Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
    Pyörässäni nousee tyhjäkäynti joskus itsestään 1000rpm>3000rpm.n pintaan ja laskee pikkuhiljaa normi tasolle.
    Jos säädän tyhjäkäynnin 1500 rpm:n huitteille kierrokset jää pidemmäksi aikaa 3000rpm:n paremmalle puolelle.
    Onko kaasarin säädöt perseellään vai mikä?
    Ja jos olen kurmuuttanut Jammua sammutan sen ja annan olla vaikka puoli tuntia vedän käymään niin se pöläyttää öljyn katkuiset savut. Olen ajanut samoilla öljyillä 2500 eikä pinta ole laskenut oikeestaan ollenkaan. Pyörä ei savuta kaasuttaessa vaikka rajottimille antaa mennä hetkellisesti.
    Kuuluko pieni pöläys asiaan? Vai onko ohjurin kumit vainaat?
    Samalla haluaisin tietoa EXUP:in säätämisestä....
    Ja mahtaisiko joltain löytyä jonkinlainen huoltomanuaali, voisin maksaa kohtuu korvauksen sellaisesta.
    ....se on sillä lailla, ettei oikeen millään lailla....
    Teknisiin pulmiin en osaa juuri mitään sanoa mutta huoltomanuaaliin voin sanoa, että tilaa tuollanen. Ei oo mun mielestä edes pahan hintanen.

JK
    Yamaha FZR 600 -89 -->
    Yamaha YZF 750 R -95
    Mun tekee tota samaa jos säätää joutokäynnin 1500 rpm. Säädä manuskan mukaseen 1150 - 1250 rpm, mulla toimii tolla välillä ainaki normaalisti. Onko sullakin katkottu sytkäboxiin tuleva pun/valk johto ja maatettu suoraa akkuun?
    Yamaha YZF R1
    Joo taitaa muuten olla.... Miks hemmetissä?
    Se piuha liittyy ilmeisesti jotenki sytkäennakon säätöön jos oikein olen ymmärtäny.
    Yamaha YZF R1
    Mitä hyötyä sillä on haettu?
    Ilmeisesti ohjain ei katkasun jälkeen säädä myöhäsemmälle. *
    Yamaha YZF R1
    Mihin sen johdon kuuluis mennä?
    ohjaimelta exup servolle. Itellä on -94 malli ja noissa on pieniä eroavaisuuksia näköjään. 94 kytkentäkaaviossa näkyy olevan se tps anturikin vaikka todellisuudessa siin ei sitä oo.
    Yamaha YZF R1
    onko mun tapauksessa exuppi pois pelistä?
    Kyllä se exuppi silti toimii.
    Yamaha YZF R1
    Välillä ottaa pannuun kun kone laulaa vaikka päästää kaasusta ja jos säätää tyhjäkäynnin alas se meinaa sammua.
    Liikenne valoistakin kun lähtee niin kierrokset nousee herkästi ja joutuu kytkintä luistattaa. Kovilla kierroksilla se käy nätisti ja kulkee muutenkin ihan ok.
    Ykkösellä ottaa n.130km/h
    100 km/h n.3800 rmp.
    Nelosella helposti yli 200 km/h.
    Onko normaalia pidemmät välit?
    Mun käy ihan ok 1200rpm:ää joutoa. Taitaa olla ominaisuus tuo että joutuu luistattaan. Täyty oikeen opetella ku ei nestekytkimellä oo ennen ajanu. Samoihin varppeihin mennee ku mullakin tuo 100km/h
    Yamaha YZF R1
    Nuo oireet kyllä passais tulvivaan kohokammioon yhdessä pytyssä. Myös ilmavuoto voi aiheuttaa kierrosten päällejäämistä.
    Joo on se mahdollista et ne kumikurkut on murtumilla ni saa ilmaa sieltä.
    Yamaha YZF R1
    Täytyypä tarkastaa kurkut...
    Kannattaa muutenkin tarkistella ja soppavehkeet kuntoon. Tuon ikäisissä saattaa olla jo melkoisesti paskaa joka paikassa...
    Lainaa (KUIKKIS @ Syys. 04 2006,22:38) kirjoitti
    100 km/h n.3800 rmp.
    Nelosella helposti yli 200 km/h.
    Onko normaalia pidemmät välit?
    Hmm. Mulla on kierrokset vakiorattailla n. 4400 kun ajelen sataa ja kun edessä on yhtä pienempi ratas niin kierrokset on vähän yli 4500.

JK
    Yamaha FZR 600 -89 -->
    Yamaha YZF 750 R -95
    Mittarivirhe?
    Voihan sen kromata jos ei se kulje.
  20.  
    Kaasareiden synkkaus auttaa..
    Ko itte teköö niin saa semmoisen ko siitä tuloo..