Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 86:sta
  1. #31
    Itse myös hondan omistaneena pidän tuota kawan 12r parhaana "luokkaansa" tänä päivänä,älyttömän hyvän näköinen,jos perälaukku ja tankkilaukku riittää ja on suhtkot lyhyt emäntä takana niin reissaaminen sujuu hienosti..ja on edelleen tehokkain pyörä putkiviritteisenä. Ja alavääntöäkin riittää. Mutta ei Honda olisi ollut myydyin pyörä monenna vuotena peräkkäin jos huono olisi joten onnea valinnallesi.
  2. #32
    (poistettu tili)
    Lainaa (pena1 @ Loka. 24 2006,12:25) kirjoitti
    Eikä siihen luokkaan paljon muita kuulukkaan
    Onpas hyvin perusteltu mielipide XX:stä.

    XX:llä ajellaan nyt, siinä on omat hyvät puolensa joista vähäisin ei ole hinta. En näe mitään järkee maksaa Zetorista 5 000e enemmän, mulle se ei ole sen arvoista, vielä rumemmasta moposta. K1200S:stä vois harkita.
  3. #33
    Lainaa (pena1 @ Loka. 24 2006,17:24) kirjoitti
    Alakierrosten rajoitinkaan ei haittaa kun pitää kierrokset yli 4000. Ja saahan zetoriin G-packiä ja TRE:tä jos siltä tuntuu.
    taineet vahingossa laittaa tuohon zetopriin 600cc koneen, kun noin pitää vinguttaa kyllä se ison koneen suola on juuri alaväännössä, xx:llä ei tarvitse kun laskea pintakaasulla kytkin irti ja voiman tuntee, kuten myös busassa, jotka ovat kumpikin alle tuon 1400cc. kuullostaa aika "hassulta" että 1400 kuutioiseen koneeseen pitää ostaa viripalikoita jotta alavääntö paranisi, puhutaan kuitenkin ISOSTA koneesta




    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  4. #34
    Eikä se tolla noin 4000 rpm liikkunu mihinkään...yli 6000 rpm alko vasta tapahtuu ja sit oli kyyti aika kylmää.

    Kuitenkin kaupungissa, mutkateillä, jopa Alppien serpoissa on se 2500-6000 rpm kaikkein käyttökelpoisin kierrosalue. Joten se siitä.
  5. #35
    Lainaa (666F @ Loka. 25 2006,08:05) kirjoitti
    Lainaa (pena1 @ Loka. 24 2006,17:24) kirjoitti
    Alakierrosten rajoitinkaan ei haittaa kun pitää kierrokset yli 4000. Ja saahan zetoriin G-packiä ja TRE:tä jos siltä tuntuu.
    taineet vahingossa laittaa tuohon zetopriin 600cc koneen, kun noin pitää vinguttaa kyllä se ison koneen suola on juuri alaväännössä, xx:llä ei tarvitse kun laskea pintakaasulla kytkin irti ja voiman tuntee, kuten myös busassa, jotka ovat kumpikin alle tuon 1400cc. kuullostaa aika "hassulta" että 1400 kuutioiseen koneeseen pitää ostaa viripalikoita jotta alavääntö paranisi, puhutaan kuitenkin ISOSTA koneesta *
    Rehellisyyden nimissä pitää sanoa, että varsinkin näissä uusissa böödeissä, alkaen -04, on kanssa ton alaväännön kanssa ongelmia. Ne käy päästörajojen takia niin laihalla, että meno alkaa vasta 5000 rpm jälkeen, 3-4 krpm nykii aika pirustikin välillä. Ja ainoa, millä maahantuojakin noita "korjaa", on voimakomentaja. Eli heti pitää laittaa uuteen pyörään 500 euron palikka, että se toimii niinkuin olettaisi uuden pyörän toimivan.

    Toista se on mun vanhalla kaasarimallilla, onhan tuohonkin tosin tullut putkea ja dynoa laitettua.
  6. #36
    (poistettu tili)
    Lainaa (Pahus @ Loka. 25 2006,09:34) kirjoitti
    Rehellisyyden nimissä pitää sanoa, että varsinkin näissä uusissa böödeissä, alkaen -04, on kanssa ton alaväännön kanssa ongelmia. Ne käy päästörajojen takia niin laihalla, että meno alkaa vasta 5000 rpm jälkeen, 3-4 krpm nykii aika pirustikin välillä. Ja ainoa, millä maahantuojakin noita "korjaa", on voimakomentaja. Eli heti pitää laittaa uuteen pyörään 500 euron palikka, että se toimii niinkuin olettaisi uuden pyörän toimivan.
    Nyt pitää paljastaa tyhmyytensä ja kysyä viisaammiltaan, auttaako pelkkä PC:n laitto vai pitääkö vaihtaa pöntöt myös?

    Lisävääntö vois olla jees, mökää en niinkään kaipaa.

  7. #37
    Lainaa (R2-D2 @ Loka. 25 2006,09:44) kirjoitti
    Lainaa (Pahus @ Loka. 25 2006,09:34) kirjoitti
    Rehellisyyden nimissä pitää sanoa, että varsinkin näissä uusissa böödeissä, alkaen -04, on kanssa ton alaväännön kanssa ongelmia. Ne käy päästörajojen takia niin laihalla, että meno alkaa vasta 5000 rpm jälkeen, 3-4 krpm nykii aika pirustikin välillä. Ja ainoa, millä maahantuojakin noita "korjaa", on voimakomentaja. Eli heti pitää laittaa uuteen pyörään 500 euron palikka, että se toimii niinkuin olettaisi uuden pyörän toimivan.
    Nyt pitää paljastaa tyhmyytensä ja kysyä viisaammiltaan, auttaako pelkkä PC:n laitto vai pitääkö vaihtaa pöntöt myös?

    Lisävääntö vois olla jees, mökää en niinkään kaipaa.

    Busassa ainakin ovat säätäneet omaa boxia ja on auttanut.

    Itsellä putkiviritteinen ja siihen lyötiin vanhan pyörän kartalla oleva PC kiinni. Ei toi "pahasti rykiny", kun kävin koeajolla... Säädettävä se silti on.

    Niin vastauskin... Jokainenhan laittaa sellaiset palikat pyörään kuin tykkää... PC on säädettävä penkissä siis dynotettava. Säätö maksanee jotain muistaakseni 250-300 Eskoa. Ja tehtävä pyörä kohtaisesti.

    Muokataas vielä kerran Noissa putkissakin on eroa... Edellisen pyörän putki oli kiva "meteliä tyhjästä" mallia. Nykyinen kuullostaa "pehmeältä vakiolta"



    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  8. #38
    Lainaa (Pahus @ Loka. 25 2006,09:34) kirjoitti
    Lainaa (666F @ Loka. 25 2006,08:05) kirjoitti
    Lainaa (pena1 @ Loka. 24 2006,17:24) kirjoitti
    Alakierrosten rajoitinkaan ei haittaa kun pitää kierrokset yli 4000. Ja saahan zetoriin G-packiä ja TRE:tä jos siltä tuntuu.
    taineet vahingossa laittaa tuohon zetopriin 600cc koneen, kun noin pitää vinguttaa kyllä se ison koneen suola on juuri alaväännössä, xx:llä ei tarvitse kun laskea pintakaasulla kytkin irti ja voiman tuntee, kuten myös busassa, jotka ovat kumpikin alle tuon 1400cc. kuullostaa aika "hassulta" että 1400 kuutioiseen koneeseen pitää ostaa viripalikoita jotta alavääntö paranisi, puhutaan kuitenkin ISOSTA koneesta
    Rehellisyyden nimissä pitää sanoa, että varsinkin näissä uusissa böödeissä, alkaen -04, on kanssa ton alaväännön kanssa ongelmia. Ne käy päästörajojen takia niin laihalla, että meno alkaa vasta 5000 rpm jälkeen, 3-4 krpm nykii aika pirustikin välillä. Ja ainoa, millä maahantuojakin noita "korjaa", on voimakomentaja. Eli heti pitää laittaa uuteen pyörään 500 euron palikka, että se toimii niinkuin olettaisi uuden pyörän toimivan.

    Toista se on mun vanhalla kaasarimallilla, onhan tuohonkin tosin tullut putkea ja dynoa laitettua.
    Pitää paikkansa, kumpaakin xx:ää olen ajanut kuten myös zzr:ää. ittellä -97 kaasari böördi eikä väännössä ole valittamista

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  9. #39
    Mun pointti on se, että ainakin minä ostan isolla koneella olevan prätkän siitäkin syystä erityisesti että koneessa on reilusti alavoimaa ja keskialueella.

    Zetoriin tehty kastraatio on vienyt siitä sen miksi minä sen ostaisin. Pitäisi antaa kuskin päättää kuinka paljon voimaa kaasun käännöllä haluaa käyttöönsä. Eipähän kaikki kädettömät niitä pitäisi käsissään...

