Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Tälläisenä kylmänä lokakuun yönä aloin tossa seuraavaa pyörää kattomaan. Älysin kuinka vaikee on löytää pyörä missä voi yhdistää kyläpyörityksen (lue: sopivaa ajoasento, näyttävä), sopivan määrän tehoa ja kuitenkin täytys viä päästä matkaa päästä taittamaan vaimokkeen kanssa, kuitenkin enempi kyykky kun naku. Kattellin eka tollasia puolikatettuja nakuja ja kyykkyjä (sv, fz ym..) kunnes osu eteen VFR. Kun en oo jostain perverssistä syystä aiemmin kiinnittänyt huomiota pyörään eikä haullakaan tuntunut löytyvän tietoa niin laitoin topikin pystyyn.

    Tarvis siis millanen pyörä on kaupungissa, maantiellä ehkä radalla? Kokemuksia kiitos

    Jos joku haluu vielä pyöriä ehdottaa niin mieluiten 700+ kuutioiset. Hintahaarukka siinä 9-11ke
    Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi
  2. #2
    Kyllä sinuna kokeilisin uutta sprint 1050 triumphia! Helvetin paljon mukavampi kone kuin hondassa. Pistä edes harkintaan
  3. #3
    Mä komppaan vahvasti juaalton'ia. Sprintissä on mahtava kone, etenkin jos tuohon ärsyttävään VTEC'iin vertaa.
  4. #4
    Vtec: on pomminvarma moottori... ja ihan mukava ajella sporttinen(ts.saa niitä vaihteita vekslata) toisaalta takarillalla on tilaa mukavasti emännälle...

    Hauska se on vasta kun ajelee kierrokset kokoajan yli 7000rpm jolloin vtekki on "toiminnassa" mutta jaksaa se alhaisillakin kierroksilla IMO mukavasti...eihän se mikään FJR ole mutta... *

    Nätti pyörä joita ei tuu vastaan kamalan usein.

    Pikku miinuksena on *takajousi(tus) mutta senhän saa vaihdettua jäykempään...Keulan säätö on mukava plussa ja loistavat *bling* ajovalot joilla näkee vaikka Tukholmaan ja takaisin.Itsellä se ajoasento kaipaa jotain säätöä kun tulee niin paljon ranteille normiajossa, ehkä klipareita hieman eteenpäin tjsp... talvi aikaa tutkia / miettiä millä siihen saisi parannusta..vieläkun olisi parituhatta ekeä laittaa *rosteri kokoputkistoon saisi sen KAT:in heivattua niin eitarttis itte laihruttaa......

    Kiitos ja kuulemiin. AMERIIKAKSI JUTTUA. täällä lisää jne::::



    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  5. #5
    Lainaa (Ressa @ Loka. 20 2006,01:13) kirjoitti
    Tälläisenä kylmänä lokakuun yönä aloin tossa seuraavaa pyörää kattomaan. Älysin kuinka vaikee on löytää pyörä missä voi yhdistää kyläpyörityksen (lue: sopivaa ajoasento, näyttävä), sopivan määrän tehoa ja kuitenkin täytys viä päästä matkaa päästä taittamaan vaimokkeen kanssa, kuitenkin enempi kyykky kun naku. Kattellin eka tollasia puolikatettuja nakuja ja kyykkyjä (sv, fz ym..) kunnes osu eteen VFR. Kun en oo jostain perverssistä syystä aiemmin kiinnittänyt huomiota pyörään eikä haullakaan tuntunut löytyvän tietoa niin laitoin topikin pystyyn.

    Tarvis siis millanen pyörä on kaupungissa, maantiellä ehkä radalla? Kokemuksia kiitos

    Jos joku haluu vielä pyöriä ehdottaa niin mieluiten 700+ kuutioiset. Hintahaarukka siinä 9-11ke *
    Ehdottaisin sulle tuota myynnissä olevaa Veturiani. Menis just tuohon kuvaukseen sekä hinnaltaan, että ominaisuuksiltaan.
    Tuolla olen taittanut matkaa yksin ja kaksin, käynyt radalla ja muuta sellaista. Hyvin sopii joka paikkaan.

    VFR:ää en ole koskaan kokeillut, mutta mielestäni tuo VTEC on yksi hienoimmista Hondista muotoilultaan (piti jotain tuosta VFR:stäkin mainita, kun kysyttiin. Hieno pyörä )



    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
  6. #6
    Hyvään pyörään olet kiinnostuksesi kohdistanut !

    'VFR on kautta koko historiansa ollut erittäin hyvä,
    urheilullinen yleispyörä ja tämä VTEC versio on
    tähänastisista ehdottomasti ja paras' - ja lisään
    luotettavin !
    Kysypäs vaikka puoluettomilta MP-huoltoliikkeiltä.

    Jos voit, hanki kirjastossa käsiisi Moto-lehden 09/2001
    ja katso koeajoraportti. Kertoo kaiken.

    Itselläni on takana 36.000 km ja kiistatta
    (edelleen) paras pyörä jolla olen ajellut.
    Tosin olen matkalla lähes poikkeuksetta yksin.

    Ajettu radalla, kaupungissa, koettu Alpit ja Norjan
    mutkatiet. Ja ajo aina yhtä nautinnollista.
    VFR ON helppo pyörä ajaa ja käsitellä

    Pitkille matkoille voisin kuvitella
    haikailevani jotain suurempi tehoista matkapyörää
    - erityisesti jos mukana seuraa 'tarakkaharakka'.

    Mutta minulle VFR on ollut juuri SE pyörä.
    Suosittelen lämpimästi.

    VFR:n ainoa miinus on ollut maahantuojan hinnoittelu.
    En ymmärrä, että Euroopassa VFR on uutena niin paljon
    halvempi kuin kotiSuomessA - ja näinollen myös erittäin
    suosittu.
    Just wonder - mihin perustuu Brandtin hinnoittelu....
  7. #7
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Vanhoista viesteistä pitäisi löytyä juttua.
    1000
  8.  
  9. #8
    Kiitos kommenteista, täytyy varmaan yrittää koeajaa pyörää keväämmällä

    Ja mitä Trumppaan tulee, on pikkasen liikaa mun kukkarolle mutta eihän sitä ikänä tiedä
    Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi