa muutenkaan pahaa verta tai tuoda esiin minkäänlaisia "linjauksia" siitä mikä on suotavaa tai toivottavaa tekstiä foorumilla.
    Lainaa (pallero @ Loka. 26 2006,14:03) kirjoitti
    Lainaa (nevada @ Loka. 26 2006,13:09) kirjoitti
    Ehdottomasti paras kirjoitus koko litaniassa. Ei pitäisi häiritä ketään eikä aiheuttaa muutenkaan pahaa verta tai tuoda esiin minkäänlaisia "linjauksia" siitä mikä on suotavaa tai toivottavaa tekstiä foorumilla.
    Mitenkä niin? Tuossahan saatetaan viitata, että Belgiassa on mukavaa talvella ja Suomessa talvi on ihan perseestä Joku isänmaanvihaaja vai!?!

Beta 350 RR -11 enskahärveli

R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

K1200R -05 (myyty -06)

CBR600F -90 (myyty -04)
    Mietin tässä hieman syvällisemmin, miksi ihmiset ei tuu toistensa kanssa toimeen. Jotkut paremmin, jotkut huonommin. Jonkun sanomiset käy hermoon enemmän kuin toisten. Se kutkuttaa jotain osaa sun hermopisteissäs, niin ettet voi olla kommentoimatta. Syy voinee olla kokemusperäisen oppimisen tulos. Eli, mä tiedän, että noin tuo asia ei ole, tai mene. Tämän hetkinen käsitys oikeasta ja väärästä perustuu elettyyn elämään. Ja kas kummaa, 10v. päästä, se nyt kokemasi oikea tieto tai tapa olla ja elää, onkin väärinkäsitys. Mielestäni aivan normaalia on myös se, että ihmiset voivat olla henkisesti eri kehitysasteella ja kumminkin voi olla samanikäisiä. Siis eikö olisi luonnollista antaa jokaisen elää ja kerätä niitä sen hetkisiä totuuksiansa kannustamalla. jokainen meistä kumminki menee ihan sitä omaa ja yksinäistä opintietä. Virheistä meidän tulisi jotain oppia ja välttämään niitä. Kokemuksestani voin vaan sanoa, että yleensä se jää siihen, että virheen näkee ja tekeekin sen taas uudestaan. Se jatkuva täydellisyyteen pyrkiminen on nimittäin aikas raskas tie kulkea. Täällä foorumissa on modet ja niiden sana on sen hetkinen laki, sitä pitää kunnioittaa.. huomenna ne voidaan kirjoittaa uusiksi. Jokainen on sen verran jo elämää ja kanssaihmisiä nähnyt, että osaa poimia sieltä ne tiedonjyvät.. muu on turhaa. Turha tuonne vesisateeseen on omaa nokkaansa pistää, siellä kun kastuu. Rohkeat mielipiteet asioista voivat olla oppimisen edellytys jollekulle. Hyväntahtoinen huumori on naurattanut monesti minua täällä, kunpa se ei vaan menisi henkilököhtaisuuksiin.
    Mä ainakin katson teidän, arvoisat hyvän foorumin käyttäjien texteistä vain sen hyödyllisen ja kivan tiedon. Vai onko joku hommannut tietokoneen pätemistä, eikä oppimista varten? Näin arvelin nyt.. en tiiä mitä sit huomenna. Vaan nyt radiosta tulee uutiset ja päivänpeili.
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
    Hmm..öh...mitäh?

Meni minulta vähän yli hilseen, mutta minä olenkin ikäisekseni melko alhaisella henkisellä kehitystasolla.
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

CFMOTO 800MT-X -25
    Lainaa (merivee @ Loka. 25 2006,22:42) kirjoitti
    Odottelen mielenkiinnolla koska joku heittää klassisen sisäpiiri-kortin kehiin.
    Olikohan tää mahdollisesti suunnattu mulle? Ja että oikein klassikoksikin jo muodostunut? Mä taidan olla elävä legenda. Wau.
    95% of all Harleys ever manufactured are still on the road. The remaining 5% made it home.

Jotkut tekevät saman virheen kahdesti. Toiset ovat nokkelampia - he keksivät aina uusia virheitä.

Kawa EN500 -95
    Honda Hornet 600 cc -00
    Triumph Speedmaster -04
    Lainaa (Terrorizer @ Loka. 26 2006,15:31) kirjoitti
    Olikohan tää mahdollisesti suunnattu mulle? Ja että oikein klassikoksikin jo muodostunut? Mä taidan olla elävä legenda. Wau.
    Älä anna kihahtaa hattuun, ei ollu varmaankaan erityisesti sulle. Noita sisäpiirivihjauksia satelee sieltä täältä kun me moderaattorit ja varsinkin toi ylläpidon porukka (käsittääkseni 2 aktiivista ihmistä) muodos(te)taa(n) tollasia sisäpiirikuppikuntia, eikä leiki(tä) muitten kanssa.

