Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 86:sta
    Elikkä nyt ois seuraava mopo valittu ja se on XX Elikkä tavoite löytää talven/kevään aikana ylivuotinen musta XX böördi talliin. Siis heti infoo tänne jos jostain ois saatavilla -06 ylivuotisena. Näin se vaan menee et merkit vaihtuu ja reissut paranee/pitenee, vai onko näin Honta leiri siis kutsuu jos ei mitään epämääräistä ilmene
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

Siis mää vai
    Et sitten 12r halunnut ?
    Moto Seinäjoella oli 3 kpl myymättä, tosin aikaa jo yli kuukausi kun kävin. Hinta 14.600e
    Just "nyt" ei bikeä...
    Bombay kerkis eka .... miten päädyit xx:ään ?
    Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
    zx-12r 02
    Kilsoja tulee joka päivä reilu sata ku ajelee töihin/takas..Ja XX ehkä hiukan taloudellisempi > tiedän riippuu kahvan asennosta ja se on aina hiukan auki .. Ja suunnitteilla pari euroopan turneeta ja XX saa helposti 3 laukun systeemin kii.. Ja muuteski tulee varmaan ens kesänä reissattua paljon. Mut nyt näin on närhen munat.. Ehkä joskus 12r onhan se kyl komeempi pakko myöntää oikeen nami
    edit:töihin ja takas

Siis mää vai
    BW Vantaa, rivissä 6-8 XX vm-06 uusia. Molempia värejä.
    Lainaa (Gari @ Loka. 23 2006,21:54) kirjoitti
    BW Vantaa, rivissä 6-8 XX vm-06 uusia. Molempia värejä.
    Juu ja hinta karvan alle 15 k€
    Katotaan kuka tarjoon lähelle 14 tonttu eskoo ja sit laukku satsi mieluusti saman hintaan
    edit: aa>uuks

Siis mää vai
    Onhan se xx kyllä aika paljon enemmän touring kun 12r joka on minusta ainakin sportti vielä.
    Mutta ulkonäöstä ollaan selkeesti samaan mieltä
    Kyllähän xx on varma pyörä joilla on ajettu kauheesti ja osiakin löytyy jos on tarvetta ja varmasti parempi euroopan turneelle ja yleensäkkin pitkille matkoille. Mutta on 12 ssa vaan enemmän luonnetta ja sporttisuutta jonka vuoksi ite sen valitsin.
    Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
    zx-12r 02
    Lainaa (Ninja9r @ Loka. 23 2006,23:00) kirjoitti
    Katotaan kuka tarjoon lähelle 14 tonttu eskoo ja sit laukku satsi mieluusti saman hintaan *
    edit: uu>>aaks
    Kerro mullekin jos joku tuohon hintaan myy
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 23 2006,23:02) kirjoitti
    Kerro mullekin jos joku tuohon hintaan myy
    Ostetaas yhes niin saarahan halavalla nääs

Siis mää vai
    Lainaa (Ninja9r @ Loka. 23 2006,23:05) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 23 2006,23:02) kirjoitti
    Kerro mullekin jos joku tuohon hintaan myy *
    Ostetaas yhes niin saarahan halavalla nääs
    Ok, jos tuohon hintaan löytyy niin mulle kans yks musta.
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 23 2006,23:08) kirjoitti
    Eli kysynkö suoralla kaupalla 2 kpl mustaa XX böördiä ku alan kyseleen oikeen tosissaan?

Siis mää vai
    Sit lyöt siihen Yoshin full-zydemin 4-2-1, PC:n ja vapaavirtausfilsun ja eikun penkkiin... Hyvä kartta kehiin ja kyllä kerkee sen mitä kohtuudella tarvii, ja muuttuu paljon mielekkäämmäksi ajaa...
    Lainaa (Ninja9r @ Loka. 23 2006,23:18) kirjoitti
    Eli kysynkö suoralla kaupalla 2 kpl mustaa XX böördiä ku alan kyseleen oikeen tosissaan? *
    Jep. Sen verran oon kysellyt että haaveilemaasi hintaan sitä ei taida saada. Mut jos saa niin ostan kyllä.
    Joku 14500 e aika kova netto jo. Ei tuossa hinnassa enää katetta kovin leveesti ole. Omillaan eivät myy koska sama peli myynnissä 2007.Ja laukkusetin jos saa alle 600 e telineellä kandee osta heti pois kuleksimasta.

