Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 66:een 66:sta
    Jos jaksaa odottaa tulevaan kevääseen niin ehdottomasti uusi kawan z1000! http://www.raptorsandrockets.com/News/2007_Kawasaki.htm
    BMW S1000rr 2010
    joo,kyllä se on xjr. Omani kun ostin,eukko sano heti,et
    sun vehe on paljon isompi kun ennen..
    Kaasu pitää hereillä.
    Lainaa (Last man @ Marras. 11 2006,14:48) kirjoitti
    jos kerran omaa TÄYTYY kehua niin avattaresta sen näkee,sillä eroavaisuudella kun edellinen minun pilini ei ole yhtään kasvanut päin vastoin MUTTA olen kuulut väittämän että,
    se miten sitä käytetään on homman pointti,itseäni en tuossa toisessa ala kehumaan mutta pyörästä voin sanoa että on aivan mahtava,ja nimenomaan tuolla taajaman ulkopuolella se vasta pääse oikeuksiinsa,mitä tulee tuohon mitä melkein kaikki ajavat takaa on nuo hevosvoimat,siihen koyörä ei pysty vastaamaan,mutta ei sen tarvitsekkaan.
    MV Agusta Brutale 910R.
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
    Itseäni himottaisi joskus tulevaisuudessa B-King Turbolla.. Voisi olla aika mielenkiintoinen peli ajaa 220-270hp takanakilta
  6.  
    Lainaa (jarijii @ Marras. 11 2006,15:26) kirjoitti
    Lainaa (Last man @ Marras. 11 2006,14:48) kirjoitti
    jos kerran omaa TÄYTYY kehua niin avattaresta sen näkee,sillä eroavaisuudella kun edellinen minun pilini ei ole yhtään kasvanut päin vastoin
    Kuka tässä pilistä on puhunut? * Mut täytyykin pysyä kaukana noista Kawoista jos pilikin pienenee niiden käytöstä, vaikka varaa olisikin...
    Power is nothing without mojo!
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123