Edit: anan = anna

Lainaa (MadMan @ Loka. 26 2006,15:43) kirjoitti
    Älä anna kihahtaa hattuun, ei ollu varmaankaan erityisesti sulle. Noita sisäpiirivihjauksia satelee sieltä täältä kun me moderaattorit ja varsinkin toi ylläpidon porukka (käsittääkseni 2 aktiivista ihmistä) muodos(te)taa(n) tollasia sisäpiirikuppikuntia, eikä leiki(tä) muitten kanssa.

Edit: anan = anna
    Aivan. Kuten jo eräässä toisessa topiikissa totesin: miljoona kärpästä ei voi olla väärässä.... täällä haisee p*ska.
    95% of all Harleys ever manufactured are still on the road. The remaining 5% made it home.

Jotkut tekevät saman virheen kahdesti. Toiset ovat nokkelampia - he keksivät aina uusia virheitä.

Kawa EN500 -95
    Honda Hornet 600 cc -00
    Triumph Speedmaster -04
    Lainaa (Terrorizer @ Loka. 26 2006,15:31) kirjoitti
    Juu ei ollut sulle eikä kenellekään erityisesti suunnattu kommentti . Kunhan yleisesti jäkätin itsekseni.
    Lainaa (MattiR @ Loka. 26 2006,10:55) kirjoitti
    ... En usko, että kukaan on aivan yksinään syyllinen.

...

Toisaalta, kun aiemminkin on väännetty kättä tästä moderaattoreiden linjasta, niin minullekin joku pojan pallero erehtyi sanomaan, että miten kunniakasta onkaan päästä valtakunnan suurimman mp-foorumin moderaattoriksi. Todella lapsellista. Juurikin tuollaisia kakaroita tulisi välttää kaikin voimin.
    No onpa hyvä kun jollakulla on Tieto hallussa!

Ensinnäkin tuo ettei kukaan ole yksin syyllinen.
    Oletetaanpa MattiR, että saapastelet kaupungilla. Vastaasi pelmahtaa iso, ruma ja ilkeä parimetrinen korsto, joka hippahöyryissään tämäyttää sinua naamariin niin että hammaslääkärisi ilahtuu.
    Miten ihmeessä katsot itsesi (tai jonkun muun kuin korston) olevan osasyyllisen tapahtumaan?

Toiseksi, mitäs tuo sinulle puhunut pojanpallero nyt teki väärin?!?
    Miksei olisi kunniakasta päästä suuren mp-foorumin modeksi?
    Miksi me ihmiset sitten lähdemme mukaan erilaisiin nimityksiin, virkoihin, luottamustoimiin sun muihin, jos ei siitä saa ylpeä olla?!
    Olisiko poikasen pitänyt sanoa vain "jouduin siihenkin paskahommaan ihan vasten tahtoani"? Sekä olisi perisuomalaisen miehekästä?

En kyllä laisinkaan ymmärrä tarkoitustasi.

Syvästi huokaan iloisena siitä, että minua ei sentään kukaan voine kakaraksi moittia...
    * Arctic Ranger *
    Lainaa (rico @ Loka. 26 2006,16:07) kirjoitti
    ... En usko, että kukaan on aivan yksinään syyllinen.

...

Toisaalta, kun aiemminkin on väännetty kättä tästä moderaattoreiden linjasta, niin minullekin joku pojan pallero erehtyi sanomaan, että miten kunniakasta onkaan päästä valtakunnan suurimman mp-foorumin moderaattoriksi. Todella lapsellista. Juurikin tuollaisia kakaroita tulisi välttää kaikin voimin.
    No onpa hyvä kun jollakulla on Tieto hallussa! *

Ensinnäkin tuo ettei kukaan ole yksin syyllinen.
    Oletetaanpa MattiR, että saapastelet kaupungilla. Vastaasi pelmahtaa iso, ruma ja ilkeä parimetrinen korsto, joka hippahöyryissään tämäyttää sinua naamariin niin että hammaslääkärisi ilahtuu.
    Miten ihmeessä katsot itsesi (tai jonkun muun kuin korston) olevan osasyyllisen tapahtumaan?

Toiseksi, mitäs tuo sinulle puhunut pojanpallero nyt teki väärin?!?
    Miksei olisi kunniakasta päästä suuren mp-foorumin modeksi?
    Miksi me ihmiset sitten lähdemme mukaan erilaisiin nimityksiin, virkoihin, luottamustoimiin sun muihin, jos ei siitä saa ylpeä olla?!
    Olisiko poikasen pitänyt sanoa vain "jouduin siihenkin paskahommaan ihan vasten tahtoani"? Sekä olisi perisuomalaisen miehekästä?