XX maksaa Itävallassa 13800 e ja Saksassa 12800 e. Siis aika euro-hinta jo meilläkin.
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 23 2006,23:25) kirjoitti
    Jep. Sen verran oon kysellyt että haaveilemaasi hintaan sitä ei taida saada. Mut jos saa niin ostan kyllä.
    Juuh katotaas ja mietitään... Mä ostan sielt mist halvalla saa ton linnun, on meinaan just mun tarpeisiin sopiva

Siis mää vai
    Eli kysynkö suoralla kaupalla 2 kpl mustaa XX böördiä ku alan kyseleen oikeen tosissaan? *
    Miksi just xx?!!
    -Heikki-
    FXDB -07
    Lainaa (heo @ Loka. 24 2006,00:16) kirjoitti
    Miksi just xx?!!
    Lue alusta asti nääs vai kuin

Siis mää vai
    ei siinä oo kehumista....tasanen joka suhteessa..ajelin 30 tonnia -04 mallilla ja tylsäksi kävi....12r on hiukan haastavampi ajella...mut kuka tykkää mistäkin...vuoden jaksat sillä ajaa, ehkä..
    KÄRPÄT KIITTÄÄ....
    Bull shittiä, kolmas XX menossa, matka jatkuu. Jos tykkäät ajaa kovaa euroopan motareilla, meuhkata vuoristoteillä Alpeilla, nautiskella kohtuullisilla vauhdeilla mutkateitä, pakata 3 laukkua täyteen ja emäntä taakse ja sit lomamatkalle,kaikkiin XX sopii mainiosti.

Se ei ole yhden asian pyörä. Kaikkiin näihin osa-alueisiin löytyy erikseen parempi peli jokaiseen varmasti, mutta XX:llä hoitaa nää kaikki ihan tyylikkäästi. On järkevän hintanen peli ja helppo lisää virittää jos haluaa hiukan lisää poweria.

27 vuotta prätkiä ajaneena voin sanoa että ei ole tullut vastaan vakio-prätkää johon ei kyllästy. Siksi kai niitä modifioidaan mieleiseksi ja rakennellaan enemmän tai vähemmän. XX on tänä päivänä yksi niitä harvoja "järkipyöriä", eli hyvä yleispeli jonka voi ostaa virallisen maahantuontijärjestelmän kautta kattavalla ja toimivalla takuusysteemillä(4 vuotta)erittäin kohtuulliseen hintaan johon ns. suoratuojatkaan eivät kunnolla pysty vastaamaan.

Ja toimii kuin kello. Itse kokisin tylsäksi ajaa kyykyllä vain Suomessa, käydä radalla, ja aina yrittää ajaa rajoitusten mukaan koko ajan korttia uhmaten... Ei kyykyt ole tehty Suomen rajoitusten mukaan ajettaviksi, kuten ei XX:kään. Kyykky on vaan saatanan paljon epämukavampi vielä siihen.

Lainaa (Gari @ Loka. 24 2006,09:31) kirjoitti
    Bull shittiä, kolmas XX menossa, matka jatkuu. Jos tykkäät ajaa kovaa euroopan motareilla, meuhkata vuoristoteillä Alpeilla, nautiskella kohtuullisilla vauhdeilla mutkateitä, pakata 3 laukkua täyteen ja emäntä taakse ja sit lomamatkalle,kaikkiin XX sopii mainiosti.

Se ei ole yhden asian pyörä. Kaikkiin näihin osa-alueisiin löytyy erikseen parempi peli jokaiseen varmasti, mutta XX:llä hoitaa nää kaikki ihan tyylikkäästi. On järkevän hintanen peli ja helppo lisää virittää jos haluaa hiukan lisää poweria.

27 vuotta prätkiä ajaneena voin sanoa että ei ole tullut vastaan vakio-prätkää johon ei kyllästy. Siksi kai niitä modifioidaan mieleiseksi ja rakennellaan enemmän tai vähemmän. XX on tänä päivänä yksi niitä harvoja "järkipyöriä", eli hyvä yleispeli jonka voi ostaa virallisen maahantuontijärjestelmän kautta kattavalla ja toimivalla takuusysteemillä(4 vuotta)erittäin kohtuulliseen hintaan johon ns. suoratuojatkaan eivät kunnolla pysty vastaamaan.

Ja toimii kuin kello. Itse kokisin tylsäksi ajaa kyykyllä vain Suomessa, käydä radalla, ja aina yrittää ajaa rajoitusten mukaan koko ajan korttia uhmaten... Ei kyykyt ole tehty Suomen rajoitusten mukaan ajettaviksi, kuten ei XX:kään. Kyykky on vaan saatanan paljon epämukavampi vielä siihen.
    Kesällä ostin 06 bläkkärin ja kyllä tuntuu edessä oleva talvi pitkältä.......Mitään hyvää ei siis odota liian kauaa,tai siis joutuu odottamaan mutta minkäs teet
    kyllä ilman viittäsataa hevosvoimaa toimeen tulee,mutta kyllähän se kitumista on!Kärpät on jalometallia!
    Lainaa (heo @ Loka. 24 2006,00:16) kirjoitti
    Eli kysynkö suoralla kaupalla 2 kpl mustaa XX böördiä ku alan kyseleen oikeen tosissaan?
    Miksi just xx?!!
    Koska se on omassa luokassaan HELVETIN HYVÄ pyörä.

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    Eikä siihen luokkaan paljon muita kuulukkaan

PV 50
    KMX 125
    Z 750
    ZZR 1400
    ZX10RR
    S1000RR
    Lainaa (Gari @ Loka. 23 2006,23:31) kirjoitti
    Joku 14500 e aika kova netto jo. Ei tuossa hinnassa enää katetta kovin leveesti ole. Omillaan eivät myy koska sama peli myynnissä 2007.Ja laukkusetin jos saa alle 600 e telineellä kandee osta heti pois kuleksimasta.

XX maksaa Itävallassa 13800 e ja Saksassa 12800 e. Siis aika euro-hinta jo meilläkin.
    Tuo Saksan hinta on kyllä aivan joku ovh.

Alle 10ke:n noita lähtee kevyesti uusia -06:ia Saksassa. No, tämähän nyt ei liittynyt mitenkään asiaan... vain tarkennus...
    Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 ...(10v. taukoa)... Suzuki GSX 1300 Hayabusa...(14v. taukoa)... Honda CRF 1100 Adventure Sports - Honda GL 1800 Goldwing DCT
    Lainaa (mursu @ Loka. 24 2006,13:08) kirjoitti
    Lainaa (Gari @ Loka. 23 2006,23:31) kirjoitti

Tuo Saksan hinta on kyllä aivan joku ovh.

Alle 10ke:n noita lähtee kevyesti uusia -06:ia Saksassa. No, tämähän nyt ei liittynyt mitenkään asiaan... vain tarkennus...
    belgiassa näyttäis olevan 11.600€ KLICK

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    Lainaa (pena1 @ Loka. 24 2006,12:25) kirjoitti
    Eikä siihen luokkaan paljon muita kuulukkaan
    Kerro mulle mihin luokkaan zzr 1400 kuuluu

Lainaus sumekon sivuilta:
    ZZR1400
    Voimakkain moottori, jonka Kawasaki on koskaan valmistanut. Virheetön käsiteltävyys ja erehtymätön Kawasaki-tyyli tekevät uudesta ZZR1400:sta hypermoottoripyörän omaan luokkaansa. Yksityiskohtia myöten suunnitellut tekniset ratkaisut jättävät mieliin hyvältä maistuvan kokemuksen ajaessasi suoralla tiellä, kaarteissa tai mutkaisilla vuoristoreiteillä.

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    Siinähän se luki "aivan omaansa"
    Osittain kylläkin samassa kuin busa, mutta xx ei kyllä kuulu siihen porukkaan ! Itsekin xx:llä ajellut !
    PV 50
    KMX 125
    Z 750
    ZZR 1400
    ZX10RR
    S1000RR
    Koeajoin Zetorin, se oli mulla 6 tuntia. Totesin että ainut missä se olisi ehkä reilusti parempi ainoastaan voiman ja uudemman jousituksen kera on Autobaanat. Koneen tehon rajoittaminen alemmilla kierroksilla tekee siitä vittumaisen ajettavan esim. Alppien serpentiiniteillä(toisin kuin XX joka lähtee serposta kun tykittää vaan) ja mutkateillä.

Omansa yletön kehuminen sokeasti vain siksi että on ostanut sellaisen ei johda mihinkään. Kun lähdetään ajamaan tehoilla mutkateille tai vuoristoon, Zetori ei mene yhtään karkuun XX:ää, ja autobaanallakin pitää olla tosi pelimanni jolla on luonnetta ajaa karkuun, kyllähän Zetori siellä XX:n pesee, mutta siihen tarvii myös ajomiehen joka uskaltaa vetää.
  30.  
    Alpeista en tiedä, mutta kyllä näillä kotimaisilla pätkillä mielestäni zetori on parempi ainakin jos vähän säätää jousitusta. Alakierrosten rajoitinkaan ei haittaa kun pitää kierrokset yli 4000. Ja saahan zetoriin G-packiä ja TRE:tä jos siltä tuntuu.
    En kehu zetoria siksi että olen sattunut sellaisen ostamaan, vaan kerron vain mielipiteeni omien kokemuksien perusteella.
    Jos en pyörästäni pitäisi niin silloinhan olisin vaihtanut sen johonkin toiseen malliin/merkkiin !
    PV 50
    KMX 125
    Z 750
    ZZR 1400
    ZX10RR
    S1000RR
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen