Asiallinen kysymys:(R2-D2 @ Loka. 25 2006,22:05) kirjoitti
Mikä tämä on jos ei netti-foorumi ?
Veikkaanpa että jos tämän voorumin modet ottais kuukauden loman, ja kaikki päästettäis eetteriin, niin sanomista tulis siitäkin. Ja ehkäpä jopa samoilta henkilöiltä jotka nyt huutelevat vapaan sanan perään.(rico @ Loka. 26 2006,08:56) kirjoitti
Vaikka itsekään en ihan aina ole allekirjoita modejen toimintaa, pidän silti mielessä että kyseessä on(käsittääkseni) täysin vapaaehtoinen toiminta. Itse voin myöntää, että en viitsisi omaa vapaa-aikaani käyttää tällaiseen toimintaa. Itse ainakin mieluummin luen edes suunnilleen asiallisia kirjoituksia, kuin provosoivaa suunsoittoa ja offtopic-lätinää. Ja kuten jo edellä on mainittu, vaihtakaa foorumi jos niin vituttaa. Suomi24 esimerkiksi on tooodella mukava laadukas. Ei ala ahistaa![]()
Z1000 -08
Täytynee alkaa opiskeleen:(rico @ Loka. 26 2006,08:56) kirjoitti
"Kevyt kenttävittuilu piilokäyttönä."
"Sanan säilän teroitus ilman liippaa."
Olihan siellä asiaa ja vähemmän asiaa, mutta kellä ei.![]()
Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
V2 = Voima + Vääntö
Aamen(Tylyttäjä @ Loka. 26 2006,08:53) kirjoitti
!
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Kun tilanne vetäistään ensin siihen pisteeseen, niin lähteehän(Jassu @ Loka. 25 2006,16:59) kirjoitti
täältä kuka hyvänsä. En usko, että kukaan on aivan yksinään syyllinen.
Toisekseen, mitä tulee valintoihin, niin ainakin silloin, kun minä
olen ollut näkemässä, niin kaveriperiaatteellahan nuo valinnat
silloinkin menivät. En sano, etteikö niin saisi tehdä, mutta aivan
älytöntä sen kieltäminenkin on.
Moderaattoriksi ryhtyminen edellyttää tiettyä valmiutta - aikaa,
humaanista suhtautumista, erilaisuuden hyväksymistä ja ihan
oikeaa harkintakykyä etc. Tuo erilaisuuden ymmärtäminen ei
suinkaan tarkoita, että ihan kaikkea pitäisi hyväksyä - eipä suinkaan,
mutta sen sijaan se tarkoitta käytännössä, että kun tulee
tilanteita, joissa jollain on täysin omasta poikkeava käsitys, niin
se ei todellakaan tarkoita, että se olisi väärä ja julkaisukelvoton.
Jos kaikki tekisivät ja ajattelisivat yhden ja ainoan valtion hyväksymän
tavan mukaan, niin mehän asuisimme vielä luolissa.
Toisaalta, kun aiemminkin on väännetty kättä tästä moderaattoreiden
linjasta, niin minullekin joku pojan pallero erehtyi sanomaan, että
miten kunniakasta onkaan päästä valtakunnan suurimman mp-foorumin
moderaattoriksi. Todella lapsellista. Juurikin tuollaisia kakaroita
tulisi välttää kaikin voimin. Ymmärrän hyvin senkin, että noihin
mode-hommiin jotkut pääsevät ja jotkut joutuvat - on siinä
vissi ero ja jäljessäkin näkyy - valitettavasti.
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Kiitos kaasunallelle kirjoittamistasi jutuista, varsinkin matkailuun liittyvistä. Informaation saatavuus jää paljon vähäisemmäksi.
