Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 52:een 52:sta
    Nyt on sit CW tilattu. Jäädään odottelemaan koska kolahtaa postiluukkuun.
    Kiitokset vaan avusta...
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
    mites englantilainen RIDE lehti? Hintava mutta mielestäni hyvä.
    Lainaa (SenioRR @ Loka. 24 2006,15:42) kirjoitti
    Mulle tulee enkklantilainen Backstreet Heroes. Erinomaisen viihdyttävä läpyskä eikä vain orientoitunut Harrikoihin vaan löytyy niin japsi- kuin eurokyhäelmiäkin. Suurin osa lehden laitteista ennemminkin ajoon rakennettuja kuin näyttelyyn. Suosittelen! Hintaa en tosin tiiä kun sain tuon vuosikerran joululahjaksi... Toivottavasti Pukki tilaa sen mulle ensikin vuodeksi.
    BSH on todellinen helmi. Olin sen tilaaja reilut kolme vuotta. Upeita pyöriä, hauskoja juttuja ja kauniita naisiakin... Tilasin myös legendaarista AWOL:ia, joka suureksi harmikseni meni nurin oltuani sen tilaaja vasta reilun vuoden. AWOL (Alternative Way Of Life - tai Absent WithOut Leave, ihan kummin päin haluaa) oli oikea biker-lehti, monille se ainoa oikea.
    ZZR 1200
    Lainaa (Ripley @ Loka. 25 2006,22:58) kirjoitti
    Lainaa (SenioRR @ Loka. 24 2006,15:42) kirjoitti
    Mulle tulee enkklantilainen Backstreet Heroes. Erinomaisen viihdyttävä läpyskä eikä vain orientoitunut Harrikoihin vaan löytyy niin japsi- kuin eurokyhäelmiäkin. Suurin osa lehden laitteista ennemminkin ajoon rakennettuja kuin näyttelyyn. Suosittelen! Hintaa en tosin tiiä kun sain tuon vuosikerran joululahjaksi... Toivottavasti Pukki tilaa sen mulle ensikin vuodeksi.
    BSH on todellinen helmi. Olin sen tilaaja reilut kolme vuotta. Upeita pyöriä, hauskoja juttuja ja kauniita naisiakin... Tilasin myös legendaarista AWOL:ia, joka suureksi harmikseni meni nurin oltuani sen tilaaja vasta reilun vuoden. AWOL (Alternative Way Of Life - tai Absent WithOut Leave, ihan kummin päin haluaa) oli oikea biker-lehti, monille se ainoa oikea.
    Ostin aikoinaan useita AWOL:eita irtonumeroina ja lehden ilmestymisen loputtua jäin siihen käsitykseen, että toi BSH rakentui AWOL:in raunioille. Varsinkin kun BSH ilmaantui lehtihyllyille aika lailla nopeesti AWOL:in ilmestymisen loppumisen jälkeen... Liekö samoja toimittajia asialla? Ainakin lehtien linja on aika lailla sama...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    Joo Awol:a ittekin taannoin ostelin irtonumeroina, hullua britti-menoa, rottapyörät, kopterit ja fighterit sulassa sovussa. Mulle jäi käsitys että bsh oli olemassa jo ennen awol:n loppua, etteivät olleet peräti saman kustantamon lehtiä, tai sit siinä tapahtu joku yrityskauppa.

Saako BSH:a muuten mistään irtonumeroina, en oo missään nähny, en ees espan akateemisessa?

Briteistä tulee muuten uusi bobbereihin ja early choppereihin keskittyvä lehti, Dice (http://www.dicemagazine.com/). Ei hirveän tekninen, enämpi lifestyle-henkinen, yks läpyskä mitoiltaan semmosta roope-sedän taskarin kokoluokkaa, painojälki priimaa.
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
    Cycle World kannattaa tilata ehdottomasti digitaalisena versiona. Hinta on vaivaiset 12$ ja tosta kun vähentää vielä kurssi hyötyä 25% niin saa hinnan euroissa. Lehti tulee AINA perille ja ajoissa. Eilen ilmestyi Joulukuun numero.