    Jos Suomessa vaan ajellaan moisella pyörällä, siihen ajoon löytyy paljon paremminkin sopivia pelejä, mukavammalla ajoasennolla ja vähäisemmillä huipputehoilla mutta paremmalla alaväännöllä(kuulostaako customilta... ), ei kai kukaan väitä että on ostanut Zetorin siksi kun sillä on kiva vetää Helsingin ja Tampereen välistä motaria 200-300kmh mittarissa...jatkuvaan ajokauden aikana.

    Zetorin kotikenttä on Euroopan autobaana-verkosto.
  10. #40
    Lainaa (Ninja9r @ Loka. 23 2006,23:00) kirjoitti
    Katotaan kuka tarjoon lähelle 14 tonttu eskoo ja sit laukku satsi mieluusti saman hintaan
    edit: aa>uuks
    "Foco motus" näyttäisi myyvän xx:ää 14500€ myös, se viitsiikö tuolta mitään ostaa on taas eri juttu.

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  11. #41
    Niinpä, virallisen zydemin puoleltaa saa varmaankin samoihin hintoihin, eikä takuun kanssa tarvi ihmetellä. Ja onhan siellä vielä se Brandtin 4-vuoden specialitakuu.
  12. #42
    Lainaa (Gari @ Loka. 25 2006,11:40) kirjoitti
    Niinpä, virallisen zydemin puoleltaa saa varmaankin samoihin hintoihin, eikä takuun kanssa tarvi ihmetellä. Ja onhan siellä vielä se Brandtin 4-vuoden specialitakuu.
    Toisaalta kun oon miettinyt että hankkisko uutta alle nyt vai vasta sitten keväällä, niin huomasin XX lähtöhinnan tippunneen 15990 ekiin. Mikäli eivät tuota OVH hintaa nosta ensivuodelle niin eiköhän -07 mallikin irtoa ilman vaihdokkia siihen alle 15keur hintaan?

    Joten taidanpa odotella sinne tammikuuhun..





    //CBF600SA -11
  13. #43
    Juu kevääseen mennessä munki ois tarkoitus XX talliin saada... eih oo viel kiirusta, saakeli ku oli liukasta kotilolla kun töist tulin huh huh.. oli kivaa
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

    Siis mää vai
  14. #44
    Lainaa (Ninja9r @ Loka. 25 2006,20:55) kirjoitti
    Juu kevääseen mennessä munki ois tarkoitus XX talliin saada... eih oo viel kiirusta, saakeli ku oli liukasta kotilolla kun töist tulin huh huh.. oli kivaa
    ja sitte veteliin.....no,oliko lunta jo siellä päin
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  15. #45
    Lainaa (betonki @ Loka. 25 2006,22:09) kirjoitti
    ja sitte veteliin.....no,oliko lunta jo siellä päin
    Juuh ja kauas ulkomail, taikka sil ehdolla et kerkii tulla täydet lomat ens kesäks Oli muutes luntaki jo viikonloppuna nyt sulannu > tiet jääs hitto ku ois omega viel
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

    Siis mää vai
  16. #46
    Kävin eilen Lauttasaaren BikeWorldissä, siellä seisoo vielä viisi tai kuusi uutta böödiä ja niillä on muuttomyynnit menossa. Kannattaa siis kysyä sieltä ihan sitä viimosta hintaa...
  17. #47
    Jeps tänään alko sateleen tarjouksia ja suurimmalla osalla "siis melkeen" kaikilla oli -06 myyty loppuun eli siis taitaa olla turha toivo havitella -06 ylivuotista talliin. Nooh katotaan mitkä tarjoukset on -07 mallista. Niin ja värillähän ei ole väliä kunhan se vaan on musta
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

    Siis mää vai
  18. #48
    BW Vantaa 8 kpl uusia rivissä, molempia värejä, poimi omasi jos olet ostamassa.
  19. #49
    Lainaa (Ninja9r @ Loka. 27 2006,21:51) kirjoitti
    Jeps tänään alko sateleen tarjouksia ja suurimmalla osalla "siis melkeen" kaikilla oli -06 myyty loppuun eli siis taitaa olla turha toivo havitella -06 ylivuotista talliin. Nooh katotaan mitkä tarjoukset on -07 mallista. Niin ja värillähän ei ole väliä kunhan se vaan on musta
    soitteles takatalolle saloon....mun mielestä siellä on viel
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  20. #50
    Jos on ostamassa ja on fyrkkaa/luottoa, peli löytyy. Joten renkaanpotkijat...
  21. #51
    Kyl se -07 kallistuu pakostakin ja Seinäjoelta paras tarjous tähän mennes. Muut ei oo lähelläkään ku oikeen tinkasin laukkusarjalla Ma tekeen oikeen paikanpäälle kauppoja. Toivottavasti toi 10 eemeli säilyy siihen asti, toiset tuparit tulos
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

    Siis mää vai
  22. #52
    Lainaa (Gari @ Loka. 24 2006,09:31) kirjoitti
    Bull shittiä, kolmas XX menossa, matka jatkuu. Jos tykkäät ajaa kovaa euroopan motareilla, meuhkata vuoristoteillä Alpeilla, nautiskella kohtuullisilla vauhdeilla mutkateitä, pakata 3 laukkua täyteen ja emäntä taakse ja sit lomamatkalle,kaikkiin XX sopii mainiosti.