Mukavaa talvea siellä Belgiassa. T: nevada
Osa-aikainen maanviljelijä, mielipiteeni ovat omia ei välttä-
mättä oikeita, kun kuulun kukkahattuihin
Ehdottomasti paras kirjoitus koko litaniassa. Ei pitäisi häiritä ketään eikä aiheuttaa muutenkaan pahaa verta tai tuoda esiin minkäänlaisia "linjauksia" siitä mikä on suotavaa tai toivottavaa tekstiä foorumilla.(nevada @ Loka. 26 2006,13:09) kirjoitti
Mitenkä niin? Tuossahan saatetaan viitata, että Belgiassa on mukavaa talvella ja Suomessa talvi on ihan perseestä(pallero @ Loka. 26 2006,14:03) kirjoitti
Joku isänmaanvihaaja vai!?!
![]()
![]()
![]()
Beta 350 RR -11 enskahärveli
R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)
GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)
R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)
K1200R -05 (myyty -06)
CBR600F -90 (myyty -04)
Mietin tässä hieman syvällisemmin, miksi ihmiset ei tuu toistensa kanssa toimeen. Jotkut paremmin, jotkut huonommin. Jonkun sanomiset käy hermoon enemmän kuin toisten. Se kutkuttaa jotain osaa sun hermopisteissäs, niin ettet voi olla kommentoimatta. Syy voinee olla kokemusperäisen oppimisen tulos. Eli, mä tiedän, että noin tuo asia ei ole, tai mene. Tämän hetkinen käsitys oikeasta ja väärästä perustuu elettyyn elämään. Ja kas kummaa, 10v. päästä, se nyt kokemasi oikea tieto tai tapa olla ja elää, onkin väärinkäsitys. Mielestäni aivan normaalia on myös se, että ihmiset voivat olla henkisesti eri kehitysasteella ja kumminkin voi olla samanikäisiä. Siis eikö olisi luonnollista antaa jokaisen elää ja kerätä niitä sen hetkisiä totuuksiansa kannustamalla. jokainen meistä kumminki menee ihan sitä omaa ja yksinäistä opintietä. Virheistä meidän tulisi jotain oppia ja välttämään niitä. Kokemuksestani voin vaan sanoa, että yleensä se jää siihen, että virheen näkee ja tekeekin sen taas uudestaan. Se jatkuva täydellisyyteen pyrkiminen on nimittäin aikas raskas tie kulkea. Täällä foorumissa on modet ja niiden sana on sen hetkinen laki, sitä pitää kunnioittaa.. huomenna ne voidaan kirjoittaa uusiksi. Jokainen on sen verran jo elämää ja kanssaihmisiä nähnyt, että osaa poimia sieltä ne tiedonjyvät.. muu on turhaa. Turha tuonne vesisateeseen on omaa nokkaansa pistää, siellä kun kastuu. Rohkeat mielipiteet asioista voivat olla oppimisen edellytys jollekulle. Hyväntahtoinen huumori on naurattanut monesti minua täällä, kunpa se ei vaan menisi henkilököhtaisuuksiin.
Mä ainakin katson teidän, arvoisat hyvän foorumin käyttäjien texteistä vain sen hyödyllisen ja kivan tiedon. Vai onko joku hommannut tietokoneen pätemistä, eikä oppimista varten? Näin arvelin nyt.. en tiiä mitä sit huomenna. Vaan nyt radiosta tulee uutiset ja päivänpeili.![]()
650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
Hmm..öh...mitäh?
Meni minulta vähän yli hilseen, mutta minä olenkin ikäisekseni melko alhaisella henkisellä kehitystasolla.![]()
"I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx
CFMOTO 800MT-X -25
Olikohan tää mahdollisesti suunnattu mulle? Ja että oikein klassikoksikin jo muodostunut? Mä taidan olla elävä legenda. Wau.(merivee @ Loka. 25 2006,22:42) kirjoitti
95% of all Harleys ever manufactured are still on the road. The remaining 5% made it home.
Jotkut tekevät saman virheen kahdesti. Toiset ovat nokkelampia - he keksivät aina uusia virheitä.
Kawa EN500 -95
Honda Hornet 600 cc -00
Triumph Speedmaster -04
Älä anna kihahtaa hattuun, ei ollu varmaankaan erityisesti sulle. Noita sisäpiirivihjauksia satelee sieltä täältä kun me moderaattorit ja varsinkin toi ylläpidon porukka (käsittääkseni 2 aktiivista ihmistä) muodos(te)taa(n) tollasia sisäpiirikuppikuntia, eikä leiki(tä) muitten kanssa.(Terrorizer @ Loka. 26 2006,15:31) kirjoitti
Edit: anan = anna
Aivan. Kuten jo eräässä toisessa topiikissa totesin: miljoona kärpästä ei voi olla väärässä.... täällä haisee p*ska.(MadMan @ Loka. 26 2006,15:43) kirjoitti
![]()
95% of all Harleys ever manufactured are still on the road. The remaining 5% made it home.
Jotkut tekevät saman virheen kahdesti. Toiset ovat nokkelampia - he keksivät aina uusia virheitä.
Kawa EN500 -95
Honda Hornet 600 cc -00
Triumph Speedmaster -04
Juu ei ollut sulle eikä kenellekään erityisesti suunnattu kommentti(Terrorizer @ Loka. 26 2006,15:31) kirjoitti
. Kunhan yleisesti jäkätin itsekseni.
No onpa hyvä kun jollakulla on Tieto hallussa!(MattiR @ Loka. 26 2006,10:55) kirjoitti
Ensinnäkin tuo ettei kukaan ole yksin syyllinen.
Oletetaanpa MattiR, että saapastelet kaupungilla. Vastaasi pelmahtaa iso, ruma ja ilkeä parimetrinen korsto, joka hippahöyryissään tämäyttää sinua naamariin niin että hammaslääkärisi ilahtuu.
Miten ihmeessä katsot itsesi (tai jonkun muun kuin korston) olevan osasyyllisen tapahtumaan?
Toiseksi, mitäs tuo sinulle puhunut pojanpallero nyt teki väärin?!?
Miksei olisi kunniakasta päästä suuren mp-foorumin modeksi?
Miksi me ihmiset sitten lähdemme mukaan erilaisiin nimityksiin, virkoihin, luottamustoimiin sun muihin, jos ei siitä saa ylpeä olla?!
Olisiko poikasen pitänyt sanoa vain "jouduin siihenkin paskahommaan ihan vasten tahtoani"? Sekä olisi perisuomalaisen miehekästä?
En kyllä laisinkaan ymmärrä tarkoitustasi.
Syvästi huokaan iloisena siitä, että minua ei sentään kukaan voine kakaraksi moittia...
* Arctic Ranger *
Kyllä se Rico on niin, että sinä olet tällä kertaa väärässä ja MattiR täysin oikeassa. Riitaan, tappeli siinä asiat tai ihmiset tarvitaan, aina kaksi.(rico @ Loka. 26 2006,16:07) kirjoitti
PS:En minä ainakaan hehkuttelisi kenellekään jostain moderaattoritittelistä.
Niin ja mun käyttäjätunnuksen voi poistaa myös, tämä touhu on nähty ja uudet tuulet puhaltaa.
^Rico on oikeessa.Voinhan määkin yksin riidan aloittaa,kuka tahansa siihen pystyy.Ja täysin on sitten oma syyni,ei kenenkään muun.Se miten suureksi riita paisuu,onkin henkimaailman juttuja
Suk dik!
Ihan oikeaa asiaa.(MattiR @ Loka. 26 2006,10:55) kirjoitti
Olinkin just laittamasta kyselyn, miks Matti ei puhu mitään.
![]()
"If a..holes could fly, this place would be an airport"
Ompa tästä itku tullut... Luultavasti moderaattoreiden toimista provosoitunut kaveri lähti lätkimään. On niitä muitakin mennyt, varmaan menee jatkossakin.
