Kukaan tilannut ulkomaisia mp -lehtiä kotiovelle?
netistä katselin että ainakin UK:sta tilatut lehdet maksavat aikas paljon...
PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
Jenkkilehdet ovat mielestäni ihan edullisia.
Sport Rider on 52 taalaa 16 numeroa (2 vuotta) eli 2,60 euroa per numero.
Cycle World on 21 taalaa 12 numeroa (1 vuosi) eli 1,40 euroa per numero.
SR on enemmän kyykkylehti, ja paremmat testit.
CW on yleislehti, ja aika ylimalkaiset testit. Tilaan sitä, koska se on niin halpa.
Muista lehdistä en tiedä, ilmeisesti Motorcyclist olisi kanssa ihan ok yleislehti.
Edit: jos joku kummallinen otus haluaisi tilata Cycle Worldin digilehtenä, niin silloin se olisi jo käytännön ilmainen: 13,50 taalaa 24 numeroa eli 0,45 euroa per numero. Toi on jo tosi halpa!
Edit2: sentit euroiksi
Edit3: sorry, CW:n hinta onkin 21 taalaa - ei 18
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Kiitokset Korikselle! Tilaus taitaa lähteä Sport Riderista.(Koris @ Loka. 24 2006,11:59) kirjoitti
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
mulle tulee motorcyclist (oli kerran joku tarjous, 1 vuosi US$20)(Koris @ Loka. 24 2006,11:59) kirjoitti
Ei ole kyllä kummoinen lehti. kaikki koeajot, testit yms. löytyy netistä ja kotimaisista lehdistä, pari kolumnia siellä on joita viitsii lukea ja loput sitten denniskirk - icon - etc mainoksia. ei mitään ihmeellistä, mutta ei kalliskaan..
/edit kannattaa sitten huomioida hinnat US vs. International, saattaa hinta pompsahtaa..
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Jos alkuperäinen kysyjä kysyy mp-lehtiä "kotiovelle", niin lienee järkevintä rajoittua Suomeen omaan postiluukkuun tilattujen lehtien hintoihin?(vtwin @ Loka. 24 2006,13:43) kirjoitti
Jenkeissä noi nyt on tietty huomattavasti halvempia...
- - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - -
Suosittelen Britti-Bikeä. Monipuolinen, mutta kuitenkin hieman sporttis-orientoitunut (sporttipyörät myyvät muutenkin suhteessa hyvin englannissa, customit vähänlaisesti). Sopivan asiallinen verrattuna muihin brittijulkaisuihin, kuten Fast Bikes, tai Performance Bikes. Tulee mulle jo kolmatta vuotta ja tyytyväinen olen ollut. Luettavaa on n. 5 kertaa enemmän kuin suomi-bikessä, joka onkin joutava käännösläystäke ilman mitään todellista asiaa. Voi tilata vaikka tätä kautta...
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
7,28 euroa per numero. Ei ihan halvimmasta päästä.(wekkuli @ Loka. 24 2006,13:50) kirjoitti
![]()
- - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - -
Siis mistä tilasit lehdet ja onko ne tosiaan kotiintoimitettuna tohon hintaan?(Koris @ Loka. 24 2006,11:59) kirjoitti
PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
Noista jenkkilehtitilauksista vielä: niissä on sellainen kiusallinen piirre, että tilauksen uusiminen on yleensä aina kalliimpaa kuin uuden tilauksen tekeminen.
Eli taloudellinen optimoija tekee aina tilausjakson päätyttyä uuden tilauksen (eikä siis jatka vanhaa), mutta kun uuden tilauksen alkamisaika voi heitellä 4 - 8 viikon välillä (ja välillä ei ala ollenkaan, ennen kuin ottaa yhteyden asiakaspalveluun), niin uuden tilauksen ajoittaminen on hankalahkoa: pelatako varman päälle (ja missata numero tai pari) vai tilatako ajoissa (ja saada tuplanumeroita).
Sitten kun lehti alkaa kopista luukusta, niin sen jälkeen se tulee varmasti.
- - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - -
No lehdet yleensä olen tilannut lehdiltä ja kyllä ne on tohon hintaan. Digilehti ei tietenkään "tule kotiin".(Jalase @ Loka. 24 2006,14:10) kirjoitti
- - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - -
Sport Rider lehden voi tilata Sport Riderin nettisivulta:
LINKKI_Sport_Rider
Cycle World lehden voi tilata Cycle Worldin nettisivulta:
LINKKI_Cycle_World
- - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - -
Jos olet yhtään "Touring-Keke", saksalainen Tourenfahrer aika hyvä hankinta, samoin myös saksalainen ReiseMotorrad.Hyviä matkajuttuja, ja matkavaruste vertailuja.
Tilasin juuri britti-biken vuodeksi, hintaahan on mutta on hyvä lehti, säästyy ainakin etsimisen vaiva.
Do you have premonitions of déjà vu?
bestmagazines
tuolta voi tilailla
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
So? Jos olet noita nähnyt ja lukenut oikeesti, niin olet varmaan huomannut, että jenkkilehdet on vihkoja verrattuna tohon brittibikeen. Suomibike on halvempi, mutta luettavan määrään suhteutettuna brittibike on halvempi. Ja jos yhtälöön otetaan mukaan laatu, niin ei voi edes verrata kun toisella se on lähellä nollaa...(Koris @ Loka. 24 2006,13:55) kirjoitti
Kannattaa jostain hyvin varustetusta kirjakaupasta käydä noita irtonumeroita kattelemassa. Ite olen ollut tyytyväinen brittibikeen, on hintansa väärti.
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Mulle tulee enkklantilainen Backstreet Heroes. Erinomaisen viihdyttävä läpyskä eikä vain orientoitunut Harrikoihin vaan löytyy niin japsi- kuin eurokyhäelmiäkin. Suurin osa lehden laitteista ennemminkin ajoon rakennettuja kuin näyttelyyn. Suosittelen! Hintaa en tosin tiiä kun sain tuon vuosikerran joululahjaksi... Toivottavasti Pukki tilaa sen mulle ensikin vuodeksi.![]()
![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Mulle tulee ruotsalainen MCM. Katoin parhaimmaks tilata, kun melko suuri osa numeroista tuli kuitenkin ostettua kiskalta.
Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
So? No sitä so, kun ketjun aloittaja valitteli brittilehtien maksavan aika paljon.(wekkuli @ Loka. 24 2006,15:39) kirjoitti
Varmaankin on hyvä lehti, ja varmaankin on hintansa väärti, mutten kuitenkaan väittäisi mitenkään erityisen halvaksi tuohon hintaan.
Tosin "hyvää kohtuuhintaan" on varmasti aina parempi diili kuin "huonoa halvalla".
Ja ihan hyvä laittaa tähän ketjuun laajalti vaihtoehtoja ja ehdotuksia, niin on iloa muillekin kuin vain alkuperäiselle aloittajalle.
![]()
- - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - -
Performance Bikes.Tietysti siellä on vähän häröilyä mukana mutta niin mielestäni saakin olla. 8,70 (?) irtsarina, maksaa enemmän/numero Suomesta tilattuna (??), mutta suoraan Briteistä tilaten 5,95/numero tjsp.
Tuo cycleworld olisi välistä ihan mielenkiintoisen näköinen vaihtoehto.
Mites tuon tilaus on toiminut tuleeko numerot miten pahasti myöhässä tänne Suomeen. Tuolla tilaus sivulla oli tarjous 12numeroo 10$ + 8$ ja 3$ ei USA tiaajille. Tuleeko tuo 3$ joka numeroa kohti vai onko koko vuosi yhteensä 21$?
Olisi meinaan melko edullista jos 21$/ 12 numeroo.
Mites tilaus tuonne, ihan Visallako on pelannut?
<br /><br type="_moz" />
Ei mitään hajua. SR saattaa tulla siten, että esim. heinäkuussa tulee syyskuun numero, CW on vähän maltillisempi, esim. nyt lokakuun lopussa tullee joulukuun numero.(Äksjiiärrä @ Loka. 24 2006,19:05) kirjoitti
Toi 3 taalaa on per tilaus, ei siis per lehti. Varmistuksen siitä saat tilaushetkellä. Kiitos muuten tuon kolmen taalan huomioimisesta, olin missannut sen.(Äksjiiärrä @ Loka. 24 2006,19:05) kirjoitti
Visalla.(Äksjiiärrä @ Loka. 24 2006,19:05) kirjoitti
Lehti ei välttämättä ala tulemaan, ennen kuin on ottanut yhteyden asiakaspalveluun (kannattaa siis itselle printata tilaustiedot ylös), mutta sitten kun eka numero tulee, homma toimii. Odotusaika ekalle numerolle voi olla jopa 8 viikkoa, eli kannattaa lukea lehden ohjeet, ennen kuin meilaa asiakaspalveluun.
- - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - -
(Koris @ Loka. 24 2006,19:44) kirjoitti
tulee siis melkein vuoden myöhässä.
Täytyneen vielä tuumata, mutta olishan tuo kiva joululahja itselle.
<br /><br type="_moz" />
Heh heh.(Äksjiiärrä @ Loka. 24 2006,20:07) kirjoitti
![]()
![]()
Mulla on tossa vieressä muutama viikko sitten luukusta kolahtanut joulukuun 2006 Sport Rider...
Syy miksi sanoin, ettei mulla ole hajuakaan siitä, kuinka vanhoina ne tänne Suomeen tulee, on siis se, etten tiedä milloin ne tulee Jenkeissä myyntiin. Jos lokakuun alussa mulle tuli joulukuun 2006 numero, niin luulisin sen ilmestyneen syyskuussa lehtipisteisiin USAssa, mutta asiaa en siis tiedä...
Vähän OT: vuoden 2006 helmikuussa Cadillacilta tuli myyntiin muutama vuoden 2007 malli...
- - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - -
Omat ulkomaalaiset suosikkilehdet ovat seuraavat: Fast Bikes, Performance Bike, Two Wheels Only, ja britti Bike. Kannattaa unohtaa pohjoismainen yhteishyvä lehti nimeltä bike kun puhutaan Brittien Bikestä. Vähän sama ku vertais ilmaisjakelulehteä hesariin....
Kalliitahan nuo lehdet on, mut ei tää olekkaan halpa harrastus tämä moottoripyöräily..Noita yllämainittuja lehtiä saa ihan lehtipisteestä ostettua, tilaamisesta ei ole hajuakaan.
Transworld motocross ja Dirt Rider on crossilehtien ykkösiä![]()
Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Britti-bike tullut mullekin jo muutaman vuoden. Erittäin hauskaa luettavaa ja juttuja laidasta laitaan. Itseäni mielyttää erityisesti tyylikkäät ja värikkäät matkakertomukset. Lehden mukana tulee toisinaan tarjouksia, joilla seuraavan vuoden saa vähän halvemmalla. Hyvää vastinetta rahalle.
Näitäpä tulee itsekin lueskeltua... Erinomaisia lehtiä. Varsinkin noi britit kun on hieman kieli poskella kirjotettuja(suzukai @ Loka. 24 2006,20:47) kirjoitti
Pain is just weakness leaving the body
Minäkin komppaan. Ainakin rautakirjan pisteisiin noita saa tilattua. Maksavat toki, mutta laatu on aikas jees. Yks ärkkäri jopa tilas mulle Fast Bikes'in ja soittaa aina kun uusi nro on noudettavissa!(mekanik @ Loka. 24 2006,21:21) kirjoitti
![]()
Itelle tullu vuoden ajan Two Wheels Only. On kyllä hyvä lehti. Hinta tais olla netistä tilattuna jossain viidenkympin paikkeilla.. en muista varmasti ku lahjaksi tilauksen sain.
There shall in that time be rumors of things going astray, and there shall be a great confusion as to where things really are, and nobody will really know where lieth those little things with the sort of raffia-work base, that has an attachment.
At that time, a friend shall lose his friend's hammer, and the young shall not know where lieth the things possessed by their fathers that their fathers put there only just the night before, about eight o'clock.
Joo tätäpä minä jo vähän ajattelin, kun tietää ameriikkalaisen ajankäsityksen. Joulumyynnitkin alkavat jo viimeistään elokuussa.(Koris @ Loka. 24 2006,20:32) kirjoitti
<br /><br type="_moz" />