    Se ei ole yhden asian pyörä. Kaikkiin näihin osa-alueisiin löytyy erikseen parempi peli jokaiseen varmasti, mutta XX:llä hoitaa nää kaikki ihan tyylikkäästi. On järkevän hintanen peli ja helppo lisää virittää jos haluaa hiukan lisää poweria.

    27 vuotta prätkiä ajaneena voin sanoa että ei ole tullut vastaan vakio-prätkää johon ei kyllästy. Siksi kai niitä modifioidaan mieleiseksi ja rakennellaan enemmän tai vähemmän. XX on tänä päivänä yksi niitä harvoja "järkipyöriä", eli hyvä yleispeli jonka voi ostaa virallisen maahantuontijärjestelmän kautta kattavalla ja toimivalla takuusysteemillä(4 vuotta)erittäin kohtuulliseen hintaan johon ns. suoratuojatkaan eivät kunnolla pysty vastaamaan.

    Ja toimii kuin kello. Itse kokisin tylsäksi ajaa kyykyllä vain Suomessa, käydä radalla, ja aina yrittää ajaa rajoitusten mukaan koko ajan korttia uhmaten... Ei kyykyt ole tehty Suomen rajoitusten mukaan ajettaviksi, kuten ei XX:kään. Kyykky on vaan saatanan paljon epämukavampi vielä siihen.
  23. #53
    Lainaa (R2-D2 @ Loka. 25 2006,07:51) kirjoitti
    Lainaa (pena1 @ Loka. 24 2006,12:25) kirjoitti
    Eikä siihen luokkaan paljon muita kuulukkaan
    Onpas hyvin perusteltu mielipide XX:stä.

    XX:llä ajellaan nyt, siinä on omat hyvät puolensa joista vähäisin ei ole hinta. En näe mitään järkee maksaa Zetorista 5 000e enemmän, mulle se ei ole sen arvoista, vielä rumemmasta moposta. K1200S:stä vois harkita.
    Veit sanat suustani, Zetori-XX -keskustelu on täysin järjetön. K1200S olisi minullakin se toinen vaihtoehto XX:n lisäksi, ja joskus kun rikastun saatan sellaisen talliin hetkeksi hankkiakin.
    CBR 1100 XX
  24. #54
    Nyt on kaupat tehty ja ennakkomaksut maksettu Kiitos MotoSeinäjoen Markolle
    Tulis jo se kesä
    edit: siis musta -07 lintunen



    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

    Siis mää vai
  25. #55
    Lainaa (Ninja9r @ Marras. 06 2006,14:16) kirjoitti
    Nyt on kaupat tehty ja ennakkomaksut maksettu Kiitos MotoSeinäjoen Markolle
    Tulis jo se kesä
    edit: siis musta -07 lintunen
    Paljonko sille tuli hintaa?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  26. #56
    XX + 3 x givin laukut ja vilkullinen teline asennettuna yht 14850 juuroa
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

    Siis mää vai
  27. #57
    Lainaa (Ninja9r @ Marras. 06 2006,14:51) kirjoitti
    XX + 3 x givin laukut ja vilkullinen teline asennettuna yht 14850 juuroa
    No eipä voi kuin onnitella hyvästä kaupasta!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  28. #58
    tack tack
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

    Siis mää vai
  29. #59
    (poistettu tili)
    Lainaa (Ninja9r @ Marras. 06 2006,14:51) kirjoitti
    XX + 3 x givin laukut ja vilkullinen teline asennettuna yht 14850 juuroa
    Sehän oli melkein ilmainen, onnea uudelle mopolle!

    Ei muuta kuin nickiä muuttamaan.
  30.  
  31. #60
    Lainaa (Ninja9r @ Marras. 06 2006,14:51) kirjoitti
    XX + 3 x givin laukut ja vilkullinen teline asennettuna yht 14850 juuroa
    Tän rinnalla BikeWorldin "tarjous" 14900e -06 mallista ei tunnu ees miltään tarjoukselta *

    Onnittelut hyvästä dealista *



    //CBF600SA -11
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen