Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
    Moro vaan tasapuolisesti kaikille säädyille!

Heinäkuun lopulla Esko*EE-Speedistä toimitti uuden GSX 1400:sen *

Tää on mun oma pyörä *

Nyt on päristelty ja Suamen maata sotkettu laidasta laitaan. Ei tuleva synkkyys/räntä/vesi/liukkaat/suola harmita kun on tod makialla pelillä painellut tähän mennessä reippaat 7000 kilometriä ja matka jatkuu. . . . . . .

Terveisin * * Jan(ne)
    - GSX 1400 -
    Tahtoo kans onneks olkoon, olen myös ostamassa samanlaista, kunhan vielä pääsen hinnoista yksimielisyyteen.
    Saanko kysyä minkä verran maksoit jos vaikka ostaisin myös EE-Speedistä.
    Morjenst leijona59!
    Tarjoukset oli Nakkilasta,Korpiaholta ja EE-speediltä. Moto-focuksesta en saanut tarjousta edes paikan päältä. Hinta oli EE-speedin listahinta tuo 10 990 ekua. Erkkan tarjous oli seuraava ja sit Nakkila. Hintaeroksi jäi kuitenkin sen verran et sain jälkeen hankittua telineet ja 3xKappan halpislaukut.

Jan(ne)
    - GSX 1400 -
    Loistava valinta, miten sulla muuten toi tankkilaukku on kiinni?
    Suzuki Gs 125 -84
    GSF 600S -97
    GSF 1200S -97
    GSX 1400 -06

Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
    Laukussa on magneetit "helmoissa" ja edestä narulla kiinni. Ei ole tarvinnut tunkea täyspakkausta mukaan joten tähän mennessä jätetty remmit sivuista pois. Takatalolta Salosta muistaakseni noin 65 euroa tarjouksessa. Näytti vielä viikko aikaa olleen hyllyssä.

Jan(ne)
    - GSX 1400 -
    Tervetuloa Suzukistien kerhoon!

Oikeasta paikasta osasit kyl hommata pyöräs. Ite hommasin elokuun alussa Eskolta...

Hyviä (k)ilometrejä vain!
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
    Tervetuloa seuraan pieneen vaikka mopottimet on ISOja.

Onko jäänyt mitään jälkeä tankkiin laukusta??
    Varsinkin Magneettien kohdalle.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
    Kerran on raapaissut tankkia/sydäntä * Oma moka kun en puhdistanut kunnolla laukun pohjaa*

Magneettien ympärillä on vaahtomuovit pehmikkeinä et jos jää hiekkaa tai yms väliin niin naarmuja tulee, muuten ok kunhan muistaa nostaa suoraan ylös päin irti tankista.

Jan(ne)
    - GSX 1400 -
    ilmottaudun kanssa uudeksi suzukistiksi, 2004 600cc gikseri tuli ostettua ajoon tosin saan vasta ens kevääksi mutta ompahan jotain mitä odottaa koko kylmä talvi
    GSX-R600 '04

The further on the edge, the hotter the intensity
    Terve tuloa suzuki leiriin
    kiitokset, uskon että oli hyvä valinta enkä kovin nopeast ainakaan ole suzukileiristä lähtemässä
    GSX-R600 '04

The further on the edge, the hotter the intensity
    Lainaa (kupla69 @ Syys. 05 2006,21:33) kirjoitti
    Morjenst leijona59!
    Tarjoukset oli Nakkilasta,Korpiaholta ja EE-speediltä. Moto-focuksesta en saanut tarjousta edes paikan päältä. Hinta oli EE-speedin listahinta tuo 10 990 ekua. Erkkan tarjous oli seuraava ja sit Nakkila. Hintaeroksi jäi kuitenkin sen verran et sain jälkeen hankittua telineet ja 3xKappan halpislaukut.

Jan(ne)
    Mitkä tellingit sulla on ja millaiset laukut

Ei kuvaa sais

Ensi lumien aikana pitäisi jotain kuljetuskalustoa suunnitella.
    Moro!

Givin telineet ja 3 kpl Kappan 44 (Louis MD44, sama laukku) litraiset monokey-laukut. Louis myy pakettia aika mukavaan hintaan mut oli reissuun lähtö niin lähellä et piti saada nopeasti vehkeet kiinni. Ohessa linkki missä näkyy telineet. Täytyy napata kuva kolmella laukulla jossain vaiheessa ja lisätä kotisivulle. Vilkut joutu siirtämään sivutelineiden poikittaistuen takia.

tällinki
    - GSX 1400 -
    No on ainakin kuljetuskapasiteettia koska näkyy olevan tankkilaukkukin

Mulla oli Banditissa Wingrack kolmenlaukun teline ja Giwin isot laukut
    romua mahtui kyllä hyvin mukaan, mutta totuuden nimissä täytyy todeta ettei ne pyörää ainakaan kaunista

No nyt on aikaa miettiä millaisen setin laittaa, kun tänäsyksynä ei enään tarvitse muuta kuin selkärepun jos sitäkään.
    ei ole kauneudella pilattu nämäkään telineet mut pakko mikä pakko *
    Matkaa tulee sen verran et laukut oli pakko-ostos. Ja toisaalta kun kerran pisti kaikki säästyneet äyrit likoon uuteen pyörään niin miksei sit hiukan/paljon lisää ylitöitä ja kunnon matkavarustus kehiin. Navia puuttuu mut eiköhän se vielä ennen kevättä tule hankittua *

Jan(ne)
    - GSX 1400 -
    SW-Motechin telineet Bandussa. Näppärät käyttää ja kun laukkua ei tarvii, niin juuri mitään ei jää näkyville.
    Lainaa (mäkä @ Loka. 05 2006,13:57) kirjoitti
    SW-Motechin telineet Bandussa. Näppärät käyttää ja kun laukkua ei tarvii, niin juuri mitään ei jää näkyville.
    Tarkoitus on talven aikana hankkia sw-motechit omaankin rosmoon. onko tietoa mistä kannattais kysellä louisilta vai heinolta ?? Onko muita??
    <p><strike>JiiÄm</strike></p>
    Ihan pakko kehua viime perjantaina hain isolohkon Takatalolta, on ollut hieman suhruiset ilmat mutta jonkin verran olen ajellut, eilen ja tänään on tiet ollut kuivia ja melko tyyntä

En voi muuta sanoa että on ehdottomasti paras pyörä mikä mulla on ollut (5) jopa Isoa Bandittiakin parempi , yllättävän kevyt käsitellä ja mikä mahtava moottori.

Enpä nyt enenpää ettei mene vallan retosteluksi, ei muuta kuin ajelemisiin
    enpä tiedä missä on syvä etelä mutta kotkan seudulle näkyy tulleen musta gsx 1400 pitkällä piipulla,siis minun pyöräni lisäksi...
    pertti hernejärvi
    käytänpä itekin tätä ketjua ilmottautumiseen eli siis toi sv1000sz -05 tuli tossa eilen ostettua ja nyt sitä ollaan onnellinen suzuki kuski itsekin.
  21.  
    Lainaa (bolt on @ Loka. 22 2006,01:00) kirjoitti
    enpä tiedä missä on syvä etelä mutta kotkan seudulle näkyy tulleen musta gsx 1400 pitkällä piipulla,siis minun pyöräni lisäksi...
    No en ollut minä ainakaan vaikka musta on minunkin mopo