Olettekos maalauttaneet omia 1000 CBR:nne poikkeavilla väreillä. Itselleni tulossa -90 mallinen, päävärinä valkoinen+ punaista ja sinistä. Pyörä on maalauksen tarpeessa ja haluaisin tuon "hailun" värin pois. Mielessä on esim. metallihohto viininpunainen yms. Onko omia kokemuksia mikä väri sopisi, jos on kuvia tai linkkejä niin pistäkää ihmeessä.
Tonniseen en osaa sanoo että mikä on sopiva väri mutta vuotta aikasemmassa kopassa ja vain 600 löytyy tuollanen väritys mulla mikä näkyy tuolla allekirjotuksessa.
Täällä meidän kylällä on yks tonninen turbolla just viininpunainen.. Eikä ollenkaan pahan näkönen..![]()
Exät:
Yamaha DT 125 R -89
Husqvarna WR 250 -92
Honda CB 750 -73
Honda CBR 1000 f -90
Suzuki Bandit 1200 -02
GSX1300R Hayabusa K5
M1800r -09
Nyxä: H-D Electra Glide Standard 2019
Itse kyllä tekisin siitä mahdollisimman alkuperäisen näköisen. Uskon, että on paljon helpompi myydä eteenpäin siitten joskus.
CBR 1000 F vm 1990
KTM EXC 250 Racing 2005 (myytävänä)
KTM EXC 530 vm 2008
itellä on maalattu helmiäisviininpunasella,ihan ok.mp-foorumi.com/galleriakäyttäjä 19744
sieltä kuva oletus
Mun mielestä tälläkin foorumilla oli joku aika sitte kuvia ku joku oli maalannu kyseisen mallin viininpunasella/hopialla. Oli ihan siistin näkönen.
Drive like a DEVIL......feel like a GOD!!!
Onpa hyvän värinen tuo jta:n pyörä! noi valkopunasinivioletti-tsydeemit vivahtaa niin vanhoilta
..niin ja omaasihan sie maalaat jos maalaat...
Hölömö mutta Innokas