En kyllä laisinkaan ymmärrä tarkoitustasi. * *

Syvästi huokaan iloisena siitä, että minua ei sentään kukaan voine kakaraksi moittia...
    Kyllä se Rico on niin, että sinä olet tällä kertaa väärässä ja MattiR täysin oikeassa. Riitaan, tappeli siinä asiat tai ihmiset tarvitaan, aina kaksi.

PS:En minä ainakaan hehkuttelisi kenellekään jostain moderaattoritittelistä.

Niin ja mun käyttäjätunnuksen voi poistaa myös, tämä touhu on nähty ja uudet tuulet puhaltaa.
    ^Rico on oikeessa.Voinhan määkin yksin riidan aloittaa,kuka tahansa siihen pystyy.Ja täysin on sitten oma syyni,ei kenenkään muun.Se miten suureksi riita paisuu,onkin henkimaailman juttuja

Suk dik!
    Lainaa (Jassu @ Loka. 25 2006,16:59) kirjoitti
    Olemme ainoastaan poistaneet käyttäjän pyynnöstä tunnuksen, pyyntö poistoon ja aloite siihen ei ole meidän puolestamme tehty.

MotOrg ry:n jäsenet valitsevat vuosikokouksessa ry:n hallituksen, ehdolle saa asettua ry:n jäsenet joita toiset sitten äänestävät. Ei siis kukaan valitse tosta vaan ketään ryyppykaveriaan. Olet käsittänyt hieman väärin tämän homman näköjään.
    Kun tilanne vetäistään ensin siihen pisteeseen, niin lähteehän
    täältä kuka hyvänsä. En usko, että kukaan on aivan yksinään syyllinen.

Toisekseen, mitä tulee valintoihin, niin ainakin silloin, kun minä
    olen ollut näkemässä, niin kaveriperiaatteellahan nuo valinnat
    silloinkin menivät. En sano, etteikö niin saisi tehdä, mutta aivan
    älytöntä sen kieltäminenkin on.

Moderaattoriksi ryhtyminen edellyttää tiettyä valmiutta - aikaa,
    humaanista suhtautumista, erilaisuuden hyväksymistä ja ihan
    oikeaa harkintakykyä etc. Tuo erilaisuuden ymmärtäminen ei
    suinkaan tarkoita, että ihan kaikkea pitäisi hyväksyä - eipä suinkaan,
    mutta sen sijaan se tarkoitta käytännössä, että kun tulee
    tilanteita, joissa jollain on täysin omasta poikkeava käsitys, niin
    se ei todellakaan tarkoita, että se olisi väärä ja julkaisukelvoton.
    Jos kaikki tekisivät ja ajattelisivat yhden ja ainoan valtion hyväksymän
    tavan mukaan, niin mehän asuisimme vielä luolissa.

Toisaalta, kun aiemminkin on väännetty kättä tästä moderaattoreiden
    linjasta, niin minullekin joku pojan pallero erehtyi sanomaan, että
    miten kunniakasta onkaan päästä valtakunnan suurimman mp-foorumin
    moderaattoriksi. Todella lapsellista. Juurikin tuollaisia kakaroita
    tulisi välttää kaikin voimin. Ymmärrän hyvin senkin, että noihin
    mode-hommiin jotkut pääsevät ja jotkut joutuvat - on siinä
    vissi ero ja jäljessäkin näkyy - valitettavasti.
    Ihan oikeaa asiaa.
    Olinkin just laittamasta kyselyn, miks Matti ei puhu mitään.

"If a..holes could fly, this place would be an airport"
    Ompa tästä itku tullut... Luultavasti moderaattoreiden toimista provosoitunut kaveri lähti lätkimään. On niitä muitakin mennyt, varmaan menee jatkossakin.

Silti on hieno homma että tuota moderointia kyseenalaistetaan aika-ajoin, pitää modet varpaillaan, kenties. Ei tästä ole kovinkaan kauan kun pidettiin moderoimaton jakso sen aikaisen itkun perusteella. Kenties siitäkin opittiin jotain, mene ja tiedä. Modet analyisoikoon sitä.

Jokatapauksessa tulisi muistaa ettei tässä ketään ole pihalle potkittu, itse meni. Kenenkään ei ole pakko provosoitua tuohon pisteeseen asti. Yhtä lailla moderaattoreilla pitäisi olla riittävissä määrin jäätä hatussa, ettei suin päin löydä itseään kivaasta sanan säilästä ja sitä myöten rankaise kun omat sanat loppuu kesken. Itsekkin provosoidun tämän tästä jokseenkin löyhin perustein.