Silti on hieno homma että tuota moderointia kyseenalaistetaan aika-ajoin, pitää modet varpaillaan, kenties. Ei tästä ole kovinkaan kauan kun pidettiin moderoimaton jakso sen aikaisen itkun perusteella. Kenties siitäkin opittiin jotain, mene ja tiedä. Modet analyisoikoon sitä.
Jokatapauksessa tulisi muistaa ettei tässä ketään ole pihalle potkittu, itse meni. Kenenkään ei ole pakko provosoitua tuohon pisteeseen asti. Yhtä lailla moderaattoreilla pitäisi olla riittävissä määrin jäätä hatussa, ettei suin päin löydä itseään kivaasta sanan säilästä ja sitä myöten rankaise kun omat sanat loppuu kesken. Itsekkin provosoidun tämän tästä jokseenkin löyhin perustein.
Milloinkohan ukkelit ja akkelit oppii ettei kaikkea tarvitse lukea, ihan itse saa valita minkä pänttää. Ja jos nyt vahingossa jonkin kitkerän tarinan lukeekin, niin onko se pakko tulkita niin kovin voimakkaasti.
Nyt meni jo oma ajatus sekaisin, antaa olla, eipä sillä ole sen suurempaa merkitystä, edes itselleni.
Edit: yksi kirjoitusvirhe, toinen odottaa vielä löytämistään...
antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
Kattos Kaasunallea...just kun olin oppinut tykkäämään siitä rähmäkäpälästä....
Terveisiä täältä pohjoisesta sinne Belgiaan....))))
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown
Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
Ja pah, ainaista vittuilua ja pahalla, liekkö jollekin sitten ironiaa...yleensä huumori naurattaa... hyvä että meni...![]()
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Älähän nyt. Kyllä sinuakin v*tuttaisi armottomasti, jos pitäisi asua jossain Belgiassa pedofiilien ja ranskalaisten keskellä maanpaossa kotimaastasi Suomesta.(rammus @ Loka. 26 2006,17:26) kirjoitti
Ei ole minun juttuni.
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
Mut käsittääkseni bemaristi-ek lähti ihan omasta halustaan ja vielä kiroili mennessään kotomaataan(Bomber @ Loka. 26 2006,18:03) kirjoitti
![]()
Vai käsitinköhän oikein, oliko hän vasta menossa?
Kohtahan tän koko aiheen voisi siirtää jo p*skanjauhantaan, menee sellasiksi nää jutut jo...
Nyt käydään jo yksittäisten modejen ja ylläpitäjien vaimojen kimppuun...
c´moon lads!!
Now riding:
* KTM 690 Enduro R
Past ones:
* KTM EXC 300
* KTM 250 EXC Racing
* CBR 600 F4
* CBR 954 RR
Siivottu pois erääseen henkilöön liittyvät loukkaukset. Samalla lähti monta siihen liittyvää viestiä pääylläpitäjältä ja modelta.(ValeRossi @ Loka. 26 2006,19:24) kirjoitti
Näin o!![]()
"Tavara tykkää, että sitä käytetään."
-Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
Hyvä alku... jatka vaan reippaasti ylöspäin...(iama @ Loka. 26 2006,20:04) kirjoitti
siivouskisa käynnissä, kuka pyyhkiin eniten???
![]()
![]()
![]()
![]()
Kompostiin meni selvästi sääntöjen vastaista henkilöön kohdistuvaa kettuilua. Ja mää oon niin kova jätkä, että poistan jassunkin viestit! Ja Grizzlyn! Ja sun, jos et usko!(MagnaMan @ Loka. 26 2006,20:09) kirjoitti
Tällä pääsen moderaattoreitten sisäpiiriin ja saan kaikilta.![]()
![]()
"Tavara tykkää, että sitä käytetään."
-Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
...turpaan?(iama @ Loka. 26 2006,20:18) kirjoitti
![]()
"I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx
CFMOTO 800MT-X -25
Eikö prkl formatoida raidit samointein..... loppuu tämä joutava jupina (ihan tässä hiljaisemmatkin teidän kanssa hiiltyy)
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.
Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Kawasaki ZZR1400