Kertokaas kokeneet ja tietävät minkä arvoinen on -02 ZZR 1200, n. 29000 km, siisti.
Siis mikä on oikeahko myynti/ostohinta.
Kiitos.
"If a..holes could fly, this place would be an airport"
Tuota Kawaa on ollut aika vähän tarjolla käytettynä, jostain syystä se ei "myynyt" oikein uutenakaan odotusten mukaan... Raision Bikeworldin rivistössä oli yksi muutama viikko sitten, mutta on jo näköjään hävinnyt. Itse vertaisin ZZR1200:sta vastaavan XX:n hintatasoon eli äkkiseltään 10000 +/- 1000 euroa? Kumpaakin näistä olen kokeillut ja Kawasta pidin enemmän, lähinnä ajoasennon takia.
www.motzcari.com
Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
Itselläni oli viel kk reilu kk sitten samanikäinen 45tkm ajettu zzr. Sain vaihdossa 9000e hyvitystä ja nyt sillä mun pelillä on rm-heinolla pyyntihintana 9900e. Siinon pyörä sit viimesen päälle kunnossa. Ja ajamallahan noita ei saa, niinku ei mitään pyörää rikki.. kun vaan muistaa huoltaa.![]()
650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
Ihan asiapeli, oli itellä 2 ajokautta sitten (mutta iski keski-iän angsti ja piti laitta 12r1200 on kutakuinkin väliintippujamalli wanhan kunnon 1100 ja uuden mallin välillä. 12r:ään siirtymisessä ei ollut mitään maagista hyppäystä tehoissa, kaarreajo-ominaisuuksissa enemmän.
Yhdellä tutulla moinen murheenkryyni. Nokka-akseliongelmaa riittänyt vaikka ajettu alle 30 tkm.
Älä osta mihinkään hintaan. XX aikalailla samantyyppinen mopottimena, mutta laatuun voi luottaa toisin kuin tuohon kasavikaan.
Puhu sä magna mutua tuttujen mukaan, mutta mä voin heitää faktaa. mulla on 2002, johon vaihdettiin takuuna nokka-akselit 24k huollossa eikä ole sen jälkeen ollut mitään huolia. ennen ton hankintaa koeajoin muutamaan kertaan xx:n ja zetorin ja tulin siihen tulokseen, että mä haluun itse päättää kummalla jarrulla jarrutan ja mun prätkässä pitää olla munaa eikä siinä saa olla sähkömoottorin kaltaista miltään mitään tuntumatonta sinänsä hienoa aina varmaa mankelia. Kohta muuten 70k upeeta kilsaa takana
Kela racing club, factorydriver
Hayabusa K8
alias buslake
Niin... ei mun puheet mitään mutua ole, kuten itsekin todistat. Ja eiköhän sinunkin mopottimesi nokka-akselit mene uudestaan vaihtoon. Takuu vaan ei enää ole voimassa...(raider @ Loka. 21 2006,00:50) kirjoitti
Makuasioista ei tietenkään kannata kiistellä.
No eipä niissä nokka-akseleissa 60t huollossa mitään vikaa näkynyt. Toi nokka-akselin pinnan kuluminen vaivasi vain -02 mallin tiettyä osaa.
Kela racing club, factorydriver
Hayabusa K8
alias buslake
Korjataan "sähkömoottorin kaltainen mankeli"(Gari @ Loka. 21 2006,11:34) kirjoitti
![]()
Kela racing club, factorydriver
Hayabusa K8
alias buslake
Itse vaihdoin loppukesästä Jammun Kawaan (FZS1000 -02 -> ZZR-1200 -04) ja tyytyväinen oon ollut. Halusin katetun pyörän hyvällä ajoasennolla ja sitähän Zetori juuri on tällaiselle 185cm pituiselle kuskille.
Kilometreja ei ole kertynyt kuin 14.5tkm, mutta silti nokka-akseli oli 12tkm huollossa vaihdon tarpeessa. Korjaushan hoitui takuuna vaikka virallinen takuu olikin jo ummessa, varmistelin tämän Sumekolta. Käskivät vain ottamaan yhteyttä viralliseen huoltoon ja niinhän se homma hoitui kuntoon.
Ostohetkellä kilometrjä oli 11tkm ja hp. 12500€.
Kawasaki ZZR-1200 -04
BMW K100 -83