Milloinkohan ukkelit ja akkelit oppii ettei kaikkea tarvitse lukea, ihan itse saa valita minkä pänttää. Ja jos nyt vahingossa jonkin kitkerän tarinan lukeekin, niin onko se pakko tulkita niin kovin voimakkaasti.

Nyt meni jo oma ajatus sekaisin, antaa olla, eipä sillä ole sen suurempaa merkitystä, edes itselleni.

Edit: yksi kirjoitusvirhe, toinen odottaa vielä löytämistään...

antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
    Kattos Kaasunallea...just kun olin oppinut tykkäämään siitä rähmäkäpälästä....
    Terveisiä täältä pohjoisesta sinne Belgiaan.... ))))
    "People are more violently opposed to fur than leather
    because it's easier to harass rich women
    ..... than motorcycle gangs." - Unknown

Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
    Ja pah, ainaista vittuilua ja pahalla, liekkö jollekin sitten ironiaa...yleensä huumori naurattaa... hyvä että meni...
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
    Lainaa (rammus @ Loka. 26 2006,17:26) kirjoitti
    Ja pah, ainaista vittuilua ja pahalla, liekkö jollekin sitten ironiaa...yleensä huumori naurattaa... hyvä että meni...
    Älähän nyt. Kyllä sinuakin v*tuttaisi armottomasti, jos pitäisi asua jossain Belgiassa pedofiilien ja ranskalaisten keskellä maanpaossa kotimaastasi Suomesta. Ei ole minun juttuni.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
    Lainaa (Bomber @ Loka. 26 2006,18:03) kirjoitti
    Lainaa (rammus @ Loka. 26 2006,17:26) kirjoitti
    Ja pah, ainaista vittuilua ja pahalla, liekkö jollekin sitten ironiaa...yleensä huumori naurattaa... hyvä että meni... *
    Älähän nyt. Kyllä sinuakin v*tuttaisi armottomasti, jos pitäisi asua jossain Belgiassa pedofiilien ja ranskalaisten keskellä maanpaossa kotimaastasi Suomesta. * Ei ole minun juttuni.
    Mut käsittääkseni bemaristi-ek lähti ihan omasta halustaan ja vielä kiroili mennessään kotomaataan
    Vai käsitinköhän oikein, oliko hän vasta menossa?
    Kohtahan tän koko aiheen voisi siirtää jo p*skanjauhantaan, menee sellasiksi nää jutut jo...
    Nyt käydään jo yksittäisten modejen ja ylläpitäjien vaimojen kimppuun...
    c´moon lads!!

Now riding:
    * KTM 690 Enduro R

Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
    Lainaa (ValeRossi @ Loka. 26 2006,19:24) kirjoitti
    Kohtahan tän koko aiheen voisi siirtää jo p*skanjauhantaan, menee sellasiksi nää jutut jo...
    c´moon lads!!
    Siivottu pois erääseen henkilöön liittyvät loukkaukset. Samalla lähti monta siihen liittyvää viestiä pääylläpitäjältä ja modelta.

Näin o!
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
    Lainaa (iama @ Loka. 26 2006,20:04) kirjoitti
    Kohtahan tän koko aiheen voisi siirtää jo p*skanjauhantaan, menee sellasiksi nää jutut jo... *
    Nyt käydään jo yksittäisten modejen ja ylläpitäjien vaimojen kimppuun... *
    c´moon lads!! *
    Siivottu pois erääseen henkilöön liittyvät loukkaukset. Samalla lähti monta siihen liittyvää viestiä pääylläpitäjältä ja modelta.

Näin o! *
    Hyvä alku... jatka vaan reippaasti ylöspäin...
    siivouskisa käynnissä, kuka pyyhkiin eniten???
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 26 2006,20:09) kirjoitti
    Lainaa (iama @ Loka. 26 2006,20:04) kirjoitti
    c´moon lads!!

Näin o!
    Hyvä alku... jatka vaan reippaasti ylöspäin...
    Kompostiin meni selvästi sääntöjen vastaista henkilöön kohdistuvaa kettuilua. Ja mää oon niin kova jätkä, että poistan jassunkin viestit! Ja Grizzlyn! Ja sun, jos et usko!

Tällä pääsen moderaattoreitten sisäpiiriin ja saan kaikilta.
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
    Lainaa (iama @ Loka. 26 2006,20:18) kirjoitti
    ja saan kaikilta. * *
    ...turpaan?
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

CFMOTO 800MT-X -25
  30.  
    Eikö prkl formatoida raidit samointein..... loppuu tämä joutava jupina (ihan tässä hiljaisemmatkin teidän kanssa hiiltyy )
    Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.

Suzuki GSX-1300R Hayabusa
    Kawasaki ZZR1400
Sivu: 5 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456 ViimeinenViimeinen