Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Tarkoitus olis ottaa orkkis iskari pois ja päivittää takapäätä uudella systeemillä. Kertokaa jos hyviä kokemuksia jostain vaihtoehdosta ja saa myös tarjota kaupittelumielessä kilkkeitä Ja hinta esimerkkejä myös kaivataan..
    Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys!
    Itse aikoinaan vaihdoin öhlinssi TLS:ään, ostin sen käytettynä englannista.

Pyörä parani yli 100%:a. Se ero on niin järkyttävä, ettei takajousituksesta voi edes puhua sen vakioiskarin aikana.

se vakio on kuin jäykkäperäisellä ajaisi. se on niin jäykkä, että rungosta voi kiinnikkeet murtua.

ainoa ongelma, että sen jälkeen huomaa, että etujousetkin on ihan haitarista. Osta jäykemmät jouset sinne keulaan!

Jt
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Juu, itse kans huomasin ettei alkuperäisissä ole paljon heruttamista! Rahalla saa alustat yleensä kuntoon, mutta.....RAHA on se ikuinen ongelma kun aloitetaan tuunaaminen Öhlins kuulostaa ja varmaan näyttäis hyvältä, mut oisko edukkaampia heittoja jollakin??
    Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys!
    Öhlinsin hinnasta ei tietoa. Bitubo lienee noin 500€.
    TL1000R
    Faija laitto Telluunsa Wilbersin iskarin ja kehu sitä hyväks. Muistaakseni tilas sen Carpimotolta.
    Pain is just weakness leaving the body
  6.  
    No nyt on tulossa Bitubo, mallia WZM eli erillinen säiliö, yhdet säädöt vaimennukseen per suunta ja esijännityksen säätö tietty. Jousen arvioivat tuolla painon mukaan, joten uskoisin sen osuvan suht kohdalleen. Voi sit joskus kertoilla onko kampe hyvä vai ei.

Sinänsä hassua et Bitubothan on kaiketi italialaisia ja tuo mun pamppu tulee kimppatilauksen kautta jenkeistä silti selvästi halvemmaksi kuin Stormilta. Stormilta kun kyselin, niin ilmoitin et nyt ois paikka sanoo sit niin kiree hinta ku pystyy jos meinaa kauppoihin päästä. Tippuhan se hinta siittä 565 €:sta, mutta silti jäi niin paljon väliä et tilasin jenkeistä.
    TL1000R