Tätä ja monia muita digi lehtiä luetaan Zinio readerilla. Luku asu on tismalleen sama kuin painetuissakin lehdissä. Digitaalisten lehtien arkistointi on myöskin paljon kätevämpää ja vähemmän tilaa vievää puhaa.

Täältä löytyy lehden tilaus ja Zinio readeri. Eri lehdistä voi imuroida ilmaisia sampleja ja näin voi tutustua kätevästi Zinion toimintaan.
    Moto Guzzi Nevada Classic, Moto Guzzi California EV, Moto Guzzi Norge
    Lainaa (klain @ Loka. 27 2006,12:33) kirjoitti
    Cycle World kannattaa tilata ehdottomasti digitaalisena versiona. Hinta on vaivaiset 12$ ja tosta kun vähentää vielä kurssi hyötyä 25% niin saa hinnan euroissa.
    Vinkkisi on hyvä (tosin itse pidän paperiversiota parempana, mutta kai se on tottumiskysymys, hintaerohan on aivan murskaava).

Toi sun hinta ei ole ns. päivän halvin hinta. CW:n saa hintaan 13,50 taalaa kaksi vuotta (24 numeroa).

Lisää tietoa tämän ketjun toisessa viestissä.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
    Meille tuli usean vuoden ajan kerholle Awol, ja sittemmin BSH. Pirun hyvä lehti. Sieltä tuli vuosittain lasku, joka maksettiin ihan normaalisti pankkitililtä, mutta jostain syystä tilaus on nyt poikki.
    Pitää kai alkaa kyselemään syytä...

BSH:n sivut: Back Street Heroes.

Eikä pidä unohtaa tätä: Scanbike.
    Ass, Gas Or Grass... Nobody Rides For Free!
    Eilen tuli ensimmäinen CycleWorld, tilasin lokakuun 25. päivä. Uskomattoman halpa, n.14€/vuosi. Lehden kannessa oli hinta 3,99$.
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
    Pitihän tuo CW tilata ku oli niin halpa, saapahan nähdä milloin eka numero tulee postilaatikkoon asti...

Lainaa (Jalase @ Tammi. 03 2007,10:43) kirjoitti
    Eilen tuli ensimmäinen CycleWorld
    No, onko siitä mihinkään, vai onko se vain täynnä mainoksia, jossa on välissä juttuja uusista pyöristä? (Motorcyclist on vähän semmonen, mutta, kun hinta on tosiaan tota luokkaa, en odottanutkaan mitään ihmeitä)
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    Itse olen kovasti tykästynyt Two Wheels Only -lehteen ja olen reissatessa ostanut irtonumeroita. Suomessakin muistan jossain lehtikioskissa törmänneeni.

Tilaileeko kukaan ko. lehteä ja osaisi sanoa miten ja mihin hintaan sen saisi tulemaan kotiin?

Lehden välissä olevat tilauskupongit on U.K residents only...

Fast Bikes on ihan viihdyttävää luettavaa. Jos nyt 'välillä' poiketaan asialinjalta niin minua se ei haittaa.
    Superbikes on myös yksi joka tulee luettua kannesta kanteen. Irtonumerot näistä kaikista on kyllä yllättävän kalliita, ainakin täällä väärällä puolella palloa. Ja numerot tulee kioskeihin about kuukauden myöhässä...
    Ei voi sattua kun ei tule verta.

Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa

Selibatia ei ole perinnöllistä.
    Mulle kolahti postilaatikkoon eilen Streetfighters niminen brittijulkaisu, jota en oo ees tilannu! Tämä varmaankin siitä syystä, että kys. läpyskä on ilmeisesti saman kustantamon kuin BSH, jonka tilaaja olen. Tai sitten jotain meni pieleen uusiessani BSH:ta... Joka tapauksessa melkoisen hienosti rakennettuja laitteita tuossa Streetfighters lehdessä on, vaikkeivat ihan sydämeen asti enää säväytäkään...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    Eilen tuli ensimmäinen CycleWorld, tilasin lokakuun 25. päivä. Uskomattoman halpa, n.14€/vuosi. Lehden kannessa oli hinta 3,99$.
    Tulikos ihan kyselemätä tuo lehti, itse tilasin suunnilleen samoihin aikoihin mutta ei ole vielä näkynyt lehteä laatikossa.
    <br /><br type="_moz" />
    Lainaa (Äksjiiärrä @ Tammi. 03 2007,20:46) kirjoitti
    Tulikos ihan kyselemätä tuo lehti, itse tilasin suunnilleen samoihin aikoihin mutta ei ole vielä näkynyt lehteä laatikossa.
    Kannattanee kysyä missä lehti viipyy koska mä tein tilauksen 24.10. ja mullekin tuli nyt eka lehti. Tilausmaksu veloitettiin jo vähän aikaisemmin luottokortilta.
    Lainaa (Harza @ Tammi. 03 2007,12:58) kirjoitti
    Tilaileeko kukaan ko. lehteä ja osaisi sanoa miten ja mihin hintaan sen saisi tulemaan kotiin?
    Kysele Suomalaisesta Kirjakaupasta. Aikanaan tilailin tuota kautta joitakin ATK-lehtiä, kun en jaksanut ravata Lehtipisteessä.

Suomalainen Kirjakauppa

Two Wheels Only = T.W.O Two Wheels Only.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
    No nyt pukkas jo helmikuu 2007 numeron postiluukusta...
    Lainaa (vtwin @ Tammi. 03 2007,12:37) kirjoitti
    Eilen tuli ensimmäinen CycleWorld
    No, onko siitä mihinkään, vai onko se vain täynnä mainoksia, jossa on välissä juttuja uusista pyöristä? (Motorcyclist on vähän semmonen, mutta, kun hinta on tosiaan tota luokkaa, en odottanutkaan mitään ihmeitä)
    Kyllä siinä lukemista on ihan mukavasti. Eikä pelkistä sporttipyöristä ja uusista... Verrattuna kotimaiseen BIKEen, suosittelen ehottomasti CW:a.

Ihan piruuttaan laitoin jossain vaiheessa kyselyn, että olivatko saaneet tilaustani. Tuli vastaus muutamassa päivässä ja ennen ensimmäistä lehteä tuli vielä postissa semmonen lappunen missä toivoteltiin hyviä lukuhetkiä tulevien lehtien parissa...
    Lainaa (Jalase @ Tammi. 10 2007,14:53) kirjoitti
    Ihan piruuttaan laitoin jossain vaiheessa kyselyn, että olivatko saaneet tilaustani. Tuli vastaus muutamassa päivässä ja ennen ensimmäistä lehteä tuli vielä postissa semmonen lappunen missä toivoteltiin hyviä lukuhetkiä tulevien lehtien parissa...
    Juu, mulle ehtikin juuri eilen tupsahtaa postilaatikkoon ensimmäinen numero ( Feb/07).
    Ensisilmäykseltä näyttää hinta/laatusuhteeltaan ihan kivalta, juttua kustomeista MotoGP pyöriin ja joku Ural tarinakin, tosin mainoksia on kyllä ihan Ameriikkalaiseen malliin.
    <br /><br type="_moz" />
    Näin se meikäläinenkin digitalisoituu...

... eli pistin digitilauksena tuon Cycle World -lehden.
    26 numeroa (eli himppa yli kaksi vuotta) 14 dollaria, eli 10,77 euroa. Per numero 0,41 euroa.

Vaikka ei kummoinen lehti olekaan, niin tuohon hintaan hinta/laatusuhde on kivikova.

Kohta pääsee lukemaan, lataus kestää puoli tuntia...
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  22.  
    CW on muuten ihan ok, mutta kristus mitä tahtia se ilmestyy! Tuntuu siltä, että joka toinen päivä tulee uusi numero.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12